LSA tips

Green Dude

Belezen gebruiker
Beste DF leden,

Ik weet dat mijn vraag misschien vrij laat komt maar morgen ben ik van plan om voor de eerste keer HWBR zaadjes in te nemen (10). Ik heb al eerdere ervaring met verschillende psychedelica dus de de dosis is hoog, maar voor iemand met ervaring denk ik wel te doen.
Qua inname doe ik het volgende: ik heb de zaadjes allemaal gegrinded (schrijf je dit zo? :tongueout: ) en heb ik hierbij kraanwater aan toegevoegd die eerst gekookt was en daarna afgekoeld. Dit laat ik deze nacht in de frigo en morgen voeg ik hierbij een halfuur voor inname nog een teentje knoflook aan toe.

Ook ben ik van plan een kwartier voor inname 2 antimetils te nemen tegen de misselijkheid, waar ik het meest schrik voor heb.

Hebben jullie nog enige tips en tricks of iets wat ik anders kan doen?

Mvg. Greendude

Martinus

Wijs gebruiker
Ik had zelf bij LSA een intense body load bij 4 zaadjes van Madagaskar HWBR.

Het voelde heel bizar. Ik kan me herinneren dat ik al mijn wilskracht bij elkaar moest schrapen om ook maar mijn arm te bewegen.
Daarnaast had ik op die dosis nog 0 hallucinaties. Het was alsof ik extreem stoned was, maar tegelijk nog totaal helder.

De misselijkheid valt mee zolang ik me rustig hield.
Na de piek ben ik buiten gaan rond lopen. Het was midden in de zomer. De zon was HEEL intens. Kleuren van bloemen straalde alsof het schijnwerpers waren. Toen ik een stukje stroopwafel at in het park, werd ik intens ziek. Het was heel bizar. Ik begon Heel Heel Heel intens te zweten. Binnen 3 minuten was ik helemaal doorweekt nat. Daarna heb ik overgegeven en vervolgens was ik weer normaal.

Ik zou zeggen eet niks voor de trip. Ik had de zaadjes kapot gemaakt met een vijzel en met water gedronken. De smaak is vies, maar ik vond het minder erg dan paddo's of truffels. Appel eten gaat nog wel, maar die stroopwafel. Oef

Succes met de trip. Ben benieuwd of je wat geks ervaar. Ik zou denken dat je met 10 zaadjes wel op een gekke plaats kan eindigen :P

Green Dude

Belezen gebruiker
Avond van de tripdag:

Het was een zeer bewogen dag. Heb eigenlijk heel weinig last gehad van misselijkheid. Enkel de eerste 15 minuten maar dit kan ook liggen aan het feit dat we in een auto zaten op weg naar het park, daarna niks meer van gevoeld.

De trip zelf was zeer aangenaam, zoals verwacht vrij hevige bodyload (bedankt voor de waarschuwing @Martinus :wink: ). Heel veel geschreven in mijn tripdagboek, ook omdat het op een zeker moment zeer filosofisch werd. Visuals waren zeker aanwezig maar moest je toch even voor concentreren. Het gevoel kan ik omschrijven als een euforische droom waar alles zeer veel vredes- en sprookjesachtige elementen bevat. Locatie was een bos en voelde me vaak een kindje die zich voor het eerst in een speeltuin waagde. Over het algemeen zeker geslaagd en voor herhaling vatbaar!

Laatst bewerkt:

Boyman

Bewuste gebruiker
Avond van de tripdag:

Het was een zeer bewogen dag. Heb eigenlijk heel weinig last gehad van misselijkheid. Enkel de eerste 15 minuten maar dit kan ook liggen aan het feit dat we in een auto zaten op weg naar het park, daarna niks meer van gevoeld.

De trip zelf was zeer aangenaam, zoals verwacht vrij hevige bodyload (bedankt voor de waarschuwing @Martinus :wink: ). Heel veel geschreven in mijn tripdagboek, ook omdat het op een zeker moment zeer filosofisch werd. Visuals waren zeker aanwezig maar moest je toch even voor concentreren. Het gevoel kan ik omschrijven als een euforische droom waar alles zeer veel vredes- en sprookjesachtige elementen bevat. Locatie was een bos en voelde me vaak een kindje die zich voor het eerst in een speeltuin waagde. Over het algemeen zeker geslaagd en voor herhaling vatbaar!
Klinkt leuk! Hoe zou je het vergelijken met bv een truffel of LSD trip?

Green Dude

Belezen gebruiker
Klinkt leuk! Hoe zou je het vergelijken met bv een truffel of LSD trip?
Ik vond het qua lengte en hevigheid gelijk aan een 150-200 microgram LSD trip, hoewel ik het effect wel veel 'aardser' vond, er was veel meer verbondenheid met de natuur wat dan meer naar truffels neigt te gaan. Vond het ergens tussenin liggen en vond dat net het mooie unieke effect van de LSA. Wel was het wat meer sedatief op bepaalde momenten, waar je bij LSD vaker zal rondrennen en klimmen lig je bij LSA meer neer en geniet je gewoon van het wegsmelten met de boom waarop je ligt, hoewel er ook zeker actievere momenten zijn geweest :)

Bovenaan