• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lsd met 2cb een geweldige ervaring!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Revolutionair

Wijs gebruiker
Na verschillende posten te hebben gelezen was ik nieuwsgierig om het een keer te doen.

Een vriend van mij had een velletje met Lsd van 12 stuks gekregen maar geen idee hoeveel ug ze waren.

We hebben een super leuke setting gemaakt met overal verschillende kleuren LED verlichting.
Veel fruit en vis gehaald.
Studiospeakers en een 50" tv voor boilerroom setjes op te zetten of andere muziek.

Allebei 1 zegel genomen, we wouden er eerst 2 nemen.
Maar we gingen toch maar eerst 1 proberen.
Gelukkig hadden we er maar 1 genomen wat de zegels waren super sterk!
Ik heb veel ervaring met Lsd en kan wel zeker zeggen dat ik 300ug binnen had gekregen.
De trip was enorm heftig.
Ik kreeg een reality check en visuels van hoog niveau.
Aangezien we beiden ervaren zijn en de trip in principe al heftig genoeg was besloten we toch de 2cb erbij te nemen 18mg per persoon.
2 uur na de innamen van de Lsd.

Op een gegeven moment leek alles van cristal.
Alles om me heen was in beweging.
Maar super mooi.
De wereld zoals ik het kende bestond niet meer.
Af en toe moest ik wel even buiten staan omdat de visuals uit de hand liepen en de ruimte te klein was en even verder wou kijken anders werd het te veel.
Dat creërde wat rust.
Het was jammer dat het zo koud was want ik wou best wel buiten lopen.
Maar het was een koude natte nacht.

Toen hebben we kolectiv turmstraße gekeken op een super groot scherm met super mooi geluid met de clip van disney.

Het is niet te beschrijven wat je allemaal ziet en hoe alles met elkaar verbind.
Dit is echt een aanrader om te kijken te horen en te voelen.
Dit is zo geweldig gemaakt maar met de Lsd is het een trip die een level verder gaat.
Daarna in een space met dit nummer met deze clip erbij:

Toen kon ik het even helemaal verliezen en genieten en weg van deze wereld.
We waren in deze trip helemaal op ons zelf en hadden bijna geen interactie met elkaar omdat we teveel op ons bordje kregen.
Normaal zijn we juist heel erg samen aan het trippen maar bij deze trip de eerste uren niet.
En dat was prima even je eigen ding doen en dat was heerlijk dat je elkaar de ruimte kan gunnen.
De 2cb duurde maar heel even, ik denk zo een 4 uurtjes en dat was ook wel goed zo.
Toen namen we ghb erbij op lage dosis 2.5ml per 2 uur.
En dat was wel genoeg en kwam daarna weer terug op aarde en zat heerlijk in mijn Lsd trip.
Toen kwamen de gesprekken op gang en gingen we dingen bespreken die er allemaal het afgelopen jaar waren gebeurd.
En kwamen we weer zoals altijd op het zelfde punt uit dat we het eens zijn met elkaar.
We hebben een speciale band en begrijpen elkaar altijd heel goed en dat is dus geweldig om met je beste maatje zo te trippen.

De juiste setting de juiste muziek en verlichting.
En met de juiste persoon is dit een geweldige combinatie.
Onder de douch gesprongen, zo een luxe massage douche met 5 stralen van alle kanten.
Dat is gewoon hemels.

Na 14 uur zat ik nog dik in mijn trip en dat is best wel lang.
Toen gingen we een wiet jointje roken en dachten dat het een goed idee was.
Maar dat was het niet!
Vanaf toen werden we down en waren we er klaar mee. En wouden we het liefst gaan slapen.
Dus 16 uur later allebei gaan liggen.
Maar de trip ging gewoon door..
De zegels waren ongekend sterk en zo lang in een trip blijven heb ik nog nooit gehad.
Na 20 uur besloot ik 10mg Diazepam te nemen.
Maar die haalde niks uit bij beide niet.
De trip was nog aanwezig alles bewoog nog en de energy was er nog steeds.
De joint was alleen een slecht idee want daarna wou je alleen maar liggen.
Uiteindelijk besloten naar huis te gaan even in me eigen bed te liggen.

Heb series gekeken en gegeten voelde me gewoon goed maar slapen zat er niet in.
Lekker een beetje eten en onder de dekens.
48 uur na de trip kon ik pas slapen.
Dat was behoorlijk appart.

Conclusie van deze ervaring is dat het geweldig was! Geweldig! Mooi! Wat een trip ❤
Jointje dus niet meer doen next time.
Voor de rest als je Lsd onder controle hebt is dit wel iets om te proberen.

Dit was allemaal een paar dagen voor oud en nieuw.
Heb nieuwjaar even met mijn famillie gevierd en en ben om 01.00 gaan slapen 🙈
Dwars door de vuurwerk heen en heerlijk geslapen.
Mijn nieuwjaarsfeest dus de dagen ervoor gevierd en de avond zelf niet.
Maar alle goals behaald in de laatste maanden van 2019 en dit was de beste afsluiter die ik me kon bedenken.
Deze sessie heeft mij nog zelfbewuster gemaakt en ben het nieuwe jaar in gegaan met een enorme boost!

Positive mind is a positive life!

Laatst bewerkt:

Stonologie

Bewuste gebruiker
Leuke ervaring! Tripmiddelen combineren vind ik ook geweldig, zeker van andere catogorien.

1p-LSD combi met 4-HO-MET was echt geweldiggg. De visuals versterken én omdat je meer neemt én omdat het anders soort visuals zijn. Prachtig gaan ze dan door elkaar heen lopen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan