LSD/magic truffs/2FDCK verschil in trips

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Mijn ervaringen met psychedelica/tripmiddelen, enerzijds
LSD (ondertussen ook 2 lsd rc's 1cP-LSD en 1P-LSD).
Anderzijds Magic Truffs, paddo's en Salvia Divinorum.
En wou er toch ook 2FDCK (2-Fluorketamine) bijnemen.

Wat ze allen gemeen hebben, dat zowel LSD, magic truffs, Ketamine, 2F-K qua directe belasting nr het lichaam toe, nihil zijn n op lange termijn (vrij) onschadelijk.

LSD en ook beide LSD rc's: Ondanks dat ik door de jaren heen, het zelf geestelijk al zwaar heb gehad, heeft LSD, mij vooral veel onverklaarbare schone dingen laten ervaren, ik kan dit echt gebruiken wanneer ik depri ben, omdat de LSD, me steeds of toch heel vaak een surealistische, fantasievolle en wonderbaarlijke wereld heel dichtbij brengt, met mezelf er soms echt middenin. LSD is een zintuiglijke WOW belevenis, visueel, je gevoel, je smaakbeleving, geef mij stuk fruit zoals banaan of ananas, da's gelek goddelijk lekkerrr, maar een zo'n witte prefab boterham met vleesworst, bweikes, smaakt echt vies op LSD, LSD accepteert enkek natuurlijke stuff en zeker geen brol met additieven, bewaar, smaak en kleurstoffen 😝

Paddo's en truffs daar ga ik dan weer veel dieper nr heel innerlijke trip en ervaar ik vaker ferme trips met gesloten ogen, die hevige emoties opwekken, die ook veel donkerder en mystieker zijn. Deze ook meestal met mn vaste tripsitter gedaan. Die me dan haar beleving van mijn trip, deelde en ik er uren met haar over kon doorgaan. Ik ga nu 1 vb geven (ga tkort proberen houden), het was een herfstavond, m'n maag was leeg, was pas late namiddag wakker, nog niets gegeten (dus was van avond voorheen geleden) zaten chill bij haar thuis op r kamer, beide op bed, gezellig keuvelen, playlistje op, ik nam volledig doosje High Hawaïans (was, nee is nog steeds mn favo). Het lekker kauwen kon beginnen, maar ondanks die damn vieze smaak, kauwde ik elk stukje tot mouse, zodat ik alles tot het maximale opnam. Na uur was het echt duidelijk aant werken, ik had enorme lachbuien, moest met elk woordje, elke beweging die mn vriendin maakte gierend lachen, waar ik ook keek, alles begon te golven en snel vloeide allles in elkaar, ik was nu ook al pak meer op mn eigen, ik staarde nr poster, die zo fascinerend was, ik vertelde er gans verhaal rond, dit moet zo tegen 2-2.5u na inname geweest zijn. Daarna ging het totaal andere kant op, mn oogleden voelden zwaarder en sloot deze dan ook. Wat ik nu beschrijf, komt dan ook van hoe mn vriendin mijn trip ervaarde, uiterlijk welteverstaan. Ik was totaal vd wereld, reageerde op niets meer wat mn vriendin zé, er stond ook gans de tijd muziek op (dreamgaze), ze zé dat ik eerste momenten, fase had waarbij ik pose lang big smile op mn gezicht had, maar daarna was er blijkbaar lange periode, waarbij ze mij zag huilen, ik blijkbaar hevige gesprekken voerde, vol smeekbeden, angst, woede en ze zé dat ik zoveel gezichtsuitdrukkingen vertoonde, van heel verbaasd, angst, zeer triest tot woedend. Ik was met momenten ook lichamelijk heel onrustig afgewisseld met een ineengekrompen foetushouding. Mn vriendin zat op dat moment op pc, maar hield me ferm in het oog en zé me ook later, dat het wel vré beangstigend was, ze beschreef het alsof ik eerst in kei realistische mooie wereld zat en daarna oversloeg in wereld met enkel ellende. Nadat ik heel langzaam ontwaakte, ik was zo enorm overweldigd, wist totaal niet hoe of wat en dat ik uit iets kwam, met een intensiteit die niet te beschrijven was. Uiteindelijk beetje per beetje, samen met haar bevindingen, die ik duidelijk kon linken met mn zeer intense innerlijke trip. Ook zeer diepe gesprekken gehad, die ik zelf als betekenisvol zag. Het was uren bekomen, ik was ook echt uitgeput, maar had veel aan m'n vriendin en nog later die nacht, het zware gevoel verdween meer en meer en maakte plaats, alsof er blok van mn been was, ik leek verlost van een soort v last. Dit was wel de heftigste trip op magic truffs, maar algemeen kan ik toch aannemen, dat LSD visueler, zintuigelijker tout court en veel vrolijker trippen is, daar waar magic truffs veel duisterder en mystieke tripervaring geven.
Salvia Divinorum: is bij roken, ff intens, met typisch trippy effect, zoals bij begin v magic truffs, maar zo belachelijk kort. Ook had ik enorme moeite met diep inhaleren en ist niet mijn ding, mn vriendin vond dit wel top spul.

2FDCK: Ik was wel gekend met Ketamine snuiven, mr steeds op dosis, dat ik enkel lekkere alcoholroes ervaarde, bewust. Nauw, een ketamine rc in pilletje, dus geen gesnuif, woohoo😁. Eerste keer, een disso, dus benk ultra voorzichtig mee, ook door mn weinige ervaring ermee, dus pillen v 50mg, mwa, daar kan wat bij en die avond uiteindelijk gestapeld over 3,5u tot 200mg, wat echt wel lekker was, een warme roes, zonder lichamelijke klachtjes, zelfs 0 misselijkheid. Ik dacht yesh favo'tje erbij n een disso nog wel. Deze inleiding brengt me nr mijn 2de keer 2FK (zo noem ik het eigenlijk). Deze maal begon ik meteen met 250mg oraal en 45min later nog eens 100mg en evenveel later nog 100mg. Dus totaal van 450mg. En daaaamn wat kreeg ik een ervaring om u tegen te zeggen. Ik lag op de sofa, alles stond nog aan zoals sfeerverlichting, niet te luide muziek, maar ik lag letterlijk bewegingsloos op de sofa en ik weet niet hoe of wat, maar ik werd precies gescheiden van lichaam en geest, zoiets beschrijven is gvd moeilijk. Laat ik beginnen met mn volledig verlamde lichaam, ik wou in begin echt bewegen, mr het lukte niet, waar ik eerst nog wat wazig zag, sloten mn ogen zich volledig, mn lichaam leek wel in soort v coma, maar toch zag ik vooral witte flitsen, wazige dingen en gehoor was weg fzo, enkel hoorde ik soort v wind en licht gekraak. Leek wel of ik enkel nog een omhulsel was n mn ziel zich losgekoppeld had v mn lichaam.

Conclusie:
Heftigste en meest bizarre trip/ervaring = 2FDCK (oraal 450mg)
Diepste trip met levensveranderende betekenis = magic truffs
De vrolijkste en lekkerste qua visuals = LSD

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan