1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

LSD + Keta - een reisje naar het universum

Discussie in 'Trip reports' gestart door Psychedelic-experience, 16 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

Dag meden df leden. ik heb een tijdje geleden een tripje gemaakt naar het universum en terug. Het is mij een genoegen het met jullie te mogen delen. Het begon allemaal rond een uurtje of 9 s´avonds. ik besef me redelijk plotseling dat ik nog wat zegeltjes heb liggen. Het schikt dat ik het rijk voor een weekje alleen heb. Mjin ouders zijn op vakantie, en komen pas over een week weer thuis. Het beloofd een rustig weekje te worden zonder echte need to do´s. Een ideaal moment om mezelf eens lekker te trakteren op een acid-trip dus. Inmiddels heb ik al een redelijke ervaring opgebouwd met dit krachtige stofje. Ik heb mijn ervaringen binnen een relatief korte duur opgebouwd van 100ug naar ruim 300ug. Omdat ik het relatief fijn vind om in mijn eentje te trippen, en hier graag ongestoord van wil kunnen genieten besloot ik mijn telefoon uit te zetten. Ik besloot de dosis ditmaal te verhogen tot 470ug. (a la 2 zegels van 235ug p.s). Omdat ik in mijn kringen relatief veel positieve effecten heb gehoord over het combinatie gebruik van LSD met Ketamine, besloot ik mijn lokale dealer een appje te sturen. Om half 10 leg ik de 2 zegels onder mijn tong, en bereid zo nodig wat joints voor. omdat het proces van het draaien soms wat stroef kan gaan onder invloed van LSD :P. Geduldig wacht ik op het verlossende appje van mijn dealer. 20 minuutjes later ben ik dan ook de trotse bezitter van een grammetje ket. Tijd om te trippen!! Snel nog wat vlugge voorbereidingen: het klaarleggen van tekenspullen, drinken, en het voorbereiden van een playlist met o.a OTT, Spongle, en een aantal anderen bekende en minder bekende psy-artists.

Wie: 21 jarige jongen
    Wat: 2 zegels LSD 235UG p.s, ongeveer 350 mg keta, 1 gram Amnesia Haze
    Set: enthousiast, goed gestemd
    Setting: thuis

De eerste effecten
    Na een klein uurtje na inname voel ik de eerste effecten subtiel op komen. Kenmerkend in zo ongeveer al mijn acid trips, is dat er tijdens de come-up een smile op mijn gezicht verschijnt, die er maar moeilijk af te krijgen is. Ik merk dat de visuals snel en hevig komen opzetten. Er is de komende weken nog geen lsd naar binnen gegaan, dus geen sprake van tolerantie. Shit.. dit heeft acid mij nog niet eerder zien gebeuren. Vanaf dit moment is de trip veranderd in een grote mindfuck. Hoe ik tot ongeveer 200ug nog redelijk helder kan nadenken, bij deze dosis is dit echter niet meer mogelijk. Ik wist wel wat ik aan het doen was, en ben redelijk wat gewend. Ik kon dan ook niks anders doen dan het op me laten afkomen, en er van te genieten. Ik probeer wat te tekenen, maar veel meer dan een paar lijnen kom ik niet.
    Ik vind het geweldig om te tekenen onder invloed van LSD. Niet perse met het doel om er iets aan over te houden. Meer omdat het zo´n geweldige bezigheid is tijdens een trip. Er is voor mij niks mooier dan iets op papier zetten, en dit vervolgens door LSD tot leven gebracht kan worden. De lijnen balanceren alle kanten op en de tekening wordt letterlijk uit elkaar getrokken.

De waarheid?
    Ik kijk op mijn klok: 23:00 een kleine anderhalf uur na inname van de zegels. Er lijken al uren voorbij te zijn gegaan, Maar nee... het is weer duidelijk dat ook deze trip geen tijd en ruimte schijnt te kennen. Ik besluit op ontdekkingstocht te gaan door het huis. Shit... ik voel iets opkomen. Ik weet het net op tijd tegen te houden door een hand voor mijn mond te houden. In de wc blijf ik een paar minuten kotsen. Gek genoeg beschouw ik kotsen onder een LSD trip doorgaans niet als onprettig. Als ik klaar ben met kotsen, spoel ik mijn mond met wat water. Dit wil niet echt lukken, want als ik mijn kamer binnenkom lijk ik weer te moeten gaan. Wonderbaarlijk genoeg herhaalt dit tafereel zich 3x achter elkaar. Braakneiging - WC - Kamer - WC - Kamer, WC. Is dit de waarheid? dacht ik in mezelf. De confronterende waarheid. Ik begin in mezelf te lachen terwijl ik met mijn hoofd boven de pot hang. Ik begin het nu wel een beetje zat te worden, en besluit om mijn kamer even te mijden. Ik besluit een korte douch te nemen. Ik trip hem tegelijk behoorlijk hard op de badkamertegels. Prachtige patronen dansen heen en weer, op de subtiel klinkende achtergrond klanken van Spongle. Ik was mijn handen en gezicht, en kijk nog even in de spiegel... Eigenlijk heb ik altijd wel dat ik tijdens een lsd trip mijzelf niet meer herken in de spiegel. Zelfs op relatief onschuldige dosissen. Maar dit sloeg werkelijk alles. In een fractie van een minuut, zie ik mijn hoofd veranderen. Ik krijg een dia show van ongeveer 50 verschillende parodieën van mijn eigen hoofd voorgeschoteld. Ik lees vaak dat (onervaren) trippers wordt aanbevolen om spiegels te mijden tijdens een LSD trip. Persoonlijk vind ik het schitterend, maar kan me ook goed voorstellen dat een beginnende tripper hier behoorlijk van kan schrikken.

Keta erbij en gaan :P
    Ik heb het koud, en besluit een deken te pakken. Ik steek een joint op, en begin een beetje te googelen op soortgelijke trips met combinatiegebruik van LSD en Keta. Haast iedereen geeft aan dat het beste resultaat behaald wordt, door de keta tijdens de piek van de LSD te consumeren. Uiteraard aangepaste dosis op basis van het effect dat je er mee wil bereiken. Ik leg twee middelgrote lijntjes klaar. Naar schatting zon 100 mg totaal. Ik snuif beiden lijnen op, en wacht geduldig af. Ik heb enkel ervaring met zeer minimale keta dosering tijdens het trippen op lsd. Maar ik merk dat het binnen een mum van tijd aardig zijn werk begint te doen. Zowel visueel als geestelijk begin ik de pan uit te spacen. De realiteit begint te vervagen, en nadenken bestaat plotseling niet meer. Ik merk dat ik alleen nog kan handelen door blindelings mijn keta roes achterna te lopen. Ik loop als een leek door het huis, en snap er niks meer van. Plots merk ik ook dat mijn ruimtelijke oriëntatie behoorlijk is afgenomen door de keta. Mijn huis lijkt opeens veranderd in een soort reusachtig kasteel. Ik voel me een soort dwerg die vol bewondering zijn huis aan het bestuderen is. Alsof hij deze voor het eerst in lange tijd weer ziet. Ik voel dat mijn rechter neusgat nog vol zit met keta. Als een bezetene begin ik te erin te pulken. Nuchter zie ik mezelf nog niet zo snel doen. Maar een betere oplossing kon ik me helaas niet bedenken op dat moment.

Slapen met de ogen open
    Ik merk dat ik toch wel een beetje moe begin te worden, en besluit even op bed te gaan liggen. Of ik nou geslapen heb weet ik niet... maar een feit is dat ik zo´n 2 uur later realiseerde dat dit toch wel een beetje zonde was. Aangezien mijn trip nog erg sterk was, en ik er op deze manier minder van zou genieten. Ik neem plaats achter mijn bureau en bestudeer de ´tekening´ van eerder deze avond. Hij beweegt nog wel een beetje maar lang niet zo sterk meer als
    eerder op de avond. Ik besluit mezelf nog eens te verwennen met 2 lijntjes van 50 mg. Ik zorg er dit keer voor dat de keta optimaal gecrusht is, om er zeker van te zijn dat alles goed wordt opgenomen. Ik rook een jointje en neem de lijntjes tot me. Gek genoeg lijkt het wel of de keta direct na inname van het eerste lijntje abrupt begint te werken. Uiteraard een placebo effect 100 maal uitvergroot door de LSD.

Spongebob
    Als de keta na enkele minuten zijn werk begint te doen besluit ik om cartoons te gaan kijken. Ik begin een episode van ´the Simpsons´ maar merk meteen dat dit wat te hoog gegrepen is voor mijn huidige staat van bewustzijn. Ik vermoed dat ik het met wat eenvoudigs moet doen vanavond. Ik besluit een aflevering van Spongebob op te zetten, en lijk het verhaal hier gelukkig beter te kunnen volgen. *Overigens vind ik Spongebob een absolute aanrader tijdens een lsd tripje. De tamelijk eenvoudige humor, in combinatie met grappig getekende figuurtjes. Ik begin bijna te twijfelen of de makers, voor hun sponzige creatie misschien ook wel iets gebruikt te hebben. Ik merk dat de lsd inmiddels een beetje begint uit te werken, en besluit de trip dan maar te veranderen in een keta tripje. Leuk om mee af te sluiten. Ik leg op het blote oog een DIKKE lijn neer. ter lengte van een lucifer ongeveer, Ik snuif de lijn op en besluit dat het maar weer eens tijd was voor een jointje. Hoewel ik van te voren enkele jointjes heb gedraaid (en klaargelegd) is hier geen spoor meer van te vinden. Ik begin te twijfelen of ik ze niet had opgerookt. Maar kon nergens iets vinden wat op een joint peuk leek. Vreemd... maar om nou te gaan zoeken... dan maar een nieuwe draaien. En dit bleek praktisch gezien onmogelijk. Na een drietal pogingen besluit ik de tabak/wiet mix dan maar moet nemen op een alternatieve wijze. Ik vul zo´n 3 pijpjes en begin er vrijwel direct keihard van te trippen.

Hoog bezoek
    Plotseling krijg ik bezoek in mijn kamer, mijn kat springt recht door de deur heen. (het glas is een tijdje terug namelijk een tijdje geleden gesneuveld, en er hangt slechts een handdoek voor het gat). Het valt me op dat mijn kat niet meer lijkt op de kat die ik normaal gesproken rond zie lopen. Zijn vacht is veel pluiziger dan normaal. en ik bespeur een soort zilveren schitteringen over zijn hele vacht. Desondanks ben ik blij met het onverwachte bezoek, en besluit even met hem te knuffelen. Knuffelen met de kat is een andere bezigheid die me tijdens het trippen altijd een goed gevoel geeft.

Uitwerking
    Uiteindelijk was het ook een beetje gedaan met de keta. ik neem nog een klein lijntje maar kom tot de conclusie dat, nu de lsd zo goed als uitgewerkt is, ook de keta tolerantie te zijn opgekomen. Redosen lijkt niet meer te werken, en verstandig als ik op dat moment was besloot ik de keta maar veilig op te bergen. Ik probeer in mijn hoofd uit te drukken hoe ik me voel. Lichamelijk uitgeput, maar geestelijk nog veel te wakker om te kunnen slapen. Inmiddels is er een flinke tijd voorbij. Ik kijk op de klok en het is... pas 04:00. Waarom voel ik dan niks meer van de lsd? Ik heb nooit meegemaakt dat een LSD trip korter geduurd heeft dan 8 uur. laat staan een kleine 6 uur. Maar tijdens het nadenken kom ik er achter dat ik er nog helemaal niet uit ben. Want als ik mijn muziek weer aanzet beginnen de visuals meteen weer terug te komen. Ik neus wat rond op internet, en kom op een of andere manier op mijn Facebook terecht. Het is 04:00, dus helaas niet veel mensen actief. Ik scrol door de tijdlijn van afgelopen avond, en bekijk vol bewondering naar de foto´s en video´s die zijn gedeeld. Veel wijzer kon ik er alleen niet van worden. Alles heeft op dit moment nog een typische LSD-gloed, maar het echte trippen lijkt wel een beetje voorbij te gaan. Gezichten van mensen lijken nog wel een beetje vervormd, maar lang niet meer zo heftig als eerder de nacht.

Onder het wol
    Na nog wat muziek te hebben geluisterd besluit ik dat het maar eens tijd om het wol op te zoeken. Ik plof op mijn bed neer, en weet niet hoe snel ik in slaap moet vallen. Een flink aantal uren later wordt ik enigszins vermoeid, maar vooral erg goed gestemd wakker. Al met al was het voor mij een positieve ervaring, en tot nu toe ook misschien wel mijn meest leerzame. Het is vaak moeilijk te zeggen wat je nou precies hebt geleerd tijdens een trip, en helaas is hier dan ook vaak geen duidelijk antwoord op te geven. Pas achteraf, nadat je de trip een plekje hebt weten te geven, lijken de puzzelstukjes vaak steeds meer in elkaar te vallen.

Slot
    Al met al ben ik heel erg blij met deze nieuwe ervaring. Ik hou echt van deze combinatie, en ben wellicht wel nieuwsgierig naar een nog grotere dosis. Maar... zoals ook bij dit geldt; alles op zijn tijd :). Overigens niet aan te raden voor beginnende trippers... Als je dan toch wil combineren, begin met een piepklein sleutelpuntje. Geloof me... keta i.c.m LSD opent deuren die normaal gesproken op slot zitten. (Overigens is dit mijn eerste trip report, geschreven in de after rush van een 6-apb trip) Sorry als het een beetje langdradig is, maar ik kreeg opeens een grandioze neiging om te gaan schrijven. Feedback is altijd welkom!

Laatst bewerkt: 16 nov 2018
    Natozlato, verwondering, Rebell en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Duidelijk beschreven report.
    Ik lees dat veel mensen op deze site alleen drugs gebruiken.
    Ik zelf vind drugs zoals LSD iets om samen te delen.
    De ervaring samen met iemand te delen en niet in mijn eentje af te dwalen van dit leven en de realiteit.
    Soms snap je elkaar niet en dat kan je afleiden zoals jij dat noemt. Maar dat houd je wel scherp.

Keta en LSD is een sterke combinatie waar ik erg van hou. Ik gebruik daarnaast ook nog laag gedoseerd MDMA en geen wiet. Pas op het einde. Of als alles uitgewerkt is GHB.

Ergens lijkt er toch behoefte aan contact aangezien je toch op het internet gaat zitten en uitgerekend nog op Facebook gaat kijken en het jammer vind dat niemand online is.
    Ik kijk niet op mijn telefoon of op internet meer als ik in mijn space zit. Ik weet vaak geeneens meer waar ik mijn telefoon heb gelaten.
    Maar ik ben altijd met iemand of meerdere mensen.
    Om in je space op socialmedia te gaan zou het voor mij helemaal verpesten.
    In jou verhaal lees ik toch een behoefte aan contact en het focust op b.v. je kat.

Het in contact staan met iemand in een LSD trip is wel echt een aanrader.

Psychedelic-experience vindt dit leuk.
  3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik zeg het maar gewoon eerlijk, maar vind het een zeer zeer matig report persoonlijk. Je verteld echt nergens wat er nou zo bijzonder aan de combinatie voor je was of hoe je de combinatie überhaupt hebt ervaren. Verder dan heel plat te lezen krijgen wat je op dat moment doet gaat het niet en dat is nou het minst boeiende deel van een trip. Zie dit als constructieve feedback, ipv je gewoon afzeiken. Aangezien je nogal ongeduldig kwam vragen waarom je zo weinig reacties/activiteit op je report kreeg, voelde ik me zo vrij om mijn ongezouten mening te geven in de hoop dat je er iets aan hebt bij het schrijven van nieuwe reports.

Zelf heb ik ook ervaring met deze combi, maar vind het persoonlijk een waardeloze combi. Ok als je enige doel is zo hard mogelijk naar de klote te gaan is het leuk, maar als je LSD om psychonautische redenen gebruikt is het zonde aangezien dat heldere introspectieve direct weg is door de keta erbij. Ik vond het overigens best lekker voelen hoor, maar ik trip niet alleen maar om zo hard mogelijk naar de klote te gaan.

Laatst bewerkt: 30 nov 2018
    Psychedelic-experience vindt dit leuk.
  4. Psychedelic-experience

@Psychedelibee XD nou thx voor je feedback :P t is het eerste report wat ik geschreven heb. Ik heb me inmiddels wat meer ingelezen op het forum, en reports gelezen van hoger segment. Ik kan me wel vinden in je kritiek. Voor een buitenstaander niet echt interessant om te lezen inderdaad. Overigens was die vraag die ik stelde niet bedoeld om mijn eigen report de hemel in te prijzen, en ik heb ook nergens gezegd dat het een fantastisch report is. Vandaar dat ik aan het einde nadrukkelijk vraag om feedback. Die ik nu dus ook krijg :P

Wat betreft de werking van LSD + Keta geef ik je ook gelijk. Maar ik vind het af en toe wel leuk om keihard te trippen. Therapeutische inzichten zal je er inderdaad niet van krijgen. T is meer fun trippen.

Rebell vindt dit leuk.
  5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Nou nou moest dat nou weer.
    Ik haalde er juist veel uit.
    Het alleen zijn en gebruik maken van social media terwijl je in een trip zit.
    Juist interessant om te lezen hoe mensen gebruiken op hun eigen manier.
    Gewoon een goede aanvulling op dit forum.

Natozlato en Psychedelic-experience vinden dit leuk.
  6. Psychedelic-experience

Cheers :)doe ik het toch nog ergens voor

Rebell vindt dit leuk.
  7. Natozlato

Natozlato Experimenterende gebruiker

Ik heb je report met veel plezier gelezen. Psychedelibee heeft wel gelijk wat betreft diepgang.
    Je manier van schrijven vind ik erg leuk, dat viel me meteen al op uit je andere berichten. Lekker vlot geschreven met mooie kopjes, kreeg het gevoel je een beetje te leren kennen. Ik kijk uit naar je volgende report!

8. Psychedelic-experience

thx voor je feedback en complimenten wat betreft mijn schrijfstijl :) Diepgang wordt aan gewerkt. Voorlopig hou ik het even rustig wat betreft trippen, maar verwacht dat mijn volgende report een ode gaat worden aan een bijzonder persoon... Terence Mckenna. Al langere tijd ben ik geïnteresseerd in hem als persoon, en zijn buitengewoon bijzondere redenaties. McKenna beweert o.a. dat je niet kan spreken van een volledige paddo-ervaring, als je niet op zijn minst een keer hebt getript op 5 gram gedroogde shrooms in een donkere kamer. Het donker zorgt er maximaal voor dat prikkels van buitenaf stilstaan, en de paddo maximaal de gelegenheid heeft om je hersenpan tijdelijk over te nemen. Inmiddels denk ik dat ik hier wel klaar voor ben. In dit report ga ik maximaal proberen om elk gevoel zo puur mogelijk op papier te zetten.

Laden...