LSD+M+2CB+Lachgas+kamagra

Hallo allemaal!

Ik wil deze combi gaan doen, ik heb veel ervaring met deze drugs en ook meerdere combi's geprobeerd maar dit lijkt me echt perfect. Uiteraard niet veel van elk, wat voor dosering raden jullie aan? Of raden jullie iets ten strengste af?

Thnx!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het lijkt mij vooral overdreven en onnodig om zoveel tegelijk te nemen.

Met name LSD en 2C-B, twee psychedelica, samen lijkt me wat onnodig. Helemaal omdat je er ook nog eens andere dingen bij gooit.

De kamagra is voor de sex neem ik aan? Je weet dat het erg slecht voor je hart is om kamagra te combineren met stimulerende middelen? Met deze combi heb je LSD, 2C-B en MDMA die alle drie de hartslag verhogen.

LSD vind ik juist leuk om de mindfucks, en 2C-B om de visuals, vandaar die keuze. Het verhaal met kamagra heb ik inderdaad gelezen, is dit ook al gevaarlijk met een halve pil? (idd voor de sex :grin: )

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Krijg je van LSD geen visuals dan? Voor mij is LSD een stuk visueler dan 2C-B in ieder geval. Qua mindfucks wint LSD sowieso van 2C-B, maar dat geldt voor iedereen volgens mij.

Wat betreft de kamagra, geen idee of er een veilige dosering is in combinatie met MDMA. Maar vergeet niet dat zowel LSD als 2C-B ook nog eens je hartslag verhogen, je hebt dan dus 3 drugs die allemaal je hartslag verhogen. Hoe die uitwerking gaat van de combinatie LSD, 2C-B en MDMA op je hartslag gaat zijn is al behoorlijk onvoorspelbaar, laat staan als je er ook nog eens kamagra bij doet.

Pante

Belezen gebruiker
Wat wil je er precies mee? Denk dat ik geen idee zou hebben wat ik met mezelf aan moet met zo'n combinatie op ..

MeejheM

Badass junkie
Vind je 5 middelen niet een magere combinatie? je kan er beter 8 of meer gebruiken voor toegevoegd risico op onbekende combinaties en de eventuele schade die je oploopt.