Lsd + blowen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MindSplosion

Experimenterende gebruiker
Hebben jullie tips over lsd en blowen? Een vriend van me wilt trippen en blowen. Ik wou me batuurlijk eerst informeren. So guys, hebben jullie tips?

SpaceMetHaze

Geen ervaring met LSD en blowen, maar wel met andere tripmiddelen en blowen. Mijn ervaring is dat een jointje je trip aanzienlijk intenser maakt, dus pas op. Dit kan je namelijk best overvallen.

mitchieee

Bewuste gebruiker
als je altijd blow lijk het me geen probleem’ als je soms blow zal ik het nog links lagen liggen’

blowen tijdens trip middele evaar ik als meer euforisch en het versterkt het natuurlijk’ maar het is oooo zo lekker

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hebben jullie tips over lsd en blowen? Een vriend van me wilt trippen en blowen. Ik wou me batuurlijk eerst informeren. So guys, hebben jullie tips?
Ja, niet doen. Of als je het doet, alleen na de piek. En zeker weten dat de piek voorbij is, want op LSD komt die nog weleens in golven terug.

als je altijd blow lijk het me geen probleem’ als je soms blow zal ik het nog links lagen liggen’

blowen tijdens trip middele evaar ik als meer euforisch en het versterkt het natuurlijk’ maar het is oooo zo lekker
Voor wat betreft de combinatie met LSD: het is lekker omdat het ontspanning en euforie brengt, zeker als je best last had van de bodyload. Maar aan de andere kant haalt het ook dat pure, die helderheid van LSD weg. De euforie op LSD alleen voel ik als hele oprechte ware vreugde. Zoals dat van een kind. De euforie van wiet hangt een beetje onder een nevel. Ik word er meer onverschillig en lui van, al gaat LSD dat wel tegen. Dat is minder aanwezig dan wanneer ik alleen wiet gebruik. Het voelt voor mij als een aantasting van dat pure, heldere van LSD. Maar ik doe het alsnog vaak in de comedown van LSD, om wat te kunnen ontspannen.

Blaatschaap

Belezen gebruiker
Het is een beetje spelen met vuur. Vaak gaat dat prima, maar het kan ook heel vervelend uitpakken. Zelfs voor de doorgewinterde smoker.

Ik heb het altijd gedaan, ik was altijd al stoned voordat ik de lsd zegel tot me nam :tongueout: dat is altijd goed gegaan (ik kan op twee handen niet tellen hoe vaak ik wiet heb gecombineerd met truffels/paddos/lsd) tot het een keer in combinatie met paddos heel erg fout ging. Sindsdien raad ik het mensen af.

Als je vriend het toch wil doen dan zou ik het advies van Mindless volgen en het na de piek doen.

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Eens met wat @Mindless en @Blaatschaap hier zeggen. Cannabis combineren met psychedelica doet 2 dingen; versterkt het effect van de psychedelische trip en het voegt er een 'eigen' cannabis sfeertje aan toe. Dit zorgt ervoor dat het een leuke maar riskante combinatie is. Zelf doe ik het alleen in de nasleep van een trip om te ontspannen en de trip-effecten weer wat sterker te maken. Het is bij mij nooit echt fout gegaan maar ik heb wel al een keer een redelijk paranoïde bui gehad door cannabis gebruik en een keer dat mijn hele wereld heel eng en duister werd. Er kwamen overal druipende zwarte Visuals en ik werd in rap tempo angstig. Door andere muziek aan te zetten kon ik het keren. Als ik toen op de piek van mijn lsd trip had gezeten ipv in de nasleep had het makkelijk goed fout kunnen gaan.

SpaceMetHaze

Eens met wat @Mindless en @Blaatschaap hier zeggen. Cannabis combineren met psychedelica doet 2 dingen; versterkt het effect van de psychedelische trip en het voegt er een 'eigen' cannabis sfeertje aan toe. Dit zorgt ervoor dat het een leuke maar riskante combinatie is. Zelf doe ik het alleen in de nasleep van een trip om te ontspannen en de trip-effecten weer wat sterker te maken. Het is bij mij nooit echt fout gegaan maar ik heb wel al een keer een redelijk paranoïde bui gehad door cannabis gebruik en een keer dat mijn hele wereld heel eng en duister werd. Er kwamen overal druipende zwarte Visuals en ik werd in rap tempo angstig. Door andere muziek aan te zetten kon ik het keren. Als ik toen op de piek van mijn lsd trip had gezeten ipv in de nasleep had het makkelijk goed fout kunnen gaan.
Dat had ik dus ook. In de nasleep van truffels (Atlantis, 15 gram) een jointje met double-o gerookt. Kreeg 15 minuten daarna ook het gevoel dat de wereld wel erg donker werd, en ik in de bank werd gezogen. Heb toen ook zo'n 15 minuten op de bank gelegen met het idee dat ik écht niet meer omhoog kon komen. Achteraf dan wel flink om kunnen lachen

Martinus

Wijs gebruiker
In mijn ervaring is een heel klein beetje wiet, net genoeg om de bodyload te doen verdwijnen best chill.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik heb ook echt wel mooie ervaringen gehad met de combinatie maar het blijft een beetje spelen met vuur. Dus ik vind het belangrijk om dat vooral te benadrukken. 1 van de mooiere ervaringen was in de nasleep van een LSD trip toen ik na het blowen een hele sterke "shamanistische vibe" kreeg en het gezicht van mijn trippartner niet zozeer vervormde maar echt compleet veranderde in verschillende gezichten die niets met de hare te maken had. Het veranderde van een Noord-Amerikaanse indianenman, naar een shamanistische negerin, naar een blanke vrouw etc. Dat was een zeldzaam geval van echte hallucinaties in plaats van visuele vervormingen van wat er daadwerkelijk is. Heel mooi en indrukwekkend.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat moment dat de wereld heel eng wordt heb ik - omdat ik toen te frequent tripte en mijn ervaringen niet genoeg integreerde - vaak meegemaakt. Dat is nog niet de echte bad trip, maar wat eraan voorafgaat. Op zo'n moment is je geest al aan het wankelen. Begin je dan in paniek te raken tijdens die staat, dan begint de echte bad trip. In mijn ervaring kwam dat er min of meer op neer dat ik afgedaald was in de hel. Je eigen geest keert je dan volledig tegen jezelf en je waant je in een nachtmerrie die voor je gevoel oneindig is. De diepste meest wanhopige put waar je je ooit in hebt bevonden. Wouldn't recommend it. :wink:

In mijn ervaring is een heel klein beetje wiet, net genoeg om de bodyload te doen verdwijnen best chill.
Oh, LSD gecombineerd met wiet is meestal heel chill. Ooit noemde ik het een gouden combinatie. Totdat het een keer echt misgaat en je met een trauma overblijft.

Martinus

Wijs gebruiker
Oh, LSD gecombineerd met wiet is meestal heel chill. Ooit noemde ik het een gouden combinatie. Totdat het een keer echt misgaat en je met een trauma overblijft

😁 ik heb 2 keer een bongrip genomen op psychedelics en die 2 keer waren bijde zeer verwarrend. Ik zou dat zeker niet aanraden tenzij je zeer stevig op je voeten staat.

Maar een pafje van mn vaporizer op 120ug 1p-LSD was niet genoeg om de ervaring chaotisch te maken.

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat mn voorkeur is.

Op hogere dosis psychedelics rook ik nooit wiet. Maar ik zit er wel aan te denken het eens te gaan doen. Kijken wat er gebeurt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
😁 ik heb 2 keer een bongrip genomen op psychedelics en die 2 keer waren bijde zeer verwarrend. Ik zou dat zeker niet aanraden tenzij je zeer stevig op je voeten staat.

Maar een pafje van mn vaporizer op 120ug 1p-LSD was niet genoeg om de ervaring chaotisch te maken.

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat mn voorkeur is.

Op hogere dosis psychedelics rook ik nooit wiet. Maar ik zit er wel aan te denken het eens te gaan doen. Kijken wat er gebeurt.
Hee als je het wilt doen, houdt toch niemand je tegen.

Ik dacht ook dat het wel kon toen het echt helemaal misging. En ik nam niet eens een hoge dosering LSD. Sommige dingen moeten we gewoon ervaren, i guess...

blue eyes

Bewuste gebruiker
Ja, niet doen. Of als je het doet, alleen na de piek. En zeker weten dat de piek voorbij is, want op LSD komt die nog weleens in golven terug.

Voor wat betreft de combinatie met LSD: het is lekker omdat het ontspanning en euforie brengt, zeker als je best last had van de bodyload. Maar aan de andere kant haalt het ook dat pure, die helderheid van LSD weg. De euforie op LSD alleen voel ik als hele oprechte ware vreugde. Zoals dat van een kind. De euforie van wiet hangt een beetje onder een nevel. Ik word er meer onverschillig en lui van, al gaat LSD dat wel tegen. Dat is minder aanwezig dan wanneer ik alleen wiet gebruik. Het voelt voor mij als een aantasting van dat pure, heldere van LSD. Maar ik doe het alsnog vaak in de comedown van LSD, om wat te kunnen ontspannen.
vroeger blowde ik er ook op omdat ik van niet beter wist. ik blowde toen dagelijks vijf gram en blowde overal doorheen
maar nu vind ik het zonde om over LSD te blowen, zoals mindless zegt die heldere focus gaat weg, alsook de resolutie van je perceptie wordt weer meer blurry.
ik ben een overtuigd LSD purist, verder dan een kop thee zal ik er niet bij gaan nemen.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Het kan lang goed gaan en leuk wezen totdat je op een keer je haren uit je hoofd wil trekken omdat die chille joint ineens een katapult blijkt te zijn naar een terror state of mind, been there, not funny...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het kan lang goed gaan en leuk wezen totdat je op een keer je haren uit je hoofd wil trekken omdat die chille joint ineens een katapult blijkt te zijn naar een terror state of mind, been there, not funny...
Zeker...

Goede video trouwens ook.

Hoe lang is het geleden dat het bij jou verkeerd ging? En is dit ook een blijvend trauma geworden, of ben je er overheen gekomen?

MindSplosion

Wel, ik ben een keer heel slecht gegaan op wiet. Sindsdien eigenlijk niet meer gedaan. Ondertussen al een jaar geleden, dus vrees een beetje voor het ergste

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wel, ik ben een keer heel slecht gegaan op wiet. Sindsdien eigenlijk niet meer gedaan. Ondertussen al een jaar geleden, dus vrees een beetje voor het ergste
Die vriend van je waar je voor vraagt is eigenlijk jezelf zeker.

Martinus

Wijs gebruiker
Volgens mij is het puur de paranoia wat wiet risicovol maakt. Ik heb nooit last van paranoia in trips zonder wiet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha idd, het is ook al wel even geleden dat we getript hebben, een maand denk ik.. De laatste keer had ik er 2,5 genomen. Zou ik nu weer 1 nemen? Of gaat het effect niet op het toppunt zitten dan?
Als je zegels 100ug zijn, is het goed mogelijk dat je niet genoeg in de trip komt, zeker als je 2,5 daarvan gewend bent, denk ik... Misschien 1,5 zegel doen?

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Zeker...

Goede video trouwens ook.

Hoe lang is het geleden dat het bij jou verkeerd ging? En is dit ook een blijvend trauma geworden, of ben je er overheen gekomen?
Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheck :nomouth: Dat was nog voor de tijd dat ik benzo's ontdekt had en mn trips gewoon deed uitzitten 2018/2019 was dat. Maargoed dat zag ik toen allemaal als normaal.

Mn laatste 'bad' lsd+wiet trip was in de zomer 2019 op een pretpark met 'vrienden' 2 jointjes, na 6 h na inname van 100uq sloeg die trip echt helemaal om. Het gedeeltde: dat ik ervan overtuigd was dat ik ontvoerd was door die 'vrienden' en dat het complete pretpark ervan wist en zelfs meespeelde in het complot, was goed te handelen.
Dat het hele park wist dat ik onder invloed van drugs liep en me nakeek was niet zo erg, dat ik geeneens een gesprek meer kon voeren met die vrienden kon er ook nog wel bij maar dat mn gedachtes niet meer in mn hoofd zaten maar die als fluisterstemmen rond me heen hoorde was wel de druppel waardoor ik dacht: ...mmm zou dit bad gaan zijn?

Maar nee, dat zijn voor zover ik weet geen trauma ervaringen geweest, die laatste gebeurtenis zie ik eigenlijk nog steeds als 1 van mn beste trips ooit.
Ja, ik ben er wel overheen gekomen ben er zelfs beter uit gekomen denk ik, 3 van die 4 'vrienden' heb ik daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien of gehoord, my win:)

Met dat alles in gedachte, ligt de lat voor een 'leuke trip' voor mij vrij laag :P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheck :nomouth: Dat was nog voor de tijd dat ik benzo's ontdekt had en mn trips gewoon deed uitzitten 2018/2019 was dat. Maargoed dat zag ik toen allemaal als normaal.

Mn laatste 'bad' lsd+wiet trip was in de zomer 2019 op een pretpark met 'vrienden' 2 jointjes, na 6 h na inname van 100uq sloeg die trip echt helemaal om. Het gedeeltde: dat ik ervan overtuigd was dat ik ontvoerd was door die 'vrienden' en dat het complete pretpark ervan wist en zelfs meespeelde in het complot, was goed te handelen.
Dat het hele park wist dat ik onder invloed van drugs liep en me nakeek was niet zo erg, dat ik geeneens een gesprek meer kon voeren met die vrienden kon er ook nog wel bij maar dat mn gedachtes niet meer in mn hoofd zaten maar die als fluisterstemmen rond me heen hoorde was wel de druppel waardoor ik dacht: ...mmm zou dit bad gaan zijn?

Maar nee, dat zijn voor zover ik weet geen trauma ervaringen geweest, die laatste gebeurtenis zie ik eigenlijk nog steeds als 1 van mn beste trips ooit.
Ja, ik ben er wel overheen gekomen ben er zelfs beter uit gekomen denk ik, 3 van die 4 'vrienden' heb ik daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien of gehoord, my win:)

Met dat alles in gedachte, ligt de lat voor een 'leuke trip' voor mij vrij laag :P
Dat klinkt nog niet zo slecht...

Een "bad trip" zou ik toch tenminste zien als dat je wilt dat het stopt en het als zeer onaangenaam beschouwd. (licht uitgedrukt)

Thunderdome

Bewuste gebruiker
Als ik wiet bij mijn trips neem dan is dat eigenlijk altijd met kleine beetjes per keer (denk aan 1 a 2 hijsjes van een joint of vape). Hoe minder hoe beter. Maar een beetje moet zeker kunnen. Als je onervaren bent zou ik het niet doen. Die echte bad trips zijn zwaar traumatiserend.

Ademhaling is key als het fout gaat.

Let It Happen

Tot nu toe altijd gerookt tijdens het zegelen. Het kan je de meeste euroforie ooit geven of je meest vervelende trip ooit bezorgen. Het roken voor en of tijdens de piek kan zorgen voor een snelle wijziging in beleving die snel bergafwaarts kan gaan.

Het roken na de piek/comedown heb ik wel altijd als prettig ervaren, eerst wel even schrikken toen ik de meest intense visuals kreeg dan tijdens de piek. Nu doe ik het vooral om weer te trippen en de visuals terug te brengen na de piek. Ervoor of tijdens de piek rook ik echt rustig en neem 1 a 2 hijzen per keer. Ik kan hierdoor dieper gaan en de visuals zijn echt sterker aanwezig.

Boyman

Ik kan het alleen maar afraden. Voor mij halen tripmiddelen met wiet erbij een psychotisch randje in mij naar boven, natuurlijk kan ik niet voor jou spreken omdat het per persoon zo verschilt. Ik was een keer ervan overtuigd dat alles wat er gebeurde in een script geschreven stond, dat ik precies kon voorspellen wat iedereen ging zeggen alsof ik een film keek. Een andere keer was ik ervan overtuigd dat ik een beroerte had en ik "voelde" dit ook oprecht in mn hoofd. Doodeng, voelde alsof ik echt elk moment dood neer kon vallen en die paniek kreeg ik op geen enkele manier ook uit mijn systeem. Daar ging ik zo bad op dat ik na een half uur een tripkiller heb genomen. Sindsdien nooit meer geblowd tijdens een trip en later uberhaupt niet meer, en ook anderhalf jaar niet getript. Waar ik mezelf normaal gesproken wel uit een negatieve gedachtenspiraal kan trekken, is het met wiet in de mix meteen zo overheersend dat ik veel sneller richting een bad trip ga.

Nogmaals: dit verschilt enorm per persoon en sommigen zweren er juist bij. Maar dit zijn in ieder geval mijn ervaringen ermee. Ik zou het lekker niet doen :sweatsmile:

Pace Ley

Oh, LSD gecombineerd met wiet is meestal heel chill. Ooit noemde ik het een gouden combinatie. Totdat het een keer echt misgaat en je met een trauma overblijft.
Kun je wat meer vertellen over die ervaring? Ik ben wel benieuwd. Je waarschuwt er vaker over (in mijn eerste topic over lsd ook) dus het heeft indruk op je gemaakt. Hoeveel lsd en wiet heb je genomen tijdens die trip waarop je zo slecht ging?

Ik heb wisselende ervaringen met wiet en lsd. Als ik te vroeg begin te blowen, dempt het juist de trip en heb ik er spijt van, maar dan heb ik nog steeds een hele toffe avond maar het kost me dan ineens moeite om er echt van te genieten.
Ik heb ook hele goede ervaringen met blowen tijdens een trip. Afgelopen trip heb ik 450ug lsd genomen en begon na 4 uur te blowen en kreeg toen echt een enorm goede vibe en headspace. Het was fantastisch maar t voelt wel als een delicaat balans inderdaad. Het leverde me erg veel inzicht op en alle emoties kwamen voorbij. Ik rook dan niet heel veel, misschien een halve gram op een avond.
Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan destijds

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Kun je wat meer vertellen over die ervaring? Ik ben wel benieuwd. Je waarschuwt er vaker over (in mijn eerste topic over lsd ook) dus het heeft indruk op je gemaakt. Hoeveel lsd en wiet heb je genomen tijdens die trip waarop je zo slecht ging?

Ik heb wisselende ervaringen met wiet en lsd. Als ik te vroeg begin te blowen, dempt het juist de trip en heb ik er spijt van, maar dan heb ik nog steeds een hele toffe avond maar het kost me dan ineens moeite om er echt van te genieten.
Ik heb ook hele goede ervaringen met blowen tijdens een trip. Afgelopen trip heb ik 450ug lsd genomen en begon na 4 uur te blowen en kreeg toen echt een enorm goede vibe en headspace. Het was fantastisch maar t voelt wel als een delicaat balans inderdaad. Het leverde me erg veel inzicht op en alle emoties kwamen voorbij. Ik rook dan niet heel veel, misschien een halve gram op een avond.
Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan destijds

Ik heb er een report van:

ALD-52 trip report - Hello darkness, my old friend...

Het was maar 100 ug ALD-52, samen met Big Buddha Cheese wiet.

Pace Ley

Dank je heb het gelezen! Klinkt als een nare ervaring inderdaad. Zo te horen was het wel sterke wiet, maar ben je er niet op een rare manier mee omgegaan.

Ik sprak laatst iemand in de coffeeshop die zei dat hij verschrikkelijk slecht was gegaan op spacecake en lsd, maar ik moest daar wel om lachen. Als je het spelletje doet "eens kijken hoeveel ik kan hebben" dan heb je er ook wel wat om gevraagd, en met spacecake heb je dan een wilde rit. Hij ging helemaal knockout in eindeloze horror-loop in tijdloosheid, klonk freaky

Martinus

Wijs gebruiker
Die dude is trouwens wel een nogal complex mannetje, bad trips zijn een beetje zijn ding geloof ik :sweatsmile:

Ik kijk zijn videos nooit. Ik vind hem niet zo chil. Kan me vinger er niet helemaal op leggen waarom.

Ben niet zo een fan van influencers denk ik in general.

Laatst bewerkt:

Pace Ley

Vind ik ook. Naar mij straalt ie uit dat hij verschrikkelijk met zichzelf in de knoop zit. Hij heeft laatst een video geplaatst die evalueren op zn jaren gebruik van psychedelica.

Ik had trouwens mijn reactie weggehaald, omdat hier ook andere complexe mannetjes meelezen. En ook die moeten snappen dat je voorzichtig moet zijn met psychedelica. Het is niet mijn bedoeling om het te bagatelliseren. :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan