Lsd stress

Discussie in 'LSD' gestart door i lolled gek, 25 jan 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. i lolled gek

i lolled gek Experimenterende gebruiker

Ja ik weer.
    heb nu voor de eerste keer LSD gekocht.
    Maar ik wil het vrijdag doen, maar het zit nu in een dvdtje in een wietzakje.
    Mag dat wel, en is het dan nog wel goed?

en 2e vraag,
    ik weet niet hoe het er uit ziet, misschien is het straks gewoon een stukje van een magazine geknipt?
    hier een fototje, misschien kunnen jullie zeggen of dit echt is of nep:

beetje onduidelijk foto maar hopelijk wel goed genoeg,
    het is blauw met een gele lijn
    en achterop een witte achtergrond met een klein illustratietje, en de zijkanten zijn kartelrandjes
    .

PS: het was bij elkaar 15 euro.

2. Mik je focus de volgende keer eens op het object dat je fotografeert, in plaats van de achtergrond.

Ja het zijn wel zegels. Nu is het alleen nog de vraag of er iets op zit.

3. i lolled gek

volgens mij zit er een stukje buddha op de achterkant.
    maare volgende vraaag, hoelaat moet ik dat op me mond houden? gewoon doorslikken of langer?
    Wat gebeurt er als je hem gelijk doorslikt?

Dankjewel!!

4. pascal828

pascal828 Badass junkie

Het beste is dat je op de zegel zuigt, totdat 'ie kapot is. Zo neem je alles op via je mondslijmvies.
    Uiteindelijk lost de zegel op in je mond.
    Maar je kunt het ook gewoon doorslikken, maar dan heb je ietsjes minder effect ervan.

5. Zeven uur.

Op je tong houden totdat het werkt.

Weinig.

Don't mention it.

6. i lolled gek

7. Houd het nou maar gewoon zo lang mogelijk in je mond, dan heb je zo weinig mogelijk verlies.

8. pascal828

pascal828 Badass junkie

Evengoed veel plezier ermee!

En als ze bevallen, kun je ze laten testen. Altijd handig als je een voorraadje wilt aanleggen. :wink:

9. TheFuckingDutchman

TheFuckingDutchman Experimenterende gebruiker

Ik hoop dat je al eens eerder hebt getript op iets? Want stel dat die zegel 150 mics bevat, dan weet ie niet wat em vrijdag overkomt.

10. Nasica

Nasica Bewuste gebruiker

Gewoon een trip, ook 150ug overleef je en daarnaast weet je dan wel gelijk wat LSD is.
    De kans dat de zegel 100ug + is, is toch nihil.

11. i lolled gek

en als ik nou gewoon in een keer een HELE zegel op me mond doet, en dat dan 5 minuten sabbelt.
    en me vriendin ook op het zelfde moment.
    wat dan?

het lijkt mij als je 5 minuten moet sabbelen op zo'n klein stukje, als je dan 1 keer slikt hij gelijk weg is in je keelgat? :tongueout:

ty

12. Nasica

Nasica Bewuste gebruiker

Gewoon op je tong leggen en dan gewoon beetje sabbelen en zuigen. Op een gegeve moment begint de zegel uit elkaar te vallen en zich te vormen naar een balletje karton. Als dat ook helemaal doorweekt is neem je een slok dinken en slik je het hele grutje door. Meestal is dit na 15 - 20 minuten (bij mij iig).

13. i lolled gek

ok dankjewel!
    maar maakt het uit of ik een hele zegel doe? ipv een halve..
    ik wil namelijk maar 1 keer doen, niet eerst een halve..
    onze eerste x btw.. :openmouth:

14. Nasica

Nasica Bewuste gebruiker

Veiligheid voor alles. Is er een trip sitter aanwezig die nuchter is en je terug kan trekken naar de realiteit als dat nodig is ?
    Zo niet zou ik een halve nemen en na 4 uur de andere helft tot je nemen.

De eerste keer dat ik LSD probeerde heb ik een hele zegel genomen, 120ug. beviel mij prima.

15. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

Als het er niet al tijden inzit kan dat best hoor. Mocht je het nog eens kopen, wikkel de zegel dan gelijk strak in aluminiumfolie en pers alle lucht eruit en goed afgesloten bewaren. Evt. in de vriezer. En er niet met je blote tengels aanzitten! Dat is nog beter.

Ja, en? Hoe bedoel je bijelkaar? Met het zakje erbij? :P Ik zie maar twee zegels?
    € 7,50p.st. is niet goedkoop, maar wie weet zijn ze wel erg goed :smile:
    Ik bedoel het kan altijd goedkoper, maar wat boeit nu 1 of 2 euro op een leuke trip, ja toch? :smile:

Volg voor de rest de andere tips van DF'ers ook op en check het handboek LSD nog ff!

Have fun & take care! :wave:

16. i lolled gek

Uh, ik heb hem gister in het dvdtje gedaan, en ik ga het vrijdag doen. dus nog 2 daagjes in een doosje ken toch geen kwaad?
    En ik heb de lsd gister even op me vingers gehad 1-2 minuten kijken hoe het voelt, is toc hook niet erg?
    en nja ik doe het wel gewoon in 1 keer de hele zegel, heb geen zin om 4 uur later pas te wachten om bij te pakken, dat maak toch ook niet veel uit?

bedankt iedereen.

17. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

dvd-doosje bedoel je ofzo? Kan je hem net zo goed in een boterhamzakje leggen :smile:
    Maakt weinig verschil denk ik, komt lucht bij en dat is juist beter van niet.
    Die 2 dagen maakt niet echt uit, tenzij het op een warme plek ligt...

1 of 2min. op je vingers gehad om te kijken hoe het voelt?? Hmz dat vat ik niet helemaal.
    Als je er met je vingers aanzit kan de stof (gedeeltelijk) op je vingers trekken en zijn je zegels straks minder sterk. Had het beter niet gedaan :wink:

18. i lolled gek

dus ik ben nu fucked?
    ik wou die 2 lsd even losmaken van elkaar, daarna weer in dvdtje gedaan en toen in de kast..
    maar betekent dit nou dat ik het niet meer kan gebruiken? :|

19. Er is niks aan de hand. Je kunt ze gewoon nemen. Ik raad een hele aan, want de kans dat er zo veel op zit, dat het vervelend gaat worden, is zeer klein.

20. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

Nee hoor, gewoon nemen :smile:

21. NorthernLightBE

NorthernLightBE Bewuste gebruiker

En lees eens vlug wat verhalen van de lsd tripreports en het sticky door. En dan nemen :smile:

22. i lolled gek

wat bedoel je daarmee?

dat ik al veel ben verloren door hem op men vingers te leggen?

23. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

Niet zo stressen zeg :smile:

24. i lolled gek

ja dat doe ik wel..
    ik heb gister 2 uur in totaal moet reizen voor dat :tongueout:

kan iemand men laatste vraag beantwoorden, dan mag er een slotje op.. xD

25. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

Lees je PM gewoon ff :wink:

26. lolnoob

lolnoob Bewuste gebruiker

Als je net zo bent als je in dit topic reageert dan kun je misschien beter geen lsd nemen. Doe relaxt en alles komt goed :smile:

27. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

Dat zei ik 'm dus ook al :tongueout: :wink:

28. azgaza

azgaza Badass junkie

Ik raad de hele zegel aan, mede omdat er nu niet zo veel sterke rond gaan, en van die print al zeker niet (ken die namelijk :tongueout:).
    Verder kan tijdelijk wat slechter bewaren prima, zeker als het maar twee dagen is. Als je het in die twee dagen niet in de zon hebt gelegd of op een verwarming of zo zal er niks aan te hand zijn en voor enkele seconde aanraken kan ook nog geen kwaad, lang in je vuist klemmen wel, maar even aanraken volgens mij niet. Ik bewaar zegels soms een half jaar tot een jaar of langer en zelfs dan slijten ze maar een klein beetje.

De beste makkelijke manier van bewaren is trouwens in zilver folie in een leeg wietzakje met alle lucht er uit geknepen op een koele plek die bij voorkeur stabiel blijft van temperatuur, hoewel hitte pas veen invloed heeft als het lang duurt; ik heb zegels gehad op een festival in portugal die meerdere dagen 40+ graden doorstonden en daar ook niet van slijten. Als je ze geen maanden wil bewaren valt het dus allemaal wel mee.

29. Dreuge

Dreuge Badass junkie

deze boy gaat bad, mattie

30. Intoxication

Intoxication Bewuste gebruiker

buhhh onzin:wink:

lsdblotter wordt in vloeistof gelegd en dan eruit gehaald, wat gebeurd er dan?
    ja water verdampt en de lsd blijft achter IN de zegel

niet per se aan de buiten/binnekant

31. Tomaat

Tomaat Bewuste gebruiker

Wordt er toch op gedruppeld, of ben ik nu zo mis?

32. Theupsetter

Theupsetter Bewuste gebruiker

Naar mijn weten gebeurde dat 'vroeger' toen ze nog druppelden op klontjes en dergelijke, toen werd het te veel werk en bedachten ze dunnen bladen die ze erdoorheen drenkten en zo veel meer en veel sneller konden maken. (National Geographic)

33. Tomaat

Tomaat Bewuste gebruiker

Ze zijn overgeschakeld van klontjes op papier omdat de straffen per gewicht gingen, niet omdat het teveel werk werd... Ik dacht dat ze nog steeds druppelden op zegels, maar blijkbaar ben ik verkeerd.

34. Intoxication

Intoxication Bewuste gebruiker

ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e

35. Fresh

Fresh Wijs gebruiker

Zou kunnen, maar nogmaals, er is nog een andere manier, en daar ben ik ook zeker van :smile:

36. Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.

Door die dingen een keer aan te raken gaat echt niet ineens de LSD er af.

37. Sublimo

Sublimo Badass junkie

Tuurlijk, je kunt een heel blottervel druppelen met een druppelflesje of het blottervel in een oplossing LSD leggen.
    Maar ik hoef er niet bij te zeggen wat het meest effectieve is neem ik aan...

Druppelen is meer voor suikerklontjes. :smile:

Volgens mij moet je de zegel sowieso eerst nat maken voordat het goed door de huid kan worden opgenomen, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

38. i lolled gek

nja ik probeer er gewoon 1.
    men vriendin is de zitter :")
    maaar maakt dat veel uit als ik het in me eentje doet?
    heb gehoord dat t dan minder leuk is?

39. Tomaat

Tomaat Bewuste gebruiker

Het is altijd leuker als je een 'reisgenoot' hebt, maar het is niet dat het alleen niet leuk zal zijn :grin:

40. lolnoob

lolnoob Bewuste gebruiker

Het is gewoon anders in je eentje, maar zeker niet per definitie minder leuk. Probeer wel tegen je vriendin te zeggen dat ze niet telkens moet vragen of je al wat ziet/voelt, dat is erg vervelend. Eigenlijk is het het best als ze niets zegt behalve als jij tegen haar gaat praten of als ze ziet dat je het moeilijk hebt. En ze kan natuurlijk wel af en toe vragen of je nog iets wilt (eten/film kijken/leuk trip speeltje).

Deel Deze Pagina