• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

lsd de vriendelijke schimmel ontmoeten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

mitchieee

Bewuste gebruiker
eerste x lsd
1pLSD 150 UG
22 jaar
72kg
1,81

wie? ik alleen
waar? thuis, me ouders waren op vakantie dus dit was een perfect moment,
voorbereiding: één heerlijke watermeloen gehaald, en mooie lamp met patronen en verschillende kleuren ,3 lekkere hasjies gedraaid en een wietje op het eind, en 2 doosjes patronen besteld, en mentaal natuurlijk helemaal klaar gemaakt.

ik wouw het een jaar gelede al proberen alleen werd ik tegegehouden want ik durfde toen niet meer.. gelukkig gewacht en wat meer evaring in pshycedelics genomen.

me slaap ritme was al nergens te bekennen, dus ik dacht veilig te zijn het om 9:00 in de avond in te nemen ik wouw eerder beginnen maar door de zenuwe stelde ik het steeds uit omdat de tijd zo snel ging ineens naar het moment toe.

Ik zat heel erg te twijfelen over de dosering ‘ wordt het 100? nee 120! uiteindelijk maar voor 150 gegaan want wat overweldigend mag van mij wel

9:00 ik maak het zwarte zakje open en haal der een gripzakje met lsd uit 100 ug en 3 van 20 ug, waarbij ik de laaste doormidde zou knippen.

ik doe er 1 in me mond en neem en slok water, vrij direct een kotsneiging omdat die in me keel bleef plakke, de andere 3 had ik opgevouwen en gelijk doorgeslikt ook, now is het the waiting game...

10:00 ik zou nu tog al wel wat moeten voelen? 4ho met kickt in 5-10minuten in 2cb vrij snel eigelijk alles wel.. maar dit liet zich wachten’ heb ik het verkeerd genomen? is de lsd niet meer goed? gelijk alles opzoeken snap er niks, de zenuwe worden groter en groter nu.. ik neem maar een ballon, dat geeft altijd wel weer een ego boost

11:00 ik voel nog steeds niks, ik heb wel kunnen vinden dat het soms wel tot 2 uur kon duren dus ik had nog hoop, tusse door een ballonentje genomen.. dat haalde veel van me zenuwe weg ik wist dat ik hier klaar voor was.

11:15: ik begon me wat anders te voelen, ik werd gelijk blij, ik me vriendin geappt dat het aan het beginnen is, dus dat ik straks wel wat raarder kan reageren, ik kijk naar de muur en ik zie al lichte patronen komen.. heel subtiel dansen ze op me muur, een grijns op me gezicht , We kunne beginnen!

11:30 ik pak me heerlijke headset en zet hem op bluetooth aan, en begin met me trance muziek, er kwam ineens heel veel energie, een heel warm gevoel vsn binnen, ik moest de energie kwijt ik wist niet hoe ik het kwijt moest het leek net alsof ik een exorcise had.. ik zat op me bed in de kleersmaker sit , de beats worden door me oren geschoten, en ik kon niet anders dan met me romp en schouders heen en weer gaan(naar links en rechts) en tussen door bij de draai op me andere schouder slaan, voor 5 minuutjes of ja zo voelde het , gedaan toen was die goed aan het inkicken.. ik weet niet hoezo ik zo bezig was maar ik moest wel.

12:00 hij is nu lekker bezig, in me kamer is het echt een spectacol, de lsd neemt mooi de kleuren over van all me verlichting.
patronen over me muur, me kamer lamp die uitstond gaf een mooie gloed die steeds veranderde en rond ging om me lamp heen.. het is tijd voor een ballon, de ballon schoot me naar een hele andere plek toe... tjeeesssssss wat is dat bizar kleuren werden nog intenser en intenser en de muziek nam me helemaal mee.

12:30 ik loop naar beneden , pff wat voel ik me raar dit is zo gek nog ff in de spiege gekeken, ik voelde me super gek maar aangekomen bij de koelkast zie ik daar me voorgesneden watermeloen al, ik pak een stuk en neem een hap wat een intens lekkere smaak heeft het. heel me koelkast wordt ook van binnen rood door de watermeloen, wat is dit prachtig.. ik ga ff beneden zitten want ik weet eigelijk niet wat ik wil, ik ben in de war... ik had om 9 uur genomen het kickte rond kwart over 11- half 12 in , betekend dit nu dat ik moet trippen tot 9-10 uur sochtends, o da wil ik nie ik snap het niet wat is het nou... heel dit forum afgezocht maar ik wist niet wat ik zocht

verder geen paniek maar gewoon super confused, okey mind ergens anders naar ik zet een natuur progamma op , hier heb ik een half uur naar gekeken want ik vond het eigelijk een beetje naar soms, wel supermooi!! maar somige beesjes vond ik wel raar, tv uitgezet
en de electrice opehaard aangedaan,
WAUWIE, ik kijk naar de openhaard en als ik draai draait het vuur helemaal mee , ik ga bewegen met me hoofd en het. vuur danst gezellig met me mee en wat zijn de visuels tog mooi en ik zit nog geen eens op de peak, als ik die nog mag meemaken

het is ondertussen al rond 1:30

ik ga weer naar boven, en wat zie ik daar liggen? een heerlijk assitje.. aangestoken en al ga ik in bed liggen , en rook ik hem rustig op terwijl ik nog lekker muziek luister.. de visuels worden elke minuut sterker sterker en anders,

ik doe me ogen efftjes dicht en wat ik dan zie heb ik nog nooit gezien.. hele hoge dosis 2cb dacht ik de mooiste visuels te zijn maar dit overtreft alles zelfs me dmt evaring tbh.. mischien omdat ik me daar nie veel van mag herinneren maarja, prachtig! geen woorden voor, ik zet weer een heerlijk pscytranse muziekje op en maak een ballon klaar, een dubbele gaan we voor!

nadat ik weer geland ben, ben ik nog ff wezen denken over het een en ander ik vond het vrij lastig eigelijk want ik kreeg me gedachtes niet zo ver om met me te praten..

het is nu zo 2;15..

ik weet niet meer op welk platau ik zit maar dit is bizar, me lichjes lamp met patronen bewogen door me kamer, de lsd maakte er 3d blokjes van met lijntjes die ze allemaal verbonden en zo gingen ze door me kamer heen, ik zag prachtige mandela’s of wat het ook zijn.. toen me lamp stil stond maakte de lsd er allemaal smileys van en eentje knipoogte nog naar me.

ik probeerde weer de mooie kleurige wereld in te springen, maar het kon niet ? het mog niet! hoezo kan het nou niet wat is dit nou ik zag hiervoor nog zulke mooie dingen.. en nu nog maar vage visuels , ik kwam er achter ik moes voor mijn gevoel me 3 de oog openen, ontspannen ogen dicht iets omhoog en poef, daar was ik in de wereld, begleid door me muziek.

2:45,

tijd gaat tog voor mijn gevoel wel snel wat ik jammer vind want het is zo machtig we nemen nog wel wat patroontjes, ik zette visuel detection van captain hook op, nog nooit gehoord dus was benieuwd ik neem me ballon, maar wat er op me te wachten stond had ik nooit aanzien komen.. maarja wat zie je wel aankomen met pscy’s

bij het begin van de video hoorde je een geluids effect wat dondersveel op een lachgas patroon klonk die gecrackt werd, tssssss( en dan in de video zag je links en rechts 2 gele strepen komen,,, tssss nog 2 strepen tot er 8 strepen aan elke kant stonden... wat ik weet is dat je naar x16 vlieg door de ballon, 8+8 is 16,

hoe weet die video nou dat ik lachgas gebruik!!
je hoorde de opbouw van de muziek maar er was niks spannends hij was aan het wachtte tot ik die ballon nam,( dat heb ik nog 3x uitgetest en het begin kwam pas als ik begon)
terwijl ik bezig ben met me ballon timde de video ook precies dat ik me ballon uitblies ik kom hem zo lang mogelijk inhouden maar de muziek bleef me uitdagen om hem uit te blazen, ik kon maar niet uitblazen na de drop, het lukte me nie het was een glitch ken nie anders ook dat heb ik nog 2x getest en heb ik een kwartier naar de muur gekeken van verbazig want ik wordt gewoon in de maling genomen.. in de video zelf zag je ook 1 oog met een swipe hand, de (security van de gedachtes naar mijn idee, want elke x als ik wat dacht swipte die hem weg, vond het maar allemaal te vaag worden.. nog 1 ballon dan maar!! zelfde video die ik al gekeken had ik moes het nog een x weten!
(wat ik denk van die situatie is, ‘ als er een (spirtuele gids is, die je gedachtes ken onderscheppen.. maakt niet uit of je nou door x16 vlieg of niet hij beschermt je gedachtes alsnog)

3:50

ik blaas in ik blaas uit ik blaas in en uit.. op me mobiel van de. video zie ik nu een ballon die ik moet hoog houden door in en uit te blazen , hij zakte steeds meer dus ik blies me ballon steeds meer op zodat die weer naar boven ging, het werkte ook nog, ik zat ineens een bsllon spelletje te doen met de muziek video( waar helemaal geen ballon in zit!!) ik probeerde. nog een screenshot van me mobiel te maken maar ik was te laat.., bij den andere video wat een foto was met muziek, kwam er een zuurstof ding boven de hoofd van de foto hoelanger ik bezig was hoe meer je hem zag zakken, en als ik dan weer ademhaalde ging die weer naar boven het zuurstof ding

ik snap er helemaal niks meer van maar het zal wel tijd is ook weg nu heb ook al me 2de blow opgerookt en een pakje patronnen opgeknabbeld.

ietsies later voelde ik iets, ik was met de muziek bezig en in me hoofd , en ik geloofde iets niet ik geloofde iets niet wat me duidelijk gemaakt probeerde te maken,
ik had de clip al geluisterd en gezien.. maar hij veranderde? ik luisterde niet en zei dat het niet zo was, voor me gevoel werd mijn hoofd op me kusse gedrukt en me handen op me bed , toen veranderde de muziek naar kneiterharde beats die ik niet wouw horen( hij wouw me straffen voor het niet luisteren,) ik schrok me de pleuris , ik kon me dat stuk ook echt niet herinneren, want ik zou de uitslag al weten die harde beats die door me oren zoude razen zoude me flink minder late horen, ik probeerde snel me headset van me kop afte gooie en een ander lied op te zetten want nu ben ik er wel klaar mee. voor mijn gevoel had ik ook iets wat op me bed kwam ik voelde een indrukking net als je licht en iemand zn hand naast je op bed leunt dat je die (deuk voel)

ook nog naar wat visuele trip videos gekeken, en ik snapte alles wat ze bedoelde en hoezo ze het zo maakte wat een meesterwerken

tot een uur of 6 een beetje rond gelopen door me huis soms en nog van de prachtige visuels en closed eyes visuels genoten, en me ruimte bezoekjes van de lachgas genoten en een trekker eruit gegooit, toen ben ik uiteindelijk in slaap gevallen

ik vond het een heerlijke evaring met lsd, om de stomste dingen weer gelachen
me volgende trip gaat ook zeker 150 ug worden en na die trip ga ik naar de 175-200 toe, ik heb me trip middel nu zeker gevonden

leerpuntje is wel vroeger nemen wat me eigeweize ik niet deed..
leerpuntje 2 is: onder de tong inplaats inslikken
leerpuntje 3 is, volgende x een wietje in de peak

ik heb me wel op het eind best sip gevoeld maar niet echt storend.. wel wat minder, ik denk dat dat kwam omdat ik best moe was ook en spijt had van de tijd dat ik het genomen had.

Laatst bewerkt:

snorlax

Experimenterende gebruiker
Klinkt als een geslaagde tripavond!
Met 1p-lsd had ik ook dat het 2 uur duurde voordat ik begon te trippen (zegel gewoon doorgeslikt met water )
Ik had daarvoor ook al aantal uur niks gegeten (avondeten was 6 uur en 9 uur ingenomen).

mitchieee

Bewuste gebruiker
Klinkt als een geslaagde tripavond!
Met 1p-lsd had ik ook dat het 2 uur duurde voordat ik begon te trippen (zegel gewoon doorgeslikt met water )
Ik had daarvoor ook al aantal uur niks gegeten (avondeten was 6 uur en 9 uur ingenomen).

meer als een geslaagde🤩, volgende x ga ik hem zeker onder me tong houde, vond het wachte maar niks zo lang, maar als die komt, komt die goed :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk rapport. Ben het alleen niet eens met je leermoment.

Met wiet tijdens LSD kun je behoorlijk Parra worden en bad gaan. Als je LSD wilt versterken kun je beter gewoon meer LSD nemen.
Precies, dacht ik ook.

Heb ik laatst ook nog tegen @mitchieee gezegd geloof ik, maar hij zei geloof ik dat hij te koppig was.

Wie niet luisteren wil moet voelen... Wiet tijdens de (LSD) piek doen is in mijn ogen een kwestie van tijd tot het gruwelijk mis gaat. Dat zou je dan wel weer als "leermomentje" kunnen zien. Ik zou zeggen bespaar jezelf die hel, maar sommigen zullen gewoon niet luisteren naar zulk advies, wat ik aan de ene kant begrijp want ik denk dat het mij misschien ook niet tegen had gehouden.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Precies, dacht ik ook.

Heb ik laatst ook nog tegen @mitchieee gezegd geloof ik, maar hij zei geloof ik dat hij te koppig was.

Wie niet luisteren wil moet voelen... Wiet tijdens de (LSD) piek doen is in mijn ogen een kwestie van tijd tot het gruwelijk mis gaat. Dat zou je dan wel weer als "leermomentje" kunnen zien. Ik zou zeggen bespaar jezelf die hel, maar sommigen zullen gewoon niet luisteren naar zulk advies, wat ik aan de ene kant begrijp want ik denk dat het mij misschien ook niet tegen had gehouden.

ik had wel half geluisterd (helaas niet geluisterd naar je tijd tip ) ben niet aan toen me voorgerdraaid wietjes aangekomen, omdat ik me tuin best eng vond en het effect ervan al best (heftig) was, heb wel 3 hasjes gerookt door de tijd heen.. maar ja zoals je zeg ik moet het zelf leren en er zelf achter komen.. ik rook al zeker 4 jaar best veel en mij lijk het niet dat ik parra ken gaan worden met me mindset, het zal ongetwijfeld een twist eraan geven die ik nog nooit evaren heb.. mischien nog niet voor de volgende x maar ik moet het natuurlijk zelf nog achterkomen, iedereen evaart het anders
en (gruwlijk mis gaan zal mischien voor mij ook anders aanvoelen) maar waarschuwingen zijn altijd welcome zodat ik weet waaraan ik begin!

mitchieee

Bewuste gebruiker
Leuk rapport. Ben het alleen niet eens met je leermoment.

Met wiet tijdens LSD kun je behoorlijk Parra worden en bad gaan. Als je LSD wilt versterken kun je beter gewoon meer LSD nemen.

in de toekomst moet ik het tog ooit ooit proberen zoals ieder ander de achter is gekomen ( en ik ben van me zelf helemaal niet parra, ook al weet ik vrijwel zeker na een goed wietje vrij verward zal raken) naar mijn idee, als jij weet wat je doet je lichaam weet wat je doet en het belangrijkste je geest weet wat je doet, dat het allemaal goed moet komen, en als het fout gaat dat niet voor altijd is maar voor ff

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
in de toekomst moet ik het tog ooit ooit proberen zoals ieder ander de achter is gekomen ( en ik ben van me zelf helemaal niet parra, ook al weet ik vrijwel zeker na een goed wietje vrij verward zal raken) naar mijn idee, als jij weet wat je doet je lichaam weet wat je doet en het belangrijkste je geest weet wat je doet, dat het allemaal goed moet komen, en als het fout gaat dat niet voor altijd is maar voor ff

Waarom zou je het willen proberen om erachter te komen? Ikzelf heb de tips over geen wiet roken tijdens een LSD-piek altijd erg serieus genomen, vooral die van @Mindless na het lezen van een horrorreport. Ik doe het daarom alleen in de nasleep. Praktisch alle trippers maken wel eens een moeilijke trip mee, maar je kunt dingen doen om de kans te verkleinen en dit lijkt me een van de meest eenvoudige voorzorgsmaatregelen die je kunt nemen.

Ik zou het ook niet zo simpel zien als ‘als het fout gaat is dat voor even’ want een echte kneiterharde bad trip kan al je opeenvolgende tripervaringen beïnvloeden als je pech hebt en in het ergste geval een psychologisch trauma achterlaten.

Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten, en je zal het wel overleven als je al piekend een flinke hijs neemt, maar denk er niet té licht over zou ik adviseren. Is niet voor de lol dat mensen er hier voor waarschuwen.

Rivalrie

Badass junkie
Ik wordt ook helemaal niet Parra en heb weinig angsten. Toch zou ik niet in een LSD/wiet loop willen komen. Als je wilt blowen dan zou ik na de piek doen.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Waarom zou je het willen proberen om erachter te komen? Ikzelf heb de tips over geen wiet roken tijdens een LSD-piek altijd erg serieus genomen, vooral die van @Mindless na het lezen van een horrorreport. Ik doe het daarom alleen in de nasleep. Praktisch alle trippers maken wel eens een moeilijke trip mee, maar je kunt dingen doen om de kans te verkleinen en dit lijkt me een van de meest eenvoudige voorzorgsmaatregelen die je kunt nemen.

Ik zou het ook niet zo simpel zien als ‘als het fout gaat is dat voor even’ want een echte kneiterharde bad trip kan al je opeenvolgende tripervaringen beïnvloeden als je pech hebt en in het ergste geval een psychologisch trauma achterlaten.

Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten, en je zal het wel overleven als je al piekend een flinke hijs neemt, maar denk er niet té licht over zou ik adviseren. Is niet voor de lol dat mensen er hier voor waarschuwen.

ik zal nog even dat reportje lezen dan ja, ik waardeer de tips/waarschuwingen, maar hou van overweldigend en verwarrend, is der dan daadwerkelijk z’n verschil tussen lsd en truffels in de peak als je erbij blow? want vaak genoeg bij me truffel trip in de peak een wietje gerookt

naar mijn idee is truffels tog wel wat extremer dan lsd, heb lsd ook pas 1x gebruikt dus het tegendeel ken me altijd nog verassen.. elke trip valt ook weer anders

en ik eet dan wel 22gr bakjes

mitchieee

Bewuste gebruiker
Ik wordt ook helemaal niet Parra en heb weinig angsten. Toch zou ik niet in een LSD/wiet loop willen komen. Als je wilt blowen dan zou ik na de piek doen.
ik zal het meenemen in me gedachte, ik begin wel eerst rustig ik zal zeker geen heel wietje oproken en mischien dan tog wel weer in het moment maar ik draai natuurlijk naar mijn situatie toe, dus geen dikke haze, maar een rustig bubbeltje, dankje voor je berichje

Proxima

Bewuste gebruiker
naar mijn idee is truffels tog wel wat extremer dan lsd, heb lsd ook pas 1x gebruikt dus het tegendeel ken me altijd nog verassen.. elke trip valt ook weer anders
LSD kan even heftig en diepgaand zijn als truffels (of zelfs DMT). Het hangt allemaal af van de dosis die je neemt.

En als je houdt van overweldigend en verwarrend dan zou ik je willen aanraden om elke keer iets meer LSD te nemen, je vind dan vanzelf je sweetspot. 😅

mitchieee

Bewuste gebruiker
LSD kan even heftig en diepgaand zijn als truffels (of zelfs DMT). Het hangt allemaal af van de dosis die je neemt.

En als je houdt van overweldigend en verwarrend dan zou ik je willen aanraden om elke keer iets meer LSD te nemen, je vind dan vanzelf je sweetspot. 😅
volgende x ga ik weer voor 150ug , om het beter te leren kennen dan ik nu weet , als ik dat heb gedaan, gaan we naar boven krikken

en ik blow sws hasjes heel me trip door en gebruik wat ballonentjes om het wat vager te maken

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
volgende x ga ik weer voor 150ug , om het beter te leren kennen dan ik nu weet , als ik dat heb gedaan, gaan we naar boven krikken

en ik blow sws hasjes heel me trip door en gebruik wat ballonentjes om het wat vager te maken
Uiteindelijk moet je natuurlijk zelf weten wat je wel en niet wilt nemen. Maar ik vraag me toch af waarom je per se meteen wilt combineren met cannabis en lachgas. LSD is al zo mooi op zichzelf. Als je alleen maar 'vaag' wilt worden zijn er toch andere manieren om dat voor elkaar te krijgen zonder het risico van een nare trip-ervaring?

mitchieee

Bewuste gebruiker
Uiteindelijk moet je natuurlijk zelf weten wat je wel en niet wilt nemen. Maar ik vraag me toch af waarom je per se meteen wilt combineren met cannabis en lachgas. LSD is al zo mooi op zichzelf. Als je alleen maar 'vaag' wilt worden zijn er toch andere manieren om dat voor elkaar te krijgen zonder het risico van een nare trip-ervaring?

ik zelf ben een

ik vond het ook echt een machtig middel waar je gewoon aan voelt er met liefde aan gewerkt is.

het is niet dat ik heel de trip aan de ballon loopt te lurken maar het is een mooie toevoeging, en raar genoeg ballon geeft zelfvertrouwen in mijn hoofd( een ego boost hoe ik het noem)

waarom ik wil combineren, is het gevoel wat blowen geeft als je aan het trippe ben,#verslaafd ook, en de wat meer headspace, want het is vrij kalm, en lachgas is gewoon een machtig middel om erbij te hebben.

en ik gebruik nie altijd ballonnen erbij, wel als ik met vrienden trip, vond het gewoon leuk erbij te hbben voor me eerste lsd trip, en me ouders waren weg vandaar kon ik het doen/ als ik 2cb of 4 ho met - truffels gebruik ken ik geen lachgas doen ivm het geluid, blowen daarinteger wel(had het beetje verkeerd erbij gezet)

en ja me leeftijd zit een beetje in de lachgas cultuur wat niet goed is!

oftoewel puur intenser maken en de visuels wat het erbij geeft zeg ik ook geen nee tegen als de mogelijk heid er is ,

en ik weet zeker, dat een bad trip geen bad trip voor mij zal zijn ik laat het over me heen gaan als een golf, en accepteer wat er gebeurd of zal gebeuren. ik weet zeker dat me (spirituale gids) me zal beschermen, een (nare trip ervaring) wat wel is is gebeurd, zeker op me eerste keer truffels, toen ik ook ging blowen en lachgas ging gebruiken met weinig evaring, tog een mooie uitkomst heeft gehad

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ik zal nog even dat reportje lezen dan ja, ik waardeer de tips/waarschuwingen, maar hou van overweldigend en verwarrend, is der dan daadwerkelijk z’n verschil tussen lsd en truffels in de peak als je erbij blow? want vaak genoeg bij me truffel trip in de peak een wietje gerookt

en ik eet dan wel 22gr bakjes

Ik weet niet of er zo’n groot verschil is tussen blowen in de piek bij truffels of bij LSD. Ik heb bij beide middelen nooit cannabis gerookt in de piek omdat het dus in principe afgeraden werd door mensen hier die ik op hun woord geloof omdat ze simpelweg veel meer tripervaring hebben dan ik. De waarschuwingen die ik op dit forum heb gelezen gingen met name over de combo met LSD. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het stimulerende van LSD niet zo lekker samengaat met het ‘para-randje’ wat cannabis kan geven en dat er dan inderdaad zoals @Rivalrie zegt kans is op loops. Maar dat is speculatie van mij uit, misschien dat dit net zo goed kan gelden voor wiet roken tijdens een truffeltrip… Het is ook absoluut geen zwart/wit of ja/nee verhaal natuurlijk. Iedereen reageert anders. Ik kies ervoor om dat risico liever niet te nemen. Cannabis tijdens de nawerking van LSD kan ik zeker wel waarderen, haalt de trip op een bijzondere, eigen manier weer een paar levels terug. Verbaas me daar altijd weer over, wat een sterk effect het heeft. In de piekfase waag ik het er niet op, maar mocht je ervoor gaan, ben ik sowieso benieuwd naar jouw ervaring.

Lees zeker dat report van Mindless nog eens na, ik ben de titel even kwijt. Misschien kan hij het linken als we hem lief aankijken. 😊 Maar dat is toch een van de meer duistere reports die ik hier heb gelezen.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of er zo’n groot verschil is tussen blowen in de piek bij truffels of bij LSD. Ik heb bij beide middelen nooit cannabis gerookt in de piek omdat het dus in principe afgeraden werd door mensen hier die ik op hun woord geloof omdat ze simpelweg veel meer tripervaring hebben dan ik. De waarschuwingen die ik op dit forum heb gelezen gingen met name over de combo met LSD. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het stimulerende van LSD niet zo lekker samengaat met het ‘para-randje’ wat cannabis kan geven en dat er dan inderdaad zoals @Rivalrie zegt kans is op loops. Maar dat is speculatie van mij uit, misschien dat dit net zo goed kan gelden voor wiet roken tijdens een truffeltrip… Het is ook absoluut geen zwart/wit of ja/nee verhaal natuurlijk. Iedereen reageert anders. Ik kies ervoor om dat risico liever niet te nemen. Cannabis tijdens de nawerking van LSD kan ik zeker wel waarderen, haalt de trip op een bijzondere, eigen manier weer een paar levels terug. Verbaas me daar altijd weer over, wat een sterk effect het heeft. In de piekfase waag ik het er niet op, maar mocht je ervoor gaan, ben ik sowieso benieuwd naar jouw ervaring.

Lees zeker dat report van Mindless nog eens na, ik ben de titel even kwijt. Misschien kan hij het linken als we hem lief aankijken. 😊 Maar dat is toch een van de meer duistere reports die ik hier heb gelezen.

ik snap ze zeker, ik heb wel is op 4-ho met 50mg een goeie blow gerookt op de peak, dat effect was ook erg overweldigend waarin ik ook denk ik in een gedachte loop ben geraakt( weet niet precies wat een gedachteloop is maar ken mischien wel die kant op denken)

lsd zal de gedachte loop wss 10x sterker zijn dan de 4ho maar ik durf het aan, ik zal t ook alleen doen als me ouders weer wegzijn dan zal ik met liefde een nieuw reportje schrijven als ik er tijd en klaar voor ben

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ik snap ze zeker, ik heb wel is op 4-ho met 50mg een goeie blow gerookt op de peak, dat effect was ook erg overweldigend waarin ik ook denk ik in een gedachte loop ben geraakt( weet niet precies wat een gedachteloop is maar ken mischien wel die kant op denken)

lsd zal de gedachte loop wss 10x sterker zijn dan de 4ho maar ik durf het aan, ik zal t ook alleen doen als me ouders weer wegzijn dan zal ik met liefde een nieuw reportje schrijven als ik er tijd en klaar voor ben

Een loop is echt een loop in de letterlijke zin van het woord. Continu het zelfde cirkeltje van gedachten denken en aan het einde van de cirkel weer op hetzelfde beginpunt uitkomen… en weer helemaal opnieuw beginnen. Telkens weer, again and again, exact hetzelfde. Mensen kunnen hier echt in vast komen te zitten en het kan zeer beangstigend zijn. Ik heb het zelf in trips slechts mild en dus nooit heel heftig meegemaakt (behalve toen ik depressief was, in nuchtere staat, maar dat had dus niks met drugs te maken) maar wel veel over gelezen/gehoord en het kan behoorlijk extreme vormen aannemen. Kan ook samengaan met het continu opnieuw herhalen van bepaalde gedragingen en uitspraken. Als het ware een plaat die vast blijft hangen in je brein.

Van klassieke stimulanten zoals speed staat meen ik ook bekend dat je ze beter niet met psychedelica combineert omdat ze de kans op loops vergroten (ik zie sowieso niet in waarom iemand die zou willen combineren, maar oké). Dus zou me kunnen indenken dat LSD dat ook in zich heeft.

Ik kijk alvast uit naar je reportje tegen die tijd. :) Hopelijk heb je een goede ervaring. Klinkt in ieder geval alsof je een bewuste, weloverwogen keuze maakt.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Een loop is echt een loop in de letterlijke zin van het woord. Continu het zelfde cirkeltje van gedachten denken en aan het einde van de cirkel weer op hetzelfde beginpunt uitkomen… en weer helemaal opnieuw beginnen. Telkens weer, again and again, exact hetzelfde. Mensen kunnen hier echt in vast komen te zitten en het kan zeer beangstigend zijn. Ik heb het zelf in trips slechts mild en dus nooit heel heftig meegemaakt (behalve toen ik depressief was, in nuchtere staat, maar dat had dus niks met drugs te maken) maar wel veel over gelezen/gehoord en het kan behoorlijk extreme vormen aannemen. Kan ook samengaan met het continu opnieuw herhalen van bepaalde gedragingen en uitspraken. Als het ware een plaat die vast blijft hangen in je brein.

Van klassieke stimulanten zoals speed staat meen ik ook bekend dat je ze beter niet met psychedelica combineert omdat ze de kans op loops vergroten (ik zie sowieso niet in waarom iemand die zou willen combineren, maar oké). Dus zou me kunnen indenken dat LSD dat ook in zich heeft.

Ik kijk alvast uit naar je reportje tegen die tijd. :) Hopelijk heb je een goede ervaring. Klinkt in ieder geval alsof je een bewuste, weloverwogen keuze maakt.

dan heb ik heb wel is z’n loop gehad, niet altijd negatief soms wel maar ik ken me zelf altijd duidelijk maken dat het nep is en me gedachtes gewoon een spelletje aan het spelen zijn dat ik eigelijk in de maling wordt genomen in je eige hoofd, dat is ook gewoon wat er gebeurd , ik ben nu nog jong denk dat dat er ook mee temaken heeft, oudere mensen hebben meer meegemaakt dus ken er meer gaan spoken,

op 4 ho met had ik toen dat ik loopte dat ik dood was en iemand me lichaam had overgenomen en buite liep maar ik zag dat ik in me kamer was dus ik snapte het niet meer, dat duurde ook wel ff toen ik eruit kwam, de loop moest ik verbreken door te bewijzen dat ik niet dood was, hehe ik vind zulke dingen juist heel intresant

en ik maak zeker een goed gedacht besluit ik weet waar ik aan toe ben en wat ik aan kan
(als je iets niet zeker weet ken je het beter ook niet doen!)

het wordt alleen ff timere tot het moment maar je ziet hem vast verschijnen en hopelijk dat lsd goed uitpakt want ik hou van spelen met doseringen en met lsd valt er genoeg te spelen,
leuk dat je ernaar uit kijkt :grin:

tot de volgende! :)

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan