LSD + Speed?

Marieke

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik had een vraag.
Als je speed gebruikt terwijl je op lsd aan het trippen bent, zal de trip dan minder sterk, of korter worden?

Groeten

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Speed onderdrukt je trip heel erg. Zonde van je lsd om er speed bij te nemen. Sowieso zonde om pep te nemen :P

Pannekoeketrut

Bewuste gebruiker
Marieke zei:
Hallo,
Ik had een vraag.
Als je speed gebruikt terwijl je op lsd aan het trippen bent, zal de trip dan minder sterk, of korter worden?

Groeten
ja en dan heb je er geen FUCK meer aan.

zo!

en idd als jeroen dit maar niet hoort :grin:

Djo

Badass junkie
En we willen immers toch, dat Jeroens dag goed begint, want Jeroen is lief! :hearteyes:

LSD :hearteyes: + speed= :cry:

Niet doen! Je gaat zoiets moois like LSD toch niet verpesten met speed! :cry:

:rockband:

pythregius

Bewuste gebruiker
En hij is eindelijk wakker geworden, de lok kreten zijn me duidelijk geworden en heb al snel een link gekregen, en ja ik ben zo wat furieus, ja door pep wordt je trip minder heftig op mentaal en visueel gebied :confused: neem dan verdomme minder lsd als je het niet aan kunt!!!!!
Ik heb een hekel aan pep! maar geen hekel aan lsd, waarom in godsnaam? pep is een ego boostend middel, en ego is mijn vijand en moet de wereld uit, wil iedereen open zien en door getript.
waarom neem je in godsnaam een geestverruimend middel en vervolgens één die je geest vernauwt, dat is pure bange junkie gedrag, ga voor de intense ervaring of ga gewoon niet.
Dit komt puur neer op consumeren en een gemakkelijke leuke ervaring hebben, Lsd is een mind altering hippie drugs dus vergeet het maar! foei foei dus!!! :grin:

ik weet een veel beter middel om tijdelijk de heftigheid van de lsd teniet te doen, namelijk DMT :hearteyes: als je genoeg neemt merk je niks meer van de lsd, succes.

En jullie hierboven ben dol op jullie :hearteyes:
Groetjes Jerregiussje

Marieke

Ik heb het begrepen jongen
Ik hoopte alleen dat et er heftiger van werd
wist ik veel :)
Maar dankjewel allemaal

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
pythregius zei:
ik weet een veel beter middel om tijdelijk de heftigheid van de lsd teniet te doen, namelijk DMT :hearteyes: als je genoeg neemt merk je niks meer van de lsd, succes.

:grin: :rockband:

Djo

Badass junkie
pythregius zei:
Lsd is een mind altering hippie drugs dus vergeet het maar! foei foei dus!!! :grin:

En jullie hierboven ben dol op jullie :hearteyes:
Groetjes Jerregiussje

Ik ben ook dol op jou Jeronneponnetje! :hearteyes:

Jeroontje Powerrrr!
:rockband:

Jeller

Badass junkie
wat een bullshit hier..

LSD met speed is prima te doen voor als de LSD al bijna uitgewerkt is en het feestje nog niet gedaan is..

en Speed is geen egoboosting drug, dat is coke..
en van LSD word je ego ook groter trouwens, althans bij mij toch, ik kan er meer arrogant van worden dan andere drugs bij momenten.. LSD versterkt gewoon je persoonlijkheid, speed makt je zelfzeker maar verder blifj je nog jezelf en kheb nog nooit iemand op de speed echt ego zien doen, dat is meer coke zoals ik al zei

ik heb de combinatie zelf 1 keer gedaan.. dat was zo'n 6-7 uur nadat de trip begon te werken, dus hij werkte uit en ik werd beetje te zat ook, dus lijntje speed was handig, wel vuil van smaak

pythregius

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
wat een bullshit hier..

LSD met speed is prima te doen voor als de LSD al bijna uitgewerkt is en het feestje nog niet gedaan is..

en Speed is geen egoboosting drug, dat is coke..
en van LSD word je ego ook groter trouwens, althans bij mij toch, ik kan er meer arrogant van worden dan andere drugs bij momenten.. LSD versterkt gewoon je persoonlijkheid, speed makt je zelfzeker maar verder blifj je nog jezelf en kheb nog nooit iemand op de speed echt ego zien doen, dat is meer coke zoals ik al zei

ik heb de combinatie zelf 1 keer gedaan.. dat was zo'n 6-7 uur nadat de trip begon te werken, dus hij werkte uit en ik werd beetje te zat ook, dus lijntje speed was handig, wel vuil van smaak

ego vind ik alles wat je uitstraalt wat niet van jezelf is, door lsd worden mensen wel vaag maar ze zijn compleet zichzelf zelf meer dan normaal, op speed wordt het 1 grootte schijn vertoning schijt aan alles en veel plezier, en waar ik vooral op doel zijn de effecten na je lijpheid, als je speed gebruikt ga je verder weg van je echte ik, kun je ontkennen, maar ken er genoeg en ook mensen die het niet meer doen en het nu ook inzien, mijn ogen zijn niet slecht dus ik vind het geen bullshit.
dat speed je zelfzeker maakt zegt al genoeg dat is dan o.a een stukje ego want normaal is dat persoon dat kennelijk minder, ego is niet dat je stoer loopt te doen en dominant, het is een wolk die tussen jouw bewustzijn en de kern van je eigen persoonlijkheid zweeft. zie voor de ergste voorbeelden speed verslaafden.
Ik haat pep! :grin:

Groetjes

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdens mijn laatste lsdtripje nam ik ook wat pep. Ik walgde er zo erg van, dat ik het bij dat ene snuifje heb gelaten toen. Dat ene snuifje heeft gelukkig mijn trip verder ook niet onderdrukt ofzo, maar ik ontdekte juist de absolute goorheid van pep. Ik besloot om er maar voorgoed mee te stoppen. Inmiddels ben ik daar ook weer een beetje van teruggekomen en heb ik na die tijd toch weer een aantal keer speed genomen.... :rolleyes: Maar in combinatie met lsd hoeft van mij ECHT niet meer!

Ionesco

Ik heb van mensen gehoord dat ze pep gebruiken om een trip te onderdrukken of om meer controle te krijgen over hun trip. Ik wou het toen ook een keertje proberen, tot ik weer van andere hoorden dat ze na een klein beetje pep te hebben gebruikt tijdens een lsd trip helemaal paranoide werden en het verandere in een bad trip met een ongelovelijk slecht eind.

Dus ik zou het in ieder geval afraden :)

Bovenaan