1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LSD nieuwkomer

Discussie in 'LSD' gestart door Ravenehv, 9 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ravenehv

Ravenehv Newbie

Dag allemaal,

Ik ben nieuw wat betreft LSD en zit met wat acute vragen.

Ik ben clusterhoofdpijn patient en ben bezig te experimenteren met LSD om mijn cyclus en pijn te doorbreken/verminderen.

Ik heb 4 dagen geleden een micro dosis gepakt. 2 dagen daarna weer een micro en gisten ook (dus al 2dagen achter elkaar) vandaag heb ik een halve zegel gepakt in de hoop een trip te krijgen want alleen de 1e microdosis had een effect op mijn clusters. Deze halve zegel heb ik na de lunch gepakt, nu ong 2 uur geleden en ik merk nog maar weinig.

De zegel heb ik onder mijn tong gehouden maar heb er niet op gezabbeld (las net pas dat dat moest). Graag jullie advies, moet ik wat bij pakken of nog maar wat afwachten? Bij voorbaat dank!

2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Grote kans dat je tolerantie hebt van je microdoseringen de afgelopen dagen.

Ik beweeg de zegel altijd een beetje heen en weer onder mijn tong, maar op zich moet het denk ik voldoende zijn om hem gewoon onder je tong te houden en na een kwartier/20 minuten door te slikken. Denk dat het gewoon een tolerantie ding is wat je nu ervaart. Je kunt bij pakken, maar dit zorgt ook voor nog weer meer tolerantie.

Wel lastig natuurlijk, omdat je het nu nodig hebt ivm je clusterhoofdpijn.

Ravenehv vindt dit leuk.
  3. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi @Ravenehv welkom op het forum!

Wat naar dat je last hebt van clusterhoofdpijn. Voor zover ik weet is er nog onvoldoende wetenschappelijk onderzoek naar de relatie tussen clusterhoofdpijn en het gebruik van psychedelica als potentieel medicijn. Ik heb wel dit artikel gevonden waarin onderzoek is gedaan naar de online-discussies over dit onderwerp op fora zoals het onze:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5584001/

Er is veel anecdotisch "bewijs" dat psychedelica zoals psilocybinbe en lsd kunnen helpen bij clusterhoofdpijn.

Voor wat betreft jouw directe vragen. Je lichaam bouwt nogal snel tolerantie op voor lsd. Als je zo vaak lsd pakt in een dergelijke korte tijd kan ik me voorstellen dat het verminderd effectief is en je dus je dosis zult moeten verhogen om hetzelfde effect te bereiken. Hoe vaak heb je eigenlijk last van clusterhoofdpijn en hoe lang houdt deze aan?

Ravenehv vindt dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

5. Ravenehv

Ravenehv Newbie

@Mindless ; thanks voor je snelle reactie! Daarstraks heb ik er op gebeten en doorgeslikt. Na een paar hijsjes van een jointje lijkt het nu echt binnen te komen! Gelukkig nog voor dat ik had bij gepakt.

@Eik ; helaas klopt het dat er nog maar weinig medisch wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan. Via andere clusterheads bij lsd terecht gekomen. Nu het werkt moet ik zeggen dat ik er net als bij de 1e micro erg positief over ben. Gelukkig ben ik met alle drugs een lichtgewicht en merk het toch wel snel.
    Bedankt voor dat artikel, dat ga ik morgen eens goed doorlezen!
    Hoe vaak ik last heb? Dat is heel verschillend, gemiddeld 2 periodes per jaar, durende van 1 maand tot 3 maanden. Met ongeveer 1 a 2 aanvallen per nacht. zit nu al 8 maanden in een cyclus vast. Maar soms ben ik ook een jaar pijn vrij.

@acht.zes ; jij ook bedankt voor je snelle response en link! Ga ik ook morgen naar kijken, wordt hem nu hij binnen is niet meer haha

6. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Graag gedaan!

Zo dat klinkt als wel serieus veel hoofdpijn! 1 tot 3 maanden per jaar 1 a 2 aanvallen per nacht?! En dat 2 keer per jaar?! Dat zijn gemiddeld dus 60x1,5x2 = 180 aanvallen per jaar? Ik weet niet veel van clusterhoofdpijnen maar ik had verwacht dat het aantal aanvallen minder zou zijn. Ik kan me voorstellen dat je met een dergelijk hoog aantal aanvallen serieuze tolerantieproblemen krijgt als je ze allemaal wilt bestrijden met psychedelica.

Hoeveel ug LSD heb je nodig om je clusterhoofdpijn effectief te bestrijden?

Azarius vaporizers and accessories
Laden...