Lowryder.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Hoi.

Hoi.

Ik denk erover om een Lowrydertje te planten. (Edit: Binnenkweek, ja.)
Geen bullshit, ik heb me goed ingelezen maar vraag me (toch) nog enkele dingen af:

1) Qua belichting voor een kast op maat van +- 2 plantjes, zou ik graag werken met TL-lampen door de beperking in hoogte. Ik vraag me af of ik met drie zo'n
(Info: Philips GENIE 11W)[TWEEDE EDIT: Er staat: 11Watt energy, 60 Watt Light, 600 Lumen per lamp :) ) lampjes als ik deze zéér kort bij de plant zet (en uiteraard voldoende ventileer) toekom qua Lumens/Wattage?

2) Ik weet het, het staat op wietforum, maar daar lees ik 50 keer dat 12/12 de beste uur-regeling is voor Lowryder, maar ook 50 keer dat 18/6 en weet ik veel wat het beste is. (Voor bloei dan hé :wink: )
Wat denken jullie? :)

3) Wat zouden jullie nu concreet geven als voedsel per plant?
In Belgie zijn er geen growshops :rolleyes: Daarmee het probleem. Dus liefst dingen die te verkrijgen zijn in Aveve/Gamma/... Belgie zeg maar :)

4) Na hoelang onder 24/24 licht te staan is een Lowryder volledig klaar voor de bloei?

Dankuwel iig :sunglasses:

JJJ

Bewuste gebruiker
Wat betreft die spaarlamp: waarom niet een maatje groter? Je hebt ze ook van 14W, dat scheelt alweer wat. Ik heb dit najaar 3 lowryders (#2) gekweekt, overdag in de vensterbank en 's nachts meestal onder 2 van die 14W lampen. Dat leverde uiteindelijk 5-6g op. Voor de meesten waarschijnlijk een broddelkweek, maar ik ben er tevreden mee (is sowieso een opbrengst waarmee ik heel lang toe kan :grin: ). Maar om maar even aan te geven dat je met zo'n setup waarschijnlijk niet heel veel meer moet verwachten.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Tgaat ook om de passie van het plantje. Opbrengst is mooi meegenomen heah :)

Waarom deze lampen? Omdat ik drie van deze soort spaarlampen hier heb liggen, moet ik geen nieuwe kopen he :)