lsd hoe hard kun je gaan?

theamazed

Newbie
hee mensen. bij deze een eerste ervaring die ik wil delen.
het is geen tripreport maar meer een opsomming van conclusies en of gedachten onder invloed van lsd.paddos en ja zelfs mdma
ik heb in de afgelopen 13 jaren iets van 13 x getript op verschillende middelen, en daarvan ging ik 5 x compleet naar een andere wereld. en dat is waar ik het over wil hebben.

de eerste x dat dit gebeurde was heel intens, ik had veel moeite met loslaten, maar toen het lukte raakte ik in een soort theaterspel waarin ik de hoofdrolspeler en regiseur was.ik was in een land wat ik enkel kan beschrijven als wonderland,of het land van eindeloze mogelijkheden.en het mooie was dat alle ongeveer 30 mensen die er bij waren een rol speelden in mijn verhaal. het eerste wat ik na mijn verbazing uitsprak was de zin: Zijn deze mensen hier altijd? ik kon mijn ogen niet geloven! zit dit allemaal in mijn hoofd?

gekkenhuis, de wereld op zijn kop ,right here,right now. en its a small world afterall.
Gelukkig ben ik niet de enige die gek is geworden, want we zijn allemaal gek.en liefde is alles.

voor mij is het wanneer ik trip elke x weer of ik de bijbel in een sneltreinvaart uitgelegd krijg,en op wat voor mannier! ik zie het in de wereld om mij heen en probeer dat dan maar eens uit te leggen. Dat is moeilijk(of onmogelijk?) ik onderga het, accepteer het, probeer mijn lessen er uit te halen,maar stop na het trippen al gauw met geloven. want dit Kan toch helemaal niet.

of wel? als jij het weet ,mag je het zeggen.

'Dit is waar we het allemaal voor doen.je kunt hier komen om te spelen, om dingen te repareren. Dit is toch het mooiste feest op aarde? :)

al met al een vaag verhaal. maar dat is het toch ook?
mischien dat ik in de toekomst eens een echt report schrijf van mijn reizen,daar ben ik nu nog niet aan toe, maar ik weet bijna zeker dat er mensen zijn die dit lezen, en het zo ook wel begrijpen :)

Recycle! we are one. love you. en ik ben blij dat jij er bent. laterz

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
theamazed zei:
mischien dat ik in de toekomst eens een echt report schrijf van mijn reizen

Aangezien dit een beknopt report was nam ik aan dat een "echt report" wat uitgebreider zou zijn. Of je het nu in het lang of kort beschrijft boeit me niet, ik wil vooral weten wat jij hebt meegemaakt in jouw tripwereldje.

Ik vind het altijd interessant om ervaringen van andere mensen te lezen :)

theamazed

Newbie
he he, :wink: in mijn tripwereldje gaat het elke x als volgt .
ik neem bv wat lsd. geniet van wat ik om mij heen zie gebeuren, leef me in, beantwoord allerlei vraagstukken in mijn hoofd, en op een gegeven moment zie ik wat mijn rol in dit geheel is.

zodra ik dit besef, en er naar handel. begint de magie.

en dan word het zweverig :) het gekke is dat er iedere x een persoon is die mij naar de 'andere kant' helpt en wie het ook is, het is elke x weer dezelfde vibe ofzoiets. hij lult me naarbinnen met de zin: dit is waar we het voor doen, snap je?
of zoals de laatste x: hij geeft me een hand knipt in zn vingers en ik ben dr( zolang ik er maar in geloof)

en vaak ga ik dood, hoor ik n ambulance en word ik bangig.maar heb er vrede mee
ik denk dan wel eens; ja hoor je moest zonodig weer eens een overdose nemen
eenmaal aan de andere kant begint zich langzaam een schouwspel te vormen en het word allemaal wel heel erg raar. ik kom mijn overgrootouders tegen en er is elke keer een groepje mensen die precies de juiste dingen zeggen.we praten over mijn dromen te verwezelijken en hoe ik het allemaal niet snap.

en elke x heb ik het idee dat als ik me er aan over weet te geven, ik de meest onvoorstelbare dingen kan(zoals bijvoorbeeld van niets iets maken ) in mijn trip is dit nu al 2 x een vette lichtgevende hoepel die ik zo onder controle heb dat de magie er af spat! om in alice taal te spreken: dan ben ik aan het futterwacken :grin:

het is alsof ik door een trippie te nemen de vraag aan (god) stel om mij de werking van de wereld te laten zien. en dat doet ie dan ook. dan krijg ik een spreekwoordelijke schop onder mn kont en dan zegt ie: hee jong dit wou je toch zien? hoevaak moet ik het je nog uitleggen. dit is gwoon hoe het werkt. geloof het nou maar. het was de vorige x toch ook zo.Kijk dan! deze wereld creer jezelf dus doe er wat mee.

elke x trap ik er weer in, maar ook elke x geloof ik er geen bal van

theamazed

Newbie
met wat voor middelen bereik jij deze staat dan?

ik had er de eerste x wel wat meer voor nodig hoor. zat toen aan de mdma,paddestoel,2cb en acid.een flinke cocktail die me regelrecht naar de andere kant gooide

ik heb het idee dat ik er kom zodra ik me bekommer om alles wat leeft. en ik begin met delen

theamazed

Newbie
nee niet getest. maar dat was blijkbaar ook niet nodig :P owja voordat ik het vergeet: had om 1 uur s middags mdma gehad voor een onderzoek, om half negen s avonds halve shiva half 10 kwartje
half 11 laatste kwartje. had dus nog wel wat xtra rommel in mn lijf

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
theamazed zei:
nee niet getest. maar dat was blijkbaar ook niet nodig :P owja voordat ik het vergeet: had om 1 uur s middags mdma gehad voor een onderzoek, om half negen s avonds halve shiva half 10 kwartje
half 11 laatste kwartje. had dus nog wel wat xtra rommel in mn lijf

MDMA gehad voor een onderzoek ? Leg uit :grin:

Ik ben nog nooit zover geweest... Helaas :P

theamazed

Newbie
is een rijvaardigheidsonderzoek, in een rijsimulator, het is een test van vier x 1x per week, voor mij is dat op een zondag :)
je krijgt 1xplacebo mdma+placebo alcohol
1xmdma+alcohol
1xmdma+placebo alcohol
1xplacebo mdma+alcohol
je weet van te voren niet wat je krijgt,maar dat merk je wel :wink:
afgelopen zondag was het dus mdma+alcohol.
dan ben je wel blij dat t een simulator is hoor,
moet me wel aan bepaalde leefregels houden, zo mag ik 24u van te voren geen alcohol meer drinken
en de week van te voren geen drugs gebruiken(ook niet blowen) nu had ik afgelopen zondag dus wat gehad en er was een leuk festival aan de gang ,dus ik direct na het onderzoek(om half8 ofzo)racen naar het festivalterrein(waar ik al 2 dagen nuchter rondliep) om daar weer wat mdma te scoren.(dat mogen de onderzoekers tenminste vinden in mijn bloed :wink: )kwam alleen de juiste persoon niet tegen voor de m maar toevalligerwijze een reiziger met lsd.
ik dacht: nou dat moet dan maar. Goeie setting, gaan met die banaan!
en ja hoor...
daar ging ik weer.
nou het was iig te gek. Wederom mindblowing,en vandaar dat ik me eindelijk eens ging verdiepen in of er ook andere mensen zijn die dit meemaken .
Super zo n forum :)
vind het echt tof om ervaringen van andere mensen te lezen en te realizeren dat ik niet de enige ben die gekke gebeurtenissen ervaart.

onderzoek is trouwens afgelopen.jammer he

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Edit
theamazed zei:
dit wou je toch zien? hoevaak moet ik het je nog uitleggen. dit is gwoon hoe het werkt. geloof het nou maar. het was de vorige x toch ook zo.Kijk dan! deze wereld creer jezelf dus doe er wat mee.

elke x trap ik er weer in

Dit stukje vooral. Alsof je het eigenlijk vergeten was, maar toch wist je het al die tijd al. En die spreekwoordelijke schop onder je kont, is dat bij jou ook altijd in de vorm van een grapje die echt heel complex in elkaar zit(maar eigenlijk ook heel simpel en logisch is)?
/Edit

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik weet niet hoever iedereen is geweest maar volgens mij zitten er bijna geen grenzen aan.
Dat is mijn persoonlijke ervaring, heb zoveel rare dingen logica soms verwarring dat me eens echt laat lekker trippen tot ik een ons weeg na 18 uur bij de wat h(oge doses rond de 800 mics is het meest wat ooit heb gedaan in 1x) . Maar er zal vast een grens zijn maar betwijfel of iemand die haald :confused: Volgens mij ligt daar ook een grens tussen briljant/of gek word Maar dat zijn denk ik diepe wegen die je moet bewandelen, maar die krijg je niet snel in beeld totdat ik meer ervaring had zo is het voor mij dan ;sorry genoeg blabla. Veel trip-plezier toegewenst aan iedereen die het gaan doen! :wave:

Bovenaan