1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lsd microdosing

Discussie in 'LSD' gestart door Gianniloco, 7 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Gianniloco

Gianniloco Newbie

Hallo medemensen
    Ik wil eens proberen te microdoseren, ik heb alles gedaan. Men blotter ligt in het gedistilleerd water te weken maar nu vroeg ik me af hoe lang moet het liggen en weken (af en toe word er natuurlijk mee geschud). En bouw je dan tolerantie op voor een grotere trip? Sorry als het al ergens vermeld word maar ik kom er niet wijs aan uit. Sommige personen 12 uur sommige 72.
    Alvast bedankt
    Gr Gianni

Tijdloos vindt dit leuk.
  2. fuby

fuby Newbie

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Wat bedoel je met deze zin?

4. Gianniloco

Gianniloco Newbie

Sommige mensen laten de zegel 12 uur weken voor 1ste innamen en andere zeggen dat je minstens 72 uur moet wachten.

5. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter Donateur

Hoop dat je gedestilleerd water hebt gebruikt omdat het anders de LSD afbreekt. Weet niet hoelang in hoeveel tijd LSD in water afbreekt.
    Just my 2 cents.
    Omdat het na 24 uur goed uitgewerkt is (zou moeten zijn met een échte microdosering ;en andere mensen een misschien hogere dosering 72 uur voor de 'veiligheid' kiezen is mijn gok.

Laatst bewerkt: 17 mei 2018
  6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Aangezien er geen chloor in het Nederlandse water zit is dit niet echt een probleem hier gelukkig. Dit soort adviezen lees je eigenlijk vooral op Amerikaanse fora.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Lsd microdosing
  1. ElvenSpice
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    5.767
  2. Aaargh
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    249