LSD Bewaren

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jari

Belezen gebruiker
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat 🎫LSD🎫 gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!^_^

Dirkjan

Badass junkie
Goedenacht mede forum gebruikers.
Ik heb dus wat LSD gehaald en mij is verteld bewaar donker (aluminium folie) en in de vriezer.
Helaas kan ik het niet tussen de broden van mn moeder stoppen. Woon nog thuis.
Ik bewaar het donker in de folie in mijn kast.
Hoe lang blijft het goed? Nog anderen tips wat ik kan doen?
Of zeg je snel gebruiken want blijft niet lang goed.

Benieuwd naar hoe jullie het bewaren en naar jullie informatie/meningen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Blijf testen en veilig gebruiken!
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.

niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.

Jari

Belezen gebruiker
Als je het in een grip zakje doet, vervolgens in een aantal lagen aluminium folie doet, daarna in iets van een stoffen doek of iets dergelijks en dan in een kast of doos ergens op een donkere plaats neerlegt dan kan je echt nog wel een aantal jaren bewaren.

niet steeds openen en bekijken, gewoon lekker laten zitten en alleen pakken als je ze nodig hebt.
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?

Dirkjan

Badass junkie
hoeveel lagen ongeveer denk je? 2? 3? 4? en een doek is gewoon goed? het zijn er best wel een paar dus zal wel aantal keer open gaan maar daarna ook meteen dicht. en klopt het ook dat je het niet met je handen moet aanraken? wegens afbreken van de stof?
2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.

En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.

Jari

Belezen gebruiker
2 is in principe goed, maar 4 is beter.
LSD is een uiterst gevoelige stof, als daar licht op komt of vocht of vet dan gaat het kapot. Dus als je er met je handen aan komt is dat inderdaad niet goed.

En niet omdat je het zogenaamd op kan nemen door je huid, dat is klets.
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen

Dirkjan

Badass junkie
Nee dat dat klets was had ik al gelezen ja. Maar ja is maar 250UG dus heel weinig dus als dat afbreekt wel jammer. Pinset is slimme manier toch? en gewoon onder de tong leggen? niet door slikken? en 250ug is hoge dosis toch? beste door de helft doen? met een schaar? of? heb lsd nog nooit op vandaar deze vragen
Kerel Google gewoon ik ga je geen hele handleiding geven.

Dirkjan

Badass junkie
Gewoon doorslikken
Doe ik altijd
Werkt even prima

snorlax

Belezen gebruiker
Ik heb mijne gewoon in gripzakje ingewikkeld met aluminium folie en dan in een envelop in een boek op de boekenplank.

Zijn ook mensen die het jaren in de portemonnee hebben zitten voor jaren en dan gewoon nog flink trippen op de zegels.

mitchieee

Bewuste gebruiker
ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen..

-250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen)
anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens

NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door

Laatst bewerkt:

Jari

Belezen gebruiker
ik had mijn zegels 2 jaar geleden gekocht de echte LSD ook gekregen in silverfolie maar omdat ik de dealer niet vertrouw met de doseringen, 1p LSD besteld, deze ook in een gripzakje en dat grip zakje in een zwart anti licht zakje verborgen in een laptop tas, ik ben er wat ruwer mee omgegaan dus bestel binnenkort nieuwe en ga het ook in de silverfolie leggen..

-250 ug is een flinke dosis als deze zegels daadwerkelijk 250 zijn, en je heb al wel wat ervaring met tripmiddelen ken je hem met een (pincet) en schaar door knippen of dubbel vouwen en scheuren lijkt me ook, voor 125+- ug als eerste keer lijkt het me goed te doen om kennis te maken(ALS je al ervaring heb met andere middelen en weet hoe het is om flink te trippen)
anders gewoon lekker 100 doen’ mijn eerste keer was 150 en vond ik een perfecte dosering wel intenst maar niet TE intens

NIET door slikken, die fout maakte ik en hij kickte na 2-3 uur pas in leg het 10-20 minuten onder je tong en slik hem dan pas door
heb vaak 2cb gedaan. keta, miauw xtc, coke etc ook. en keta met miauw heeft me lijp laten hallucineren zag allerlij dingen en vond t wel leuk. wanneer anderen maybe bad zouden gaan

• Like
Waarderingen: ljuv
Nou 1 ding weet ik wel, ik heb laatst 3 zegels uit de kast getrokken na 4 jaar, ingewikkeld in alu folie maar niet gekoelt, en ze uiteindelijk alle 3 dezelfde dag genomen en vrij weinig gemerkt.. jammer genoeg. Ik had op eem geven moment wel het idee dat het ging werken, als ik naar de muren keek en me heel erg ging concentreren/focussen zag ik iets in de patronen wat je heel liht met truffels kon vergelijken, maar zodra ik naar een beeldscherm of iets keek was het weer weg. Dus er zit tog zeker wel een limiet van een jaar a 2 jaar aan denk ik

• Like

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik neem altijd gewoon een hele zegel (of soms meerdere). Eigenlijk heb ik nooit geweten hoeveel LSD er op de zegel zit, dat is praktisch haast onhaalbaar. Het lijkt er wel op dat de hoeveelheid LSD op zegels meestal overschat wordt.

250 microgram is wel een aardig hoge dosis ja. Dan heb je wel een vrij complete LSD-ervaring zeg maar. Maar het is nog niet zoveel dat je compleet in een fractalzee verdwijnt of dat je een out-of-body-experience krijgt van meerdere uren. Persoonlijk heb ik echt een hekel aan net-niet trippen. Dus mijn voorkeur gaat wel naar liever iets meer LSD dan iets te weinig. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. In het begin is het beter om te voorzichtig te zijn en dan je verlies te nemen als het niet zo goed bevalt. Want je weet nog niet hoe je reageert op zo'n psychedelische ervaring.

Zegels met pincet enzo oppakken zou ik alleen adviseren als je bijvoorbeeld zegels ronddeelt en zelf niet wil gaan trippen. Maar als je doel is om de zegel in te nemen... ach. Over het algemeen wordt de LSD sublinguaal ingenomen (via speekselklieren), maar als je de zegel doorslikt dan werkt het eigenlijk net zo goed. Bij sublinguale inname kan je wel iets eerder de effecten merken.

• Like

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Hou er ook zeker rekening mee dat de gemiddelde LSD lang niet in de buurt komt van 250ug. Dealers doen er graag een schep (of 10) bovenop.

Dirkjan

Badass junkie
Dat is helemaal geen klets acid kan je gewoon door je huid opnemen hoor.
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.
Ik las eerst dit: How easily can it be absorbed thru the skin : LSD (reddit.com)

en toen dit : Can LSD really be absorbed through your fingertips? And if so, how potent is it? - Quora

My bad

Dirkjan

Badass junkie
Ja, volgens mij was ik daar ook begonnen. Over die gast die 6-apb had gemaakt, ben even z'n naam kwijt maar niet Shul-king. Dat er in lab experimenten vaak met LSD en dergelijke stoffen werd gewerkt en dat het niet door de huid werd opgenomen terwijl hij het wel vaak aanraakte. En je bent wel een domme penis als je dat niet van te voren diep uit gaat zoeken voordat je er met je handen aan gaat zitten.

Dus toen ben ik gaan researchen.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Ja, volgens mij was ik daar ook begonnen. Over die gast die 6-apb had gemaakt, ben even z'n naam kwijt maar niet Shul-king. Dat er in lab experimenten vaak met LSD en dergelijke stoffen werd gewerkt en dat het niet door de huid werd opgenomen terwijl hij het wel vaak aanraakte. En je bent wel een domme penis als je dat niet van te voren diep uit gaat zoeken voordat je er met je handen aan gaat zitten.

Dus toen ben ik gaan researchen.

Als genoeg mensen iets zeggen ga je het geloven is gewoon een mythe.

Overal zie je mensen voorzichtig doen met het aanraken van acid dusja...

Maar oke uwe heiligheid je had wederom gelijk oke doei x

Dirkjan

Badass junkie
Als genoeg mensen iets zeggen ga je het geloven is gewoon een mythe.

Overal zie je mensen voorzichtig doen met het aanraken van acid dusja...

Maar oke uwe heiligheid je had wederom gelijk oke doei x
Hoef je niet zo kinderachtig te doen met je oke doei x
Ik geloofde het net zo, omdat iedereen het zei. Iedereen geloofde vroeger dat de aarde plat was, tot ze wisten dat hij rond was. Het is helemaal niet dom om mee te gaan in mensenmassa's, dat is nou eenmaal een instinct. Maar als je nu bijvoorbeeld nog gaat zeggen dat de aarde een platte schijf is dan ben je gewoon verstandelijk gehandicapt. Maar doe je eigen onderzoek. Dat is ook leuk om te doen, vind ik dan.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Hoef je niet zo kinderachtig te doen met je oke doei x
Ik geloofde het net zo, omdat iedereen het zei. Iedereen geloofde vroeger dat de aarde plat was, tot ze wisten dat hij rond was. Het is helemaal niet dom om mee te gaan in mensenmassa's, dat is nou eenmaal een instinct. Maar als je nu bijvoorbeeld nog gaat zeggen dat de aarde een platte schijf is dan ben je gewoon verstandelijk gehandicapt. Maar doe je eigen onderzoek. Dat is ook leuk om te doen, vind ik dan.
Huh wat dat bedoel ik niet zo gap..

Is eerder droog bedoelt als een gesprek klaar is zo van oke doei.

Het is dus duidelijk waarom mensen denken dat het zo is en uit dat artikel is het helder dat het een mythe is.

(En dat van uwe heiligheid ook.. je maakt heel de dag grappen ik dacht dat snapt ie wel)

Dirkjan

Badass junkie
Huh wat dat bedoel ik niet zo gap..

Is eerder droog bedoelt als een gesprek klaar is zo van oke doei.

Het is dus duidelijk waarom mensen denken dat het zo is en uit dat artikel is het helder dat het een mythe is.

(En dat van uwe heiligheid ook.. je maakt heel de dag grappen ik dacht dat snapt ie wel)
Ja shit, nou maak je het mij moeilijk 🤣
Ik ben een lolbroek maar ik heb vaak ook mensen gehad die er niet van gediend waren. Dus het is voor mij altijd inschatten waar ik mijn komedie kaarten neer leg.

Wat een rare flieper ben je ook.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Ik ben een lolbroek maar ik heb vaak ook mensen gehad die er niet van gediend waren. Dus het is voor mij altijd inschatten waar ik mijn komedie kaarten neer leg.

Doe ff niet zo moeilijk ik bedoel het niet zo daar kan je genoegen mee nemen of niet.

Het is het internet ik zie een fucking getekend profiel poppetje en letters staan op een scherm.

Ik weet niet wie er achter dat poppetje zit en me glazen bol werkt zelden als het om internetmagie gaat(Helaas)

Dirkjan

Badass junkie
Doe ff niet zo moeilijk ik bedoel het niet zo daar kan je genoegen mee nemen of niet.

Het is het internet ik zie een fucking getekend profiel poppetje en letters staan op een scherm.

Ik weet niet wie er achter dat poppetje zit en me glazen bol werkt zelden als het om internetmagie gaat(Helaas)
Jij kan beter geen komedie doen
Jij snapt ironie niet
Sarcasme niet
Overdrijving
Beeldspraak
Metaforen
En is allemaal Chinees voor jou.

ga jij maar lekker met krijtjes kleuren.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Jij kan beter geen komedie doen
Jij snapt ironie niet
Sarcasme niet
Overdrijving
Beeldspraak
Metaforen
En is allemaal Chinees voor jou.

ga jij maar lekker met krijtjes kleuren.
Ja je hebt helemaal gelijk ik kan niks en ik ben niks.

Als jij een uitleg/sorry niet aanvaard dan ligt dat aan jou niet aan mij.

Ga maar huilen salty ass bitch :)

Oke doei x

Zanza

Badass junkie

Kom maar door Dirkjan. Smijt ze maar naar hierzo. Steek mn rechterhand uit om ze te vangen. Met links vreet ik de popcorn van mn buurvrouw leeg

Dirkjan

Badass junkie
Kom maar door Dirkjan. Smijt ze maar naar hierzo. Steek mn rechterhand uit om ze te vangen. Met links vreet ik de popcorn van mn buurvrouw leeg
Helemaal niet. Met rechts doe jij de hitlergroet en met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.

En nou is het verdomme een keer afgelopen met dat rechtse politiek bashen terwijl ik niks terug krijg. Ik wil nu een goeie grap over links. Zo eentje net op het randje. Dat we allemaal denken oooooooh, zanza, dat is wel glad ijs hoor.

Ik heb het verdiend. Ik heb je zo vaak belachelijk gemaakt met je wittepuntmuts partij.

Zanza

Badass junkie
Helemaal niet. Met rechts doe jij de hitlergroet en met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.

En nou is het verdomme een keer afgelopen met dat rechtse politiek bashen terwijl ik niks terug krijg. Ik wil nu een goeie grap over links. Zo eentje net op het randje. Dat we allemaal denken oooooooh, zanza, dat is wel glad ijs hoor.

Ik heb het verdiend. Ik heb je zo vaak belachelijk gemaakt met je wittepuntmuts partij.
Grappen vanuit rechts moet je tussen de regels doorlezen Dirkjan. Lopen we niet zo mee te koop.

Kijk gewoon waar je een groepje linkse meisjes ziet staan, dan staat Zanza vaak in het midden. Gevonden?

• Wow

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker

Ach dat kan de koning van de comedie beter zelf doen last time i checked heeft hij een patent op wat grappig is en niet!

Dirkjan

Badass junkie
Ach dat kan de koning van de comedie beter zelf doen last time i checked heeft hij een patent op wat grappig is en niet!
Koning van komedie met patent?

Ga is verder met je stoepkrijtjes, man. Jij hebt echt een hoofd als een ontbijtbordje, alles wat gezegd wordt gaat gewoon langs je heen.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker

Ga is verder met je stoepkrijtjes, man. Jij hebt echt een hoofd als een ontbijtbordje, alles wat gezegd wordt gaat gewoon langs je heen.
Tuurlijk gaat het langs me heen ik ga me toch niks aan trekken van een hatende droeftoeter?

Ik zal met stoepkrijt een illustratie maken van hoe sad en salty ik je opmerking vind en hoe fantastische me haar vandaag zit.

Zanza

Badass junkie

Oké Dirkjan. Even twee kleine verbeterpuntjes. Het woordje 'is' moet je echt gaan vervangen voor 'eens' of desnoods 'es'. Het woord 'is' is een woord met een eigen betekenis en hoort daar niet thuis. Spelfouten reken ik niemand aan. Kan gebeuren. Maar deze moet er echt uit. Je kunt het!

En verder: zoiezo aub als sowieso please! Of afgekort als: sws. Lukt dat aub?!

Dirkjan

Badass junkie
Oké Dirkjan. Even twee kleine verbeterpuntjes. Het woordje 'is' moet je echt gaan vervangen voor 'eens' of desnoods 'es'. Het woord 'is' is een woord met een eigen betekenis en hoort daar niet thuis. Spelfouten reken ik niemand aan. Kan gebeuren. Maar deze moet er echt uit. Je kunt het!

En verder: zoiezo aub als sowieso please! Of afgekort als: sws. Lukt dat aub?!
Haha ja ik doe het nog steeds, geen idee waarom. Helemaal terechte kritiek.

Dankjewel mentor Zanzibar.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan