Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Gianniloco

Newbie
Hallo medetrippers

Ik ben van plan morgen rond 19 uur eerste keer lsd te nemen. Ik heb de dag erna een comunni opstaan en wil dus rond 24-1 uur gaan slapen. Ik heb ervaring met hoge dosis paddos en de vorige keer kon ik gewoon slapen toen ik 1 uur na mijn piek zat(paddos). Zou ik dat nu ook kunnen? En zie je de dag erna er anders uit? BV met mdma heb ik dat ik de dag erna heel anders uit zie (hoge dosis).

Yaizer

Bewuste gebruiker
Als je lsd om 19:00 neemt ga je om 0:00 / 1:00 niet slapen.
Lees je in over de werkingsduur van lsd.

Gianniloco

Newbie
En daarbij komt nog tijd voor het verwerken van de ervaring.

Ik heb nog nooit LSD gebruikt, maar met drie klikken kon ik je vraag al beantwoorden.

Dankjewel! Ik wist niet welke te pakken want sommige zeggen 8-12 uur en sommigen 12-16 uur... ik denk dat ik dan vroeger inneem zodat ik toch kan gebruiken. Heel erg bedankt!

Dankjewel! Ik wist niet welke te pakken want sommige zeggen 8-12 uur en sommigen 12-16 uur... ik denk dat ik dan vroeger inneem zodat ik toch kan gebruiken. Heel erg bedankt!

Dan nog, ik denk dat het niet slim is om LSD te gebruiken wanneer je de volgende dag dingen te doen hebt, ook al zou je het vroeger inplannen. Het is een onvoorspelbare en sterke psychedelische drug en het zou best een intense ervaring kunnen worden. De kans is groot dat je de volgende dag wat rust wilt pakken om dingen te verwerken. Ook zul je je tijdens de trip waarschijnlijk niet volledig kunnen ontspannen als je in je achterhoofd met de gedachte rondloopt dat je de volgende dag nuchter moet zijn.

Als jij LSD wilt gebruiken moet je dat doen. Ik wil je alleen laten realiseren dat dit spul, denk ik, veel beter tot zijn recht komt wanneer je het niet overhaast gebruikt. Uit je verhaal maak ik op dat dit niet het ideale moment is om het te gaan doen.

Mocht je het wel doen wens ik je natuurlijk veel plezier. :) Misschien weet ik zelf ook ooit wat het allemaal inhoud.

Gianniloco

Newbie
Dan nog, ik denk dat het niet slim is om LSD te gebruiken wanneer je de volgende dag dingen te doen hebt, ook al zou je het vroeger inplannen. Het is een onvoorspelbare en sterke psychedelische drug en het zou best een intense ervaring kunnen worden. De kans is groot dat je de volgende dag wat rust wilt pakken om dingen te verwerken. Ook zul je je tijdens de trip waarschijnlijk niet volledig kunnen ontspannen als je in je achterhoofd met de gedachte rondloopt dat je de volgende dag nuchter moet zijn.

Als jij LSD wilt gebruiken moet je dat doen. Ik wil je alleen laten realiseren dat dit spul, denk ik, veel beter tot zijn recht komt wanneer je het niet overhaast gebruikt. Uit je verhaal maak ik op dat dit niet het ideale moment is om het te gaan doen.

Mocht je het wel doen wens ik je natuurlijk veel plezier. :) Misschien weet ik zelf ook ooit wat het allemaal inhoud.

Denk ook dat ik ga wachten... het is een feest dus dat is al druk... denk dat mijn hoofd dat niet gaat waarderen dan... super bedankt!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Verstandig ja. Voor wanneer je het wel gaat nemen: als je bijvoorbeeld 24:00 uur wilt slapen, zou ik je aanraden om de lsd zelfs al om 12:00 uur of eerder in te nemen. Veel mensen zijn namelijk zo'n 10-12 uur gestimuleerd door lsd. Niet dat je zo lang tript, maar je bent wel onrustig. Het is niet zoals paddo's/truffels waarbij praktisch geen stimulatie is.

En daarnaast dus wat BasvanHoven zegt: voor lsd moet je de tijd hebben/nemen. Het is niet iets om even tussendoor te doen in een druk schema.

Gianniloco

Newbie
Heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal. Ga het dus niet doen vandaag. Maar nu vroeg ik me af wat er de dag erna is dat iedereen zegt dat je de dag erna moet rusten. Heb je zo een dip als MDMA?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee zeker geen dip zoals bij mdma. Ik ben meestal ietsje moe en heb een heel klein beetje hoofdpijn. Maar ik heb ook bijna altijd de volgende dag een afterglow, wat wil zeggen dat ik vrij vrolijk en positief ben. Maar dat heeft mede ook te maken met de soulsearching van de dag ervoor denk ik.

Gianniloco

Newbie
Rond welke tijd nemen jullie meestal in? Heb al mensen gehoord die middernacht tot smiddags trippen mensen die smiddags tot savond trippen etc.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
11 uur 's ochtends.

Dan hoef ik geen nacht over te slaan, welke ik hard kan gebruiken na zo'n trip.

Gianniloco

Newbie
En kun je na 12 uur dan direct in slaap vallen of lig je dan nog te piekeren? Want uit voorgaande reacties kan ik afleiden dat lsd stimuleerend werkt en je er dus heel wakker van word.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Na die 10-12 uur kan ik altijd prima slapen. Dat ik mentaal dan op ben heeft daar vast mee te maken.

Gianniloco

Newbie
Super bedankt voor te helpen! Nu nog een plaatsje zoeken ik mijn agenda... heb bijna nooit een dag vrij daarop dat ik het eigenlijk vandaag wou gebruiken maarja we moeten realistisch blijven en goed blijven redeneren... super bedankt iedereen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als je geduld hebt loopt het vaak wel zo dat er een ideale dag komt om te trippen. :)

Ontdekkingsreiziger

Experimenterende gebruiker
Hey man,

Ik raad het je af om de eerste keer lsd op een feest te nemen. Lsd kan heb beste in een rustige en veilige omgeving genomen worden, al helemaal de eerste keer. Daarnaast is lsd enorm leerzaam, ik heb hierdoor ingezien dat de wereld aan mij open ligt. Dit soort inzichten zullen niet opkomen als je lsd op een feest neemt omdat er teveel impulsen zijn.

In lage doseringen kan het goed uitpakken, maar denk dat je er veel meer uit kan halen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan