1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lorazepam en Tramadol

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Plato071, 10 mei 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Plato071

Plato071 Experimenterende gebruiker

Hallo, ik ben relatief nieuw met het gebruik van medische drugs ik gebruik wel af en toe 3x37.5 MG tramadol 2keer per week ongeveer en krijg dan een subtiele lekkere bodyhigh, ik heb gister ook een stripje lorazepam 1mg gehaald, kan ik deze 2 combineren? Excuseer me als dit een domme vraag is

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

2x per week Tramadol is link. Ivm verslaving en gewenning.
    Tramadol is voor zo ver ik weet met zo goed als NIETS te combineren.

Mezelf en acht.zes vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@De Dunne
    Inderdaad, Tramadol is alleen veilig te combineren met cafeine en wiet. Bij de drug combo card staat zelfs een rood kruis bij benzo's in combinatie met tramadol. Absoluut niet combineren dus.

bron:
    http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

2 keer per week valt overigens onder 'regelmatig', en niet onder 'af en toe'.

Mezelf en De Dunne vinden dit leuk.
  4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Tramadol heeft toch ook weinig recreatieve waarde?
    Ook geeft het dacht ik vrij snel gewenning, vast ook al bij 2x per week.
    Idd is 2x per week niet af en toe. Net als dat bv wekelijks speed nemen niet af en toe is maar regelmatig. Bij regelmaat ontstaat snel gewenning en verslaving.

5. Plato071

Hiervoor zar ik aan de bruin dus ben toch een stapje vooruit gegaan hahaha, tramadol is wel lekker chill voor mij vind ik, is lorazepam wel goed recreatief? Zit aan 3 a 2mg te denken aangezien ik niet heel zwaar ben maar wel altijd wat nodig heb

6. acht.zes

Voor mij niet, benzo's moet je van houden. Tramadol en opioiden (bruin) moet ik ook al niet.

Tramadol of Lorazepam is wel een stuk beter dan die hero, goed dat je daar vanaf bent! Zolang je die maar niet combineert dus.

7. Plato071

Ah oke, lorazepam heeft beetje de zelfde effect als Xanax (alprazolam) denk ik

8. acht.zes

@Plato071
    Benzo's oftewel pammetjes zijn allemaal ongeveer van hetzelfde, de een werkt wat beter tegen angst, de ander wat beter tegen onrust, weer een ander is een betere inslaper. En de halfwaardetijd verschilt nogal (hoe lang het werkt).

Wat ze gemeen hebben is dat ze je gevoelens dempen, en daar hou ik dus niet van. En ze geven vaak wat euforie, maar die haal ik wel uit andere drugs.

9. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

NIET DOEN!
    Gevaarlijk, combineer Tramadol met geen een ander middel!
    Dat is gewoon het beste.

10. Plato071

Dat weer ik ook geen alcol ofzo .allem met wiet is het ook een stuk vaker vind tramadol of hydrocodon fijn, maar lorazepam zal ald xanax moeten werken? Merkte er weinig.van gister 3.5mg lorazepam erin gepropt en niks merkte ik

11. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Belezen gebruiker

Deze ga ik zeker bewaren! Goede tip

acht.zes vindt dit leuk.
  12. Plato071

Gister 2mg lorazepam ingenomen, voelde niks miss maar iets meer proberen? Of Bijvoorbeeld in een fles moutian dew oplossen net als ik bij xanax deed

13. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Gevalletje tolerantie denk ik...

14. Plato071

Hmm idk, van 40mgtemazepam ben ik wel koekoek ook met 2mg xanax maar lorazepam doet niet zo veel heb nog wel tranxene 5mg idk wat ik met dat kan ik probeer benzos te gebruiken om minder tramadol te doen, zodat die ene paar keer tramadol ook chiller is

15. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Tolerantie dus

16. Plato071

Heeft promethaziene syrop ook een recreatievw waarde zonder codiene, of moet je ze allbij mixen

Azarius vaporizers and accessories
Laden...