1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LSD de bewustwording van het lichaam

Discussie in 'LSD' gestart door Jen, 24 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Jen

Jen Belezen gebruiker

Hey ik wou dit verhaal met jullie delen. Ik heb laatst voor de 6de keer lsd gebruikt en een bijzondere ervaring meegemaakt. Ik had al een maand lang ernstige rug/bil pijn dat vanaf de spieren van mijn heup uitstraalde. Ik werd dagelijks geholpen door een fysiotherapeut. Maar het werd steeds erger.

Nu gingen we lsd gebruiken en zat ik op de bank toen hij insloeg. Op dat moment voelde ik hoe erg de pijn was waar ik mee liep. Ik twijfelde geen moment en liep naar het kleed en maakte een paar vreemde rollen over het kleed tot ik over de punten heen rolde waar de knopen en de pijn zaten! Ik rolde ze er zo uit!
    Ik stond op en de pijn was weg!
    Waar de fysio al een maand niks mee kon.

Het moment dat hij insloeg ik een bewustwording van me lichaam kreeg en meteen wist wat ik moest doen is echt geweldig! Gewoon Amazing!

De spier van mijn bil moest de volgende dag nog een beetje herstellen van de klap maar de pijn was weg en opgelost.

Ik heb de draai/rol nog proberen te maken toen ik nuchter was maar kan dat niet meer. Het was een momentje een ingeven.

De intelligentie die LSD met zich meebrengt is wel bekend. Maar lichamelijke bewustwording met kennis om te genezen heeft zo een indruk op mij gemaakt! En ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben ervaren?

2. Acidfreakx

Acidfreakx Belezen gebruiker

Dat is inderdaad best bijzonder, vraag me wel af of het niet zou kunnen dat de pijnen psychosomatisch waren?
    Vraag dit alleen ter informatie omdat ik dit echt nog nooit gehoord heb

3. Jen

Jen Belezen gebruiker

Nee ik was onder behandeling van doctoren en fysiotherapeuten het was zwaar opgezet en ze kregen het niet weg. Ik zat zwaar onder de pijnstillers. En ze heeft vandaag gekeken en ze kon het bijna niet geloven dat het zo snel weg was.

Het was een bewustwording van je lichaam!
    En ze is op de hoogte van het lsd gebruik....
    Ik moest het vertellen.

4. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Bijzonder en fijn om te horen dat je pijn weg is zeg!

Jen vindt dit leuk.
  5. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Bijzonder en wat geweldig dat de pijn weg is.
    Ik heb chronische rugpijn, het is een probleem met de spieren, en ik hoopte eerst ook nog dat de LSD daar misschien iets aan zou kunnen veranderen. Dat ik het anders zou ervaren, dat ik er op een andere manier tegen aan zou kunnen kijken, dat ik beter zou begrijpen waarom, het meer zou kunnen plaatsen en dat de pijn daardoor misschien wel minder zou worden etc. Maar dat was niet zo. De pijn werd juist veel erger tijdens het trippen door de verhoogde spierspanning die de LSD met zich meebrengt. Na een paar dagen was de pijn weer zoals normaal.
    Fijn dat het jou wel heeft geholpen!

Jen vindt dit leuk.
  6. Jen

Jen Belezen gebruiker

Dit is precies het punt wat er gebeurde ik wist de plek te bereiken en er over heen te rollen en ik voelde de knopen los komen. Het was zo "nu moet er wat gebeuren" en dat lukte. Echt een geweldige ervaring en ook raar dat ik die rollen nu niet meer kan maken

7. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Hier ook iemand met inmiddels chronische pijn neuropatische pijn wat echt zwaar klote is , bij mij heeft een LSD trip (een tijdje terug) voor verlichting gezorgd. Maar na een ruime maand kwam de pijn weer terug en blijf gevoelloos op sommige plekken op het been.

Voor mij zou ik mezelf elke maand een LSD trip voorschrijven voor de pijn ipv oxycontin/tramadol/diclofenac/fentanyl/butrans weet ik het allemaal. Liever 1x in de maand lekker trippen :hearteyes:

Bij mij werkte het dus ook maar niet blijvend helaas.

Ben blij voor je dat jij er wel zoveel baat bij hebt! Ik hoop op een wonder dat ik nog van de pijn en piriformis syndroom afkom. LSD blijkt een wondermiddel :confused:mile:

Dus ik ga weer stevig aan de LSD vanaf nu en met doseringen kijken of hoger ook langer pijnvrij is e.d mijn privé studie haha.

Acidfreakx vindt dit leuk.
  8. Jen

Jen Belezen gebruiker

Jammer dat het bij jou niet blijvend is. Wel al gezocht naar de plek onder invloed? Met bv massage van iemand want dan zou je het kunnen bereiken.

9. Tijdloos

Goed idee ik ga volgende week trippend naar mijn masseuse. Ongetwijfeld een unieke ervaring waarschijnlijk. Dank voor jullie meeleven.

Spread the love ! (Weer elke maand een trip bij volle maan)

10. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Licht trippend denk ik? :tonguewink:

Tijdloos vindt dit leuk.
  11. Jen

Jen Belezen gebruiker

Tijdloos tegen de masseur:

Zie jij die muur ook smelten?

Lol

Tijdloos en Acidfreakx vinden dit leuk.
  12. Tijdloos

Haha ja niet al te zwaar denk rond de 100 mics anders wordt het een erg vreemde ervaring :tongueout:

Of ik begin inderdaad wartaal te verkondigen , of het word gewoon een melige sfeer. Nou ja heb al genoeg ervaring om dan de mond dicht te houden als ik unieke brainwaves krijg. Ben benieuwd morgen (inmiddels vandaag) gaat het gebeuren: )

Acidfreakx vindt dit leuk.
  13. Jen

Jen Belezen gebruiker

Oh ja leuk interesant! Zal wel een goede evaring worden succes!

14. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Met 100 mics zou het bij mij al een best vreemde ervaring worden denk ik haha. :wink: Maar ik hoop dat het helpt voor je. In ieder geval veel plezier. :)

15. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

En, hoe was het?

Azarius vaporizers and accessories
Laden...