Love gevoel, (FOETSIE?)

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

ik heb een paar maanden geleden ook al een post gemaakt met dat t love gevoel van XTC helemaal weg is.

ik heb 2 maanden lang niks gebruikt, en iedere dag L-tryp.... genomen.
ik heb na die 2 maanden weer geprobeert, en op het begin voelde ik het wel. ik denk uurtje of iets langer, en daarna verdween het weer in 1 keer!, zo snel als het kwam ging het weg.

is het gewoon helemaal verneukt bij mij, of zou ik nog langer moeten wachten, iemand dit ook mee gemaakt, en toevallig sugesties?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
laat eerst is testen wat je slikt ?
als de waarde niet boven de 80mg komt andere pillen zoeken.
minder vaak nemen ...

als je neemt 1 x per 3 maanden neem dan minmaal 80mg en maximaal 120 mg

als dat nog bniet werkt dan ben je schuldig bevonden aan zwaar XTC misbruik en zal je net zoals mij nooit meer xtc nemen want het doet geen reet meer voor me.

:hearteyes:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
MDMA Kristal eens proberen:wink:

heb het maandag voor de 2de keer genomen.Was 2j geleden :( maar ik nam af en toe een pilletje en na een tijd was dat niet goed genoeg meer..

dusja maandag was super:grin:en nu morgenavond terug..zal wel weer super worden :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
htweeoo zei:
Als je serotonine echt verneukt is kan je dan nooiit meer het love gevoel krijgen ? ook niet na een jaar stoppen en md kristal ?

Ik niet, ook niet na een jaar, ook niet met cristallen.
Ik kan wel janken want de mdma heeft me als mens geopent en verfijnt.
Het was toendertijd een medicijn voor mijn gelsoten karakter.

Groet

Stonie

htweeoo

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

Groet

Stonie
Amen. Het heeft mij ook verandert en een beter persoon gemaakt.

AnOniem:)

ben bang dat ik t verneukt heb ja :(.
balen zeg, nu een andere manier vinde om me te vermaken.

toch bedankt allemaal.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
er is gelukkig ook nog 2CB en LSD mescaline en DOB

MDMA is maar 1 soort drugs ... er is beter en fijner.

Groet

Stonie

Wartaal

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

Groet

Stonie
Ik ook pas weer is pillen gedaan na minstens een half jaar en het is gewoon weg :( De laatste keer daarvoor ook een half jaar je word wel wat anders. Maar niet dat de hele wereld zo mooi is en iedereen is je beste vriend etc.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

Groet

Stonie

In wat voor hoeveelheden(en wat voor periodes) heb je het vroeger dan geslikt om er voor te zorgen dat je het nou niet meer voelt?

htweeoo

Bewuste gebruiker
Wel ik moet zeggen ; vroeger deed ik het en kon ik niet zonder.
Nu ik vind het niet spijtig ik heb het teveel gebruikt en dat is mijn eigen schuld ik zit er niet mee.

Maar hoe komt het gebeurt er iets in je hoofd dan je serotonine wordt toch aangemaakt waarom gaat het dan weg :confused:.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Het is als het ware een verdedigingsmechanisme van je hersenen. MDMA wordt in jouw hersenen sneller afgebroken en heeft minder invloed op je serotoninehuishouding dan bij anderen

Kut lijkt me dat

Robdebob

Bewuste gebruiker
jewellus

Ben nu heel wazig maar ik probeer t uit te leggen: in feite zijn alle drugs 'gifstoffen' die door ervaren gebruikers sneller worden afgebroken dan door onervaren. Vergelijkbaar met het menseijke immuunsysteem, als je een bepaalde virus hebt gehad zul je hem niet nog een keer krijgen...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hersenspinsel zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:

Groet

Stonie

In wat voor hoeveelheden(en wat voor periodes) heb je het vroeger dan geslikt om er voor te zorgen dat je het nou niet meer voelt?

1 xtc pil per week niet meer ..... 3 jaar lang

zaagmans

Bewuste gebruiker
Droopy zei:
komt nooit meer terug, je wordt alleen nog maar verrot en wazig..

Yup, zoek maar op google Alexander Shulgin en Brainchange. Daar beschrijft hij dit effect. Ik heb het al 10 jaar niet meer. Ik word alleen maar vaag.

zaagmans

Bewuste gebruiker
citrobacter zei:
DarkScope zei:
Boh wat klote, ik krijg het ook niet meer terug. Kutzooi. Misschien als ik een jaar stop ofzo.

sporten en gezond eten, kan ook wonderen doen.

Neuh hoor. Ik sport 5 dagen per week, gebruik de laatste jaren maar een keer of 5 per jaar en het komt nooit meer terug. Wat ik al zei Alexander Shulgin en Brain Change. Zoek daar maar een sop

Shana_P

Belezen gebruiker
Zoek je heil in andere dingen dan, ik heb net hetzelfde hoor. volgens mij komt dit door dat de serotonine onherstelbaar is aangetast.

J0rrit

Badass junkie
Shana_P zei:
Zoek je heil in andere dingen dan, ik heb net hetzelfde hoor. volgens mij komt dit door dat de serotonine onherstelbaar is aangetast.

Meen je dat, dat betekent dat het in het gewone leven dus ook is aangetast om het zo maar te zeggen, dus bij je gevoelens en serotonine huishouding als je geen mdma hebt genomen?

J0rrit

Badass junkie
Shana_P zei:

Dat beekent dus dat als je niks hebt genomen je serotonine huishouding ook naar de klote is?

Ochoa

Newbie
Damn, wat kan je lichaam toch soms irritant zijn :beer:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623

citrobacter

Ochoa zei:

Alhoewel ik een keer een artikel heb gelezen over een Engelsman die 9 jaar lang XTC heeft ziten eten alsof het skittles zijn (40.000 in 9 jaar ofzo)? Als dat effect zo snel weggaat waarom at hij ze dan nog :confused:

ik denk dat het ook van persoon tot persoon afhankelijk is, en misschien pakte de man op het einde ook alleen nog maar om de andere effecten van xtc te verkrijgen. Het zorgt namelijk niet alleen voor de stimulatie van serotonine maar ook van adrenaline en dopamine.

Ochoa

Newbie
DarkScope zei:
Ochoa zei:

Verslaafd.

Waardan hij voelt toch niks meer?

citrobacter zei:
Ochoa zei:

ik denk dat het ook van persoon tot persoon afhankelijk is, en misschien pakte de man op het einde ook alleen nog maar om de andere effecten van xtc te verkrijgen. Het zorgt namelijk niet alleen voor de stimulatie van serotonine maar ook van adrenaline en dopamine.

ah ok..

Bovenaan