• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live trip report 22gr. Hawaiians

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nasch

Belezen gebruiker
Het is ongeveer 3 maandjes geleden sinds mijn laatste truffeltripje. Na afloop is het als een droom die langzaamaan vervaagt naarmate de tijd verstrijkt, dus het is toch weer even spannend!

Nasch

Belezen gebruiker
Mijn hoofd wordt al een beetje zwaarder aan en ik voel me iet-wat duizelig, een teken dat de gebruikelijke misselijkheid opkomt en ik straks even moet liggen

Nasch

Belezen gebruiker
Hij doet er ditmaal langer over. Wel voelt mijn lichaam wat lichter aan.

Ik heb een instrumentaal achtergrondmuziekje opgezet en laat me meevoeren naar een diepere trance door me erop te concentreren. Alsof er iemand aan het einde van een trap bij een open deur staat en me glimlachend met wijde armen verwelkomt. Dit warme gebaar is aanstekelijk en ik voel mijn lichaam warmer worden

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Alsof er iemand aan het einde van een trap bij een open deur staat en me glimlachend met wijde armen verwelkomt. Dit warme gebaar is aanstekelijk en ik voel mijn lichaam warmer worden
Dat klinkt zalig man! Gaat een mooie trip worden :hearteyes:

Nasch

Belezen gebruiker
Veel plezier @Nasch geniet lekker van je tripje. Ben benieuwd naar je ervaringen maar voel je niet verplicht om hier op het forum rond te hangen. Het is buiten ook heerlijk nu!
Geen optie, ik ben dan veel te bang dat iemand aan me ziet dat ik aan het trippen ben hahaha.

Als het echter was toegestaan en ik compleet mezelf mocht zijn, zou ik zo naakt de straat op gaan en genieten van het warme zonnetje 😉

Nasch

Belezen gebruiker
Ik voel mijn binnenwereld zich geleidelijk aan openzetten. We gaan nu toch echt de diepte in hoor! Met de herinneringen aan voorgaande tripjes in mijn achterhoofd voel ik me toch ook een beetje nostalgisch. Alsof ik een eigen wereld heb gecreëerd die ik binnenloop, waarvan psychedelica de sleutel van de deur is

Nasch

Belezen gebruiker
Ik snap nu ook weer waarom ik ook alweer zo graag samen met anderen wil trippen, maar dat die behoefte weer vervaagt wanneer ik weer nuchter ben. Met het afsluiten van de trip gaat de zware deur weer op slot en lijken de opgedane herinneringen weer zo ver weg

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mijn handen beginnen te trillen. Typen wordt lastiger
Gewoon lekker genieten van de ervaring. Wij luisteren later wel naar wat je allemaal hebt meegemaakt. Klinkt in ieder geval als een mooi begin van je trip. Enjoy!

OlderPsyEr

Belezen gebruiker
Gewoon lekker genieten van de ervaring. Wij luisteren later wel naar wat je allemaal hebt meegemaakt. Klinkt in ieder geval als een mooi begin van je trip. Enjoy!

Helemaal waar, als je ons wilt betrekken dan is dat leuk maar maak deze trip vooral voor je zelf.

• Like
Waarderingen: Eik

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik snap nu ook weer waarom ik ook alweer zo graag samen met anderen wil trippen, maar dat die behoefte weer vervaagt wanneer ik weer nuchter ben. Met het afsluiten van de trip gaat de zware deur weer op slot en lijken de opgedane herinneringen weer zo ver weg

Heel herkenbaar ook! Merk dat ik ook heel graag gesprekken aanknoop met truffels, maar zodra ik nuchter ben denk ik.. ik wil alleen trippen haha.

Voel je al de tintelingen door je lichaam heen lopen? Is bij mij altijd extra sterk bij de comeup.. helaas later niet meer.. dat gevoel is niet te evenaren.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Nog even een kleine “wave” met digitale liefde om jouw trip leuker te maken... ik begin, wie doet mee?

😍😍😍😍😍

Nasch

Belezen gebruiker
Ergens lijkt mijn onderbewustzijn het wel te begrijpen en zich door middel van muziek vast te klampen aan wat zich heeft afgespeeld. Is dit misschien de reden waarom ik het fijn vind specifieke liedjes urenlang op repeat te hebben staan? De liedjes die ik niet tijdens mijn trip heb afgespeeld komen de kop even opsteken. Het wordt druk in mijn hoofd, laat mij me concentreren op het typen van mijn tekstjes, de manier waarop ik me momenteel verbind met anderen. Ergens voel ik ook een sterk gemis. Ik word er letterlijk hongerig van

Nasch

Belezen gebruiker
Jonge, wat een kort stukje tekst in vergelijking met wat er allemaal gebeurt in de rijke belevingswereld vanbinnen 😅

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ergens voel ik ook een sterk gemis. Ik word er letterlijk hongerig van
Wat mis je precies? En als je hongerig bent moet je eten... als je behoefte hebt aan contact en liefde... zoek dan contact en liefde 😉

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Jonge, wat een kort stukje tekst in vergelijking met wat er allemaal gebeurt in de rijke belevingswereld vanbinnen 😅
Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅

Nasch

Belezen gebruiker
Ik weet ook niet of ik mijn ervaring goed overbreng. Houd ik mezelf en anderen niet gewoon voor de gek en schaam ik me straksjes voor wat ik hier allemaal geplaatst heb?

Dat krijg je ervan als je teveel tijd doorbrengt binnenin jezelf, wordt me toegebeten!

Nasch

Belezen gebruiker
Het voelt fijn om ook negatieve gevoelens binnen te kunnen laten en misschien wel mee te laten genieten van de fijne vibe die volop aanwezig is. Alles is welkom zonder te overheersen. Alles is verbonden

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
weet ook niet of ik mijn ervaring goed overbreng. Houd ik mezelf en anderen niet gewoon voor de gek en schaam ik me straksjes voor wat ik hier allemaal geplaatst heb?
Tot nu toe kan ik je redelijk volgen. En maak je vooral niet te druk. Je hoeft je sowieso niet te schamen hier. Onze leden zijn volgens mij redelijk wat gewend en niet heel snel geshockeerd... 😋

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Het voelt fijn om ook negatieve gevoelens binnen te kunnen laten en misschien wel mee te laten genieten van de fijne vibe die volop aanwezig is

1 van mijn beste ervaringen ooit was tijdens een heftige paddotrip. Ik ervoer toen heel erg sterk dat het “slechte” / “duistere” nodig was om het mooie en goede in het leven te kunnen ervaren. Ik had op dat moment complete vrede met letterlijk alles. Was echt fantastisch. De diepste euforie die ik ooit heb gevoeld.

Nasch

Belezen gebruiker
Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!

Speels, maar ik voel ook een warme welkomheid. Dit gevoel is immers holistisch en alles mag toegelaten worden. Daar horen anderen toch ook zeker te weten bij!

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!

Speels, maar ik voel ook een warme welkomheid. Dit gevoel is immers holistisch en alles mag toegelaten worden. Daar horen anderen toch ook zeker te weten bij!

Vind dat je de boel tot nu toch nog knap weet te verwoorden onder in vloed van truffels en al helemaal qua vocabulaire!

Nasch

Belezen gebruiker
Tegelijkertijd ben ik er bewust bij en kan ik de omgeving rondom me heen goed voelen. Het beste van twee werelden. Mijn eigen veilige basis die zich steeds meer uitbreidt en daarbij opgeteld de buitenwereld om te verkennen. Van elkaar gescheiden, maar toch ook met elkaar verbonden, in elkaar verwoven zelfs.

Een match made in heaven 😁

Nasch

Belezen gebruiker
Ik speel voor eigen therapeut en probeer mezelf voor de zovéélste keer in te praten dat wat ik ervaar écht is.

Is dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan