• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD - De keerzijde van de medaille

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik heb dit report ook al op een ander forum gepost maar ik dacht dat mensen hier het misschien ook leuk of informatief zouden vinden. Veel leesplezier toegewenst.

Wat: 2 maya's
Wie: Ik en B
Waar: Op de veluwe
Weer: Grauw en regenachtig

Deze trip stond al een maand geplanned. We zouden met z'n drieën gaan trippen op de veluwe en er een stevige trip van maken, dat is uiteindelijk ook gelukt. . . Op het laatste moment toen B z'n twee zegels al in zijn mond had belde onze derde man af omdat hij ziek was geworden van de mosselen die hij de dag daarvoor gegeten had. Toen ik dit nieuws hoorde nam ik ook mijn zegels in en besloten we te verkassen richting de hei.

Gedurende deze fietstocht werd het voor mij steeds vermoeiender om te blijven bewegen en dus besloten we om 'even' pauze te houden. Het zou niet lang mogen duren want een andere vriend zou als nuchtere tripsitter fungeren. We hebben uiteindelijk ongeveer een uur op die plek gezeten waarna mijn trip goed begonnen was. Ik zat onder een boom te schuilen voor de regen toen er iets moois gebeurde, ik voelde mezelf uit m'n lichaam zweven. Ik zat ineens in een veel diepere tripmodus en ik voelde m'n geest boven m'n lichaam hangen, er waren energievelden als ik m'n handen probeerde tegen elkaar te drukken. Ik weet nog dat mijn 'geest' een groen energieveld had. Dit was een van de leukste ervaringen op LSD ooit, echt supertof!

Helaas zou de rest van de trip zachtjes uitgedrukt niet leuk zijn... B vond dat we op weg moesten gaan om M (de nuchtere tripsitter) te zoeken. Op dat moment begon het minder lekker te gaan, ik tripte zo enorm hard dat ik nauwelijks goed kon zien en ik wilde niet fietsen. Na enig oponthoud besloot ik toch maar mee te gaan om te zoeken. De visuals werden voor mij steeds donkerder en grauwer. Ik werd superparanoïde toen we langs een autoweg fietsten. Ik dacht de hele tijd dat ik bekenden tegenkwam en dat m'n moeder langskwam in haar auto. Iets later zag ik de o zo bekende ambulances arriveren. Het duurde dan ook niet lang tot ik weer een pad richting het bos inschoot omdat ik wilde vluchten van alle mensen die hier waren. Op dit moment was ik zo enorm bang dat ik echt hulp wilde hebben, vanuit pure angst begon ik over te geven en te zweten alsof ik een marathon aan het lopen was. Na enige overreding van B gingen we verder op zoek naar M.

Toen we aangekomen waren bij een landkaart ergens op de veluwe (we hadden geen idee waar we waren) was ik ondertussen zo bang dat we besloten om naar B zijn huis te gaan. Het enige probleem was dat zijn huis op ongeveer 40 minuten fietsen afstand lag. Na met veel moeite uitgevogeld te hebben hoe we naar zijn huis moesten fietsen gingen we op weg. Ik genoot zowaar heel eventjes van de hoge snelheid die we bereikten en de wind die langs me heen vloog toen we een heuvel affietsten maar dit sloeg snel weer om in de angstige en paranoide status die daarvoor de trip gedomineerd had.

Toen we eenmaal van de veluwe afwaren heb ik twee compleet willekeurige mensen aangesproken of ze mij alsjeblieft konden helpen. (hoe wist ik zelf ook niet) Helaas had ik niet zo goed gezien dat ik twee complete aso's aansprak, ze vonden het erg grappig maar veel hulp heb ik niet aan ze gehad :P Later wilde ik zo graag hulp hebben dat ik zelfs heb overwogen om mezelf voor een auto te gooien zodat er hulp zou komen... Verder heb ik nog wel wat willekeurige mensen aangesproken maar het meeste van de fietstocht is vrijwel zwart voor me. Ik weet nog wel dat ik alle namen van mensen die me na staan heb opgenoemd.

Toen we dichter bij B z'n huis kwamen bleek dat er een grote rommelmarkt in een dorp voor Arnhem was. Dus nadat ik ergens op een rotonde vlakbij die rommelmarkt nog eens overgegeven had besloten we er maar omheen te fietsen aangezien we beide die drukte niet konden verwerken. Ik deed wat muziek in, metallica. Ik had deze muziek niet logisch uitgekozen, ik had gewoon op het playknopje van m'n ipod gedrukt... De muziek was heerlijk, ik kreeg er weer moed van om door te gaan. Maar helaas, niets kwam zonder prijs. Als ik m'n oordopjes indeed voelde m'n hoofd alsof het uit elkaar ging knallen. Na 20 seconden luisteren ofzo moest ik de oordopjes telkens even uitdoen omdat ik anders te veel pijn had.

Toen we eindelijk bij B z'n huis waren aangekomen was ik zo opgelucht dat ik gelijk niet meer bad ging. Ik genoot van de regen, heb gerold over de grond in het gras en kreeg een vage narcistische bui voor ongeveer tien minuten.

Ook kwam ik er achter dat ik niet in m'n broek had gescheten. (ik wist vrijwel zeker dat ik dat wel had gedaan :confused:) Ik heb deze trip vaak gedacht dat ik het niet zou overleven (geen idee waarom maargoed:confused:)

Al met al de meest heftige en angstige LSD ervaring die ik ooit heb gehad. Ik heb in de natrip non stop zitten lachen met een glimlach op m'n gezicht, gewoon omdat ik het overleefd heb en niet gek ben geworden.

Aap

Experimenterende gebruiker
Re: LSD - De keerzeide van de medaille

Had je al meer ervaring met LSD?

En wat is uiteindelijk het doorslaggevende geweest waardoor je trip zon negatieve draai kreeg? Dat je in het openbaar aan het trippen was en daardoor niet helemaal kon ontspannen ofzo?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter

Zeer intens. Mooi dat je de trip toch nog positief hebt kunnen afsluiten.
Had je steun aan het feit dat je niet alleen was?

Pikachu

Wijs gebruiker

@ Aap: Ja, ik heb nu +-8/9 keer LSD gedaan. Ik denk dat het negatief werd omdat ik enorm hard ging terwijl er toch wel wat mensen om me heen waren. Daarna heb ik mezelf er steeds dieper in getrokken totdat ik op een gegeven moment gewoon mensen zag die er niet waren.

@ Kapitein-X: Ik heb zeer zeker steun gehad aan m'n maat, hij was ook goed van de kaart maar als ik alleen was geweest was ik zeker voor een auto gesprongen. Of ik had me verstopt ergens in een bosje op de veluwe. (waarschijnlijk dat laatste) Zonder hem was het denk ik nog honderd keer erger geweest.

L

Lid 6909

Gast

Oei, mazzel dat je niet voor een stuk blik op wielen bent gesprongen!
Dan waren we EN een DF-Tripper kwijt, en werd de negatieve lading omtrent drugs in Nederland NOG groter!

Was dit je eerste 'unieke' trip?:grin:
En had je op dat moment niet zoiets van, Hé grappig, dat ik door die LSD zo insane kan denken?

peace

Pikachu

Wijs gebruiker

Eigenlijk kan ik het nog steeds niet goed plaatsen, ik heb al eerder twee mayas gehad maar daar tripte ik niet zo debiel hard van. B had hetzelfde. Ik heb geprobeerd te onthouden dat het LSD was en dat het over enkele uren minder erg zou worden.

L

Lid 6909

Gast

Ok, zelf heb ik nog geen ervaringen met angstige bedoelingen, maar ben zeer benieuwd!

-spaceman-

Badass junkie

Zonde dat het voornamelijk toch een bad-trip was. Maar ik kan je goed begrijpen dat wanneer je heel hard gaat, je geen nuchtere mensen om je heen wil hebben. Dat gevoel heb ik ook zeker. Op naar de volgende keer! :wink:

Intoxication

Bewuste gebruiker

-spaceman- zei:
Zonde dat het voornamelijk toch een bad-trip was. Maar ik kan je goed begrijpen dat wanneer je heel hard gaat, je geen nuchtere mensen om je heen wil hebben. Dat gevoel heb ik ook zeker. Op naar de volgende keer! :wink:
x2 je voelt je echt helemaal niet thuis in die wereld, had het ook even toen ik op de fiets zat en een flashback kreeg naar een kortademigheid die week van water in mn longen te krijgen, werd ineens ook erg ziek, maar even zitten hielp wel!!

Bovenaan