Lorazepam verslaving

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Donald41

Experimenterende gebruiker
Slik nu altijd voor ik ga slapen 10mg Lorazepam = 4 tabletten. Wil dit naar eentje brengen (mijn afbouwschema)

2 dagen 10mg Lorazepam (4 tabletten)
1 dag 8,75mg Lorazepam (3,5 tabletten)
3 dagen Diazepam 30mg (Heb dan pas Diazepam) (3 tabletten)
4 dagen Diazepam 25mg (2,5 tabletten)
5 dagen Diazepam 20mg (2 tabletten)
6 dagen Diazepam 15mg (1,5 tabletten)
7 dagen Diazepam 10mg (1 tablet)
En dan proberen tijd dat zo te houden en terug over te schakelen naar een kortwerkendere benzo. Bijvoorbeeld elke dag 2mg Lormetazepam.

Is dat volgens jullie beetje haalbaar? Zo'n afbouw van een een half jaar/jaar zoals de Ashton Manual zegt zie ik niet zitten.

benzzzy

Badass junkie
Dus 3 keer 33.3mg diazepam 3 maal per dag om te beginnen.

Week 2 bouw je 25 procent af.
Repeat.
Als het teveel word kun je langer je dosis onderhouden of eventueel een stapje terug doen.

benzzzy

Badass junkie
En dan proberen tijd dat zo te houden en terug over te schakelen naar een kortwerkendere benzo. Bijvoorbeeld elke dag 2mg Lormetazepam.
Het beste is om om te zetten naar diazepam 3 maal daags welke een zeer lange halfwaarde tijd heeft zodat je een stabiel bloed level opbouwt.
Dan als je dat hebt gedaan door minimaal 1 week zo te dozeren kan je afbouwen zoals hierboven genoemd.

Zodra je je laatste dosis hebt gehad zal de diazepam dankzij zijn lange halfwaarde tijd en zijn actieve metabolieten (desmethyldiazepam) langzamerhand over een periode van 15-30 dagen terug keren naar 0.
Zodra dat gebeurt is ben je ervanaf.

Ga absoluut niet lopen kutten met kortwerkende benzos voor een taper buiten zonodig in het geval dat de wd's te erg worden.

benzzzy

Badass junkie
Als jij 1 maal per dag 4x de maximale dosis neemt(10mg) van een benzo met een halfwaarde tijd 10-20 uur(wiki) zal je nooit minder dan 2.5mg in je bloed hebben.

Je loopy heel de dag rond met lorazepam in je lijf meer als genoeg om fysiek afhankelijk te raken of je het nou wilt of niet.

Het enige wat die 3x per dag doseren doet is zorgen dat je niet elke keer zoon grote piek diazepam krijgy maar een relatief stabiele bloedspiegel die je kan afbouwen.

Verdere heeft diazepam ook een tering lange half waarde :(50 hours); 20–100 hours (36–200 hours for main active metabolite desmethyldiazepam).

Oftewel als jij vandaag 100mg diazepam dozeerf heb je 50 uur(uur) nodig om de helft af te breken en dat word voor een deel omgezet naar desmethyldiazepam een benzo die ook actief is met een halfwaarde van zoon 100 uur grof gezecht.

Je bent al 24/7 onder invloed van benzo 3x per dag nemen is geen stap achteruit maar wel een stap naar een stabiele bloedspiegel die jij langzaam kunt afbouwen zodat je jezelf de hell van benzo wd's bespaard.

Donald41

Je bent al 24/7 onder invloed van benzo 3x per dag nemen is geen stap achteruit maar wel een stap naar een stabiele bloedspiegel die jij langzaam kunt afbouwen zodat je jezelf de hell van benzo wd's bespaard.
Ja, ik ken die hel. Heb dit ooit Cold Turkey gedaan op eigen initiatief onder begeleiding in een kliniek. Ben fysiek in orde (marathonloper), verpleging zei dat het waarschijnlijk door conditie komt dat ik er minder last van had dan normaal.

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Dus 3 keer 33.3mg diazepam 3 maal per dag om te beginnen.

Week 2 bouw je 25 procent af.
Repeat.
Als het teveel word kun je langer je dosis onderhouden of eventueel een stapje terug doen.
Het zal wel kloppen wat je zegt, maar 100mg Diazepam per dag??? What the fuck....Hoe voel je je eigenlijk op zo'n momenten..

De gebruikelijke dosering is:
Volwassenen Voor angst: Twee tot drie maal per dag 2 mg tot 5 mg diazepam. Zo nodig mag de dosering worden verhoogd tot maximaal 30 mg diazepam per dag, verdeeld over 2 tot 4 doses. Voor de behandeling van spierspasmen: Tot 15 mg diazepam per dag, verdeeld over 2 tot 4 doses.

Schrik hier wel effe van. Niet slecht bedoeld hoor 😊

Donald41

Ik begrijp niet hoe jullie aan 100mg komen... Zou van Diazepam nooit meer dan 50mg van willen inslikken.

wat ik bedoel bijvoorbeeld:
3 dagen Diazepam 30mg (Heb dan pas Diazepam) (3 tabletten) = 3 dagen achter elkaar in 1x 3 tabletten van 10 mg => 30mg in totaal

Donald41

Bekijk bijlage 10711volgens de tripsit benzo conversion calculator kwam 10mg lorazepam over op 100mg diazepam.
Nee dat klopt niet, je moet een googlen op "ashton manual"

Ik gebruik al 28 jaar ofzo. (niet dat ik daar trots op ben). 2,5 mg lorazepam heeft voor slapen ongeveer hetzelfde effect als 10mg Diazepam bij mij.
Al die jaren nooit verder geweest dan 50mg Diazepam of 12,5 mg lorazepam of 10 mg Lormetazepam.
Maar het blijft altijd een strijd om daar niet boven te gaan.

Donald41

1602720705846.png

Ja, wat je zegt staat hier inderdaad ook... (aston manual) Maar het menselijk lichaam is een raar iets. Ik weet wat ik voel. :)
10mg Lorazepam functioneer ik nog als ik wakker word en kan dan zelf nog(redelijk) werken en sporten. Als ik 100mg Diazepam slik weet ik niet zeker of ik ooit nog wakker word....
6mg Lormetazepam (3 tabletten) is momenteel ook hetzelfde slaapeffect voor mij dan 7,5 mg Lorazepam (Hoewel dit "theoretisch" niet klopt).

Misschien maakt het een verschil dat ik benzo's puur nodig heb in functie om te slapen. Heb geen last van angsten of andere dingen van nature (Ben wel voor 90% zeker dat ADD oorzaak is van slecht slapen, maar nooit officieel laten vaststellen).

Vroeger toen captagon en vetverbranders met efedrine nog onder voorschrift verkrijgbaar was, was het allemaal simpeler om te functioneren. Je nam daarvan 's morgens een beetje en je was alert en wakker. Speed wil ik ook niet meer terug aan beginnen.

Laatst bewerkt:

Donald41

Dit is een afbouwschema van KNMP voor 10 mg lorazepam.
Ze zeggen hier eerste week 25 X 2mg per dag = 50mg Diazepam.

Dit klopt vrij goed als ik afga op eerdere ervaringen.

1602722820081.png

benzzzy

Badass junkie
Als 50mg genoeg is om rond te komen zonder ehitdrawal dan is het goed.

Wel belangrijk dat je de diazepam een week lang neemt op de onderhouds dosis om een bloed spiegel op te bouwen.

joetsie

Bewuste gebruiker
Nee dat klopt niet, je moet een googlen op "ashton manual"

Ik gebruik al 28 jaar ofzo. (niet dat ik daar trots op ben). 2,5 mg lorazepam heeft voor slapen ongeveer hetzelfde effect als 10mg Diazepam bij mij.
Al die jaren nooit verder geweest dan 50mg Diazepam of 12,5 mg lorazepam of 10 mg Lormetazepam.
Maar het blijft altijd een strijd om daar niet boven te gaan.
Ik gebruik ook al zolang lorazepam.Volgens mijn arts is 5 mg lorazepam bijna netzoveel als 1 diazepam??

Donald41

Als 50mg genoeg is om rond te komen zonder ehitdrawal dan is het goed.

Wel belangrijk dat je de diazepam een week lang neemt op de onderhouds dosis om een bloed spiegel op te bouwen.

Had zelfs maar 30mg genomen, ga dit nu nog 2 dagen doen en daarna nog maar 25mg.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Met een benzoverslaving ben ik helaas ook bekend geweest....
Mijn inname was op een gegeven moment per dag 50 mg seresta forte, 5 mg 2 maal temesta , dat is geloof ik hetzelfde als lorazepam i.i g een tering sterke benzo, en 30 mg temazepam. 20 mg daarvan is in wezen het maximale, maar ja. Daar had ik niet genoeg aan...met als gevolg dat je last gaat krijgen van bijwerkingen van die zooi...
Daarbij teveel alcohol, en dan begint de ellende pas echt.
Want alcohol en benzodiazepines tezamen innemen, is bloedjelink omdat het effect van de combinatie regelrecht bizar is.
Soms merk je niets, de andere dag ben je ineens volkomen total loss en niet eens meer in staat om de benenwagen te nemen....als kers op de taart wordt je gedrag ook bizar en eigenlijk was er in mijn geval niet normaal meer om met mij te moeten leven.
En dan, ineens, is het genoeg geweest, en ben je zover dat je de strijd wilt, maar ook kunt aangaan.
Zo ging het ook bij mij.
5 weken detox in een ontwenningskliniek heeft mij gered.
Maar, daarvoor moet je bereid zijn, om de weg naar clean worden zonder voorwaarden gaat volgen, adhv de adviezen en regels, die de leiding daartoe geeft.
Domweg doen, wat je geadviseerd wordt.
Als nazorg ging ik enkele jaren naar de AA .
Deze tijd is al eeg lang geleden, maar die 5 weken vergeet ik nooit meer.
Van de benzo's e n de drank af, dat was erg pittig....
De beloning was erg groot. Jazeker!
Als je met dit soort middelen wilt stoppen, ga nou niet veel te snel afbouwen.
Dat leidt alleen maar tot een veel te grote kans op mislukking.
Het is veel beter om deskundige mensen je daarbij te laten helpen...echt waar!
Geef jezelf een kans!
De benzo's en de drank, ze zijn het niet waard om je naar de kloten te laten gaan.
Zorg, dat j i j weer de baas kunt worden over jouw leven en niet die kutzooi. Je bent het echt waard.
Jazeker!

Donald41

5 weken detox in een ontwenningskliniek heeft mij gered.
Maar, daarvoor moet je bereid zijn, om de weg naar clean worden zonder voorwaarden gaat volgen, adhv de adviezen en regels, die de leiding daartoe geeft.
Domweg doen, wat je geadviseerd wordt.
Als nazorg ging ik enkele jaren naar de AA .
Deze tijd is al eeg lang geleden, maar die 5 weken vergeet ik nooit meer.
Van de benzo's e n de drank af, dat was erg pittig....
De beloning was erg groot. Jazeker!

Heb de laatste 10 jaar ook 7(denk ik) opnames van 3-4 weken achter de rug. Dat helpt erg goed om een tijd clean te worden, maar na ongeveer een jaar zit ik altijd terug aan dezelfde hoeveelheid. Drink wel bijna nooit alcohol.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Het gaat niet direct om van welk middel of middelen je afhankelijk geworden bent....
Het gaat er in jouw geval om, te proberen om te weten te komen, wat de trigger (s) zijn, die voor jou voor een terugval zorgen.
Dat, daar zit een oorzaak, en als het lukt om deze te ontrafelen, dat lijkt mij veel meer van belang.
Ik drink al vele, vele jaren niet meer.
Maar er is nog altijd één trigger waarvoor ik nog altijd goed voor moet oppassen.
Dat is deze:
Als het zonnig en erg warm is, moet ik zorgen dat ik drinken bij me heb.
Want in de warmte erg dorstig worden, wat is er dan het lekkerste?
Op plaats 1 staat: een glas koud, bepareld glas bier. Pils.
Op de tweede plaats staat een glas cola. Royal Ceown.
Op de derde plaats een glas koud water.
Het middel nemen dat opnplaats 1 staat, daarvan weet ik, dat dit eerste glas het beginners is van....nou....een stuk of 20.
En de drankduivel wordt wakker gemaakt.
Plaats 2 en 3 zijn uiteraard niet " gevaarlijk ".

Donald41

De trigger ken ik eigenlijk. Paar dagen amper geslapen hebben en toch er moeten staan 's morgens voor werk of andere dingen.

Nu ook voor 2e nacht ipv 10mg Lorazepam 30mg Diazepam genomen. Heb er gewoon van geslapen en nog geen noemenswaardige ontwenningsverschijnselen.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Voor deze benzo's zoals seresta, temesta, diazepam, eigenlijk a l l e. Pammen, kan ik zeggen adhv allerlei info en eigen beleving dat na ongeveer 2 weken iedere dag deze benzo's genomen te hebben, dat je eraan "hooked" bent, en dat je niet in 1 x kunt stoppen zonder ontwenningsverschijnselen.
De een is daar gevoeliger voor dan de ander, maar je voelt je er niet senang bij.
Nee. Zweten, rillen, emotioneel instabiel, slapen gaat slecht met akelige nachtmerries, daar kan je wel van op aan....

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
[QUOTE="Legio Patria Nostra, post:
slapen gaat slecht met akelige nachtmerries
[/QUOTE]

Klopt.
Ben nu 33 jaar, en heb vorige week mijn engste nachtmerrie ooit gehad. Zat/Zit in afbouw van Lormetazepam.

Donald41

Het lukte om lucide te dromen, dat was 20 geleden ofzo denk ik. Raar...
Zo meteen weer 30mg. Morgen 25mg, ben benieuwd of ik dan ook slaap.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Als ik je een goede raad mag geven, ga vooral niet te snel!
Hardlopers zijn doodlopers.. heb je deskundige begeleiding?
Apothekers kunnen helpen met een goed afbouwschema te maken.
Immers, zij weten zowat alles over medicijnen.!
Succes!

benzzzy

Badass junkie
Ik neem nu al langer dan een maand dagelijks 1-2g phenibut en de laatste 4dagen ook ghb in de nacht.
Ben 6 dagen geleden gestopt met de phenibut maar gister 500mg genomen gezien ik 3mmc wou doen en dit me niet verstandig leek in wd.

Zou de ghb de phenibut verslaving instand houden en het erger maken als ik maar 8-12 uur per dag ghb in mijn systeem heb?

Donald41

Als ik je een goede raad mag geven, ga vooral niet te snel!
Hardlopers zijn doodlopers.. heb je deskundige begeleiding?
Apothekers kunnen helpen met een goed afbouwschema te maken.
Immers, zij weten zowat alles over medicijnen.!
Succes!
Ik had gisteren voor de 3e dag 30mg Diazepam genomen en voelde me vandaag echt al veel helderder en meer energie dan de voorbije weken.
Nu net 25mg genomen. Dat ga ik 4 dagen doen en zien hoe dat gaat.

Ik denk dat ik goed wel bezig ben. (of dat klopt is natuurlijk afwachten). Apothekers kennen de theorie, maar hoe het voor mij in de praktijk aanvoelt weet ik denk ik zelf het beste na al die jaren. Ga het nu eens 4 dagen aankijken en als dat ook goed gaat ga ik naar 20mg.

Eens ik op een dosis van 10mg zit ben ik voorlopig tevreden als dat goed gaat. Drink bijna niet en gebruik al jaren geen drugs meer, dus 10mg Diazepam (1 tablet dagelijks) zou mooi zijn als ik daarop kan blijven.

Heb de indruk dat ik niet goed tegen Lorazepam kon, die moet nu bijna uit mijn lijf zijn nu.
Maandag terug fitness en looptraining dat helpt ook goed tegen afkick. Het vergif wat het eigenlijk toch wel is eruit zweten.

Laatst bewerkt:

Donald41

Ik neem nu al langer dan een maand dagelijks 1-2g phenibut en de laatste 4dagen ook ghb in de nacht.
Ben 6 dagen geleden gestopt met de phenibut maar gister 500mg genomen gezien ik 3mmc wou doen en dit me niet verstandig leek in wd.

Zou de ghb de phenibut verslaving instand houden en het erger maken als ik maar 8-12 uur per dag ghb in mijn systeem heb?

Hier kan ik spijtig genoeg niet mee helpen. Phenibut zelfs nog nooit van gehoord. GHB eens 1x geprobeerd om te weten wat dat effect is. Vond ik gewoon leuk maar bij 1 Flugel flesje gelaten. Het gevoel vond ik niet de moeite waard om daar als veertiger nog verder mee te gaan experimenteren.

Wat is 3mmc? En hoe oud ben je eigenlijk?

Heb de indruk dat je wel weet waar je mee bezig bent, maar toch jezelf gezondheidsschade aan het toebrengen bent. Maar goed, ik denk dat ik die raad beter niet kan geven op dit forum.

Laatst bewerkt:

Erick36

Lang geleden ook Phenibut gebruikt om als vervanging van GHB te proberen. Ik vond het lastig om de juiste dosering te vinden.Het effect lijkt op GHB, maar verder werkt het bijna tegenovergesteld: GHB kort, en wanneer je jouw juiste dosering kent, is het effect er direct en is goed te sturen. Phenibut duurt langer voordat je wat merkt, waardoor je snel bijpakt. Het gaf mij ook heel snel nadat ik ermee begon paniekaanvallen,

Erick36

Verder ben ik helaas bekend met benzo-verslaving. Meerdere malen detox gehad, maar val steeds terug. Gek genoeg was mijn laatste verslaving Etizolam en Flualprazolam. Soms at ik ze als M&M's. Ik had te laat door dat ik niks meer in huis had. Heb toen niet meteen besteld, waardoor ik ontwenningsverschijnselen kreeg. Erg heftig, duurde een week, maar daarna heb ik heel lang geen behoefte aan benzo's gehad.

benzzzy

Badass junkie
Verder ben ik helaas bekend met benzo-verslaving. Meerdere malen detox gehad, maar val steeds terug. Gek genoeg was mijn laatste verslaving Etizolam en Flualprazolam. Soms at ik ze als M&M's. Ik had te laat door dat ik niks meer in huis had. Heb toen niet meteen besteld, waardoor ik ontwenningsverschijnselen kreeg. Erg heftig, duurde een week, maar daarna heb ik heel lang geen behoefte aan benzo's gehad.
Hoe is flualprazolam?
De laatste tijd vrij veel interesse in deze brnxkc
Hier kan ik spijtig genoeg niet mee helpen. Phenibut zelfs nog nooit van gehoord. GHB eens 1x geprobeerd om te weten wat dat effect is. Vond ik gewoon leuk maar bij 1 Flugel flesje gelaten. Het gevoel vond ik niet de moeite waard om daar als veertiger nog verder mee te gaan experimenteren.

Wat is 3mmc? En hoe oud ben je eigenlijk?

Heb de indruk dat je wel weet waar je mee bezig bent, maar toch jezelf gezondheidsschade aan het toebrengen bent. Maar goed, ik denk dat ik die raad beter niet kan geven op dit forum.
Ik ben 21 jaar oud.
En ja ik breng mezelf schade toe...
Probeer al een tijde te stoppen met cathinones gezien het onmogelijk is om niet in een 12 uur lange stim fap zesje te gaan met deze...
Lukt nooit.
Niet dat dat anders is met andere drugs gezien ik al 3 maanden niet nuchter gen geweest...
Mischien toch maar eens een NA meeting bezoeken.

Donald41

Hoe is flualprazolam?
De laatste tijd vrij veel interesse in deze brnxkc
Is dat niet hetzelfde als Rohypnol? Halfwaardetijd tot max 200 uur zie ik in the Ashton manual, indien het dat is zou ik er persoonlijk niet mee beginnen.
Was op mijn 21e ook al een beetje met benzo's bezig en 27 jaar later heb ik er toch nog altijd een probleempje mee.

1602987167238.png

Laatst bewerkt:

Donald41

Ik ben 21 jaar oud.
En ja ik breng mezelf schade toe...
Probeer al een tijde te stoppen met cathinones gezien het onmogelijk is om niet in een 12 uur lange stim fap zesje te gaan met deze...
Lukt nooit.
Niet dat dat anders is met andere drugs gezien ik al 3 maanden niet nuchter gen geweest...
Mischien toch maar eens een NA meeting bezoeken.
Goed dat je inziet dat er een probleem is. Misschien eens een opname overwegen. Opname is niet zo erg als het lijkt. 1e en 2e keer is dat wat raar, daarna ben je dat gewend.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan