1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LSD kwantificeren - Energy control

Discussie in 'LSD' gestart door Psychedelibee, 11 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Zoals LSD liefhebbers wel zullen weten wordt sinds een aantal jaar LSD helaas niet meer gekwantificeerd bij het lab in Nederland ivm te hoge kosten (ruim 4x zo hoog als een XTC pil). Nu kwam ik een tijdje geleden het Spaanse Energy Control tegen die een internationale testservice aanbiedt. Testen is daar niet gratis is zoals in Nederland, maar kost €70 per sample. Echter kwantificeren zij als het goed gewoon nog LSD.

Nu heb ik al een tijdje een batch van zegels in huis die wel gekwalificeerd zijn als LSD, maar ik weet dus niet precies hoeveel erop zit. Ze zijn verkocht als 150ug, uit persoonlijke ervaring zou ik ze echter schatten op zo'n 100 - 120ug. Ik heb namelijk ook nog steeds een batch van zegels in huis liggen die nog net in de tijd getest zijn dat er nog wel gekwantificeerd werd, dus heb wel persoonlijk referentie materiaal.

Uiteraard lijkt het me interessant om te zien om mijn schatting klopt, maar wil het eigenlijk ook wel gewoon precies weten zodat ik ten allen tijden precies weet hoeveel LSD ik doseer. Zeker uit eigen belang, maar ook om in tripreports betrouwbare doseringen te kunnen rapporteren. De enorme onbetrouwbaarheid van LSD doseringen op het internet en met name de vaak onrealistische hoge doseringen die hierdoor vaak voorbij komen omdat mensen klakkeloos hun dealer geloven is een persoonlijke irritatie van mij. Dit leidt tot potentieel gevaarlijke situaties omdat mensen hierdoor de potentie van LSD onderschatten, wanneer zij dan wel daadwerkelijk sterke zegels hebben kan de ervaring veel te heftig uitpakken met alle gevolgen vandien.

Ik heb dit helaas al eens in mijn omgeving meegemaakt, vrienden hadden zegels uit dezelfde gekwantificeerde batch als mij, maar gingen tegen mijn advies in toch voor een redelijk hoge dosering bij nul tripervaring omdat ze adhv de doseringen op internet het idee hadden dat dit een milde dosis zou zijn. Nou die vriend van mij is echt super hard gegaan maar kon het nog net handelen, een vriendin van hem is in het ziekenhuis geendigd omdat ze echt zwaar bad ging...

Hieronder zal ik kort het proces van het testen uitleggen en later als ik de resultaten terug heb zal ik die hier ook delen.

Proces
    Via de volgende link kun je een sample indienen:
    https://energycontrol-international.org/drug-testing-service/submitting-a-sample/

Het proces is simpel, via bovenstaande link krijg je een kort vragen formulier die je moet invullen. Denk hierbij aan je emailadres, het land van waaruit je het verzend, het aantal samples dat wilt verzenden (max 5 per keer), wat voor drugs je toestuurt en hoe je wilt betalen.

Je kunt kiezen hoe uitgebreid je de testresultaten wilt ontvangen, voor €70 krijg je de resultaten toegemaild. Voor €120 krijg je bij de mail ook nog een uitgebreid analytisch testreport in pdf. Persoonlijk had ik dat laatste wel interessant gevonden, maar €50 extra vind ik dat dan toch een beetje zonde van mijn geld.

Verder kun je betalen via bitcoin, paypal en bankoverschrijving.

Als je het formulier hebt ingevuld, wat nog geen minuut duurt, krijg je betaalgegevens, een bestelcode en een code per sample. Die sample code moet je duidelijk bij je sample meesturen zodat zij weten welke sample ze ontvangen hebben en daarmee jou de resultaten kunnen mailen.

Al met al een simpel en vanzelfsprekend proces als je het mij vraagt. De sample is inmiddels op de post gedaan, dus nu is het wachten op de uitslag.

Groeten Bee

Fenrir, Eik en Roze olifant vinden dit leuk.
  2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Thanks! Interessant en handig om te weten. :)

3. Eik

Eik Bewuste gebruiker Tripreporter

Leuk hoor! Als het me ooit nog eens lukt een grote batch LSD te scoren dan ga ik dat ook doen.

4. Fenrir

Fenrir Bewuste gebruiker Tripreporter

Handig om te weten!
    Begrijp ik goed dat je de sample naar Spanje moet sturen? Geeft dat geen gedoe met douane?

5. Noddynothing

Noddynothing Newbie

Zou het kunnen dat de website van deze testservice niet is geupdate?
    Ik lees namelijk dat LSD nog wordt getest? Of geven ze puur info over de stof en niet de hoeveelheid?

"Wat doet de testservice?
    Bij de testservice kun je pillen, poeders en vloeistoffen (XTC, amfetamine, LSD, cocaïne, GHB en dergelijke) laten testen. Daarnaast krijg je objectieve en betrouwbare informatie. Het testen is anoniem. Er zijn ook middelen die je niet kunt laten testen:
    • paddo’s
    • medicijnen
    • hasj en wiet (cannabis)
    • anabolen
    • grondstoffen voor drugs.
    "

6. Psychedelibee

Klopt. Valt wel mee denk ik, heb ook al vaak genoeg drugs via de post ontvangen. Maar er zit een risico aan dat het onderschept wordt en de sample kwijt is.

7. Psychedelibee

Nee hoor die site klopt gewoon, alleen wordt LSD nog enkel gekwalificeerd en niet meer gekwantificeerd. Sowieso kwantificeren ze enkel de meest de gebruikelijke drugs, kwantificeren is aanzienlijk duurder dan kwalificeren.

8. Noddynothing

Noddynothing Newbie

Ok, duidelijk. Wel onhandig zeg!

9. Psychedelibee

Ja dat is het zeker, vandaar dat ik nu een alternatief uitprobeer.

10. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Oh, wat nice dat dit kan! Ik ben echt benieuwd wat er uit jouw sample komt, en in hoeverre dat afwijkt of overeenkomt met zowel de waarde van de dealer als jouw eigen inschatting.

11. HetKip

HetKip Newbie

Heey, maakte voornamelijk een account aan vanwege dit topic. Het is namelijk wel degelijk om LSD gratis te laten kwantificeren in Nederland, namelijk bij een testpunt van VNN (Verslavingszorg Noord Nederland).

Ik heb hier ongeveer een half jaar geleden LSD laten kwantificeren, wat ook maar goed was, aangezien de daadwerkelijke dosis 40 ug gram was ipv de 200 ug wat de dealer beweerde. Nadeel is wel dat je twee tabs kwijt bent.

Fenrir vindt dit leuk.
  12. Psychedelibee

Bedankt voor je bericht.

Hier weet ik van, kwam namelijk vaak bij het testcentrum en weet alle ins outs inmiddels. Maar je moet hiermee enorme mazzel hebben, ze doen hier maar 1 sample van per week. Dit doen ze om naar betrouwbare en goedkopere alternatieven voor kwantificeren te zoeken, vandaar ook dat je 2 zegels in moet leveren.

Jij hebt enorme mazzel gehad, want als je pech hebt ben je 2 zegels kwijt en weet je nog steeds alleen maar dat je LSD hebt en niet de hoeveelheid.

13. HetKip

HetKip Newbie

Goed om te horen dat je ervan op de hoogte bent! Enorme mazzel valt wel mee, ze krijgen gemiddeld veel minder dan eens per week iemand binnen die zijn lsd wil laten testen.

Weetje overigens zeker dat als er iemand je al voor is de uitslag dan niet gewoon een weekje op zich laten wachten? Dat is de indruk die ik kreeg, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.

14. Psychedelibee

Dat is een beetje het kip en ei verhaal natuurlijk, no pun intended haha. Maar de ingeleverde samples LSD zijn ook enorm teruggelopen juist door de nieuwe regels met testen.

Ik weet overigens niet of die 1 per week regel voor heel Nederland of per stad geldt eigenlijk, in Amsterdam kwamen er zo'n jaar geleden nog wel meerdere per week binnen vertelde ze me toen.

Ach ja, ik wilde energy control toch wel eens proberen en die €70 vind ik dan niet zo'n probleem eigenlijk. Ik heb daarnaast nog zegels uit een andere batch liggen die ook nog gekwantificeerd moeten worden, misschien toch weer eens langs het testcentrum in Amsterdam gaan om te kijken of ik ze nu wel gekwantificeerd krijg dan.

Anyway, bedankt voor het delen van je ervaring!

15. HetKip

HetKip Newbie

Ondertussen schijnt LSD wel weer in opkomst te zijn :grin: Maar gok ook dat er in Amsterdam überhaupt meer wordt getest dan hier in Groningen dus kan ook zijn dat ze daar een iets ander beleid hebben

Maar goed, ik ben benieuwd naar je ervaring met energy control!

Tijdloos vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD kwantificeren Energy
  1. Noddynothing
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    404
  2. Aaargh
    Reacties:
    1
    Weergaven: