LSD nachtje doorhalen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
hoi iedereen, ik zit thuis ivm corona-quarantaine. zelf heb ik geen corona of tenminste geen klachten, en aangezien het enorm saai is hier en het al weer een half jaar geleden is dat ik LSD gebruikt heb, wil ik het vanavond gaan doen! heeft iemand tips voor iemand die in de nacht LSD gaat doen op zijn kamer? ik heb ook nog hasj liggen :)

TripJess

Bewuste gebruiker
Lekkerrr genieten, niet te veel over nadenken, zeker als je het middel al vaker hebt gebruikt. Weet je zeker dat je nu nog wilt nemen, aangezien het zo lang duurt?

TripJess

Bewuste gebruiker
Dan zou ik zeggen lekker genieten en zorg dat je de rest niet tot last bent heel de nacht 🤪 als in de rest van je fam die thuiszit

De Nachtzuster

Wijs gebruiker
Sowieso alleen in die kamer?

Dan mooie lichtjes, wierookje o.i.d. mooie muziekplaylist. Lekkere chillplekken, fruit en lekkere zoetigheden. Misschien tussendoor nog even douchen of in bad in spa-setting. Een hulplijn naar hier of vrienden als je de behoefte hebt je diepste zieleroerselen te delen.

Tekenpapier? Schrijfboekje, camera. Tja, je komt altijd vanzelf wel tegen waar je dan zin in hebt en is alles wat je van te voren bedacht het allemaal niet.
Goede setting en veel alternatieven bedenken als back-up. Enjoy!

Sowieso alleen in die kamer?

Dan mooie lichtjes, wierookje o.i.d. mooie muziekplaylist. Lekkere chillplekken, fruit en lekkere zoetigheden. Misschien tussendoor nog even douchen of in bad in spa-setting. Een hulplijn naar hier of vrienden als je de behoefte hebt je diepste zieleroerselen te delen.

Tekenpapier? Schrijfboekje, camera. Tja, je komt altijd vanzelf wel tegen waar je dan zin in hebt en is alles wat je van te voren bedacht het allemaal niet.
Goede setting en veel alternatieven bedenken als back-up. Enjoy!
toevallig heb ik een sauna thuis! dankjewel voor jullie tips. ik ga het mezelf even lekker leuk maken deze avond!

Tijdloos

Badass junkie
Tripreporter
Hoe oud ben je ?

Misschien niet slim om je hoofd onder invloed op een drugsforum te zetten. Of überhaupt op een forum. Ik zou het eraf halen als ik jou was :tongueout:
Lijkt me ook niet de verstandige beslissing , zou er in de toekomst beter over nadenken :handok:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan