emielr zei:
hallo ik ben van plan om morgen lsa eens uit te proberen op een school uistap in antwerpen.
Ik ben van plan om 2 zaadjes te kauwen
Heb echter nog nooit lsa gepakt (wel 2 keer lsd)
Maar nu lees ik hier dat er kans is op kotsen wat wel redelijk zal opvallen voor de leerkrachten.
Is erdus iets om de misselijkheid tegen te gaan
Ja. De LSA extraheren. Cold-water extraction werkt het beste tegen misselijkheid, maar dan moet je wel meer zaadjes nemen omdat LSA niet geweldig oplost in water. Je kunt ook drinkbare alcohol gebruiken (bijv. wodka) maar dan kun je het beter langer dan een dag laten staan (of meer zaadjes gebruiken.
Als je Hawaiian Baby Woodrose zaadjes hebt kun je de schil eraf halen en alleen het witte aan de binnenkant eten. Je zult dan waarschijnlijk niet kotsen maar nog steeds maagpijn hebben.
Overigens zal je met 2 zaadjes niet al te erg last hebben van maagklachten. Aan de andere kant doet 2 zaadjes ook niet erg veel

Ik raad je niet aan het voor de eerste keer op schoolreisje te nemen. Je moet eerst een goede dosering zien te vinden. Dat kan alleen in een soort testomgeving. Als je teveel neemt moet je kotsen en als je teveel neemt gebeurd er niks en moet je bijnemen...