1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LSD na jaren geen drugs

Discussie in 'LSD' gestart door Purplext, 17 mei 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

Ik ben 15 jaar geleden begonnen met experimenteren met drugs. In die tijd paddo's, coke, speed, 2-cb, MDMA, ketamine en LSD gebruikt.

Ik stopte alles in m'n mik zonder na te denken. Gebruikte toen ook antidepressiva en heb het idee dat ik daardoor niet zo ontvankelijk was voor drugs. Ik gebruikte altijd minstens het dubbele van de rest en bleef het meest nuchter.

Nu al jaren geen AD meer en laatste keer speed en coke is 3 jaar geleden. Vorig jaar paar keer truffels genomen, en ik was weer de meest nuchtere. Vorige week weer eens 2 lijntjes speed genomen en daar 3 dagen strak van gestaan tot mijn verbazing. Tja, tolerantie vergeten... Dus die kwam hard aan.

Ik heb wat 1-p lsd gekocht en wilde dat gaan nemen, tot ik iemand sprak die lsd-25 had en nu van plan dat morgen te gaan nemen. Merk dat ik een beetje een schijterd ben geworden. Waar ik vroeger zo uit een flesje liquid dronk, ben ik nu erg onzeker om 1 zegeltje te nemen. Hoe gaat het vallen? Hoe was lsd ook alweer? Reageer ik nu anders zonder AD?

Ik ga het doen met iemand die ik wel al heel lang ken en die erg ervaren is. Ben niet echt topfit na de speed vorige week maar heb wel echt zin.

Plan is goed slapen vannacht, morgen 19 uur zegeltje nemen. M'n ouders komen op bezoek de dag erna om 11 uur... Niet echt een probleem, ze hebben vroeger ook gebruikt, maar wil wel beetje geslapen hebben.

Kortom; ben onzeker over de dosis te nemen en het effect het nu heeft. Ik word nu ook weleens licht angstig met pure wiet roken terwijl ik al 20 jaar elke dag rook.

Advies please :)

Revolutionair vindt dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Normaal zijn die vendor zegels 100ug, en dat lijkt me wel een veilige dosering als je ervaring hebt.

3. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Juist niet zenuwachtig zijn!
    Je staat sterker in je schoenen nu je ouder bent.
    Het word een mooie trip.
    Geloof daar ook in zelf.
    Ga niet twijfelen of iets.. Lsd is een mooie drugs!
    Geniet ervan!
    :sunface:

4. Purplext

Thanks. Toch in overleg besloten het een week later te doen zodat ik de zondag heb om bij te komen en nog even een weekje kan voorbereiden met rust en gezond eten.

Ik denk ook echt dat ik meer ga merken zonder AD en de neveneffecten van andere drugs.
    Paar keer truffels alleen gedaan als therapie vorig jaar en dat was ook zo'n andere ervaring als toen ik 16 was. Inderdaad sterker in m'n schoenen.

Hoop hier een mooi reportje te typen volgende week...

Astronaut en Revolutionair vinden dit leuk.
  5. Purplext

Uiteindelijk is het allemaal anders gelopen dan gepland. Eergisteren met een vriend naar het buitenland gereden voor een dub concert.

Uurtje voor we aankwamen ieder een kwart 1-p lsd genomen. We hadden beiden alleen ervaring met lsd-25 en waren een beetje sceptisch over de 1-p. Na 45 minuten het tweede kwartje genomen omdat we niks voelden.

In de concertzaal begon ik een beetje trillerig en warm te worden, maar het was ook warm, dus weet het daaraan. Ik had nog wat mdma kristallen dus we namen een beetje m erbij en toen begon het concert.
    Tja, toen begon ik het eerste kwartje te voelen en wist ik dat de rest later ook zou gaan inkicken.

De lichten en de bass kwamen behoorlijk binnen en ik kon nog niet echt opgaan in de muziek. Na 2 nummers had ik het zo warm dat ik even ben gaan lopen en toen ik terugkwam voelde ik me goed en kon ik lekker dansen.

Ineens herkende ik de effecten weer van jaren geleden. Alles tegelijk willen, maar eigenlijk ook niks. Er stonden twee mensen voor me die teveel in m'n space zaten. Toen ik dat tegen m'n vriend zei, zijn we ergens anders gaan staan en was het weer prima.
    Dat ik zelf niet op dat idee kwam...

Na het concert wilden we een after party opzoeken maar er was niks en we konden natuurlijk niet rijden. Dus stonden we daar in the middle of nowhere...
    Muziek opgezet in de auto en wat wiet gerookt en toen tripten we echt hard.
    De lyrics waren aan ons gericht, lachkicks tot we in tranen waren.

Ik moest plassen en liep een stukje het bos in met veel struiken. Toen ik eruit liep bleef ik met m'n broek hangen in de struiken, overal doornen, als ik loskwam van de ene tak, kwam ik weer vast te zitten in de volgende. Een enorm karwei om eruit te komen, beetje creepy moerasachtig idee, tegelijkertijd hilarisch.

Uiteindelijk bleken we bijna geen water meer te hebben en moesten we op zoek naar een benzinestation. Google maps was de volgende Mount Everest. Uiteindelijk 2 stations in de buurt gevonden, bleken beiden gesloten. We zijn weer teruggereden naar 'ons plekje' en daar weer heerlijk gechillt met de muziek en gelukkig vonden we nog een flesje water op de achterbank....

Inmiddels was het 5 of 6 uur en begon het licht te worden, ik hoorde de vogeltjes en ik merkte dat ik dat maar irritant vond. Ik heb altijd zo'n irritatiefase in m'n trips. We namen nog een beetje M en probeerden te gaan slapen. Mijn vriend had nog steeds allerlei visuals, ik zoals gewoonlijk niet. Maar met m'n ogen dicht belandde ik wel in een donkere caleidoscoopachtige roes.

Ik heb vooral heel erg in m'n hoofd getript. Kan het niet omschrijven. Geen inzichten, filosofische gedachten of het gevoel dat ik ineens het hele universum begrijp zoals ik met paddo's heb, maar een brein die z'n eigen gang ging zonder dat ik dat kon of wilde sturen. Heel ontspannen en zwevend gevoel.

Ik had het niet verwacht, maar 1-p doet echt niet onder voor lsd. Ik had maar een halfje nu, ben benieuwd wat er gebeurt als ik een hele of anderhalve ga nemen...

6. Purplext

Ik wil niet steeds een nieuw topic openen, dus typ hier maar even verder.

Ik heb een maand geleden 50 ug genomen en 2 weken geleden in totaal 62,5 ug verspreid over de dag en dat beviel goed. Ik vond het toen wel genoeg voor een tijdje, maar laatste dagen begon het te kriebelen...

Ik heb 5 vrije dagen en het is mooi weer morgen.
    Ik wil morgen 1p nemen. Maar dan in 1 keer een hogere dosis. Ik twijfel heel erg tussen 75 en 100 ug.

Ik ga het dus weer alleen doen en wil met een proviand de duinen in gaan. Maar ik wil wel weer thuis kunnen komen.
    Ik twijfel omdat die andere doses verspreid waren en dit dan in 1 x zou zijn.

Ik snap niet dat ik zo chicken ben. Het is vooral het feit dat ik alleen in een natuurgebied lig waar nauwelijks bereik is. Maar ik wil dit keer niet half high zijn.

Plan is nu 100 nemen thuis en als het na 2 uur na inname goed voelt, alsnog de duinen ingaan?!

7. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Kan op zich prima. Heb laatst zelf met Bicycle day 100 ug ALD-52 (heel erg gelijk aan 1P-LSD en LSD-25) genomen en ben er toen met de fiets op uit gegaan. Was geen probleem.

Het ding met lagere doseringen is dat je je meer bewust bent van de bodyload omdat je eigenlijk een net-niet trip hebt. Nu vind ik dat net-niet trippen bij LSD en aanverwanten niet zo erg als bij bijvoorbeeld psilocybine, maar het gaat toch wat lekkerder als je echt voorbij dat punt bent en echt tript.

Maar luister morgen gewoon echt goed naar je gevoel en beslis dan. Pas de deur uitgaan wanneer je al even tript en voelt of het goed is, is een goed idee denk ik.

Laatst bewerkt: 4 jul 2019
    Eve's drop vindt dit leuk.
  8. Purplext

Ok, ik ga voor de 100 dan en wacht thuis af.

Ik moet wat steile heuvels opfietsen en daarna 45 minuten door de heuvels wandelen om op een goed plekje te komen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan op een vol ingekickte dosis...

9. Purplext

Het is uiteindelijk 185 ug geworden en de trip van m'n leven. Ik ben echt supergevoelig voor dit spul zeg.
    Ik heb een report getypt, maar die moet ik nog wel een beetje ordenen. Wat een flarden aan nonsens. Volgt later.

Mindless en Eve's drop vinden dit leuk.
  10. Mindless

Hoe kom je ineens op 185 ug?

Mooi dat je zo'n vette trip had! Kijk uit naar je report!

11. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

huh? waarom zou je in godsnaam M nemen om vervolgens te willen slapen

Mezelf, Mindless en De Dunne vinden dit leuk.
  12. Purplext

Ik startte met 100, maar in de upcome voelde het zo goed dat ik steeds heb bijgenomen. Bij mij werkt dat soms wel en soms niet. Nu wel dus!

Tripreport staat erop nu, veels te lang, maar het was nogal intens...

Mindless vindt dit leuk.
  13. Purplext

Dat sloeg dus ook nergens op. Het was in een dip; we wilden nog even wat langer doorspacen. Maar een minuut later leek slapen een beter idee.

Fenrir en GoldenGrow vinden dit leuk.
  14. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

ah vandaar, ja 't is herkenbaar om tijdens trips snel veranderende plannen te hebben

15. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Kun je eens wat meer vertellen over die keren van 50ug en 62ug? Ik lees regelmatig hetgeen dat @Mindless zegt dat je bij dergelijke dosissen vooral bodyload hebt maar weinig effect.

16. Purplext

Ik heb bij die lagere doses geen visuals, maar wel een mentale trip. Bodyload heb ik persoonlijk nooit veel last van, maar voor mij geldt; hoe hoger de dosis, hoe zwaarder de bodyload.

Bij lage doses voelt mn lichaam lichter, alsof ik me minder in hoef te spannen om te bewegen. Daarna wat kaakspanning en wat momenten van warmte en een wat rillerig gevoel. Maar de bodyload leidt niet af van de trip

17. Mindless

Zo blijkt maar weer dat het dus wel flink verschilt per persoon soms. Er zijn wel veel mensen die aangeven zich meer bewust te zijn van de bodyload met een sub-trip dosering (onder de 100-150 ug ongeveer, verschillend per persoon). De trip zelf leidt dan af van de bodyload.

Maar sommigen hebben dus inderdaad überhaupt al veel minder last van een bodyload.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD jaren geen
  1. endor
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    582
  2. Diablo69
    Reacties: