LSD-paddo's-magic truffs-2cb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Op lsd ben ikzelf vreemd genoeg nooit echt diep gegaan, alles was visueel wow, bomen dansen je tegemoet, je ziet kleine wezentjes, ik voel me met lsd heel vaak in een sprookjesachtige wereld, heel visueel adembenemend, mr het is geestelijk nooit echt diepgaand, op lsd werd het vb nooit emotioneel, het was niet lifechanging. Dit in tegenstelling tot paddo's en magic truffs, daar heb ik verschillende heavy en diepe innerlijke trips gehad, vaak zelfs met gesloten ogen, soms uren aan een stuk, dat mn vriendin me zag wenen, ik heel onrustig was, constant aan het praten was, op mn eigen begrafenis was...ik vroeg me toen af n nog steeds, is dat een bad trip of gewoon heel intense trip met eventuele antwoorden. Want na zo'n trip, moest ik ferm bekomen, probeerde ook meteen die belevenis te situeren aan mn vriendin, had vanalles geklad op papier, waar ik ni zomaar drect iets v kon maken en meer en meer maakte mn eerder overdonderd gevoel, vol vragen en wtf gevoel, plaats voor enorme opluchting, er viel precies enorme last van mij, ik had precies, iets/iemand/gebeurtenis, dat ik als zware last meesleurde, van mij afgeschud, tijdens de trip leek het oa of ik op mn eigen begrafenis was en ik bij ontwaken uit trip zeker eerst vooral heel veel vragen had, ook verward en heel emotioneel, zeer overweldigend. Ik drect bepaald gekrabbel dat op papier stond erbij gehaald en sommige beelden leken tijdelijk in mn geheugen gegerift, ik was ook nog onder invloed vd magic truffs, ik was wel terug volledig op planeet aarde en was terug aanspreekbaar. Ik zag in dit alles een teken en heb hier nog dagen mee bezig geweest en zelfs later nog gebruikt bij therapeut. Toch, mijn vriendin dacht dat dit een bad trip was, omdat ik echt op niets reageerde, ik zeer angstige gezichtsuitdrukking vertoonde, die heeft op mij geroepen, me paar keer goe vast geplakt en wat geschud...mr ik zat echt ver weg, alsof mn ziel/geest elders was. Maar ik denk dat ik nog nooit bad trip gehad heb, heel intens n emotioneel, dat wel.

Bij deze nog algemeen vraagske, is dit een algemeen iets dat lsd vooral heeeeel visueel is en je zintuiglijke waarnemingen int algemeen veranderd, maar dat het wonderlijke vooral hier afspeelt, dus bomen dansen, je praat met vreemde wezentjes, ik kan vb uur staren nr iets en daar me goddelijk mee amuseren, maar mn ogen zijn altijd open. Op lsd heb ik ook zo'n eeuwige high smile, alles is zo mooi, in een bos waan je je vb in 'Wonderland'. Lsd + trance/goa rave is gewoon vet.
En dat paddo's en magic truffs algemeen innerlijk diepere trip geven, echt soms uren weg vh hier en nu. Waar lsd mn kijkers niet genoeg kunnen waarnemen en juist intense visuals, gaan bij paddo's en magic truffs mn ogen vaak toen. Met mijn ervaringen, zou ik never magic truffs gebruiken op een feestje. Gewoon omdat mn onderbewustzijn, mn diepe innerlijke, 9/10 ergens elders is, na paddo's/truffs, moet ik vaak emotioneel serieus bekomen. In het begin zag ik lsd gewoon als de chemische variant van paddo's en magic truffs en dacht dat lsd de grote broer was van de paddo's en magic truffs. Maar is het enorme verschil dat ik ervaar, tussen deze 2 drugs normaal en gangbaar. Want bij sommige doet magic truffs weinig tot niets, vb vriendin van mij, terwijl ik op 22gr High Hawains ferme diepe trips heb, voelde zij amper iets, ik was dus deze keer de tripsitter, ik kon da maar ni geloven, was stom verbaasd, kan het dat mensen hier gewoon amper op reageren? Ma tes wel een vreemde op da vlak, ik had al paar keer 2cb gepakt, ik zat met de gedachte, dat de effecten tussen lsd-xtc zaten. De dosis was eerder hoog, was lichtjes aant opkomen na 30min, ik hop nr mn stamcafé (ambiance, wordt letterlijk alles gedraaid). Was redelijk wat volk, kende de tapper kei goe, dus drankje besteld, zag overal wel bekende koppen, mr nergens iemand waark close mee was, ondertussen waren de visuals overheersend en kreeg een eerder ongemakkelijk gevoel, het was me té druk, alles leek op me af te komen, nee dit was me geen drug om op café te gaan. Ik had minstens wat xtc effecten verwacht, dus ja dan zijn mensen in de buurt fijn e. Maar doordat ik meer op mezelf visueel aan trippen was, voelde ik me awkward.

Truetruffles

Experimenterende gebruiker
Hier kan ik me wel in vinden. Bij truffels kan de trip over het algemeen minder te sturen. Terwijl bij 2cb ik meer controle heb over de trip.

Boyman

Belezen gebruiker
Sluit ik me ook wel bij aan. Truffels voelt voor mij niet als iets wat je goed kunt combineren met een festival ofzo. Lekker warm thuiszitten en je kamer helemaal verbouwen voor de trip. Terwijl ik met LSD of 2CB me eerder zou begeven bij andere mensen in de buurt. 4-HO-MET zit daar voor mij dan net een beetje tussenin, heel leuk om in een thuissetting te doen maar ook tof om buiten te ervaren. Misschien op een festival ook wel interessant, als het iets langer zou duren :sweatsmile:

Demri

Experimenterende gebruiker
Veel ervaring met paddo’s en truffels. Het heeft mij voor altijd positief veranderd. Alsof er iets in mijn hoofd anders is waardoor ik zonniger naar de wereld kijk. Niet dat ik me nu nooit meer kut voel maar mijn basisgevoel is beter...vaag om uit te leggen. Waren mooie trips met veel lachmomenten ook. Ik tripte zowel binnen als buiten met iemand die dichtbij me staat. Zoveel mooie liefdevolle herinneringen!
Lsd staat nog op mijn verlanglijstje.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan