1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rupsje, 8 mrt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Rupsje

Rupsje Belezen gebruiker Donateur

Hoi! Ik ga vanavond trippen op LSD en wilde hier graag een live report van maken.
    Mijn vriend wilt heel graag op LSD anime kijken, dat vind ik niks dus hebben we afgesproken om beide een beetje ons eigen dingetje te doen. We trippen altijd samen, en nu voor het eerst dus redelijk afzonderlijk van elkaar. Ik neem mijn tablet mee, en dan kan ik ook ongestoord eindelijk eens alle animatie films bekijken die ik nog wilde zien, want ik ben gek op animatie films kijken op psychedelica. Tot zover op de planning (Ik ben misschien een beetje overmoedig hierin)

Brave
    Rise of the Guardians (de vijf legendes op Netflix)
    Ratatouille
    Mowgli?
    The Guardian Brothers
    Angela's Christmas
    Happy Feet 2

En ook een mooie manier om een live report bij te houden. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee in hoeverre het nog leesbaar zal zijn allemaal op mijn piek. We zullen zien!
    De planning is om rond een uur of 23:00 een halve zegel te nemen, even te wachten hoe ik me voel, en als het allemaal goed gaat (wat ik wel verwacht) de andere helft in te nemen.
    Ik ken deze zegels, zijn van een toch wel aardige hoeveelheid (vrij sterk) dus ik gok dat ik aan 1 zegel ook meer dan zat heb voor de hele nacht.

Tot vanavond!

Jmths, Roze olifant en Natozlato vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Om 23.00 pas? Dat wordt een nachtje doorhalen lol.

Heb je Coco al eens gezien? heel kleurrijk, lijkt me een feest op LSD. Rango is ook een must see on psychedelica, maar die is helaas net van Netflix gehaald.

Succes met je live-report. Zelf krijg ik er alleen maar gebrabbel uit tijdens de piek als ik dan al uberhaupt mijn toetsenbord kan vinden lol. :tongueout:

Rupsje vindt dit leuk.
  3. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Leuk! Ben benieuwd!

Rupsje vindt dit leuk.
  4. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Gave plannen, ben benieuwd wat ervan lukt met het live-reporten! Ik heb datzelfde als acht.zes; kan meestal weinig coherente dingen meer uitbrengen op de piek van psychedelica, dus vind het knap haha. Nou vind ik het idee van een live-report op LSD sowieso wel interessant omdat mijn hoofd er ook niet naar zou staan, denk ik. Maar ik vind het tof als anderen het wel kunnen en het ook leuk vinden tijdens hun trip dat te doen :) Ben benieuwd!

Van welk van de films is de afbeelding bij je topic? :grin:

Rupsje en acht.zes vinden dit leuk.
  5. Mindless

Haha ja en dan nog eens proberen te typen. :wink: Is voor mij onmogelijk dan.

Rupsje en acht.zes vinden dit leuk.
  6. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik kijk ook graag animaties maar dan vooral bij de come-down van psychedelica.
    Book of life echt een topper. Bijna net zo kleurrijk als coco maar verhaal veel beter, in mijn ogen dan.
    Nemo alle twee de delen.
    Ratatouille is ook echt leuk trouwens
    Cloudy with a change of meatballs 2 delen.
    En nog vele andere animaties.

Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons :).
    Helaas niet op Netflix denk ik.

Rupsje vindt dit leuk.
  7. Rupsje

Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit daadwerkelijk ga realiseren hoor hahahah. Ik ben meestal ook totaal niet met mn telefoon bezig op de piek, maar aangezien ik met name met mijn tablet zal zitten voor die films leek het me wel makkelijk om af en toe over te switchen naar DF en updates te geven.
    Of dat met name gebrabbel wordt.. We zullen zien :yum: Ik wilde nog heel graag een keer een live report maken, dus dit is wel de perfecte kans ervoor. Ik ga mn best doen! Ben ook wel heel benieuwd hoe ik klink erop, als ik het terug ga lezen morgen hahaha.

Ja, ik neem altijd laat psychedelica :blush: Waarschijnlijk tussen 22:00 en 23:00 maar vroeger zeker niet hoor. Rango wilde ik super graag zien ja, maar is eraf inderdaad. Disney is alles er langzamerhand aan het afhalen ivm de eigen streamingdienst die ze krijgen binnenkort.
    Coco heb ik vorige maand gezien op LSD, heb hier nog een report over geschreven als je het leuk vind :) Ik zit echt met smart te wachten op die nieuwe streamingdienst van Disney, zou het allemaal zoveel makkelijker maken! Sowieso ook met al die Marvel films die je dan kunt zien.

https://drugsforum.nl/threads/lsd-xtc-het-verboden-fruit.64408/

Ik ben ook heel benieuwd! Mocht ik ineens een raar bericht tikken vannacht wat nergens op slaat.. je bent bij deze gewaarschuwd :joycat:

De foto is van Rise of the Guardians, of De Vijf Legendes op Netflix. Heb m al een paar keer gezien op psychedelica gezien vroeger en echt een aanrader! Super mooie film, leuk verhaal ook.

Is bij beide tof vind ik, op het hoogtepunt kan ik ook helemaal uit mn dak gaan erop :grin: Alle films die je opnoemt heb ik gezien ja, hele toffe films! Niet allemaal op psychedelica tho. Le Petit Prince ken ik dan weer niet, jammer dat ie niet op Netflix staat! Daar ben ik wel van afhankelijk vrees ik..

8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Rupsje
    Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.

9. Rupsje

Kan gebeuren :yum: Toffe film is dat op psychedelica he? Vond 'm echt heel intens.

Dat Nederland het eerste land is waar de streamingdienst gaat komen wist ik niet! :frowning: Tof zeg!
    Het aanbod van Netflix is echt heel schaars ja.. maar beter dan niets. Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen, laptop aansluiten aan de tv. Via de PlayStation direct naar Netflix is dan echt een verademing, dus het is met name gewoon laksheid hoor. Plus dat ik op iemand anders haar Netflix zit die dat abonnement betaald en hem met mij deelt :yum: Dus ik betaal toch niks per maand.

acht.zes vindt dit leuk.
  10. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.

acht.zes vindt dit leuk.
  11. Rupsje

Klopt ja, torrents binnenhalen de hele tijd. Streamen bedoel je? Het nadeel is dat je dan geen subtitles hebt vaak.. Ik kan prima Engels, maar films en series kijk ik toch het liefst met subtitles. Netflix haalt er ook van alles af, een seizoen van Family Guy is er nu ook weer afgehaald terwijl er al zo weinig op stond. Ben wel blij dat The Walking Dead er weer op staat want die moet ik nog steeds zien (alles)
    Maar al met al is het aanbod echt om te janken ja. Films huren via Pathé willen we ook nog wel eens doen, daar is het aanbod wel wat ruimer en betaal je gewoon per film.

12. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Nee ik bedoelde nieuwsgroepen spotnet enzo @Rupsje ... Sorry als dit niet mag haal dan maar weg.

13. Rupsje

@Mezelf Hmm nooit van gehoord eigenlijk.. maar denk dat ik het alsnog bij Netflix houd. Lui :yum:

Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
    Zo even iets eten, en dan op reis!
    Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks :wink:

14. Mindless

Begrijpelijk. Veel plezier straks!

Rupsje vindt dit leuk.
  15. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ja veel plezier en maak je niet druk om ons he haha. Fijne reis!

Rupsje vindt dit leuk.
  16. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Heel veel plezier! :grin:
    Ik ben benieuwd naar je rapport.
    LSD staat ook op mijn to do list voor in de toekomst. :wink:

Rupsje vindt dit leuk.
  17. Rupsje

22:00 Half zegeltje ingenomen om 21:30 precies. Merk nog niks. Nuchter. Wel ongeduldig, moet ik niet zijn. Loop nog heel erg te vapen, en meestal ben ik op acid totaal niet geïnteresseerd in nicotine. Kortom; nuchter.
    Als ik me concentreer op het plafond zie ik wel wat puntjes, maar geen idee of die er altijd al hebben gezeten.

- oké de puntjes zijn gekleurd. Dat klopt dus niet. Ons plafond is wit, niet gespikkeld.
    Al met al nog niet echt blown away

acht.zes en Mindless vinden dit leuk.
  18. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Tripreporter

Inmiddels zul je wel wat meer effect merken vermoed ik zomaar.

Hebben de gekleurde puntjes op het plafond je inmiddels al vriendelijk gedag gezegd? :wave:

Ik ben benieuwd naar je reportje. In ieder geval: enjoy! :grinning:

acht.zes vindt dit leuk.
  19. Rupsje

22:34 Hij is ingekicked denk ik. Stomme autocorrect op mn telefoon maakt het wel wat moeilijker om te typen, maar het gaat nog.
    Voel me melig. Uitrek periode is begonnen, waarbij je spieren los komen en je je constant uitrekt.
    Nog steeds gekleurde puntjes op het plafond. Geen spektakel, ook niet verwacht op een halve zegel.
    Voel me wel lekker. Raar gevoel in mn buik. Lacherig. De tegels in de keuken lijken op crepe papier. Mn kat is ineens een paar kilo afgevallen.
    Voel me goed. Dus een half zegeltje ingenomen erbij net. Hopelijk binnen niet al te langer tijd echt visuals, daar reken ik wel op. Mijn vriend is rood.
    Moet vaak plassen. Zie traces.
    Jensen is echt kut. Kaaschips ruikt naar poep.
    Ik kan rap ineens een stuk meer hebben dan in nuchtere toestand. Voel me lacherig en raar.
    Ben benieuwd hoe ik ben over een half uur.

Mindless vindt dit leuk.
  20. Rupsje

23:02 Wel redelijk aan het trippen. Toetsenbord ziet er behoorlijk waterig uit. Hoe ik nog zo goed kan typen zal me een wonder zijn. Klopt die zin wel?
    Veel kleuren. De rook die ik uitblaas met mn vaper is gekleurd. Paars en roze. Het plafond is wel meer 3dimensionaal dus qua visuals begint het al aardig op gang te komen. Ben melig.
    Net via een hip hop clip (ineens super chill op acid, ik haat rap en hip hop normaliter met heel mn hart) achter Kandypens gekomen. Een soort vapers maar dan als pennen. Snap er echt helemaal niks van, maar ziet er echt vet fancy uit.
    Het plafond ademt. De grond ook. Warmte.

Mindless vindt dit leuk.
  21. De Dunne

Dat het ik als ik speed of xtc op heb! Normaal dol op kaas en kaasproducten maar met een van deze twee drugs op stinkt het écht naar poep. Landbouw bemestings poeplucht. Jakkes!

Hoe voel je je qua headbuzz of qua head-high?

Rupsje vindt dit leuk.
  22. De Dunne

Nee, vragen om drugs en verkooppunten is verboden op deze site. Read the rules and terms of this site as was shown in you screen just now.

23. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Kansloos weer. Goodbye!!

24. Rupsje

Gast. Ik zit hier echt niet op te wachten. Kan iemand m een ban geven? Probeer wel wat op te schrijven maar dit beïnvloed mn trip echt heel slecht.

Fenrir en verwondering vinden dit leuk.
  25. verwondering

Rustig, Rupsje! Beetje jammer dat iemand hiervoor een live tripreport misbruikt. Maar negeer het gewoon. Zodra er een mod langskomt wordt het wel weer verwijderd.

De Dunne vindt dit leuk.
  26. Rupsje

Qua visuals heel erg ver weg nu. Zie een soort salamanders boven me ofzo. Vind deze trip verder ook heel erg wijs en wordt met mn neus op de feiten gedrukt. Moet alles heel erg loslaten. Is erg lastig.
    Neon kleuren. Kubussen, vierkanten..strepen gekleurd neon kleuren. Hele intense muziek, gaat door tot je ziel.
    Hard werken om mezelf chill te voelen, maar gaat opzich wel denk ik. Zo maar eens de eerste film opzetten. Veel neon kleuren, de kat is 3dimensionaal. Ben echt ver weg hoor.

De Dunne en Fenrir vinden dit leuk.
  27. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Komt goed inderdaad, gewoon negeren @Rupsje en lekker genieten van je trip.

28. Rupsje

Ben die gast ook heel erg aan het meenemen in mn trip merk ik ook. Probeer m te negeren maar heeft een nare bijsmaak, zeker omdat ik ook al een privé bericht net zag van m ook nog.
    Typen is al moeilijk, en krijg hier echt een nare bijsmaak van. Bijna spijt van een live report te hebben opgezet op deze manier.

29. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Wij zijn er voor je hoor rupsje, komt goed. Laat maar los het komt allemaal goed.

30. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Wij of tenminste ik vind het leuk je ervaring te mogen lezen zo live. Echt top!

31. Rupsje

Mezelf ik zie jouw avatar echt heel erg in de rest van mn scherm. Hij komt mee en los in mn visuals, dupliceert het op de rest van mn scherm. Heel apart. Super vet. Heel serieus. Jouw avatar bedekt mijn hele scherm nu en mijn kamer. Ik snap jouw avatar echt.

Mindless en Mezelf vinden dit leuk.
  32. verwondering

Ter afleiding een stukje Andy Thomas...

Zijn bewegende 3D-kunst is nuchter al een genot om naar te kijken... Erg mooi gemaakt.

33. Rupsje

Traces zijn echt extreem. Weinig nog te zien wat los en vast zit. Overspoeld met visuals en kleuren. Overal kleuren. Super heftig. Zou bijna denken dat dit zwaardere zegels zijn, terwijl het dezelfde batch is op dezelfde dosis. Zie echt weinig nog.

34. Rupsje

Zoveel kleuren. Snap echt niks van dat stuk wat je stuurt, maar ziet er wel vet uit. Te heftig denk ik. Ik zet m niet op. Raak al verdwaald in de visuals. Shit.

35. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

We werken eraan Rupsje, trip rustig verder! Liefde :)

Edit: de lastpak is geband!

Rupsje vindt dit leuk.
  36. Rupsje

Zie alle letters voor me dansen. Snap er echt vrij weinig nog van hoor.

37. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Speciaal voor jou

Rupsje, Mindless, Roze olifant en 2 anderen vinden dit leuk.
  38. Rupsje

Shit

Roze olifant vindt dit leuk.
  39. Rupsje

Dat is echt geweldig. Helemaal 3d alsof ik in mn scherm kan duiken. Dupliceert over mn hele scherm. Bizar dit.

Roze olifant en De Dunne vinden dit leuk.
  40. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Enjoy Rupsje, je gaat dit bericht drie keer lezen, en daarna nog eens.
    Geniet van je trip en laat je toetsenbord lekker los gaan.

upload_2019-3-9_0-1-18.png

Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD live report
  1. Sander2
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.066
  2. chrzz
    Reacties:
    11
    Weergaven: