whahaha :PMaak je maar niet druk dat er wat anders op zit, dat past niet.
Waterpijp zei:Jazekers... die wiet is ook niet altijd even zuiver volgens mij ...![]()
zommes zei:Waterpijp zei:Jazekers... die wiet is ook niet altijd even zuiver volgens mij ...![]()
whaha, geloof me. Lsd KAN niet onzuiver zijn. Als je een blotter onzuiver wil maken, zit er of geen lsd op, of een andere stof in een ongeveer 500 keer zo grote hoeveelheid. Zo'n zegel is dus gewoon trippen of niks.
Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen hoe je ene halfje kan nemen.. is de LSD dan opgelost in water ofzo en in de zegel laten trekken zodat het goed verpsreid is over de zegel? want als er zich gewoon ergens een minscuul deeltje LSD bevindt op je zegeltje kan je moeilijk de hlet nemen toch?Bal0n zei:Denk maar zo: er zit nooit te veel op 1 blotter. Voor de zekerheid kan je beter beginnen met een halfje, maar er zal nooit mere dan 150 ug op een blotter gedaan worden, daar heeft niemand wat aan.
waldo zei:let wel op :
Er is niet alleen LSD op blotter in omloop :
Ook DOB, DOC , DOI , fentanyl zijn op blotter gezien.
dob en family zijn wel halucinogenen , fentanyl is een supersterke opiaat.
![]()
![]()
![]()
Waterpijp zei:Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb!
XerXoX zei:Waterpijp zei:Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb!
Onder blacklight houden , verkleurt de blotter (lees lsd kristaletjes) ben je bijna zeker dat je echte lsd in handen hebt .Gelezen op erowid .
Ellesdee zei:XerXoX zei:Waterpijp zei:Mocht ik aan LSD komen, is er ook een kans om dat te laten testen? Ik wil 100 % zeker weten dat ik zuivere LSD heb!
Onder blacklight houden , verkleurt de blotter (lees lsd kristaletjes) ben je bijna zeker dat je echte lsd in handen hebt .Gelezen op erowid .
tjah en wat als je blotters zo goed als wit zijn? hmm? :P
: 
Jeller zei:is er eigenlijk soms een verschil in de binding bij LSD waardoor het effect een klein beetje anders is?
sommige trips zijn namelijk wazig en vervormend, terwijl andere kleurrijk en helder zijn (heb het dus over het effect vad)
kweet het, maar mss een klein verschil in de bindingenShroomie zei:neen, er is er slechts één, lsd-25 namelijk
Jeller zei:kweet het, maar mss een klein verschil in de bindingenShroomie zei:neen, er is er slechts één, lsd-25 namelijk
of kan de kwaliteit (niet de kwantiteit) van een trip ook achteruit gaan?
Bal0n zei:Waarom zou dat met dots niet kunnen?
Bal0n zei:Waarom zou dat met dots niet kunnen?
Shroomie zei:neen, er is er slechts één, lsd-25 namelijk
Waterpijp zei:....hij zei in ieder geval dat ik beter kon wachten op legalisatie van de hele mik mak voordat ik LSD ging gebruiken...
Radeon915 zei:Waterpijp zei:....hij zei in ieder geval dat ik beter kon wachten op legalisatie van de hele mik mak voordat ik LSD ging gebruiken...
Nou dan kan je lang wachten denk ik![]()
elchivato zei:Hoeveel gaat er maximaal op een cm2? Lijkt me wel handig om een rekenmaat te hebben. Ik heb nl een partijtje blotters gekregen en wil toch even weten wat de max sterkte is.
Psychonaut1976 zei:elchivato zei:Hoeveel gaat er maximaal op een cm2? Lijkt me wel handig om een rekenmaat te hebben. Ik heb nl een partijtje blotters gekregen en wil toch even weten wat de max sterkte is.
Gewoon 1tje op eten dan weet je wel ongeveer wat erop zit.
Trip je lekker dan zijn ongeveer 100 tot 200ug
Voel je niks heb je bagger
Voel iets wat wil opkomen maar niet doorzet,heb je ze van 40-70ug
elchivato zei:Okay thanks! Ehm... ik had nog een vraagje. Is het bij lsd ook zo dat je types hebt zoals bij xtc bijvoorbeeld dolfijntjes. Ik heb nl een beetje lichtbruin papier met yin yang tekentjes erop.
Als dat zo is misschien (her)kent iemand deze blotters dan.