• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wel gek qua blowen. Bij elke andere drug, vooral uppers, wil ik altijd veel en bijna constant blowen maar bij lsd kan ik gewoon 2 trekjes nemen zonder trek in meer. Gewoon lekker een trekje, dan weer even niet! Stoned word ik niet maar wel mellow, relax, minder “vervelend” gevoel. Al was dat sowieso niet sterk maar dat beetje is nu wel minder.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Is douchen lekker nu? Heb der wel zin in... Maar geen zin eerst uit te kleden, handdoek pakken, douchgordijn dicht, dan afdrogen, aankleden ect.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hahaha heerlijk om zo mee te genieten van je eerste kennismaking met lsd! Douchen is zalig met een beetje lsd op! Lekker ook om een beetje te blowen in de nasleep van een lichte dosis...

Geniet nog van het staartje meid! 😍
Douchen was lekker! Maar ik denk net te laat in de trip om het “anders” te beleven. Wel voelde ik me extra extra fris en schoon, alles schoon aan getrokken en tanden gepoetst!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is nu ongeveer 8 uur na inname.
Ik heb het idee dat het nu wel goed uitwerkt. Qua “trip” dingen zoals andere kleuren is zo goed als weg, high ook, wel nog gewoon relax en mellow.
Ook merk ik dat ik fysiek best wel moe ben. Waarvan dan vraag ik me af? Zoveel heb ik niet gedaan om echt moe te worden. Slapen word hem nog niet hoor maar moe ben ik wel. Wel tevreden moe zeg maar.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oh ja, de kat. 😍

Met LSD op merk ik meestal pas hoe gevoelig katten eigenlijk zijn, ze zien en voelen echt alles.

Oh my God dit is zo waar, I love katten maar trippend wordt de band met ze vaak nog eens extra speciaal. ^^ 😻

Leuk om te lezen dat je toch nog wat van die 40 ug gemerkt hebt Dunne! Altijd verstandig om bescheiden te beginnen als je het spannend vindt. :) Geniet nog van de rest van je avond.

BTW, las ergens aan het begin van dit topic dat je ook etizolam besteld hebt en dat dat heel vies zou smaken. Dit klopt niet. Veel benzo’s smaken heel erg bitter maar etizolam is daar nu net een uitzondering op. Goed te doen dus. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oh my God dit is zo waar, I love katten maar trippend wordt de band met ze vaak nog eens extra speciaal. ^^ 😻

Leuk om te lezen dat je toch nog wat van die 40 ug gemerkt hebt Dunne! Altijd verstandig om bescheiden te beginnen als je het spannend vindt. :) Geniet nog van de rest van je avond.

BTW, las ergens aan het begin van dit topic dat je ook etizolam besteld hebt en dat dat heel vies zou smaken. Dit klopt niet. Veel benzo’s smaken heel erg bitter maar etizolam is daar nu net een uitzondering op. Goed te doen dus. :)
Ja het was een erg aparte, verrassende, leuke 1e ervaring!

En ja, katten en lsd trip... Wauw hahaha!

Ik heb idd ook Etizolam gekocht. Ik was misschien van plan dat vanavond te nemen maar ik weet het nog niet. Nu heb ik er geen zin in of behoefte aan, voel me nog prima zoals het nu is. Heb er lekker nog een jointje bij.
Als ik straks misschien echt niet kan slapen of een rot gevoel nog krijg misschien wel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben weer onder de “levenden” hoor!

Gek dat je toch niet snel kan slapen na lsd. Het voelt namelijk niet als dwingend/vervelend wakker blijven zoals bij een upper maar toch kun je niet slapen. Vanaf een uur of 9 a 10 na inname was het echt wel uitgewerkt en ik was wel echt fysiek heel moe! Maar echt moe, is dat normaal na lsd?

Ondanks die vermoeidheid lukte slapen 11 a 12 uren na inname nog niet. Dus om 01.00 ongeveer toch maar 1 mg Etizolam genomen. Dat werkte als een mokerslag qua slapen!
Men noemt Etizolam een “lichte” benzo maar ik persoonlijk ervaar hem niet als zo licht... Het was echt een knock-out voor mij en zelfs keihard door mijn wekker heen geslapen. Dat gebeurd nooit!
Ook voel ik me nu nog duidelijk niet nuchter van de Eti. Dus mensen: de dag na Etizolam NIET aan het verkeer deelnemen aub. Duidelijk te merken dat dat niet kan.

Nu koffie!

Bedankt allemaal voor het meelezen, helpen, mee trippen ec. Heeft me geholpen en de lsd trip fijner gemaakt! ❤️
Geweldig die DF’rs!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je hebt je LSD ontmaagding gehad! :grinning:

Natuurlijk, dit was maar een ondermaatse dosering, dus ik ben echt benieuwd wat je van een volwaardige tripdosering gaat merken/zeggen!!

Ik ben vaak ook wel moe na LSD hoor. Moe, maar toch niet kunnen slapen door de stimulatie. Daarom dat ik er ook echt voor zorg dat ik in de regel niet later inneem dan 11 uur 's ochtends.

Fijn dat het je bevallen is!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je hebt je LSD ontmaagding gehad! :grinning:

Natuurlijk, dit was maar een ondermaatse dosering, dus ik ben echt benieuwd wat je van een volwaardige tripdosering gaat merken/zeggen!!

Ik ben vaak ook wel moe na LSD hoor. Moe, maar toch niet kunnen slapen door de stimulatie. Daarom dat ik er ook echt voor zorg dat ik in de regel niet later inneem dan 11 uur 's ochtends.

Fijn dat het je bevallen is!
Thanks!
Een volwaardige trip van 100+ ug duurt nog even hoor. Ik bouw het langzaam op. En het is ook niet iets voor elke week denk ik. Qua schadelijkheid kan het wel maar toch voelt het beter om er toch elke keer best tijd tussen te laten.

Ja en volgende x begin ik idd een stuk eerder. Dat zal ook schelen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Thanks!
Een volwaardige trip van 100+ ug duurt nog even hoor. Ik bouw het langzaam op. En het is ook niet iets voor elke week denk ik. Qua schadelijkheid kan het wel maar toch voelt het beter om er toch elke keer best tijd tussen te laten.

Ja en volgende x begin ik idd een stuk eerder. Dat zal ook schelen!
Nee zeker niet iets voor iedere week! Heb het wel eens kort een tijdje elke week gedaan, maar dan werd het altijd wel gauw een stuk minder magisch en ook een stuk meer duister. Trips hebben de tijd nodig om te verwerken. Natuurlijk zal dat meevallen met een hele lage dosering.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Trips hebben de tijd nodig om te verwerken.
Heb ik nu ook al wel hoor. Niet dat ik mentaal of emotioneel echt gereisd heb maar het doet wel iets met je. Ook moet ik nog gaan voelen/verwerken WAT ik er nou precies van vind, snap je? Het was super leuk en gaaf maar ook weer anders als ik van te voren verwacht had. Niet leuker of minder leuk maar anders. Ik kan me goed voorstellen dat je na een echte goede trip wel even moet bijkomen ja...

Edit: en dat lsd niet een drug is die je “eventjes” voor de lol neemt.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik ben weer onder de “levenden” hoor!

Gek dat je toch niet snel kan slapen na lsd. Het voelt namelijk niet als dwingend/vervelend wakker blijven zoals bij een upper maar toch kun je niet slapen. Vanaf een uur of 9 a 10 na inname was het echt wel uitgewerkt en ik was wel echt fysiek heel moe! Maar echt moe, is dat normaal na lsd?

Ondanks die vermoeidheid lukte slapen 11 a 12 uren na inname nog niet. Dus om 01.00 ongeveer toch maar 1 mg Etizolam genomen. Dat werkte als een mokerslag qua slapen!
Men noemt Etizolam een “lichte” benzo maar ik persoonlijk ervaar hem niet als zo licht... Het was echt een knock-out voor mij en zelfs keihard door mijn wekker heen geslapen. Dat gebeurd nooit!
Ook voel ik me nu nog duidelijk niet nuchter van de Eti. Dus mensen: de dag na Etizolam NIET aan het verkeer deelnemen aub. Duidelijk te merken dat dat niet kan.

Nu koffie!

Bedankt allemaal voor het meelezen, helpen, mee trippen ec. Heeft me geholpen en de lsd trip fijner gemaakt! ❤️
Geweldig die DF’rs!
Als je echt nog nooit een benzo hebt gebruikt.
Dan denk ik niet dat je zo knockout ging van de etizolam.

Als ik eti combineer met wiet komt het dubbel zo hard aan(welke...geen idee)

Daarom kan je beter je etizolam op tijd nemen. En niet beiden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je echt nog nooit een benzo hebt gebruikt.
Dan denk ik niet dat je zo knockout ging van de etizolam.

Als ik eti combineer met wiet komt het dubbel zo hard aan(welke...geen idee)

Daarom kan je beter je etizolam op tijd nemen. En niet beiden.
Ik ben wel benzo’s gewend hoor. Alleen geen rc. Alprazolam en Temazepam heb ik best ervaring mee. Die vallen beiden niet zo heftig als Etizolam. Ik ben gewend er bij te blowen. Ik merk ook dat ik Eti een soort minder “schoon” vind voelen als echte benzo.

Proxima

Bewuste gebruiker
Blij om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan, het was gisteren heerlijk om met je avontuur "mee te reizen". 😊

En neem inderdaad de tijd voordat je de volgende reis gaat maken, 1 week later heb je namelijk zeker nog een stukje tolerantie met LSD.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Blij om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan, het was gisteren heerlijk om met je avontuur "mee te reizen". 😊

En neem inderdaad de tijd voordat je de volgende reis gaat maken, 1 week later heb je namelijk zeker nog een stukje tolerantie met LSD.
Thanks!
Ik plan het volgende x als ik langer als 2 dagen vrij ben. Voelt beter.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Geen kater! Behalve dat ik wat duf was vanmorgen. Humeur is nog goed al moet ik wel zo een echte maaltijd naar binnen werken. Ik kon wel eten gister net na de lsd en ook wel gezonde dingen ipv shit zoals na een upper maar genoeg eten ging niet.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan