• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

live report: paddo's ( hawaiaanse )

troebadoer

Bewuste gebruiker
klein half uurtje geleden 1 bakje gegeten met 2 personen. Doe het rustig aan omdat mijn vorige trip niet geheel naar verwachting liep.

:hearteyes:

( voel nog niet veel tot nu toe )

Um

Belezen gebruiker
elk live report is bijna hetzelfde

er wordt aangekondigd dat ze iets genomen hebben...en daarna horen we er niets meer van :P

schrijf dan gewoon report de dag erna, tijdens trip komt er toch niet veel van

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ben benieuwd naar het verhaal.
Heb zelf gisteravond ook Hawaian ( copelandia cyanescense) gehad. Tot nu toe de beste die we hebben gebruikt :hearteyes:
Puur genieten van alle visuals en kleuren. Muziek kon je in kleur en golven zien, helemaal geweldig. :mrgreen:
Toppertje hoor, echt wel voor herhaling vatbaar!

troebadoer

Bewuste gebruiker
sorry guys

De trip is goed bevallen, alleen ik was compleet vergeten dat ik een topic geopend had :| Ik was met totaal andere dingen bezig ^_^

In het begin, ongeveer 3 kwartier na inname begon ik wat te voelen. Ik voelde ook dat het best negatief was. Ik heb super veel gelezen op dit forum en dingen gezien zoals 'je trip zelf sturen' en ' jezelf uit een bad trip halen'. Niet dat ik een bad trip had ofzo, maar het begon erop te lijken ( kreeg weer een zware bodyload ( dat gevoel in je maag )) en ik voelde mijn hart overal kloppen. Toen heb ik geprobeerd mijn gedachtes het 'positieve' in te leiden, en ik dacht eraan om ff naar buiten te gaan.

Woow, dit was vet! Ik voelde me 1 met de natuur!! De bomen leken te ademen en in gedachte communiceerde ik met ze. De kleuren spoten van de bloemen af en ik voelde me echt intens gelukkig. Dit was veel beter als binnen ergens op een kamer, dus ik besloot om lekker in de tuin te zitten ( we hebben best een grote tuin met bomen, zwembad, loods, dus ik kon daar wel lekker trippen ). Het was heel raar, ik kon niet meer terug het huis in omdat ik telkens als ik in een huis zit met paddos op ik negatieve vibes krijg.

Rest van de trip lekker buiten gezeten, maat van me kwam er ook bij en gaf me een jas tegen de kou. ( vandaar ook dat ik vergeten was dat ik op de PC bezig was )

De visuals duurde ongeveer een anderhalf uur, toen begon t echt te koud te worden en zijn we terug naar binnen gegaan, na een uurtje of 2. Eenmaal binnen lekker je gedachtes de vrije loop laten en nog lichte visuals ( soms weer ff negatief, heel raar :confused: )

Rond een uur of 11 was het meeste wel voorbij. Nog paar jointjes gerookt en veel gepraat over de trip.

Ondanks de lage dosis, heb ik dus toch eindelijk de positieve kant van paddo's ervaren. Ookal was dit een lichte trip, ik ben wel blij dat ik geen bad trip gehad heb, enkel wat negatieve vibes die ik zelf heb kunnen 'sturen'.

Volgende keer een hele portie voor mij, ik denk dat ik nu wel klaar ben voor tripmiddelen!!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat negatieve gevoel aan het begin heb ik ook altijd. Het is niet heel erg, maar voelt een beetje ongemakkelijk en duurt maar heel even. Klinkt als een makkelijke trip. (:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ja de vorige 2 trips was ik slecht gegaan, dus het zat ook denk ik beetje tussen mijn oren, niet weten of ik slecht of goed zou gaan. Maar doordat ik op het forum dingen gelezen had hoe anderen ermee omgingen, kon ik het toch sturen door lekker naar buiten te gaan. Toen was al het negatieve ineens weg :)

Voor de rest een milde trip gehad, maar zeker wel geslaagd, voor de eerste keer ervaren hoe het ook kan :grin:

Volgende keer dus wat meer eten, denk dat ik nu wel klaar ben voor het echte werk :stoned:

J0rrit

Badass junkie
troebadoer zei:
Ja de vorige 2 trips was ik slecht gegaan, dus het zat ook denk ik beetje tussen mijn oren, niet weten of ik slecht of goed zou gaan. Maar doordat ik op het forum dingen gelezen had hoe anderen ermee omgingen, kon ik het toch sturen door lekker naar buiten te gaan. Toen was al het negatieve ineens weg :)

Voor de rest een milde trip gehad, maar zeker wel geslaagd, voor de eerste keer ervaren hoe het ook kan :grin:

Volgende keer dus wat meer eten, denk dat ik nu wel klaar ben voor het echte werk :stoned:

Je zegt dat je ng best veel nagatieve gedachtes had die je moest sturen. Weet in ieder geval dat bij een hele portie en dus een heftigere trip dit 'sturen' moeilijker wordt.

Talec

Bewuste gebruiker
ja,soms heb ik ook veel last van een body-load, en voelt het beetje slecht en negatief aan, maar meestal verdwijnt dit na enkele minuten.
En ja zolas je zei het zit je meestal tussen de oren :) het is soms raar hoe alles in 1 klap kan verandren hé

klinkt als een mooie report

Bovenaan