lsa op schooluitstap

emielr

Newbie
hallo ik ben van plan om morgen lsa eens uit te proberen op een school uistap in antwerpen.
Ik ben van plan om 2 zaadjes te kauwen
Heb echter nog nooit lsa gepakt (wel 2 keer lsd)
Maar nu lees ik hier dat er kans is op kotsen wat wel redelijk zal opvallen voor de leerkrachten.
Is erdus iets om de misselijkheid tegen te gaan

Doerak

Bewuste gebruiker
emielr zei:
hallo ik ben van plan om morgen lsa eens uit te proberen op een school uistap in antwerpen.
Ik ben van plan om 2 zaadjes te kauwen
Heb echter nog nooit lsa gepakt (wel 2 keer lsd)
Maar nu lees ik hier dat er kans is op kotsen wat wel redelijk zal opvallen voor de leerkrachten.
Is erdus iets om de misselijkheid tegen te gaan
Ja. De LSA extraheren. Cold-water extraction werkt het beste tegen misselijkheid, maar dan moet je wel meer zaadjes nemen omdat LSA niet geweldig oplost in water. Je kunt ook drinkbare alcohol gebruiken (bijv. wodka) maar dan kun je het beter langer dan een dag laten staan (of meer zaadjes gebruiken.

Als je Hawaiian Baby Woodrose zaadjes hebt kun je de schil eraf halen en alleen het witte aan de binnenkant eten. Je zult dan waarschijnlijk niet kotsen maar nog steeds maagpijn hebben.

Overigens zal je met 2 zaadjes niet al te erg last hebben van maagklachten. Aan de andere kant doet 2 zaadjes ook niet erg veel :) Ik raad je niet aan het voor de eerste keer op schoolreisje te nemen. Je moet eerst een goede dosering zien te vinden. Dat kan alleen in een soort testomgeving. Als je teveel neemt moet je kotsen en als je teveel neemt gebeurd er niks en moet je bijnemen...

emielr

Newbie
oke, ik zal het dan dit weekend eens proberen mee 3.
Volgens de site waar ik het had gekocht (de sjamaan) zijden ze da de best begon mee 2.
hmaar ik zal u raad op volgen en eens uitproberen in een goeie omgeving

Doerak

Bewuste gebruiker
emielr zei:
oke, ik zal het dan dit weekend eens proberen mee 3.
Volgens de site waar ik het had gekocht (de sjamaan) zijden ze da de best begon mee 2.
hmaar ik zal u raad op volgen en eens uitproberen in een goeie omgeving
De eerste keer dat ik LSA zaadjes nam, nam ik er ook 3 en voelde niets. Ik zou in ider geval niet meer teveel beginnen, dus wellicht is 3 een mooie dosering. We hebben het over Hawaiin Baby Woodrose zaadjes, right?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik weet niet waar je mee bezig bent,maar op school trippen of tussen je medescholieren kan heel verkeerd uitpakken.
Waarom?
Om lekker en veilig te trippen heb je een goede setting nodig.
Dit houdt in dat je voor een rustige omgeving moet zorgen met niet al te veel mensen.
Fysiek zware dingen doen zoals veel lopen etc dat wil je echt niet!
Als je bad wilt gaan moet je het vooral doen.
Ik raad het je echt af,maar je moet het zelf weten.
Ik zou gewoon bewaren voor een rustiger moment waar je alleen bent of met goede vrienden.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
Ik weet niet waar je mee bezig bent,maar op school trippen of tussen je medescholieren kan heel verkeerd uitpakken.
Waarom?
Om lekker en veilig te trippen heb je een goede setting nodig.
Dit houdt in dat je voor een rustige omgeving moet zorgen met niet al te veel mensen..Als je bad wilt gaan moet je het vooral doen

bwa, ik denk da je me 2 lsa-zaadjes nie zoo slecht zul kunne gaan, maar:

Trip Unit zei:
Fysiek zware dingen doen zoals veel lopen etc dat wil je echt niet!
.
Ik raad het je echt af,maar je moet het zelf weten.
Ik zou gewoon bewaren voor een rustiger moment waar je alleen bent of met goede vrienden.

idd, doe het een andere keer :)

heb zelf ook onlangs een half lsd-trip gedaan op school, same me iemand vn men klas, en het is wel leuk enzo, maar tis nie gemaakt om t zo te gebruike eiglik, ik zou zelf ook geen lsd meer neme op school... marja ge kent da he, mooi weer, lsd bij de hand...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
De LSA extraheren. Cold-water extraction werkt het beste tegen misselijkheid, maar dan moet je wel meer zaadjes nemen omdat LSA niet geweldig oplost in water. Je kunt ook drinkbare alcohol gebruiken (bijv. wodka) maar dan kun je het beter langer dan een dag laten staan (of meer zaadjes gebruiken.

ge moet nog altij kotse dan ze...

heb zelf lsa geëxtraheerd uit morningglory met stroh rum (80°) en belief me, spauwe spauwe spauwe... maar da kan ook door die rum zijn missn :)

Doerak

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
heb zelf ook onlangs een half lsd-trip gedaan op school, same me iemand vn men klas, en het is wel leuk enzo, maar tis nie gemaakt om t zo te gebruike eiglik, ik zou zelf ook geen lsd meer neme op school... marja ge kent da he, mooi weer, lsd bij de hand...
Ja, ik ken het. Ik heb dan altijd het "Waarom niet" en "Omdat het gewoon kan"-gevoel. Geen speciale reden. Gewoon benieuwd :P

Bovenaan