"Love" gevoel?

paraobi

Belezen gebruiker
Heb nu alweer een paar keer xtc gedaan, maar heb nog nooit echt het "love"-gevoel gehad..
Meestal drop ik 'm, duurt efkes en dan ben ik wel gewoon blij, praat ik met iedereen etc., maar wat sommige beschrijven heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt..

Ligt dit gewoon aan slechte pillen, of ben ik hier gewoon immuun voor ofzo?:tongueout: Heb ook geen grote pupillen, maar mn kaak vliegt wel van links naar rechts als een gek..

HELP ME :wink:

Marten!

Bewuste gebruiker
Als ik xtc op heb krijg ik ook niet echt een love-gevoel. Ik voel wel dat ik meer van mensen houd, maar ik kan het niet omschrijven als hét love-gevoel. MDMA does the trick wel bij mij. Misschien moet je dat eens proberen?

paraobi

Belezen gebruiker
Kan ik niet echt aankomen:/. Misschien komt het omdat gelijk te strak sta ofzo? Dat ik eerst met een halfje moet beginne?

tomz0r

Badass junkie
'Mijn ervaring is dat je het love gevoel overslaat als je te veel neemt.
Als ik meer dan 150 mg neem word ik alleen vaag en wel sociaal, maar sla dan het echte love gevoel over zeg maar, of als ik het heb vergeet ik het na 10 seconden :P
Probeer eens een lagere dosis.

En mijn tip is inderdaad ook MDMA-kristallen, werkt veel beter. Maar van MDMA kristallen verwijnt mijn vermoeidheid niet, dus op het eind van de avond ben ik altijd doodmoe :P

MDMA kristallen vinden lukt wel als je een beetje rondvraagt denk ik.
Succes!

paraobi

Belezen gebruiker
Idd, ik word wel uber-sociaal enzo, zal eerst eens proberen met minder te beginnen, kijken of dat wat is :) Anders ff kijken voor kristallen.

tomz0r

Badass junkie
paraobi zei:
Idd, ik word wel uber-sociaal enzo, zal eerst eens proberen met minder te beginnen, kijken of dat wat is :) Anders ff kijken voor kristallen.

Niet te gehaast alles achter elkaar he? Probeer minimaal een maand of twee tussen twee ervaringen te houden. Anders krijg je helemaal nooit het love gevoel. :P

TrippyShit

Badass junkie
1x in de 3maanden
misschien betere pillen zoeken?
Mdma kristallen proberen.
Ben je er 100% zeker van dat het mdma is?

Verder heb ik het echte love gevoel (ook van xtc) meer dan vaak mogen ervaren. Dat voelt zooo goed :hearteyes: Door je hele lichaam voel je het, elke ademhaling is lekker ,je krijgt er byna een stijve van :P

paraobi

Belezen gebruiker
eerste keer had ik ook niks, had ik dubbel gedrukte mitshu driehoekjes.. ik wéét dat ze goed waren, ze waren nl. getest, rond de 140 mg.. Gebruik nog steeds dezelfde..
Ik sta er ook echt goed strak van, mn kaak heeft een eigen wil, ik heb energie voor 50 man en het duurt ook effe voordat ie inslaat..

paraobi

Belezen gebruiker
Zijn niet echt makkelijk te krijgen hier :/ Net m'n dealer gebeld en gevraagd of hij ze had/kon krijgen, hij had er geen en wist ook zo niet of hij ze kon krijgen.. :(

paraobi

Belezen gebruiker
Ga ik morgen, in hmh in Rotterdam.. Maar dan kan 'k wel dubbele prijs gaan betalen ofzo, geen zin in :/

tomz0r

Badass junkie
paraobi zei:
Ga ik morgen, in hmh in Rotterdam.. Maar dan kan 'k wel dubbele prijs gaan betalen ofzo, geen zin in :/

Daar werd ik er afgelopen zaterdag uitgezet omdat ik pillen op had.
Let op die toiletjuffrouw, die is echt getraind om gebruik te herkennen. :')
Die heeft ook zo'n pupillenlamp enzo bij zich, en ik moest toen 10 minuten in een hoek wachten tot er zo'n sterke bewaker aankwam die me helemaal overdreven naar buiten liep en me helemaal ging fouilleren enzo. Daarna nog 2 uur op de trein staan wachten :rolleyes:

Doe een zonnebril op :wave:

Bartyo

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
paraobi zei:

Daar werd ik er afgelopen zaterdag uitgezet omdat ik pillen op had.
Let op die toiletjuffrouw, die is echt getraind om gebruik te herkennen. :')
Die heeft ook zo'n pupillenlamp enzo bij zich, en ik moest toen 10 minuten in een hoek wachten tot er zo'n sterke bewaker aankwam die me helemaal overdreven naar buiten liep en me helemaal ging fouilleren enzo. Daarna nog 2 uur op de trein staan wachten :rolleyes:

Doe een zonnebril op :wave:
Sjeeeezus, wat is dat dan weer voor bullshit :( :P

Bovenaan