LSD trip vraagje

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

SnowGolem

Newbie
Hoi DF!

Na een aantal keer truffels gedaan te hebben, heb ik vandaag voor het eerst LSD geprobeerd. (Ik ben nog aan het na-trippen, dus excuus voor taalfoutjes :))

Het was "gewone" LSD in vloeibare vorm. Het kwam van een betrouwbare bron en niet van de straat zegmaar. Ik heb van te voren veel gelezen over LSD en probeerde met het doseren dan ook niet te veel te nemen. Het doseren was uiteindelijk wel nattevingerwerk, op hoop van zegen!

Een uur na inname (opgelost in water en gedronken), begon de trip voor mij. Ik had op visueel vlak met name dat ik veel bewegingen en kleurverschillen zag in objecten, en planten leken wel te ademen, maar het was minder visueel dan met truffels. Vanaf het begin voel ik me een beetje duizelig in m'n hoofd. En alles heeft al uren een geel/groene gloed over zich heen.

Ik heb de hele tijd best wel een behoorlijke bodyload gevoeld, met name in m'n nek spieren. Ik heb de hele trip een beetje een slow-motion / stroperig / moonwalk gevoel gehad, wat samen met het draaierige gevoel nou niet super fijn was. Het was niet vervelend, maar het had opzich ook niet gehoeven zegmaar.

In tegenstelling tot de truffel trips waarin de trip mij omringde, voelde het nu een beetje alsof ik het voor me zag gebeuren, als een soort toeschouwer. Ik werd er op een paar inzichten en realisaties op na nou ook niet echt open-minded van, zoals ik eerder wel met truffels heb gehad. De muziek was wel fenomenaal en alle geluiden erg heftig.

Nou had ik zoals gezegd een hoop gelezen over LSD trips. Ik meen op dit forum eerder gelezen te hebben van mensen die soortgelijk een beetje bleven "hangen" in een gevoel van is dit het? Het voelde zegmaar als een raket die maar niet los wou komen van de aarde.

Kan het zijn dat ik een iets te lage dosis gehad heb? Ik ben altijd wel van het veel te veel nadenken, en probeer dit dus ook een plekje te geven in m'n hoofd. Ik weet niet of er nog toekomstige LSD trips gaan komen, dat hangt nogal van mijn trip-buddies af. Enige inzichten en input worden gewaardeerd! :upsidedown:

Boyman

Belezen gebruiker
Hey, sorry voor een late reactie maar ik wilde toch even een berichtje achterlaten!

Het klinkt voor mij heel erg alsof je een beetje een "net-niet" ervaring hebt gehad. Hoeveel je dan hebt genomen uiteindelijk durf ik niet te zeggen. Ik zou zelf ook niet aan vloeibare LSD beginnen puur omdat je dan zo moeilijk je dosis kunt bepalen (en dose, set & setting vind ik super belangrijk).

In mijn ervaring kan de net-niet je wel een flinke bodyload geven en ga je hier juist enorm op letten omdat de trip verder erg tegenvalt. Als je echt lekker in je trip zit dan heb je duizend andere dingen aan je hoofd waardoor het je minder bezig houdt. Wat je zegt over het "is dit het" gevoel bevestigt voor mij heel definitief dat het geen "echte" trip was!

Als ik je een tip mag geven zou ik voor je volgende trip lekker een paar 150ug blotters (legale) 1P-LSD bestellen en kijken hoe je dat vindt. Veel plezier!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan