En
@Raver. Sorry. Ik vergat je te citeren en kan dat via m’n telefoon altijd moeilijk achteraf nog aanpassen.
Maar… HEH? Dit is maf zeg.
Ik gebruik een lage dosis mirtazapine (7.5 mg) voor insomnia + angst.
100 ug LSD gaf samen met de mirtazapine het effect van een microdosis (dus 11-12 ug). Op dat moment gebruikte ik nog 15 mg mirta, moet ik wel zeggen.
Ik ben daarna direct gestopt met 15 mg en naar 7.5 mg gegaan; een week na de vorige ervaring gebruikte ik dus al die hele week 7.5 mg mirta en heb ik als test 300 ug LSD genomen.
Íets meer effect dan de vorige keer, maar nog steeds microdosis-range (15 ug?), in de verste verte geen trip. Ik verwachtte uiteraard weer forse remming, anders had ik niet effe 300 ug in m’n keel gemikt, maar vond het shocking HOE bizar sterk de remming echt was! Ik houd er wel rekening mee dat m’n mirtazapine-spiegel nog niet volledig gehalveerd was na een week, maar toch. Er bleef praktisch niets van de LSD over; basically immuun.
Ongeveer twee weken daarna heb ik drie dagen lang (ter voorbereiding) géén mirtazapine genomen om wederom een experiment te doen, namelijk met moxy (5-MeO-MiPT). Dit met het idee dat moxy naar behoefte goed en op eigen tempo stapelbaar is, in tegenstelling tot de meeste psychedelica waarbij hier direct teveel tolerantie voor opgebouwd wordt na de eerste startdosis. Dit bleek een geslaagd alternatief want dit werkte wel, heb toen echt een heerlijk nice moxy-tripje gehad, al had ik ook van dit middel duidelijk een stuk meer nodig dan normaal. Maar in elk geval geen INSANE hoeveelheid om dan vervolgens nog amper wat te voelen.
Dat jij niks van remming merkte met een SSRI (plus óók nog een antipsychoticum
@AntiBenzo1312, zou de boel nog eens extra moeten remmen zou je denken?!) sta ik echt van te kijken, dat strookt zowel niet mijn eigen ervaringen (mirtazapine is geen SSRI maar werkt wel sterk serotonerg) én niet met wat op basis van chemische logica te verwachten zou zijn.
Zie ook bijgevoegd schema over verschillende antidepressiva en entactogenen/psychedelica, met dank aan
@OtherShore voor het delen.
Wonderlijk. 🤯 Prijs u gelukkig denk ik…!
*
* De terechte discussie of het überhaupt verstandig is om te willen trippen als iemand, niet voor niks, aan meerdere psychiatrische medicijnen zit is hier even buiten beschouwing gelaten.