• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA - Probleem 54

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Probleem 54

Dosis: LSA onder de vorm van 3 Trip-E Happy Caps en 1 Happy Caps Special-E, Headbanger Cannabis, Hiya-Hiya Hash. Voor gevoelige of minder ervaren gebruikers is de aanbevolen dosering 1 capsule.

Produktinfo: Happy Caps Special-E = Hawaiian Baby Woodrose (150 mg), cafeine (20 mg), magnesium stearate, calcium dioxide, hydroxypropylmethylcellulose (vegetarische capsule). Happy Caps Special-E = Yellow horned poppy extract, ilex guayusa extract, white willow bark, hydroxypropylmethylcellulose (vegetarische capsule).

Setting: vrouw, 48j., jaja, niet 54. 78kg, 1.90m., zondag 02.02.2020 thuis. Alleen.

Wie zegt dat ze bij de smartshop niks verkopen dat werkt heeft een probleem. LSA doet de trick en the magic. LSA is de SSD solid state drive van je geheugen. Direct acces in de mainframe.

Ik had zes maanden niet gebruikt, geen alcohol, niks. Zes maanden clean. Voor die zes maanden LSA leren kennen onder de vorm van 2 Trip-E. Eerst één geprobeerd. Mega hit. Het plan om eens drie te gebruiken was geboren. Ik herinner me ooit eens drie 2C-T-2 genomen. Een probleem en een hit. En eens 3 DOB, dat was ook mega. En een hit. Dit is ook een hit.

Zondagavond 20.30.

Ik bereid me voor en neem de 3 Trip-E. Chocolade, fles water staan paraat. Dekentjes. I’m in for a ride en een ride wordt het. De verwarming heb ik lager gezet. Ik besluit te cocoonen onder de dekentjes. Het contrast van warm – koud wordt zalig. Een probleem. Probleem54.

Van 20.30 tot 23.00

gebeurd er niet veel. Ik heb wel een gevoel op de maag maar dat moet je een plaats kunnen geven. Je moet werken. It aint free. Ik transpireer overmatig. Ik weet nog niet welke richting de trip te geven. Alles ligt open. Maar ik kom op Superbal en probleem 54. Mijn probleem is gemaakt. Probleem 54. Area 54 is geboren. Area 54 wordt het battlefield.
Ik moet ook veel plassen. En veel drinken want ik verlies overal vocht. Mijn ogen zijn een waterval. Waterval 54. Ik kijk wat tv. Daar wordt probleem 54 geboren.

Van 23.00 tot 00.30.

Dat is het tijdstip van geboorte. De geboorte van probleem 54.
Mijn keuze is gemaakt. Probleem 54.

Van 00.30 tot 01.00

Superbal 54 begint. Probleem 54 begint. Ik sluit mijn computer af. Het licht gaat uit. Ik draai de tv. Alles beweegt. De ramen zijn zwarte gaten. Blackhole 54. Alles verzwelgend.
Superbal 54 is zalig. Spot on. Een probleem. Probleem 54.
Ik ken superbal niet. Ook wel leuk. Het is Science Fiction tegen Kentucky Fried Chicken. De rode mannetjes tegen de mooie gouden manntjes. Gouden mannetjes, nog nooit gezien. En funny manntjes. Mannen in panty’s. Lekker. Geil. Alles is ook geil. Geil. Bovenal geil. Geil 54.

Superbal moet je kijken. De spelregels zijn me een raadsel. Raadsel 54 .Nog nooit gekeken. Het is een virus. Het Novel Corona virus is een maagd. Maagd 54.

Van 01.00 tot 02.00

is er een probleem. Mijn lichaam is nat. Alles is nat. De dekens zijn nat. De kussens zijn nat. Mijn poes is nat. Ik ben nat. Nat 54. Maar bovenal probleem 54.

Van 02.00 tot 03.00.

Ik denk het kan niet meer beter worden. Ik heb alles gehad. Het was leuk. Leuk 54. Ik begin me te vingeren. Met vingeren bedoel ik vingeren. Vingeren 54. Vingeren 54 is een art. Vingeren 54 is een exploitatie van de vagina. Vagina 54. Mijn vingers ruiken naar kut. Ik steek mijn vingers in mijn neus, in mijn kut. Het kan niet diep genoeg. Wanden verkennen. Verkennen 54. Verkennen 54 is een art.
Superbal 54 is geboren. Liverpool. Het is Science Fiction tegen Kentucky Fried Chicken in Liverpool. Het is Superbal 54. LIV. 54. Probleem 54. Het is Studio 54. Studio 54 in mijn hoofd. Mijn neus. Mijn oor. Mijn oog. Mijn kut. Studio 54. Probleem 54.
In Superbal 54 gebeurd er iets. Iets belangrijk. Interception. Interception is een hele gebeurtenis. Gebeurtenis 54. Het is Space. Space 54.
Sommigen gouden mannetjes zijn echt lekker. Een chocolade paasei ontploft in mijn mond. Wat een orgasme. Orgasmes zijn leuk. 54 leuk. Niet zomaar leuk. 54 leuk. Mannen in geile pantys.
Blijkt dat wie eerst scoort in superbal 54 die wint. Ook niet meer spannend. Dit hebben we weeral gehad. Lijnen. Ik zie overal lijnen. 54 lijnen in een groen veld. Spannend. Spannend 54.

Van 03.00 tot 04.00.

De trip stopt niet. Neen we gaan verder. Hup gouden mannetjes. 54 gouden mannetjes. Mijn vagina pulseert en voelt uitgewoond. Ik ga plassen. Plassen is een orgasme. 04.00. Tijd voor Headbanger. Mijn beloning. Beloning 54. Ik trek aan de Headbanger. Dit is een bom. Bom 54. De X-Bom van Nero bestaat dus echt. De cannabis doet zijn werk. Mijn lichaam is een coccon. Een zwetende en geurende coccon. Coccon 54. Probleem 54. Ik kom tot het inzicht dat probleem 54 de moeder is van alles. Moeder 54. Ik steek mijn vingers in mijn neus. De geur maakt me supergeil. Ik heb een enorm orgasme. Orgasme 54.
Superbal 54 is gedaan. Mijn gouden mannetjes hebben verloren. Maar het bederft de pret niet. Mijn geile goudens spacemannetjes. Mijn idolen. Idool 54. Ik ga weer plassen. Plassen is weer een orgasme. De geur van de plas maakt me geil. Gouden bal 54 is gedaan. Het is Brexit. Brexit 54 en Corona virus 54. Ik heb afscheid genomen van mijn 54 gouden mannetjes. Afscheid nemen voelt super. Het gaat jullie goed gouden mannetjes.

Van 04.00 tot 05.00.

Ik besluit naar boven te gaan. Besluit 54 is genomen. Besluit 54. Ik citeer uit besluit 54. Alles wordt onoverzichtelijk. Ik ga online schaken. Het is me duidelijk. Probleem 54 is duidelijk. Het erkennen was een stap. Ik zet de tv uit. Ik wil naar boven. Mijn warme bed wacht. Bed 54. Ik besluit nog eens aan de Headbanger te heisen. Headbanger 54 vult mijn longen diep. Met diep bedoel ik diep 54. Niet zomaar Diep. Diep 54. Diep 54 is een gebeurtenis. Een orgasme.

Van 05.00 tot 06.00

Ik moet echt naar boven. Mijn ogen sluiten geeft een diepe haal aan de trip. Trip 54. Niet zomaar een trip. Trip 54. De visuals zijn eerste klas. Niet zomaar een klas. Het is klas 54. Klas 54 is speciaal. Special 54. Ik neem een capsule Happy Caps Special-E. Capsule54. Capsule54 naar Space54
Ik besluit nog één haal te nemen. MP3 in de hand. Oortjes in. Oortjes 54. Nog een laatste keer plassen. Het is een sensatie. Sensatie 54. Terug in de woonkamer. Woonkamer 54. Woonkamer 54 is speciaal. Ik open de woonkamerdeur. Deur 54. Ik ga naar boven. Boven 54. Mijn bed. Bed 54. Toepassingen. 54 toepassingen. Alles is 54. Ik zet me op de rand van het bed. Slippers uit. Naakte voeten. Geil. Ik sla het deken weg en leg me eindelijk op bed. Ik sla het deken toe. Deken 54. Mijn kussen wordt nat. Het deken wordt nat. Ik ruik alles. Alles 54. Ik heb het warm. Ik zweet me een ongeluk. Alles is nat. Muziek. Muziek maestro. Muziek 54. Maestro 54. Ik steek mijn oortjes in. Oortjes 54. Daar is Stephen. Stephen is een vriend. Stephen 54.

Link54

Iedereen kent hier Stephen. Ik drijf. Alles is doorweekt van het zweet. Zweet 54.
De muziek doet mijn oren exploderen. Explosie 54. Explosie 54 is speciaal. Ik trek Babette naar me toe. Wie kent Babette? Babette 54. Haar geur en warmte geven een orgasme. Warmte. Warmte 54. Mijn man beweegt. Ik drijf mijn bed uit. Drift 54.

Van 06.00 tot 06.30.

Mijn man wordt wakker en staat op. Ik ben wakker. Wakker 54. Ik vertel mijn man van Probleem 54. Probleem 54 is de key. Key 54. Mijn man gaat de kamer uit en vertelt me te gaan slapen. Slapen 54. Hij is niet overtuigd van 54. Ik wel.

Van 06.30 tot 07.00

Ik hoor mijn man vertrekken. Ik besluit naar beneden te gaan. Beneden 54. De oplossing van Probleem 54. Oplossing 54. Ik ga plassen. Ik hoor mijn man vertrekken in de garage. De deur gaat toe. Deur 54 gaat toe. Ik zit op het toilet en neem mijn vriend headbanger. Ik heis aan vriend 54. Vriend 54 vult mijn longen. Een orgasme. Orgasme 54 op het toilet. Toilet 54.
Ik ga terug naar boven nu. Terug in mijn warme bed. Bed 54. Zalig alles is nat. Ik wentel mijn in mijn eigen Nat54. Ik vinger nog eenmaal mijn kut. Zalig orgasme. Terug muziek.

Van 07.00 tot 12.00

De bel gaat. Postbode54 of Politie54. Ik ga naar beneden. Koffie. Koffie 54. Kokend water is gevaarlijk. Ik wil gevaar van kokend water. Ik moet oppassen hier. Koffie smaakt. Paasei54 ontploft in mijn mond. Koffie54 ontploft in mijn mond. Ik moet schrijven. Schrijven 54. Schrijven 54 is de oplossing. Oplossing54. Ik leg mij inde zetel. Dekentjes over mij. Alles nat. Ik krijg terug het Nat54. Ik schrijf. Ik schrijf over probleem 54. Iedreen moet weten over Probleem54. De trip is terug. Trip54.

Van 12.00 tot 13.30.

Ik schrijf. Schrijven54. Schrijven en schreeuwen over 54. Probleem 54. Het water drijft nog steeds uit mij. Alles in weer Nat54.
Ik moet posten. Post54. Update54. Vers54. Probleem 54.

Probleem54

PROBLEEM54!

PROBLEEM54!

PROBLEEM54!

Van 13.30 tot 14.00

Mijn neus loopt, mijn ogen lopen. Nat54

Van 14.00 to 18.55

Ik edit een eerste keer mijn verhaal en breng wat structuur aan.

van 18.55 tot 19.00

Probleem 54 is nu officiëel opgelost.

04.02.2020: Epiloog:

De tijdsduur heeft me wel verrast. Ik had de Trip-E genomen om 20.30. Het eerste uur voel je niks. Dan begint er wel een zwaar gevoel op de maag en je moet een aantal keer slikken. Dit verdween echter helemaal rond 23.00. Toen begonnen de eerste symptomen te komen. Mijn lichaam werd zwaarder. Ik begon meer te lachen. Ik beet meer op mijn tanden. Mijn mond en neus voelde ook raar aan. Ergens verdoofd en wat tintelen.

Ik had chocolade klaargezet, iets in je mond steken kan deugd doen en het is een aparte ervaring. Een paaseitje heeft nog nooit zo gesmaakt.
Ik had een fles Spa rood van 1.5l, die was leeg tegen de ochtend. Je krijgt dorst en drinkt best veel. Je verliest enorm veel vocht. Als ik op de weegschaal stond 24 uur later was ik nog 3 kilo kwijt.
Ik had de Trip-E genomen met een glas melk zoals op de gebruiksaanwijzing. Niet met water.

Rond 01.00 begon de trip echt goed op gang te komen. Daarvoor was het zo op en af. Ik heb toen mijn computer weggezet. Het was Superbowl 54 op de tv en ik geraakte ervan overtuigd dat er een probleem was in mijn leven.
Probleem 54 werd hier geboren. Als ik dit toepaste op tal van issues in mijn leven, werd alles opgelost.
Dit gebeurde ook. Alles was me duidelijk. Pure Verlichting. Deze fase duurde 3 uur.

Ik ben om 04.00 de hasj en cannabis gaan gebruiken. Dit had ik vooraf klaargemaakt in vaporizer. Die hakte er serieus in. Om 05.00 was Superbowl gedaan.
Plots was er Brexit. De overgang begreep ik totaal niet. Ik heb de tv afgezet. Naar boven geraken heeft geduurd van 05.00 tot 06.00
Op dat uur heb ik in de zetel gezeten naar een zwart scherm te kijken. Ben op toilet gaan plassen. Terug in de woonkamer. Ik heb één Special-E genomen. Ik heb nog gevaped.

Boven was een opluchting. Veilig in bed. Warme dekens. Mijn favoriete mix opgezet. Het was maar een half uur tot mijn man opstond maar het leek een eeuwigheid. Ik ben om 07.00 naar beneden geweest, gaan plassen en nog eens gevaped. Dan mijn bed in met muziek. Ik heb ruim 5 uur geluisterd, bijna tweemaal de mix.

Het was een rollercoaster. De visuals zijn intens. Met ogen open bewoog alles in de kamer. Rolgordijnen bleven rollen. Lampkappen zweefde en deinde.
Met gesloten ogen zie je alles. Prachtige metrische figuren, kleurenpracht is overweldigend. Werelden, ruimten.
De denkpatronen zijn enorm. Elke situatie uit mijn leven kwam naar voor en kreeg een logische oplossing.

Ik heb niet geslapen. Om 12.00 ging de bel en werd ik losgerukt. Opendoen heb ik niet gedaan.
Ik ben naar beneden gegaan, Babette uitgelaten. Koffie gezet. Mijn beste tas koffie ooit denk ik.

Om 14.00 ben ik het verslag beginnen schrijven. De trip was nog goed aanwezig. Ik heb om 17.00 een bad genomen.
Seks gehad nadien, opnieuw gedouched en was om 19.00 terug beneden.
Nog was de trip niet door. Ik voelde mij zalig en enorm voldaan.
Ik heb met mijn man nog een stuk van de Matrix gezien maar om 22.00 gaan slapen. Ik was moe.
Ik ben direkt in slaap gevallen.
Een dag later voel ik me super en ik ben dankbaar voor de ervaring.

Ik ga dit zeker nog eens overdoen, maar dan niet de extra cap nemen. Was niet nodig. De tijdsduur van de ganse trip was een 24 uur. Dus goed inplannen is echt nodig. De duur en gevoel deed me zelfs aan DOB en DOM denken. De trip kan je vergelijken met 2C-T-2 en 2C-T-7. Voor mij ook beter en intenser dan LSD. Nogmaals over LSD, ik vind het goed, maar dit overtreft. Vergeleken met Ketamine, dit is veiliger en duurt véél langer. Ketamine is leuk als je weinig tijd hebt en korte intense rush wil beleven. De cannabis en hasj zijn een enorme toevoeging. Als ik dan mijn ogen sloot was dit zelfs te. Je ogen explodeerden in een pracht van beelden. Ik ben blij dat ik dit alleen gedaan heb en thuis. In een drukke omgeving kan ik me best voorstellen dat er rare dingen zouden gebeuren.

Laatst bewerkt:

Cerberus

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat je wilt simuleren hoe het voelt om een kortsluiting te hebben in je hersenen tijdens het trippen. Enig idee hoe je op 54 komt?
Ik ben wel verbaasd over hoe goed je geheugen nog werkt bij het schrijven en hoe gemakkelijk je handelingen zoals door je huis wandelen, koffie zetten, ... kunt uitvoeren.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik neem aan dat je wilt simuleren hoe het voelt om een kortsluiting te hebben in je hersenen tijdens het trippen. Enig idee hoe je op 54 komt?
Ik ben wel verbaasd over hoe goed je geheugen nog werkt bij het schrijven en hoe gemakkelijk je handelingen zoals door je huis wandelen, koffie zetten, ... kunt uitvoeren.
Probleem 54 werd geboren met Superbal 54. Funny game :)

inner_search

Badass junkie
Lijkt meer op wat er dagelijks aan mindloops in men hoofd afspelen , dan op een tripreport :expressionless: veel te lang en door elkaar , kon het niet aflezen.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Misschien komt het tripreport warrig over. Maar ik wou er nu over schrijven, nu het nog vers in het geheugen zit. Anders kan ik dit niet meer vertellen.

Cerberus

Bewuste gebruiker
Je hoeft het daarom niet te posten he.
Je kan het gewoon voor jezelf offline typen eerst.
En dan als je nuchter bent het tripreport die je wilt delen ervan maken.

Maar ik vind het niet erg hoor, vond het wel origineel om eens zo een report rechtsreeks van de trippende bron te horen.

• Like
Waarderingen: Eik

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Je hoeft het daarom niet te posten he.
Je kan het gewoon voor jezelf offline typen eerst.
En dan als je nuchter bent het tripreport die je wilt delen ervan maken.

Maar ik vind het niet erg hoor, vond het wel origineel om eens zo een report rechtsreeks van de trippende bron te horen.
Je hebt gelijk. Bedankt voor de tip.

inner_search

Badass junkie
Je hebt gelijk. Bedankt voor de tip.
Mss ook wat eeeuhm hoe zal in het zeggen , leeftijdsvriendelijker ? :tearsofjoy:
Je gaat van je natte poes , naar je zwetende geur over om zo over je natte kut te beginnen.
ik heb een levendige fantasie en er kwam nu niet echt een leuk beeld in me op.. toen ben ik ook gestopt met lezen.

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Mss ook wat eeeuhm hoe zal in het zeggen , leeftijdsvriendelijker ? :tearsofjoy:
Je gaat van je natte poes , naar je zwetende geur over om zo over je natte kut te beginnen.
ik heb een levendige fantasie en er kwam nu niet echt een leuk beeld in me op.. toen ben ik ook gestopt met lezen.
Weer een goede tip. Excuses voor de beelden maar ik wou het eerlijk brengen en een bijdrage aan het forum leveren.

Opluchting misschien maar ik zit nu in het bad. :)

Gaat deugd doen en me terug naar de realiteit brengen. :)

En me weer netjes proper maken ook. En zodadelijk stukje eten. Ik ben op de weegschaal gaan staan. Ik ben op minder dan 24 uur 3 kilo kwijt. Mooi meegenomen voor een vrouw.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
serieus?

Cerberus

Bewuste gebruiker
Gecensureerd hoeft voor mij nu ook niet. Zeker als het past in hoe de trip verliep ipv nodeloos detail.

inner_search

Badass junkie
Gecensureerd hoeft voor mij nu ook niet. Zeker als het past in hoe de trip verliep ipv nodeloos detail.
Gecensureerd zeker niet ! Maar je kan het wel anders omschrijven natuurlijk.
Ze schrijft de report voor een mening veronderstel ik?
Dus geef ik ook de mijne , zoals jij de jouwe. :grin:

Syl

Wijs gebruiker
Gecensureerd zeker niet ! Maar je kan het wel anders omschrijven natuurlijk.
Ze schrijft de report voor een mening veronderstel ik?
Dus geef ik ook de mijne , zoals jij de jouwe. :grin:
Had je dat ook gevonden als ze bv 25 was geweest??? 😏

inner_search

Badass junkie
Had je dat ook gevonden als ze bv 25 was geweest??? 😏
Ja.:sweatsmile:
Denk je dat ik bang was van +40 vrouwen toen ik 18 was :tearsofjoy:
Zeer leerrijke vrouwen in mijn ogen:wink:.
Kan er ook nix aan doen dat ik gore beelden kreeg tijdens het lezen van de post , men brein spoot alle kanten op.

Edit*
Ben zowieso al niet echt voor dirty talk , of een vrouw/man die op die manier (kut en zweetgeur laat ons zeggen)praat , enorme afknapper.. imo :grin:

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Ja, maar dat is jouw brein toch?
Het was blijkbaar haar behoefte om het zo op te schrijven.
Geraakt zijn ligt aan degene die ontvangt he.
Het komt op mij nogal kleinzerig over in ieder geval.

Syl

Wijs gebruiker
Ik vind het wel grappig dat sommige er zo op reageren anno 2020 😂.
Deze vrouw heeft zo te lezen een super leuke avond/nacht gehad. 😏
Ik hoop dat die 54 staat voor de leeftijd waarop je dit zeer zeker nog doet!!.
Lekker genieten, you go girl!! 💪👌

Larocca1971

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik vind het wel grappig dat sommige er zo op reageren anno 2020 😂.
Deze vrouw heeft zo te lezen een super leuke avond/nacht gehad. 😏
Ik hoop dat die 54 staat voor de leeftijd waarop je dit zeer zeker nog doet!!.
Lekker genieten, you go girl!! 💪👌
Thx. :redheart: En beloofd! :) Xx

• Like
Waarderingen: Syl

inner_search

Badass junkie
Tuurlijk
Ja, maar dat is jouw brein toch?
Het was blijkbaar haar behoefte om het zo op te schrijven.
Geraakt zijn ligt aan degene die ontvangt he.
Het komt op mij nogal kleinzerig over in ieder geval.
Tuurlijk is het mij brein, ik heb dan ook besloten niet verder te lezen.
Maar toch men persoonlijke mening te geven , als jij dan denkt dat ik nix kan verdragen. :)
Ik ben alles behalve een keyboard warrior dus ik ga ook niet discussiëren over mij opnie tegenover de jouwe.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Tuurlijk

Tuurlijk is het mij brein, ik heb dan ook besloten niet verder te lezen.
Maar toch men persoonlijke mening te geven , als jij dan denkt dat ik nix kan verdragen. :)
Ik ben alles behalve een keyboard warrior dus ik ga ook niet discussiëren over mij opnie tegenover de jouwe.
ja nee ja ik verbaasde me alleen joh
en ik zei kleinzerig he, dat wil niet zeggen nix

ik zou maar wel ff verder lezen, later schrijft ze namelijk over haar zachte poesje :wink:

inner_search

Badass junkie
en ik zei kleinzerig he, dat wil niet zeggen nix
Mss heb je gelijk hoor , slechte dag op werk gehad en ben telaat met men onderhouds benzo's.

ik zou maar wel ff verder lezen, later schrijft ze namelijk over haar zachte poesje :wink:
Ik wacht even tot men hoofd wat meer aankan en laat je weten of ik nog dezelfde mening heb als nu :tearsofjoy:

Nogmaals @Larocca1971 , ik bedoel er nix slechts mee tegenover jou en mijn excuus moest ik je geafronteerd hebben ?:thinking:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Leuk report hoor. Weer eens wat anders.
Dacht alleen dat het "42" was?? Maar ach, ieder zijn waarheid.
Als het bij jou 54 is, dan is dat voor jou zo :wink:

inner_search

Badass junkie
@Larocca1971 @*.exe2.0 @Syl
Probleem lag deels bij mij , maar deels ook niet.. :grin:

Door de tekst te lezen (deels) en constant het nr54 te zien verschijnen overal en de manier waarop het geschreven is , komt zeer zeer dicht in de buurt van men mindlooping.
Terwijl ik nu typ denk ik bvb ook constant 7 , mens , 7 ,7 ,7 , 7 , fuck nu 6 , hopla maken we er 76 van , kat mens 7 76 6b6 6 7 kat probleem 54 , fuuuuuuuck stop , 7 7 7 , 666 :imp:
Je snapt het wel.
Waardoor ik al zeer geïrriteerd raak als ik dan nog zo een topic moet lezen in de zin van hoe ik denk (echt vreselijk) dan nog een het ongeorganiseerde typen van @Larocca1971 .
Kon ook nix goeds zeggen door men gemoedstoestand, nu wel.

Ik vind het knap dat je het hier zo allemaal durft op te schrijven , en vind het leuk dat je een super ervaring had !

En blij dat probleem 54 officieel van de baan is.

Maar toch zou IK persoonlijk iet subtieler zijn ivm mijn harde knots (grapje , erecte penis :tearsofjoy:)
Ik denk moest ik het report nu deze moment lezen , ik gwn niet zou gereageerd hebben.

Probleem 54 is opgelost. Mijn man kon na het bad en leuke kleding de verleiding niet weerstaan en trok me naar de slaapkamer waar probleem 54 werd op opgelost. Opnieuw gedouched en fris en monter nu.
Zoals ze het hier omschijft komt veel beter over in een tripreport imo , al begrijp ik wel dat ze het met detaille wou schrijven

@*.exe2.0
Thx om me het topic hellemaal te laten lezen door naar een zacht poesje te zoeken , wat ik niet vond :tearsofjoy:

@Syl nou had ik toch een tegen reactie verwacht over de 25j dames :grin:

Azarius vaporizers and accessories