LSD persoonlijke ontwikkeling

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Wij gebruiken LSD steeds meer als een manier om persoonlijke ontwikkeling in beweging te krijgen. Tot op heden gebruiken partner en ik altijd gelijktijdig, maar we spelen nu met het idee om los van elkaar te gebruiken: de ene LSD, de andere nuchter of met een oppepper om de ander te begeleiden de juiste vragen te stellen etc. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben en die willen delen.

inner_search

Badass junkie
Wij gebruiken LSD steeds meer als een manier om persoonlijke ontwikkeling in beweging te krijgen. Tot op heden gebruiken partner en ik altijd gelijktijdig, maar we spelen nu met het idee om los van elkaar te gebruiken: de ene LSD, de andere nuchter of met een oppepper om de ander te begeleiden de juiste vragen te stellen etc. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben en die willen delen.
Perfect te doen , al zou ik voor je sitter (je partner) de stil laten.

van stims ga je nogal eens wat vaker praten waardoor je je mss gaat ergeren of niet op “gelijke hoogte” zit.

maar in trip vaak allleen met 15/20 nuchtere en niet nuchtere mensen op stims.

het is maar hoe je het zelf stuurt en handeld.

hoeveel ug neem je meestal ? Ik ga nooit boven de 150 , ik heb naar mijn gevoel niet meer nodig dus doe het gewoon niet.
In tegenstelling tot andere leden @Rivalrie bvb die er niet aan begint onder de 300ug.

LadyLike

Perfect te doen , al zou ik voor je sitter (je partner) de stil laten.

van stims ga je nogal eens wat vaker praten waardoor je je mss gaat ergeren of niet op “gelijke hoogte” zit.

maar in trip vaak allleen met 15/20 nuchtere en niet nuchtere mensen op stims.

het is maar hoe je het zelf stuurt en handeld.

hoeveel ug neem je meestal ? Ik ga nooit boven de 150 , ik heb naar mijn gevoel niet meer nodig dus doe het gewoon niet.
In tegenstelling tot andere leden @Rivalrie bvb die er niet aan begint onder de 300ug.
Ik ben wel tot 450ug gegaan, maar inmiddels neem ik gemakkelijk afslagen waar ik niet altijd behoefte aan heb. Heb mezelf afgepeld zodat ik vrij makkelijk in een bad trip terecht kom. Met 150ug kan ik mezelf daar weer weghalen als ik er geen zin in heb, met meer is dat onbegonnen werk. Maar, die badtrips helpen me juist ook in mijn ontwikkeling dus ik ben er niet bang voor ofzo. Maar beetje sturen is wel fijn.

Veel praten, ja dat doet mijn partner altijd haha... Mss dan gewoon ritalin ofzo, zodat ie wel wakker kan blijven ofzo.

therealburningman

mijn ervaring met mijn partner is dat wanneer je het energie werk flink aanstuurt je niet per-se op dezelfde pagina kan zitten. Dit kan nogal wat problemen veroorzaken dus apart aan de LSD met hoge dosis is aan te raden. lage dosis kan prima samen

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan