• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Schema/raport 3MMC + weed en

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Vrijdag20-3-2020 15:00 uit bed. Mijn dag begint. Eten, blblabla, dat ga ik allemaal niet bijhouden. wil mn drugschema eens letterlijk bijhouden.

Zaterdag: 02:00 tussen de 40 en 60 mg Amnesia puur weed. https://drugsforum.nl/threads/welke-drugs-gebruik-jij-op-dit-moment.2479/post-1359989

Zaterdag 03;31 40mg Amnesia weed. hierna lijkt ik toch weer gedachtengangen en denkenbeelden te vreeren waar ik niet (altijd) naar opzoek ben. Of prettig vind.
Zaterdag 04:41 80mg Indica weed in de comedown van de Amnesia. En ja, na 15 minuten merk ik verschil, Sorry mensen mischien is dit gewoon bullshit maar zo ervaar ik het iig.
Zaterdag 05;30 Bommetje 3MMC 60 MG (Note voor DFmembers die dit maybe gaan volgen, of juist voor mezelf als ik dit terug ga lezen) Vreemd genoeg heb/had ik dit wel een beetje gepland. Wordt, zondagavond of maandagochtend weer een grote weggooiactie mensen. Help me daar even aan herinneren :blush:

09;09 3mmc begint goed te werken, lichamelijk niet veel extra energie maar dat was ook niet de intentie. Mentaal begint het goed te werken. Ik loop dus al 10 minuten naar mijn portemonnee te zoeken...

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
09:41 +8 mg 3mmc en 5 minuten later 40mg Indica weed. zonder tabak
Heb ondertussen alles bij elkaar gevonden om naar de winkel te gaan (ja lopend) haha altijd spannend onder invloed :P

OK, ik ga dus nu naar de winkel, met de intentie om iets te vinden om die f*k grinder mee schoon te maken. Ben benieuwd waar ik mee terug kom :joycat:

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ben weer thuis. Heb een tas vol zooi maar ook wodka 0,5 liter. 40% en nu totaal 3x cleansing liquid 30ml, 70%

Ben benieuwd 😂🙂

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ben je al klaar met je 3-MMC? Ik dacht net 'ik doe mee!' Ik heb net een lijntje van 60 mg klaargelegd, wou tot kwart voor wachten en nu lees ik dit. Als ik jouw doseringen zie, twijfel ik toch of ik er niet wat vanaf moet halen, lol.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Medewerkster is de winkel: wat zoek je? Iets van schoonmaakmiddel met een hoog alchohol percentage.
Huh? Wat moet je schoonmaken?
Ja, M’n grinder van THC resten.
Wat is THC en wat is een grinder?
uuuuh serieus mensen?

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik merk echt niks, afgezien van koude handen, wat zweterige oksels en een lichte (à la twee stevige koppen koffie) stimulatie. Zou dat komen door die 225 oraal van afgelopen dinsdag? Had wel iets meer verwacht dan dit.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik was eigenlijk van plan vanmiddag of anders morgen 3-MMC nasaal te combineren met DPT nasaal, maar volgens mij zal dat alleen extra bodyload geven. Dat gaan we dus toch maar niet doen denk ik.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Al dat gedoe voor zoiets als een grindertje schoon te maken?

Waarom koop je niet gewoon een nieuwe? Lijkt me goedkoper en minder gedoe.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
2 x 3-mmc in 1 week is wel wat veel. Het vreet naast dopamine ook aardig wat serotonine.
Ja, misschien toch hè? Ik dacht 'het is een zwakke serotoninereleaser vergeleken met MDMA, 6-APB etc., dus kan wel', maar beter had ik dit niet gedaan. Nja, nou is één keer 225 mg oraal + één keer 60 mg nasaal 4 dagen later niet héél extreem, maar ik ga zeker niet meer bijpakken en sowieso gewoon over op de 3-maandenregel, dus tot juni geen serotoninereleasers meer.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Al dat gedoe voor zoiets als een grindertje schoon te maken?

Waarom koop je niet gewoon een nieuwe? Lijkt me goedkoper en minder gedoe.
dat zegt mn maat ookal die er nu is. Gewoon ik zie daar de lol wel van in om zoiets te doen. Grinder is inmiddels zeer netjes schoon en draait als een mallemoer :)

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Zit te verzinnen om de muur af te gaan plakken :P mwhah weet niet, Mischien beter voor LSD bewaren. W8 ik ga gewoon alvast een schets maken van iets :nomouth:

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Nee, niet meer bijgepakt. Het is wel goed zo...

Muur afplakken? Om daarna te gaan schilderen bedoel je of wat?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Nee, niet meer bijgepakt. Het is wel goed zo...

Muur afplakken? Om daarna te gaan schilderen bedoel je of wat?
Ja wie weet, doe het wel boven, niet in de woonkamer. Blijft voorlopig hangen hoor. Wil al zolang zoiets doen. Of het nou mooi of lelijk wordt, heb het dan in ieder geval geprobeerd. Zal zo wel foto posten 😬

Stonologie

Wijs gebruiker
Zaterdag 03;31 40mg Amnesia weed. hierna lijkt ik toch weer gedachtengangen en denkenbeelden te vreeren waar ik niet (altijd) naar opzoek ben. Of prettig vind.
Zaterdag 04:41 80mg Indica weed in de comedown van de Amnesia. En ja, na 15 minuten merk ik verschil, Sorry mensen mischien is dit gewoon bullshit maar zo ervaar ik het iig.
Same here, amnesia is de meest psychedelische wiet soort die er is, echt verschikkelijke smaak en effect (mening!)..

Indica altijd heerlijk en effect ook goed te handelen. Amnesia voelt als een goede 150ug LSD voor mij.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Same here, amnesia is de meest psychedelische wiet soort die er is, echt verschikkelijke smaak en effect (mening!)..

Indica altijd heerlijk en effect ook goed te handelen. Amnesia voelt als een goede 150ug LSD voor mij.
JA absoluut, ik zeg eerlijk, heb jarenlang vanalles gerookt zonder verschil te merken, maar daar ben ik van terug gekomen hoor. Helemaal nu ik het zonder tabak erbij rook. Alsof ik een compleet nieuwe drugs ontdekt heb.

Stonologie

Wijs gebruiker
JA absoluut, ik zeg eerlijk, heb jarenlang vanalles gerookt zonder verschil te merken, maar daar ben ik van terug gekomen hoor. Helemaal nu ik het zonder tabak erbij rook. Alsof ik een compleet nieuwe drugs ontdekt heb.
Same here, 2 jaar dagelijks gerookt zonder ook maar 1 keer iets psychedelisch te merken. Een keer na 2C-B veranderde dat en dat is alleen maar erger en erger geworden. Tegenwoordig is de headspace vaak moeilijker te handelen van een psychedelica. Heb er HPPD van gekregen en het voelt nog maar 2% als vroeger.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Same here, 2 jaar dagelijks gerookt zonder ook maar 1 keer iets psychedelisch te merken. Een keer na 2C-B veranderde dat en dat is alleen maar erger en erger geworden.
NA mn eerste keer 1p-lsd heeft weed ook wel een andere beleving gekregen. Maar het is voor mij echt de laatste 3 weekenden dat ik erachter ben gekomen dat dat verschillende soorten zoveel invloegd hebben op mn stemming als ik puur weed rook. Ik weeg het nu zelfs af :openmouth: Zei, vanmiddag nog tegen een vriend. Wie had dat gedacht dat ik ooit mn weed af zou wegen met een weegschaaltje :joycat:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Kga nog eens even wat te eten halen, nog even geld pinnen en naar de supermarkt (again)
Voordeel van deze 'lage' dosisen is dat mn pupillen redelijk normaal blijven :)

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Hoe lang ga je dit nog volhouden?
Geen idee, wou dat niet uit gaan testen ofzo.
Zo lang achter elkaar door bingen op 3-mmc is echt slecht voor je hart en doorbloeding!
Zo lang is het nu ook weer niet, vind ik hoor. En ja, ik ben me bewust van de risico's voor mijn lichaam.

Edit: Het bommetje van 18:10 bereikt nu zijn piek en rond 22:00 uur gaat de comedown doorzetten. Vannacht ga ik zoizo wel 'slapen' hoor.

Laatst bewerkt:

Ganggang💯

Badass junkie
Geen idee, wou dat niet uit gaan testen ofzo.

Zo lang is het nu ook weer niet, vind ik hoor. En ja, ik ben me bewust van de risico's voor mijn lichaam.

Edit: Het bommetje van 18:10 bereikt nu zijn piek en rond 22:00 uur gaat de comedown doorzetten. Vannacht ga ik zoizo wel 'slapen' hoor.
12 uur achter elkaar is voor mij wel wat aan de lange kant. Stay healthy!

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
12 uur achter elkaar is voor mij wel wat aan de lange kant. Stay healthy!
Bedankt voor je goede zorgen iig :) dat waardeer ik.

Edit: tegenstrijdig maar goed:
21;14 +10mg 3mmc om de comedown met een half uurtje a uurtje uit te stellen.

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
22:16 Die Amnesia hakt er goed in zeg. I'm ready to find peace :)
Toch nog 90mg Indica er achter aan sturen. Benieuwd hoe ver in deze trip kan 'sturen'

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan