• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD - het goddelijk stofje!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Beste leden,

ik wil met jullie mijn eerste LSD ervaring delen in een kort tripreport. Ik leun bijna tegen de 30jarige leeftijd aan, groot manspersoon die wel houd van een leuke trip. Ik heb al heel wat ervaring met Psylos. 2C-B, 2C-E & 4-Aco-DMT kwamen vorig jaar op mijn "have done" lijstje maar LSD was een langverwachte drugs die ik aan die lijst wou toevoegen. Midden deze zomer dan toch de stap gezet en kwalitatieve zegels besteld bij een ervaren tripper. Dat soort tripper van 40+ met de betere hippy look van deze jaren. De enige persoon die ik in vertrouwen nam om mijn ontmaagdingszegels te bestellen. Een zuurtegraadtest wees uit dat de zegels daadwerkelijk LSD bevatten. Volgens mijn tripcollega zijn ervaring waren ze ook mooi gedosseerd zoals beloofd op 180/200 microgram. Daarna werd het wachten op het ideale moment en de vrije tijd die ik onlangs verkregen heb. Alles tot in detail beschrijven word moeilijk maar ik doe mijn best.

Dus om mijn report te starten (2 weken geleden) vandaag was de dag. Dinsdagavond 19.00 en alleen thuis. Lekker in mijn vel en niemand die me de komende 24 uur zou storen/nodig hebben. Enige twijfel of dit het ideale moment was maar het ideale moment bestaat feitelijk niet. De vrije tijd is er en de goeie ingesteldheid ook, mijn huisje was volledig op orde en de huisdieren waren in een diepe slaap. De basis in mijn maag was licht en lekker smaakvolle voeding was aanwezig. Mijn besluit staat vast. Ik  breng het vrouwtje op de hoogte van mijn besluit en die heeft er geen problemen mee en staat paraat van op afstand als er wat mis gaat. Ik maak een lijstje klaar met mijn favoriete goa/trance plaatjes, dim de lichten en zet de gezellige sfeer op de voorgrond. Ik neem pincet en minischaar uit mijn geliefde haar naaidoos en knip een kwart van de zegel.

19.20 ligt de kwart zegel op mijn tong en ben ik er helemaal klaar voor. Dacht iets te smaken maar dit was volledig smaakloos zoals ik al gelezen had. Na een 15 minuten was ik er klaar mee en kon dat kleine stukje richting mijn maag. Ik denk na zo een 20 minuten da ik een lichtelijk warme gloed van binnenin voelde. Een warmte die uit mijn lichaam kwam. Een comfortabel gevoel. Het voelde heel natuurlijk en niet geforceerd. Ik kan er geen tijd op plakken maar het komende uurhalf ben ik enkel opwaarts gegaan. Ik voelde me helemaal thuis waar ik was. Mijn thuis. Mijn huis die elke dag zorg voor mij draagt. Het dak boven mijn hoofd die me elke dag warmte en slaap bezorgd. Het voelde aan alsof alles leefde. De muren ademen mee met mij. Mijn huis voelde aan als een lichaam waarvan de radiadoren de aders zijn en de CV het hart van het gehele gebeuren. Het water door de leidingen leek als bloed die stroomde door aderen. Ik zag het helemaal cartoonistisch met gesloten ogen voor mij. Een huisje midden in de straat met ogen gevormd in de ramen, en de deur als mond. De ingang van een warm lichaam. Ik open mijn ogen en op dit moment merk ik dat de LSD goed op gang komt. Een brede grijns op mijn gezicht omschrijft mijn intens euforisch gevoel die ik daarbij meekrijg. Dit is geen gemaakt gevoel door drugs maar een pure intense liefde voor mezelf en alles rond om me heen. Het voelt zo warm en mooi aan. Dit geeft een totaal ander aspect aan mijn tripervaringen.

22.00 Hier zit ik volledig in de trip en is de gedachtegang volledig op hol geslagen. Ik heb nog weinig notities genomen en me volledig laten meeslepen op dit stofje. Als ik dacht aan mijn vriendin of goeie momenten van de laatste week dan kon ik er bijna bij schrijen van geluk. Kan een bepaald stofje nog intenser zijn dan dit? Ik voelde me net een verliefde puber met een chaotische maar toch heel filosofische gedachtegang. Op dit moment denk ik aan de voorbije psilo trips en bemerk dat 50mics LSD heel makkelijker te sturen is dan bv. een iets lagere dosis paddos. De stimulerende werking is dan wel net weer iets heftiger. Ik zat/lig momenteel nog op de bank en ik had meer zin om ergens voluit te liggen en wat te kronkelen met armen en benen. Had ik toen met het vrouwtje geweest dan zaten we nu in in een knoop verstrengelt met elkaar. Die gedachte maakte me weer zo top verliefd op haar en mezelf. Telkens sta ik versteld hoe een leuke gedachte zoveel intens gevoel kan bezorgen.

23.00 Zo gezegd, Zo gedaan. Ik neem een zoet drankje en wat aardbeien mee en verplaats mij naar het master bed. De benen strekken in ligstand voelt superzalig! Ik was iets vermoeider omdat ik door de dag heen al even wakker was, ik duwde me in mijn kussen en dekens en sloot de ogen en liet me meevloeien met het stofje. Moeilijk nog te vertellen zonder notities wat er toen allemaal door mijn gedachten ging. Ik bemerkte felle warme kleuren onder mijn gesloten ogen en alles kon ik heel levendig door mijn gedachten voorstellen. Meermaals al lachend de ogen geopend. Visueel met open ogen was er geen spectakel en dat verwachte ik ook niet van deze lage dosis. Een waterachtig beeld op objecten. Je kan het vergelijken met een lage dosis 2C-B waar je net over de drempel van visueel plezier gaat. Het hoefde ook niet heftiger dan dit aangezien ik puur op gevoel en gedachten wou gaan. De massive visuele trip bleef uit en daar was ik deze maal dan ook blij om.

02.00 Sedert start tot nu zat ik al een goeie 6 uur in de trip en ik merkte dat de intensiteit nu wel terug wat gezakt was. Ik had meer dat overweldigend gevoel alsof de psylos ook hun hoogtepunt gehad hebben. Ik kon meer nadenken over het verloop van de laatste uren en het enige wat ik kon bedenken. Intens en Gaaf... Superervaring die nog niet op zijn einde was maar tot nu toe elke verwachting verbroken had. Het stimulerend gevoel vond ik zeker aangenaam. Meer stimulatie dan ik ook verwacht had maar zeker op een leuk deugdelijk niveau.

04.12 is een tijdstip waar ik tot besef ben dat alles goed afgezakt is. Mijn maagje zou nu wel een meer voedzamer versnapering lusten en zo gedaan zoek ik de koelkast op. Ik ben nog steed niet volledig op baseline maar voel me wel redelijk nuchter worden. De gehele tijd had ik geen zin naar een sigaret maar nu ik er eentje op stak smaakt die wel ten volle.

06.00 Hier kwam de vermoeidheid en het einde in zicht. Bijna 12 uur verder en de LSD is zo goed als uitgeblust. Ik ben klaar om mij onder de dekens te leggen en dommel langzaam in naar een kortdurend droomgevoelig slaapje van 4uur. Ik ontwaak met een eetlust van je welste en een positieve terugkijk op een zalige nacht en ervaring. Ik verlang intussen al naar de toekomst waar ik wrs terug 50 mics of 75 probeer. Ik wil dit stofje grondig verkennen op alle vlakken.

Besluit:
Superervaring en helemaal anders dan verwacht. Diepgang en intensiteit wat ik zocht in verschillende middelen maar nooit op dit punt van intens innerlijk gevoel kwam. Dit heeft nieuwe wegen opengelegd naar de toekomst. Ik wil vooral mezelf verkennen en bijsturen op dit stofje. Het visuele spectakel ben ik intussen ook klaar ( ben sws altijd klaar voor hallucinante chaos) voor en zal ik gegarandeerd in de toekomst met meer mics bereiken. Een geslaagde ervaring met een goddelijk stofje. Nu terug een uitgebreide pauze alvoor een nieuwe ervaring volgt :).

Thanks om je tijd te nemen om mijn eerste ervaring te lezen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooie eerste ervaring man! Ook zo mooi hoe anders dat echte gelukzalige gevoel is dan het meer gemaakte plezierige gevoel van veel andere drugs ja. Helemaal mee eens.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als ik jou was zou ik de volgende keer voor de 100 microgram gaan. Dat is echt heel goed te doen. Maar als je het langzamer op wilt bouwen kan dat natuurlijk ook. Zou er wel minimaal 2 weken tussen houden.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat maakt LSD zo magisch volgens mij. Dat gevoel die zo puur is kan tot nu toe geen enkele drug uit mijn lijstj evenaren. Eigenlijk het beste te omschrijven als een 5jarige die leuks gekregen heeft van de sint. Onschuldig intens gevoel :) .

Thanks voor de raad. Ik twijfel ook nog om het wat hoger te leggen aangezien ik liefhebber ben van het visuele spectakel tijdens trippen. Sowieso de volgende trip zal weer een tijdje op zich laten wachten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tekzor668 zei:
Dat maakt LSD zo magisch volgens mij. Dat gevoel die zo puur is kan tot nu toe geen enkele drug uit mijn lijstj evenaren. Eigenlijk het beste te omschrijven als een 5jarige die leuks gekregen heeft van de sint. Onschuldig intens gevoel :) .
Het simpele kinderlijke geluk ja. :) Dat is wat het is. :)

Helenas

Bewuste gebruiker
Dit klinkt zo fijn! Heb hier ook lsd liggen maar we moeten nog een goed moment kiezen. Krijg er wel steeds meer zin in :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helenas zei:
Dit klinkt zo fijn! Heb hier ook lsd liggen maar we moeten nog een goed moment kiezen. Krijg er wel steeds meer zin in :)
Nog niet eerder gehad? (Altijd leuk om ienand's eerste ervaring ermee te lezen :wink: )

Yaizer

Bewuste gebruiker
Wat een leuk report.

Ja ik wil ook nog steeds erg graag lsd uitproberen. Ik denk dat ik het geweldig zal vinden :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Helenas zei:

Kan het enkel maar aanraden maar neem er wel je tijd voor :wink:.

Yaizer zei:
Wat een leuk report.

Ja ik wil ook nog steeds erg graag lsd uitproberen. Ik denk dat ik het geweldig zal vinden :)

Thanks. Zoals voordien gezegd kan ik het enkel maar aanraden zolang je er klaar voor bent en genoeg vrije tijd hebt.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Er klaar voor zijn ben ik al een half jaar. Ik voel mij echt thuis in psychedelica.

Vrije tijd is een ander iets...moet een hele dag er voor uittrekken en ik moet alleen thuis zijn en goed uitkomen. Kan of heel snel gebeuren of heel lang...

Heb jij nog dingen op je to-do list?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt als een fijne eerste kennismaking Tekzor! Als je een volgende keer ook wat meer visueel spektakel wilt zou ik wel minstens 100ug nemen. Ik kan uit ervaring zeggen dat 70ug slechts hele lichte visuals oplevert namelijk, alhoewel het zeker al wel licht trippen is.

Bovenaan