• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD & later 2-CB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Oblivion

Newbie
Bij deze ga ik mijn eerste ervaring met LSD proberen te verwoorden in een trip report. :)

Allereerst wat info over deze zegels. Volgens de verkoper waren het zegels met 150ug. Ik heb er hier 2 van gehaald. Eenmaal de zegels in mijn bezit te hebben ook maar een EZ test kit besteld. Heb een halve zegel in het testbuisje gepropt, na 5 a 10 minuten (kan het me niet exact herinneren) werd de doorzichtige vloeistof uiteindelijk donkerpaars. Wat volgens de kleuren handleiding LSD moet aanduiden. Nou hier gaan we dan.

Inmiddels alweer 1,5 week geleden.. De ''LSD trip''. Ik had me van te voren goed voorbereid en ingelezen, (voor zover dat kan?) Oook het nodige aan fruit ingeslagen en allerlei andere dingetjes in huis gehaald om het comfortabel voor mezelf en mijn maatje te maken. (Die dus zelf geen LSD nam, heeft enkel wiet gerookt.) Ik noem hem voor het gemak wel Henkie :wink:

Ik stond die dag fris en fruitig op, voelde me goed en had er zin in. Wel gespannen maar dat heb ik eigenlijk altijd. Gezonde spanning zullen we maar zeggen. Ik heb toen een stevig ontbijtje voor mezelf gemaakt, er vanuit gaande dat ik waarschijnlijk bijzonder weinig zal kunnen eten die dag. Na het ontbijt rookte ik een jointje en begon de spanning lekker te stijgen.:grin:

Om 12:00 stond Henkie voor de deur.. Tijd om te beginnen! Ik liet hem de zegel zien en legde hem vervolgens onder m'n tong. Ik heb deze laten zitten tot er letterlijk niks meer van over was. Dit heeft zeker 30 tot 45 minuten geduurd voordat deze helemaal verdwenen was. Het had verder geen bittere smaak, het smaakte gewoon naar papier. :laughing:

Ik ben ondertussen lekker gaan ontspannen en op de ligstoel in de tuin gelegen. Ook worden er aardig wat jointjes weg gewerkt. Ik had gelezen dat dit af te raden was bij een eerste keer, maar ik blow dagelijks en combineer dit vrijwel met elke drugs.

Een uur is verstreken, ik merk dat ik opeens voor een nummertje 2 naar de wc moet.:grin: Na 5 minuten ga ik weer zitten op de stoel, Henkie is ondertussen aan het gamen op de playstation. Ik voel me een soort ongemakkelijk worden, een soort rare energie die door m'n lichaam gaat.. Ik was er eigenlijk wel blij mee, want meestal is dat voor mij een voorteken dat het op het punt van beginnen staat. Ik draai nog snel een joint. Ik merk dat m'n handen behoorlijk aan het trillen zijn. Nu komt het rare..

Je zou verwachten dat ik hierna snel signalen van de LSD mag verwachten. Echter niks is minder waar. Ik heb me vrijwel de hele tijd nuchter gevoeld. Of het aan mijzelf lag? Wieweet? Ik kan me eigenlijk best goed overgeven en heb dat deze keer ook gedaan. Ben gewoon lekker gaan liggen met m'n gedachten op 0 en m'n ogen dicht, zelfs wel voor een half uur. Maar toch, voelde ik mij gewoon nuchter. Geen visuals, geen gedachtestromen of andere mentale dingen.

Rond 16:00 ging Henkie weer naar huis. Mijzelf nog steeds nuchter voelend, een stevige maaltijd naar binnen gewerkt en vervolgens 2,25 pil 2-CB getest op 15MG naar binnen gewerkt. Nu begint de trip report pas echt eigenlijk.

Binnen 20 minuten voelde ik de eerste effecten, m'n nek en ruggengraat voelde ineens heeeeel warm van binnen, echt een intens warme gloed. Ik was verbaasd over de snelle come up, normaal gesproken kan dit wel een uur duren. (Had ook kort ervoor nog gegeten).

De effecten begonnen direct in te kicken en het leek wel alsof ik direct naar m'n piek steeg!

Mijn bank had ineens wonderbaarlijke patronen in de normaal gesproken, patroonloze bank. :innocent:
Verder zag ik overal waar ik keek een soort grijze waas/rook walm in mijn gezichtsveld. Wanneer ik mijn handen bewoog zag ik overal tracers, nice! Een tijdje later ging ik weer naar buiten om een joint te roken, waar ik er normaal goed tegen kan voelde het dit keer echt als een soort vergif, het smaakte me totaal niet. Ook niet meer verder gerookt toen. Ik zat lekker bij de vijver naar de vissen en de planten te kijken. Echt prachtig! Terwijl ik buiten in de tuin zat veranderde de patronen in mijn gezichtsveld naar een soort pauwenoogjes, ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.

Mentaal voel ik mij heel warrig, ik kan ook héél moeilijk beslissen wat ik nou precies wil. Moet ik naar de wc? Heb ik dorst? Ga ik liggen, ga ik staan, ga ik lopen! Argh ik word er helemaal gek van! Weet je wat ik doe? Ik blijf gewoon lekker op de bank liggen met mijn ogen dicht. Ook hier weer heerlijke closed eyes visuals gehad, ik kan het het best omschrijven als een soort snelle lichtflitsen die alle kanten op gaan. Terwijl ik met m'n ogen dicht lag had ik wel last van trillende kaken.

Mijn tijdsbesef van die bewuste dag is niet heel best meer, maar volgens mij heb ik ongeveer 3,5 tot 4 uurtjes mogen genieten van sterke visuals en mentale mindfucks. De comedown was heel rustig en relaxed, ik voelde me nog wel wat warrig maar verder geen onplezierige dingen. Nog lekker wat jointjes gerookt en rond een uur of 00:00 gaan slapen. De dag erna geen kater.

Als afsluiter dan nog een vraag van mijn kant, normaal gesproken ben ik vrij tolerant voor 2-CB, visuals als deze heb ik er ook nog nooit mee gehad. Ondanks dat ik van de LSD zelf, overdag niks heb gemerkt, denk ik wel dat het effect heeft gehad in combinatie met de later bijgenomen LSD.

Zou het kunnen dat de dosis LSD op de zegel dus veel minder dan 150ug was maar wel genoeg om een flinke rol in de 2cb ervaring te hebben? Ik heb er in ieder geval wel van genoten.

Volgens mij is het een heel lulverhaal geworden. Ik hoop dat het een beetje te lezen is.

Peace!:stoned:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Uiteraard kan dat. Het komt veel voor dat zegels lang niet zo sterk zijn als gezegd werd.

Ik begrijp niet zo goed waarom je bij je eerste keer lsd van tevoren al wiet rookt. Stel dat de lsd wel goed had gewerkt, dan had je nog geen idee gehad wat een echte lsd ervaring is, want wiet heeft enorme invloed op een lsd trip.

Oblivion

Newbie
Ja precies. Pech gehad dan denk ik.

Tsja.. wiet roken hoort er bij mij een beetje bij in mijn privé tijd. Ik heb daardoor dus ook een flinke tolerantie waardoor ik niet meer echt stoned word. Vandaar dat ik daar niet echt kwaad in zag.

Digitalism

Experimenterende gebruiker
Je zegels lijken inderdaad wel heel erg laag gedoseerd. Zelfs bij een dosis van 15-25 ug heb ik namelijk al hele lichte visuals. Hopelijk kun je nog verhaal halen bij de persoon waarvan je ze hebt gekocht.

Stel dat de zegel wel 150 ug had bevat, dan had je het mogelijk zwaar gehad. Best een stevige dosis voor een eerste keer. En wat het blowen betreft sluit ik me aan bij Mindless.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tsja.. wiet roken hoort er bij mij een beetje bij in mijn privé tijd. Ik heb daardoor dus ook een flinke tolerantie waardoor ik niet meer echt stoned word. Vandaar dat ik daar niet echt kwaad in zag.
Het heeft toch wel invloed hoor. Onder andere de helderheid van je lsd trip wordt er sterk door verminderd. Los daarvan: ik nam weleens wiet tijdens de comedown en dat versterkte de visuals en mindfucks altijd enorm. Maar het is het erg waard om eens de pure lsd ervaring te hebben. Die helderheid is zeer waardevol om eens meegemaakt te hebben. Maar om dat optimaal te ervaren zou je eigenlijk wel minimaal een weekje van tevoren geen wiet moeten gebruiken.

Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar toch zonde om dat nooit te ervaren imo. Psychedelica wijzen mij er ook altijd op dat ik ofwel met wiet moet minderen als ik het teveel doe, of dat ik goed bezig ben wanneer ik weinig wiet consumeer.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan