LSD & SPEED

DjTrips

Bewuste gebruiker
yuyu, iemand als eens een microdot van goeie kwaliteit genomen samen met speed ? welke effect krijg je dan, ben wel een "doorwinterde" speedgebruiker en is mar 1ste keer LSD ? zou het kunnen dat men LSD gevoel versterkt word ? verlengd ? ik denk zelf dat het verlengd zal worden en ik nog meer in euforie enzo zal zijn ? iemand info ? PM ?

Mephisto

Belezen gebruiker
ik had laatst 1 nacht doorgesnoven, dag lang gewerkt, lijn genomen en vervolgens 3 goeie zegels

heel hard getript maar het was niet meer of minder qua lsd, ik was alleen echt fysiek gebroken aan het einde van mijn trip

Jeller

Badass junkie
geen ervaring, maar kan wel handig zijn voor extra energie als je al echt kapot bent op voorhand.. dan geeft LSD je niet voldoende energie (normaal wel)

tschijnt da je wel vlugger para wordt

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Miisschien heb ik het niet goed uitgelegt.
Uitgaan naar feessies op deze lsd en dan neem ik een halvie is lastig ... met de speed goed te doen.

Coordinatie en zicht belemmeren me in een normale flow mee te gaan met de rest.

Thuis doe ik het liefst puur .... wegsmelten met de Buddha Bar ... Siddharta.
Flow is er niet, ik mag op mijn waterbed als een heroineshot wegdrijven en wegdromen een uurtje later ontwaak ik dorstig en hongerig en dan begint de 2de fase ..

voedsel maken, en dat is dan weer erg lastig, dus thuis zet ik alles maar dan ook ALLES van te voren klaar.

:hearteyes:

xcrement

Belezen gebruiker
bij de meeste mensen kan speed de trip verminderen doordat het je geconcentreerder maakt, en zo kunnen zowel de mentale als de visuele trip toch sterk verminderen.
1 of enkele lijnen maken niet persé veel uit,maar veel speed kan je trip toch sterk verminderen, en hier zijn echt veel mensen het met me eens. als je het doet, gebruik dan echt zo weinig mogelijk speed om toch het volle uit je trip te halen. Gebruik het dan enkel als je echt heel moe bent, maar normaal geeft lsd je echt wel genoeg adrenaline om niet te moe te worden. Meestal geeft lsd je echt veel meer adrenaline dan speed je ook maar kan geven. Maar als je vind dat de trip wat te hard gaat, kan wat speed wel je trip verminderen. Je zou ook een benzo kunnen gebruiken, als je wat minder hard wilt gaan. Maar eerlijk gezegd vind een harde trip echt wel veel leuker, en dat zal je achteraf hoogstwaarschijnlijk ook wel zo vinden.

DjTrips

Bewuste gebruiker
xcrement zei:
bij de meeste mensen kan speed de trip verminderen doordat het je geconcentreerder maakt, en zo kunnen zowel de mentale als de visuele trip toch sterk verminderen.
1 of enkele lijnen maken niet persé veel uit,maar veel speed kan je trip toch sterk verminderen, en hier zijn echt veel mensen het met me eens. als je het doet, gebruik dan echt zo weinig mogelijk speed om toch het volle uit je trip te halen. Gebruik het dan enkel als je echt heel moe bent, maar normaal geeft lsd je echt wel genoeg adrenaline om niet te moe te worden. Meestal geeft lsd je echt veel meer adrenaline dan speed je ook maar kan geven. Maar als je vind dat de trip wat te hard gaat, kan wat speed wel je trip verminderen. Je zou ook een benzo kunnen gebruiken, als je wat minder hard wilt gaan. Maar eerlijk gezegd vind een harde trip echt wel veel leuker, en dat zal je achteraf hoogstwaarschijnlijk ook wel zo vinden.

ok ty voor info :grin: ik hou men speed voor als ik te erg trip gwn ^^

Jeller

Badass junkie
mja tisda, kvind lsd al speedy genoeg..
elke keer (behalve 1 keer toen i kniet geslapen had) kreeg ik echt veel energie van lsd

DjTrips

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
mja tisda, kvind lsd al speedy genoeg..
elke keer (behalve 1 keer toen i kniet geslapen had) kreeg ik echt veel energie van lsd

leuk :)
acid zou hele goeie LSD zijn ? geen xtra speed of andere dingen nodig ?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik denk dat ie bedoelt dat acid (LSD) al speedy genoeg is, hij vertypte zich waarschijnlijk.

Maar ik vind pep ook geen goede speed
en sos is kut cocaine, net als sossaine

Jeller

Badass junkie
bwa de laatste keren heb ik mij platgesmoord en redelijk wa gezopenen toen ging dat nog vlotjes.. ma met zuipen alleen ging da nie.. en tmoet ook echt veel weed zijn anders wordt je lsd gewoon versterkt :rolleyes:

Osi`

Bewuste gebruiker
Als je echt zot wilt trippen, paar goeie sucks van een bong nemen enal hé. Grammeke of 2 doorjagen.
Geloof me, dan ga je wel tribals in je zicht randen zien die constant zot zitten te draaien en driehoekjes en weet ik veel wa nog. Uw zicht da "bol" wordt. Of inkrimpt :mrgreen:

Bovenaan