• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD - De onderwereld kent regenbogen

Paikea

Belezen gebruiker
LSD - 1 zegel (+/- 100ug)
tripzitter: M'n broeder T.
tijd inname: 02:40

Ik dacht ik schrijf eens tripformat in een origineel format, het is geschreven alsof ik het aan T. vertel. Hopelijk vind je het leuk om te lezen, ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven!

Yooo vriend!

Ik dacht ik stuur je zo even een report van mijn trip van gisteravond. Wat een feest zeg, ik denk één van mijn beste trips trouwens, en het was eigenlijk ook wel vetter dan onze eveneens zeer geslaagde candyflip van paar weekjes terug. Achteraf... jij genoot zo hard van je kristallen en ik was zo blij weer in mijn fijne tripwereldje te zitten! Ondanks dat we niet eens aan dezelfde dingen zaten, zaten we toch goed op één lijn. En het plan was om alleen maar even een biertje te drinken.. doe es impulsief, maak er een fucking harde tripnacht van, ik prop die zegel m'n bek!

Het begon zoals je weet pas echt rond 02:40, met de inname van het mooie kartonnetje. Daarbij vergeet ik bijna alweer mijn mislukte poging een halve zegel te pluggen, twee uur geleden. Zonde van de zegel zeg! Je stelt je bruine oog eens open voor een stuk karton, en dan wordt je er niet eens voor beloond met een trip!

Enfin, na het eten en drinken inslaan bij de snackbar, toen we eindelijk weer in jouw huis aangekomen waren, begon het zo rond half 4 ook wel rustig op te komen. Af en toe krijg je zo'n flits in je ooghoek van; hé wat gebeurt er daar naast me!? Verder kwam het echt heel ontspannen op, kalme buzz, beetje tv kijken, genieten van het bankstel en een kop thee, "zien wel wat er van komt" houding op zak. Jij vindt het ook wel weer lollig, met je bierie en peuk in de handen. Op een gegeven moment merk je wel die lekkere buzz in je lichaam, die het een beetje verraadt dat het nu echt op gaat komen! Het voelde zo grappig, er zat een soort extra dans energie in mijn knieën waardoor ik door mijn knieën naar beneden leek te worden getrokken. Van die JayKay (jamiroquai) -achtige dansmoves! En dan sta je daar wat naar de muur te kijken, voordat de piek nog goed en wel gearriveerd is, hopend dat het alleen maar sterker kan worden! Jij aan je biertje, ik aan mijn zegeltje, haha! Gelukkig kon je me nuchter vertellen dat mijn piek nog moest komen.

Toen zaten we even op dat punt dat mijn visuelen lekker bezig waren, en jij ook eigenlijk iets wilde nemen. Boem! Vijf minuten en een is-dit-wel-verstandig-gesprek verder ging het bommetje 110mg met een slok bier bij jou er ook in. Cool! Ik pak een vitamine C tabletje dat op keukenrand ligt en begin eraan te zuigen. Ik zie opeens wanneer ik mijn ogen dichtdoe allerlei kleur-bacterïen rondkrioelen. En als ik na een minuut die vit.C kapot kauw komt daar opeens ook zo'n enórme smaakexplosie vrij. Volop sinasappelsmaak gaat door mijn mond en met gesloten ogen weer een begeleidende explosie van oranje spetters door mijn universum. De hele woonkamer begint echt als een feestruimte eruit te zien, de philips sfeerlamp
Plaatje:

pakt alle kleuren heel mooi, en vooral de pure kleuren lijken ontzettend mooi! Donkerblauw, donkerrood en donkergroen, het ziet er allemaal zo intens uit! Maar ook de wisselingen zelf zorgen dat de visuals niet saai worden en hetzelfde blijven. De Santana poster aan de muur is elke keer anders, de kleuren laten bij rood de linkerkant mooi uitkomen en wanneer lichtblauw heerst komt er aan de rechterkant een regenboog uit die pilaar en dat tijger figuurtje. Nog nooit heeft die poster en mooier uit gezien, ondanks dat ik hem al zo vaak tijdens paddotrips heb verkend. Maar ook over jouw gezicht gaat zo'n bijzondere gloed.. de kleur van de lamp links, en rechts is er het licht van de laptop. Je neus zit precies in het midden van de lichtscheiding, Woah! Extase en euforie over al dit moois overheerst!

Jouw kristallen komen nu ook wel op, vooral door het tweede bommetje. Je zat er best suf bij maar je ziet de mdma explosie van je afspetteren, je kunt zien dat je helemaal tot leven komt. Dikke rushes en jouw kreten van "wow" en "aah" krijgen me al een beetje stil. Ik luister met bewondering naar hoe je geniet, tot ik me realiseer dat mijn eigen wereld ook aardig fucked-up is! Tegelijk ultiem genieten, hoe mooi is dat.

Ik wilde met mijn ogen open genieten van al dit moois, maar jij overtuigt me het even te proberen met ogen gesloten. Vooruit dan maar. En wat ben ik blij dat ik dit uiteindelijk toch doe! Het feit dat je wilde weten wat ik zag helpt me nu goed bij het herinneren van de prachtige visuals die ik anders vast vergeten zou zijn. Mijn ogen trekken omdat ze open willen zijn, maar na een minuutje komen er scheuren in de grijze waas die voor mijn ogen hangt. Meer prachtige dansende golven gevuld met allemaal prachtige felle kleuren, roze, groen, wit, paars, blauw, geel, oranje en groen en ga zo maar door. Het houdt niet op te dansen. Ik besluit mijn gedachten ook op de vrije loop te laten gaan, laat je gaan en go with the flow! Heel vreemd is dat er vervolgens allerlei duisternis, demonen en andere zwartgalligheid uit het diepste van mezelf tevoorschijn komt. Ze kijken allemaal kwaad en vol woede naar me. Alles is zwart en grijs maar de ogen kijken ontzettend fel naar me, zoals Micheal Jackson - Thriller ogen.
Plaatje:

Ze schieten langs me heen alsof ik met mijn autootje tussen ze door rijd. Maar ik ben geen moment bang, en ik lig ook met een grote glimlach naar de demonen te kijken. Er zit namelijk aan alle golvende bewegingen die ze maken een klein regenboog-achtig randje... alsof het diepste van mezelf me meteen laat weten ik niet bang voor ze hoef te zijn want ze kunnen me toch niets maken! I'm untouchable! Ik vind ze prachtig, het ene gezicht is nog kwader en meer satanisch/demoon dan de andere. Ik vind het vreemd dat ik geen vredige liefhebbende visuals heb, maar de duisternis is op deze manier ook zo gaaf om te zien dat het me ook niet eens uitmaakt wat voor lelijks er rondvliegt, het is allemaal prachtig!

Daarna lopen we in een rustigere golf van de trip even met een figuurlijke wandeling over memory lane, goede tijden toen we een paar jaar geleden zo enthousiast aan ons album werkten. Dit is weer even driekwartier voor mijn trip om zich positief op te laden, duidelijke visuelen wisselen de wacht met nieuwe energie en ‘achtergrond’ visuelen.

Tegen acht uur ’s ochtends ben ik best moe, en toch energierijk en enórm positief gestemd. Ik heb constant een grote glimlach op mijn gezicht, het is allemaal grappig. LSD is deze keer met overtreffende trap zó aardig voor me geweest.

Het was een vreemd tijdstip om te beginnen met de trip maar dat had een leuk voordeel; Het is prachtig om ’s morgens vroeg op het balkon zitten met een kop heerlijke thee, genieten van het daglicht, tsjirpende vogels en wereldgeluiden!

Ik duik de supermakt in voor wat supplies om weer op te laden, de supermarkt lijkt net een speeltuin van gekkigheden. Ik kan niet meer helder nadenken, wat ik ook alweer zou kopen en waar het staat, als ik het boodschappenlijstje niet had zou ik echt niet meer weten hoe ik het moest hebben. En toch die glimlach, ik moet me inhouden dat ik niet iedereen uit lach. Inmiddels twaalf uur later (23:00) geniet ik nog steeds van de kleine dingen; douchen rond 18:00 was zalig, de 20e kop thee smaakt nog steeds geweldig, avondeten was lekker en het voelt zo goed even met m’n moeder aan tafel te zitten praten over hoe de week was. Zelfs dit report schrijven voelt bijzonder omdat ik alles nog zo goed kan herinneren, i.t.t. vorige keren.

Ajuuus!

Bedankt voor het lezen.

henkie84

Bewuste gebruiker
Mooi beschreven report! Klinkt als een lekker euforische trip met een prettige afterglow. Houden zo :)

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Yo vriend,

het was inderdaad echt gezellig vrijdag/zaterdag. Ondanks dat we beiden verschillende middelen tot ons genomen hadden :grin:

Komende maanden weer nuchter door het leven, we hebben het de voorgaande 2 weken toch aardig bont gemaakt... haha. Geeft niet, zolang het maar gezellig is. En dat was het zeker :hearteyes:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt als een mooie trip. Fijn beschreven ook. :)

Die foto van Michael is best wel creepy. Ik weet nog wel toen ik die clip voor het eerst zag, toen was ik een jaar of 6 a 7. Het was kort voor ik ging slapen, en daardoor heb ik de halfe nacht wakker gelegen. :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
toffe trip, vooral het stukje met die demonen vond ik erg leuk.. probeer je positieve vibe te behouden en koppel het niet aan trips, je hebt trips niet nodig om je positief te voelen (maar ze kunnen wel helpen). Maar goed wss wist je dat ook al wel :)

Talec

Bewuste gebruiker
vet vet, origineel geschreven en leest super :grin: leuke trip en ook tof dat jullie op dezelfde lijn zaten ook al hadden jullie beiden iets anders genomen.

peace out :wave:

Paikea

Belezen gebruiker
Bedankt allemaal voor de leuke reacties :sunglasses:

@adreno: nee zeker, deze nieuwe golf positiviteit gaat weer een lange tijd mee. :P Het geeft een soort extra boost, ipv dat je het nodig hebt om je goed te voelen. Zou niet best zijn als je positiviteit compleet van je trips afhankelijk is, het moet echt een aanvulling zijn.

L

Lid 6909

Gast
Adrenochroom zei:
toffe trip, vooral het stukje met die demonen vond ik erg leuk.. probeer je positieve vibe te behouden en koppel het niet aan trips, je hebt trips niet nodig om je positief te voelen (maar ze kunnen wel helpen). Maar goed wss wist je dat ook al wel :)

jij snapt het

Bovenaan