• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Livereport: clonazolam vs diazepam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pkchs

Newbie
Ik dacht hmmm

Zou ik out gaan ?

19u40: 1×0,5 mg clonazolam + 7 x10 mg diazepam

Word vervolgd !

transformated

Badass junkie
Ik weet niet of dit juist is maar als je een bepaalde hoeveelheid binnen hebt van een benzo word het toch niet zwaarder het gevoel? Ik had dit toch altijd. Zorg dat je niet teveel veel slikt ook al ben je wat ongevoelig. Geniet nog van je avond

Dopemonster

Wijs gebruiker
Wat een troll is dit topic joh!🤣
Oud en irrelevant maar toch wel lachwekkend. Typisch voorbeeld dat sommige mensen niet om kunnen gaan met middelen als je berekend dat clonazolam na 2-4 uur ze piek pas berijkt heeft en die hoge dosis diazepam ook 90min kan duren tot piek + nog is 30mg bijneme is sowieso ipv 'lichtelijk stoned' gewoon sluipende ko reactie😂🤣😂🤣🤣

Eve's drop

Badass junkie
Oke. Schrijf over uurtje maar opnieuw wat.

Als wij het zo lezen dat er een kat over je toetsenbord heeft gerend...dan zeg ik..naar bed.

Maar dat zal je dan niet meer kunnen lezen, dus zou toch maar lekker chill gaan liggen. Zonder je etizolam zakje

Etizolam bewaar je op een goed zichtbare plek zodat je er niet teveel naar moet zoeken als je wilt herdoseren. Nooit bij een bekende opslaan of het verstoppen na een dosis of 2.

Pas vanaf 3 mg word het echt leuk!

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Etizolam bewaar je op een goed zichtbare plek zodat je er niet teveel naar moet zoeken als je wilt herdoseren. Nooit bij een bekende opslaan of het verstoppen na een dosis of 2.

Pas vanaf 3 mg word het echt leuk!
Oh? Mensen met ietwat tolerantie beleven njet veel van 3mg Etizolam hoor. Kan ik melden

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Wie heeft het over tolerantie?

En als je 3 mg niet meer voelt? Heb je het dan niet al veel te ver laten komen?
Nou, als je van 3mg niks voelt lijkt het me dat je tolerantie hebt. En die loopt slel op en heeeeel langzaam af.
Ik voel me wat aangesproken want mijn minimaalvoelbare dosis ligt rond de 4mg en KO dosis rond de 12.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Er is een uitweg kerel!
Huh? Een uitweg? Nee dat is gewoon mijn tolerantie die ik 1 a 1,5 jaar opgebouwd is. Dat gebruik ik niet dagelijks oid en heb er ook geen lichamelijke afhankelijkheid van. Maar benzo tolerantie reset kan maanden tot jaaaaaren duren.

Eve's drop

Badass junkie
Huh? Een uitweg? Nee dat is gewoon mijn tolerantie die ik 1 a 1,5 jaar opgebouwd is. Dat gebruik ik niet dagelijks oid en heb er ook geen lichamelijke afhankelijkheid van. Maar benzo tolerantie reset kan maanden tot jaaaaaren duren.

Ik gebruik ze ook weleens maar ik heb daar geen last van hoor, je moet het echt wel redelijk ver schoppen om tolerant te zijn voor zoveel etizolam. Dat is niet bepaald verantwoordelijk gebruik want 1mg staat ongeveer gelijk aan 10mg diazepam.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
je moet het echt wel redelijk ver schoppen om tolerant te zijn voor zoveel etizolam
Oh zo, ja dat is een feit. Heb wel periodes gehad van flink misbruik van etizolam. Meerdere malen voor een x aantal weken. Dus vandaar dat mijn tolerantie wat omhoog geschoten is.

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Is dat niet een beetje veel
Absoluut, omdat alles te koop is, en allemaal benzo ook. Wordt t nu misbruikt.
Het is ( sommige benzo ) puur bij onrust, spanning, verdrieg, een kalmerend middel. 1 , en als je tolerant wordt 2 hooguit en niet te vaak
Verder zijn er benzo zoals zolpidem en vast meer die te koop zijn puur voor slaap.
Neem je die overdag , of te vroeg s avonds en ga je nog wat opruimen ofzo, dan kan je er een blackoit van krijgen wat je niet merkt op het moment , maar de dag erna, ziet wat je gedaan hebt, of hoort.
Ik neem 1 zolpidem al 2 jaar. En slaap er meestal goed op.
andere benzo uit webwinkel gebruik ik na 3 MMC , stop tegenwoordig 19.30 en neem dan 1.00 een slaap pil , of als t gezellig is wat later en ga slapen. Benzo's zijn voor mij geen party drugs, werken enkel suf makend, sloom en slaperig.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan