lsd ontmoeting begint dichtbij te komen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

mitchieee

Bewuste gebruiker
maakt het uit of je het nou door slikt of onder de tong legt? alleen de inwerkings tijd is door het onder je tong te leggen sneller tog ?

vorige jaar wouw ik het al een probeersel geven, maar toen het eropkwam durfde ik het tog niet meer.. nu ben ik er zeker klaar voor me eerste gedachte ging naar 100ug, maar dag na dag werd het 120 -140 dus we gaan het afronden naar 150 ug.

Vind ik wel z’n mooi getal
me vriendin is er tot zondag dus denk ik dat ik zondag of maandag het advontuur ga beginnen.

Wat ik alvast geregeld heb is een doosje lachgas patronen voor het mooie , ik heb een prachtige sony headset aangeschaft om mij te beglijde door de trip.
Watermeloen is ook een must om te halen nog
ik heb genoeg glowsticks en een mooie lamp met mooie patroontjes, en natuurlijk me led strips door me kamer heen. en wat wiet en hasj zou ook zeker aanwezig zijn

hoe ik me verder ga voorbereiden is me geest/ziel voorbereiden voor wat voor mooi’s we mogen gaan zien/meemaken
ik hoop een trip report te maken voor de geïntrenseerde, ook nog een 4-ho-met report liggen maar altijd te wazig of ik het wel moet posten.

wouw het even delen :)
ps: als je nog wat wilt adviseren let mi knuw

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk! Een kennismaking met LSD!

Ik zou de lachgas en wiet/hasj achterwege laten, zeker die laatste. Als je die laatste al gaat doen, zeker weten dat de piek echt voorbij is. LSD is zo mooi, daar heb je zeker geen wiet bij nodig. Bovendien kan wiet heel gemakkelijk een element van paranoia toevoegen aan je trip. Zeker niet doen en zeker niet een eerste keer! En kun je het niet laten, dan zéker niet tijdens de piek.

Glowsticks en lampen met patronen zijn typisch dingen die leuk lijken vóórdat je gaat trippen. Maar eenmaal je tript ligt de interesse vaak heel ergens anders. Juist bij "normale" dingen vaak. En patronen zie je vanuit jezelf. :wink: Je kunt het natuurlijk altijd klaar leggen. Dat kan geen kwaad.

Nog een tip: begin niet te laat op de dag dan kun je gewoon slapen 's nachts. Toch wel erg belangrijk na een intense trip. Ik raad aan niet later dan 10, 11 uur 's ochtends de LSD in te nemen.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Leuk! Een kennismaking met LSD!

Ik zou de lachgas en wiet/hasj achterwege laten, zeker die laatste. Als je die laatste al gaat doen, zeker weten dat de piek echt voorbij is. LSD is zo mooi, daar heb je zeker geen wiet bij nodig. Bovendien kan wiet heel gemakkelijk een element van paranoia toevoegen aan je trip. Zeker niet doen en zeker niet een eerste keer! En kun je het niet laten, dan zéker niet tijdens de piek.

Glowsticks en lampen met patronen zijn typisch dingen die leuk lijken vóórdat je gaat trippen. Maar eenmaal je tript ligt de interesse vaak heel ergens anders. Juist bij "normale" dingen vaak. En patronen zie je vanuit jezelf. ; je kan het altijd klaar leggen dat ken geen kwaad

Nog een tip: begin niet te laat op de dag dan kun je gewoon slapen 's nachts. Toch wel erg belangrijk na een intense trip. Ik raad aan niet later dan 10, 11 uur 's ochtends de LSD in te nemen.

top dankjewel!, ja het is zn wolken patron lamp met lasertjes erin lijk me voor fftjes wel leuk om aan te zetten :wink: ik zal niet proberen te blowen , maar als ik merk dat ik erg lekker ga, dan kan ik het denk niet weerstaan om een lekker blowtje aan te steken en het gevoel door heel me lichaam heen te voelen maar ik probeer het uit te stellen dan :)
en je heb helemaal gelijk voor het trippen lijk t altijd leuk , tijdens het trippen vergeet ik het 9/10 x haha ,
dankjewel!

de tijd moet ik nog ff zeker over zijn komt goed❤️

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
top dankjewel!, ja het is zn wolken patron lamp met lasertjes erin lijk me voor fftjes wel leuk om aan te zetten :wink: ik zal niet proberen te blowen , maar als ik merk dat ik erg lekker ga, dan kan ik het denk niet weerstaan om een lekker blowtje aan te steken en het gevoel door heel me lichaam heen te voelen maar ik probeer het uit te stellen dan :)
en je heb helemaal gelijk voor het trippen lijk t altijd leuk , tijdens het trippen vergeet ik het 9/10 x haha ,
dankjewel!

de tijd moet ik nog ff zeker over zijn komt goed❤️
Ik probeer mensen er nu altijd voor te waarschuwen. Ooit noemde ik LSD + wiet een gouden combinatie, totdat het misging.

Het is denk ik als Russian Roulette. Het heeft mij een halfjaar gekost om over die bad trip heen te komen en dan denk ik nog dat ik echt geluk heb gehad en relatief goed wist hoe ik er tijdens en na mee om moest gaan.

Bespaar jezelf die mogelijke helse ervaring. LSD is sowieso beter puur vind ik. Tast dat niet aan met wiet, het is zonde en riskant.

Als je echt zeker weet dat de piek is geweest (die kan met LSD soms ook wat in golven terugkomen) dan is wiet denk ik niet zo risicovol meer, als je het met mate doet. Maar tijdens de piek is het denk ik een dikke no-go.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Ik probeer mensen er nu altijd voor te waarschuwen. Ooit noemde ik LSD + wiet een gouden combinatie, totdat het misging.

Het is denk ik als Russian Roulette. Het heeft mij een halfjaar gekost om over die bad trip heen te komen en dan denk ik nog dat ik echt geluk heb gehad en relatief goed wist hoe ik er tijdens en na mee om moest gaan.

Bespaar jezelf die mogelijke helse ervaring. LSD is sowieso beter puur vind ik. Tast dat niet aan met wiet, het is zonde en riskant.

Als je echt zeker weet dat de piek is geweest (die kan met LSD soms ook wat in golven terugkomen) dan is wiet denk ik niet zo risicovol meer, als je het met mate doet. Maar tijdens de piek is het denk ik een dikke no-go.

das ook harstikke fijn zn waarschuwing, ik had een x met 4 ho met flinke dosering, en in me. piek een flink wietje roken, eie viel inde anders dan ik ooit verwacht kan hebben dus, snap wel welke kant je opga.. helaas ben ik erg maar ook erg bijdehand en moet ik het wss de harde waarheid ondekken , maar ik probeer zo veel mogelijk van de lsd te genieten zonder iets erbij.. ben best verslaafd aan blowen dus kijken hoelang ik die strijd kan gaan houde :)
ik laat het binnenkort wel weten how it went

mitchieee

Bewuste gebruiker
Gister rond 9 uur avond de 150 ug tab in genomen.. na 2 en en half uur kickte die in en begon het rustig een beetje te rustig vond ik , maar uiteindelijk klapte die goed binnen. de visuels echt spectaculair , hoe je de visuels een beetje kom sturen was machtig, het mooiste was tog echt de closed eyes visuels kleuren zo fel zo mooii, had het tog wel wat eerder moeten doen inplaats 9 uur, want nu was het 6 uur in de ochtend en was ik op, lsd is tog ook echt een ander kaliber, maar zeker niet me laaste keer

vond 150 een perfecte dosering

vond wel jammer dat die na 2 uur pas inslaat ik dacht de heletijd dat ik het fout had genomen.

voor de volgende x eerst onder me tong houden

Rivalrie

Badass junkie
Gister rond 9 uur avond de 150 ug tab in genomen.. na 2 en en half uur kickte die in en begon het rustig een beetje te rustig vond ik , maar uiteindelijk klapte die goed binnen. de visuels echt spectaculair , hoe je de visuels een beetje kom sturen was machtig, het mooiste was tog echt de closed eyes visuels kleuren zo fel zo mooii, had het tog wel wat eerder moeten doen inplaats 9 uur, want nu was het 6 uur in de ochtend en was ik op, lsd is tog ook echt een ander kaliber, maar zeker niet me laaste keer

vond 150 een perfecte dosering

vond wel jammer dat die na 2 uur pas inslaat ik dacht de heletijd dat ik het fout had genomen.

voor de volgende x eerst onder me tong houden
Ik hou het altijd onder m'n tong en zit binnen 30 minuten op de piek.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Ik hou het altijd onder m'n tong en zit binnen 30 minuten op de piek.

ik dacht niet dat het zoveel moest uitmaken met door slikkenn . maar 2 en half uur de tering, of mischien omdat het me eerst x was.. ik weet natuurlijk niet hoe de opbouw van lsd zit, maar toen ik een warm gevoel van binnen voelde toen begon die intekicken en hard ook

Boyman

Belezen gebruiker
Leuk dat je zo'n toffe ervaring hebt gehad. Ik zou een eventuele tweede trip zeker een stuk eerder op de dag doen. Persoonlijk vind ik rond het middaguur of wat later in de middag wel prettig, dan heb je kans dat je nog een beetje kunt slapen in de avond :). Ook als je je trip al uit bent blijft de stimulerende werking nog wel erg lang aanhouden. En de zon voelt echt fantastisch als je lekker aan het pieken bent.

Oh en ik houd ook altijd onder mn tong, dan beginnen de eerste effecten na een half uur en binnen een uur zit ik op m'n piek.

mitchieee

Bewuste gebruiker
Leuk dat je zo'n toffe ervaring hebt gehad. Ik zou een eventuele tweede trip zeker een stuk eerder op de dag doen. Persoonlijk vind ik rond het middaguur of wat later in de middag wel prettig, dan heb je kans dat je nog een beetje kunt slapen in de avond :). Ook als je je trip al uit bent blijft de stimulerende werking nog wel erg lang aanhouden. En de zon voelt echt fantastisch als je lekker aan het pieken bent.

Oh en ik houd ook altijd onder mn tong, dan beginnen de eerste effecten na een half uur en binnen een uur zit ik op m'n piek.

ik vond het een geweldige evaring 🤩,
ik had lsd heel anders verwacht maar het is een 11/10

voor mijn 2de trip start ik sowieso in de middag en ga ik niet zo eigeweis zijn.. en leg ik hem natuurlijk onder me tong hehe..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan