LSD met warm weer (late combo 2cb) + slechte zegel?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kwak

Bewuste gebruiker
Is iemand bekend met warm weer en LSD en zo ja hoe is dit bevallen? As zaterdagmiddag (nacht ook) is er een perfect feestje om LSD uit de kast te halen.

Op een Nederlandse vendor heb ik mijn 1p LSD zegels gekocht. Niet getest.
In een thuissituatie heb ik deze zegel (100 ulg) tot mij genomen. Resultaat was niet al te best. Naar mijn idee was het aan de tamme kant. Muziek luisteren was wel super fijn. Ik had geen visuals/morphings oid. Ook was het snel uitgewerkt.
Een mede DF lid heeft bij dezelfde vendor 1p LSD gekocht, weliswaar op een ander moment en ook bij haar was uitwerking snel voorbij.

Ik bewaar mijn LSD in een AL folie/ donker gripzakje in de vriezer.
Ik bedenk nu ineens dat de zegels eens vochtig kunnen zijn geweest.
Waardoor de werking minder potentieel wordt.

Aanstaande zaterdagmiddag wil ik zelf 50 ulg (halve zegel) gebruiken
Als de snelle en/of tamme uitwerking mij nu in de steek laat. Hoe zit het met re-doseren?
Betekent dan dat ik het dubbele nemen?

Na 0000 uur is er een afterfeestje (binnen). Hoe zit het met de intensiteit als ik op de avond een lage dosis 2 cb neem?
Wordt de 2 cb dan ineens vele malen sterker vanwege de ingenomen LSD?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik zou het niet in de vriezer bewaren. Temperatuurschommelingen stelt LSD niet op prijs en bovendien vergroot je de kans op vocht aantrekken. [EDIT] zie hier mijn reactie over bewaren: https://drugsforum.nl/threads/al-lad-hoe-het-beste-te-bewaren.72320/post-1754969
Hoe zit het met re-doseren?
Betekent dan dat ik het dubbele nemen
Helemaal afhankelijk welke effect je voor wilt gaan. Als je midden op je piek zit kun je er vanuit gaan dat eenzelfde dosis als je startdosis voornamelijk verlengt en een dubbele dosis wel versterkt. Heel vroeg op je piek of vlak voor je piek zal een zelfde dosis als startdosis wel nog versterken.
Wordt de 2 cb dan ineens vele malen sterker vanwege de ingenomen LSD?
Nee integendeel, je hebt wat tolerantie opgebouwd dus de 2C-B zal een zwakker effect hebben. Hoeveel je precies moet doseren voor welk effect is heel lastig in te schatten als je dezelfde dag hebt getript, want dat is van heel veel factoren afhankelijk.

Laatst bewerkt:

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik las dat je LSD wel in de vriezer moest bewaren. Mogelijk heb ik het woordje 'gekoeld/koel' anders opgevat, als in in de koeling of vriezer bewaren.
In het afgelopen jaar zijn er wel twee flinke stroom uitvallen geweest.

2 cb en LSD werken die niet op andere receptoren?

snorlax

Bewuste gebruiker
Op een warme dag moet kunnen zolang je gewoon rustig aan doet en niet vol in de zon gaat spacen.
In de avond/ nacht is het meestal wel stuk aangenamer om te trippen.
Met weinig kleding trippen is het lekkerste imo

djiego

Wijs gebruiker
Is iemand bekend met warm weer en LSD en zo ja hoe is dit bevallen?

Proefondervindelijk vastgesteld vorige week: Als je iets doet in de volle warme zon (zitten zonder hoofdbedekking met korte haartjes) en actief bent (fietsen) waar je het normaal al fucking warm van hebt en van moet bijkomen als je, in dit geval, thuis van je fiets stapt, heb je het tijdens je trip extra fucking idioot warm x 6 en waar je voor je gevoel dan ook nog eens ongeveer een halve eeuw van bij moet komen.. Was niet prettig. Dus beetje rekening mee houden, iets op je hoofd bij lang in de sterke/hete volle zon en niet te heet worden/te hard inspannen heb ik mentaal genoteerd. Best logisch eigenlijk 😏😑

Laatst bewerkt:

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik heb de halve zegel later op de middag ingenomen. Dit was voor mij net te weinig. Later heb ik van een vriend een halve zegel erbij gepakt dat net de nodige boost gaf. Het eerst volgende festival wordt 3/4 zegel. Ik heb nu ook een pet kunnen scoren. :)
Ik was vrij vroeg van het feest weggegaan en heb thuis nog de nodige wietolie druppels bijgenomen. Dit gaf wel een relaxte space effect.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan