lorazepam vs fflunitrazepam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

nighthawk

Newbie
Hoi Ik heb enkele keren flunitrazalam gebruikt tussen 2mg en 4mg maar elke keer werd ik er wel slaperig van maar sliep niet echt super diep.
Nu wilde ik lorazepam gebruiken om dit te testen of ik af en toe lekker zeer diep kan slapen.

Maar ik weet niet of lorazepam nou sterker is of een stuk minder sterk dan flunitrazepam.
Zonder enige tolorantie opgebouwd te hebben met enkele biertjes en een jointje op doet flunitrazalam eigenlijk niet super veel voor me behalve gapen en moe voelen maar niet die lekkere diepe slaap.

Dus ik wilde vragen of lorazepam beter is?

Laatst bewerkt:

nighthawk

Newbie
Tevens merkte ik als ik 2mg flunitrazepam slik nuchter dan word ik een stuk geiler?! ik voel me wel super moe maar niet genoeg om out te gaan zeg maar. ver van. Ik durf het niet aan om het te combineren met een 1/2ml GHB.

Maar dat is wel het plan als lorazepam dus een stuk minder krachtig is dan flunitrazepam als slaapmiddel...
Ik vind het heerlijk soms gewoon compleet out te gaan en enorm goed gedroomd te hebben en de volgende dag niet meer weten dat ik uberhaupt in slaap gevallen ben, mijn lichaam voelt zo enorm uitgerust dan.

inner_search

Bewuste gebruiker
Dit topic hoort thuis bij farmaseutische drugs.

Verder raad ik je benzo gebruik af recreatief .
Om te antwoorden je vraag, flunitrazolam is een slaapmiddel , waarvan je dus moe word en gaat slapen.

Lorazepam is meer angstremend en word je dus "chiller" van als alleen moe worden (in het begin).

En begin het al hellemaal niet met ghb te mixen.

hansje1963

Belezen gebruiker
Hoi Ik heb enkele keren flunitrazalam gebruikt tussen 2mg en 4mg maar elke keer werd ik er wel slaperig van maar sliep niet echt super diep.
Nu wilde ik lorazepam gebruiken om dit te testen of ik af en toe lekker zeer diep kan slapen.

Maar ik weet niet of lorazepam nou sterker is of een stuk minder sterk dan flunitrazepam.
Zonder enige tolorantie opgebouwd te hebben met enkele biertjes en een jointje op doet flunitrazalam eigenlijk niet super veel voor me behalve gapen en moe voelen maar niet die lekkere diepe slaap.

Dus ik wilde vragen of lorazepam beter is?
Voor een diepe slaap schrijft een arts Lormetazepam voor, Lorazepam is kort werkend, Flunitrazepam was, voordat ze er een stofje uitgehaald hebben, een heftig middel, ik sliep 24 uur op 2mg, door zelfdoding is daar een werkzame stof uitgehaald zodat het niet meer werkt als "vroeger".

inner_search

Bewuste gebruiker
Flunitrazepam was, voordat ze er een stofje uitgehaald hebben, een heftig middel, ik sliep 24 uur op 2mg, door zelfdoding is daar een werkzame stof uitgehaald zodat het niet meer werkt als "vroeger".
Klopt niet.
Flunitrazepam is flunitrazepam...
Wat wel gebeurd is is dat ze vroeger bij rohypnol van roche een kleurstof hebben toegevoegd omdat het gebruikt wier als date rape drug.
Dus rohypnol is flunitrazepam van het merk roche.
En flunitrazepam is gewoon de naam van de actieve stof als het van een generiek merk is.

nighthawk

Newbie
Ok dus lorezepam sla ik dan maar over want dat is dus niet echt iets waar ik wat aan heb. in dat geval hou ik het wel bij flunitrazepam.

inner_search

Bewuste gebruiker
Als je het doet , doe het dan aub met maten.
En ga niet combineren (behalve dan met een jointje)
Ik weet dat ik veel preek hierop het forum over benzo's , maar ik weet wat een hell het is om verslaafd aan te raken aan deze drugs (vanuit gaande dat je ze via internet besteld ?).
Lees hier eerst even wat posts over benzo's en voor je beslist ze toch te gaan gebruiken recreatief.

Als je toch advies zou afslaan , en toch gaat ccombineren.
maak even een tripreportje aub , ik leer ook uit anders mensen hun fouten.
:peace1:

hansje1963

Belezen gebruiker
Klopt niet.
Flunitrazepam is flunitrazepam...
Wat wel gebeurd is is dat ze vroeger bij rohypnol van roche een kleurstof hebben toegevoegd omdat het gebruikt wier als date rape drug.
Dus rohypnol is flunitrazepam van het merk roche.
En flunitrazepam is gewoon de naam van de actieve stof als het van een generiek merk is.
Rohypnol is idd Flunitrazepam.

hansje1963

Belezen gebruiker
Alias rooie knollen.
Hoorde in de jaren 90 dat er een stofje uit was gehaald en vroeg me toen al af "wat dan", de werkzame stof is idd Flunitrazepam en voor de rest zit er niks in, kwestie van gewenning, heb een jarenlange benzo verslaving gehad en vond de afkick enger als de dope, met name de psychose waarin je kunt belanden.

inner_search

Bewuste gebruiker
Hoorde in de jaren 90 dat er een stofje uit was gehaald en vroeg me toen al af "wat dan", de werkzame stof is idd Flunitrazepam en voor de rest zit er niks in, kwestie van gewenning, heb een jarenlange benzo verslaving gehad en vond de afkick enger als de dope, met name de psychose waarin je kunt belanden.
En ik zit er midden in , verslaving dan.
Stofje erbij is niet hetzelfde als erin :grin:

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Had zelf flunitrazepam 3mg dagelijks op recept :wink:

Ik slaap zelf 10x beter op fluni , bij mij doet lorazepam niet veel. Maar het zou je slaperig moeten maken. Lormetazepam is 'speciaal ' tegen angst en lorazepam heeft hypnotische effecten maar flunitrazepam is ideaal voor slapen. Maar alles met mate , het is samen met Midazolam een van de sterkere benzos met flurazepam is mijn ervaring.

Slaap lekker! :zzz:

hansje1963

Belezen gebruiker
Had zelf flunitrazepam 3mg dagelijks op recept :wink:

Ik slaap zelf 10x beter op fluni , bij mij doet lorazepam niet veel. Maar het zou je slaperig moeten maken. Lormetazepam is 'speciaal ' tegen angst en lorazepam heeft hypnotische effecten maar flunitrazepam is ideaal voor slapen. Maar alles met mate , het is samen met Midazolam een van de sterkere benzos met flurazepam is mijn ervaring.

Slaap lekker! :zzz:
Midazolam 15mg sliep ik ook goed op, de laatste slaper voor mij was zopiclon, daar sliep ik als een nieuwe op, werkt t beste 1X per 2/3 dagen, maar ook bij deze, gewenning treed snel op! Zoals bij alle benzo's eigenlijk, in de jaren 90 abnormale dosissen Oxazepam 50 geslikt, tot 18 per dag... Absurd, erge zware afkick van gehad, pas sinds jaren op met benzo's, alleen bij hoge nood en dan niet langer als hooguit 2 weken, link spul!

hansje1963

Belezen gebruiker
maar maakt lorazepam je slaperig zoals flunitrazepam of is het alleen kalmerende pil?
Mijn ervaring is dat je er rustiger van wordt, neem je het voor de eerste keer dan zou t wel mogelijk kunnen zijn dat je in slaap valt, is bij iedereen wel verschillend denk ik.

hansje1963

Belezen gebruiker
Midazolam 15mg sliep ik ook goed op, de laatste slaper voor mij was zopiclon, daar sliep ik als een nieuwe op, werkt t beste 1X per 2/3 dagen, maar ook bij deze, gewenning treed snel op! Zoals bij alle benzo's eigenlijk, in de jaren 90 abnormale dosissen Oxazepam 50 geslikt, tot 18 per dag... Absurd, erge zware afkick van gehad, pas sinds jaren op met benzo's, alleen bij hoge nood en dan niet langer als hooguit 2 weken, link spul!
Ps, 3mg dagelijks? Hoe lang gebruik je dat dan want Flunitrazepam is ook een zware benzo om van af te kicken na langdurig gebruik! Midazolam heb ik lang gebruikt maar betrekkelijk weinig last van gehad na het staken.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Ps, 3mg dagelijks? Hoe lang gebruik je dat dan want Flunitrazepam is ook een zware benzo om van af te kicken na langdurig gebruik! Midazolam heb ik lang gebruikt maar betrekkelijk weinig last van gehad na het staken.
Ik gebruikte dat 2-3 maanden dagelijks op recept. Omdat ik syncope kreeg van Diazepam. Kreeg het nota bene van een verslavingsarts .. Had die in mijn zak (helaas misschien) nu zit ik op clonazepam en soms flualprazolam indien nodig.

Zo min mogelijk, heb een mega tolerantie voor benzodiazepines

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Als je dit soort medicatie gaat mixen met wat anders, in vredesnaam géén alcohol!
Met Alcohol is namelijk de werking sowieso flink versterkt, maar in deze gevallen is een fatale overdosis vlakbij.
En, erger nog, de werking van de medicatie wordt al heel snel totaal onvoorspelbaar.
De ene keer merk je weinig tot niets, de volgende keer ben je ineens laveloos. Ineens, ja.
Met cannabis was ik wel in voor het maken van mengsels.
Maar met alcohol en medicijnen leerde ik dit heel snel af...

hansje1963

Belezen gebruiker
Als je dit soort medicatie gaat mixen met wat anders, in vredesnaam géén alcohol!
Met Alcohol is namelijk de werking sowieso flink versterkt, maar in deze gevallen is een fatale overdosis vlakbij.
En, erger nog, de werking van de medicatie wordt al heel snel totaal onvoorspelbaar.
De ene keer merk je weinig tot niets, de volgende keer ben je ineens laveloos. Ineens, ja.
Met cannabis was ik wel in voor het maken van mengsels.
Maar met alcohol en medicijnen leerde ik dit heel snel af...
Ben er niet trots op maar heb extreem hoge doses benzo's icm extreem veel alcohol genuttigd, zo'n gewenning opgebouwd dat de benzos alleen hielpen met veel alcohol, staken was zeer zwaar en duurde erg lang!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan