LSD verkeerd bewaard?

Discussie in 'LSD' gestart door Chronic303, 10 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Chronic303

Chronic303 Newbie

Ben van plan om morgen voor het eerst te gaan trippen. Ik heb mijn zegeltjes ongeveer 4 maanden geleden gekocht en zonder dat ik het wist in een brillenkoker gestopt, de zegeltjes zitten in een gripzakje. De brillenkoker ligt wel altijd op dezelfde plek in een donkere la, maar in de afgelopen 4 maanden is deze koker wel regelmatig heel kort opengeweest (ik bewaar mijn andere drugs ook erin). Het gripzakje van de lsd is nooit opgenweest sinds ik ze heb. Nu lees ik dus overal dat de stof heel gevoelig is voor temperatuur schommelingen en licht. Zullen mijn zegeltjes nu sterk verminderd zijn in sterkte of zal dit meevallen??

Alvast bedankt

2. lysergic bink

lysergic bink Belezen gebruiker

Ik denk dat het zal meevallen als ze niet blootgesteld zijn aan de extreme hitte van begin deze zomer.
    Beter bewaar je ze in aluminium folie en dan nog eens in een gripzakje of twee verschillende gripzakjes over elkaar of twee lagen folie kan ook.
    En qua temperatuurschommelingen ben je idd beter ze op bv stabiele keldertemperatuur te bewaren.
    Ik denk dat het zal meevallen mss een geringe afname van micrograms per zegel.
    Weet je hoe sterk je zegels zijn ?

3. Chronic303

Chronic303 Newbie

Helaas weet ik dit niet. En het zijn er ook maar twee dus testen wordt ook lastig. Dus morgen wordt eigenlijk een klein gokje door allebei 1 zegel te nemen. We hebben beiden redelijk wat ervaring met 2cb, truffels en k-holes :P Setting en voorbereiding is ook goed dus we gaan het zien..Heb ook nog gedacht aan een halve allebei maar ben bang dat het een NET niet ervaring wordt dan.

4. lysergic bink

Persoonlijk zou ik maar een halve zegel aanraden als je een zegel van rond de 200 mics hebt.
    100 mics is mooi voor een eerste keer , maar aangezien dat er maar een kleine percentage van de zegels daadwerkelijk 200 mics bevat valt dit te betwijfelen.
    Ik zou gezien de twijfel als de zegels vermindert zijn van kwaliteit toch elk een ganse nemen.
    Ik zeg dit ook omdat ik zie dat je toch al wat ervaring hebt met psychedelica en alles onder de 100 mics geeft je meer een voet in de twee werelden ervaring, vager dus.
    Ga ervoor zou ik zeggen en geniet ervan, laat ons nog iets weten hoe je het ervaren hebt.

5. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Het klinkt alsof je het redelijk goed bewaard hebt. Wat je wel in het vervolg beter kan doen is aluminiumfolie eromheen. Ik bewaar zelf LSD in vacuüm-potjes (te koop bij smartshop) in aluminiumfolie in de koelkast, weet ook niet 100% zeker of dat de beste manier is eigenlijk, maar als ze al die tijd op een donkere en niet al te warme plek hebben gelegen, dan zou de kwaliteitsvermindering volgens mij wel mee moeten vallen. Al raak je altijd wel iets van potentie kwijt denk ik.

Ik snap de reden waarom je niet voor een halve zegel wil gaan, want net-niet is niks, maar een hele is misschien dan wel weer best veel voor de eerste keer. Ik heb een paar weken geleden voor mijn eerste keer LSD 165ug genomen (internetwaarde, reële waarde misschien iets lager) en dat was too much achteraf. Als ik het opnieuw had mogen doen was ik zeker lager gaan zitten. Ik had ook ervaring met truffels, maar toch overviel de LSD-ervaring me een beetje (report staat op deze site). Als je toch voor de hele zegel gaat, zou ik er iig rekening mee houden dat het een intense ervaring kan worden. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je precies al geëxperimenteerd hebt met doseringen van andere psychedelica.

Veel plezier en laat ons idd weten hoe het was!

6. Chronic303

Chronic303 Newbie

Bedankt voor de reacties.
    Erg lastig dit als je de sterkte niet weet! Maar voor de zekerheid heb ik besloten dat we van elke zegel 3/4 nemen. Hopen dat het voldoende is voor de eerste keer. Ik zal laten weten hoe het was :grin:

7. Chronic303

Chronic303 Newbie

Uiteindelijk toch elk 1 hele genomen, en gelukkig maar want anders was het helemaal niks geweest. We waren aardig gehyped en hyper (zenuwen) voor we begonnen dus we namen eerst een klein dopje GHB om een beetje te relaxen en toen allebei de zegeltjes opgesabbeld, onze tong werd er ook verdoofd van, en het smaakte niet echt ergens naar. Na 3 kwartier ongeveer kwamen de eerste effecten, de vloer begon wat rondere vormen aan te nemen en schaduwen werden ook kleurrijker en begonnen te bewegen. Maar helaas bleef het hierbij, we waren allebei nog veelste veel in de realiteit terwijl we allebei hoopten op een diepe intense psychedelische ervaring. Achteraf hadden we beter truffels kunnen eten. Uiteindelijk hebben we er maar een leuke avond van gemaakt door te gaan schilderen, maffe filmpjes kijken en lekker naar de muziek luisteren. Jointjes erbij en wat ketamine om het alsnog wat vager te maken. Hier heb ik wel van geleerd, de volgende keer koop ik gelijk wat meer en laat ik ze testen zodat we de dosis kunnen verhogen zodat we op ongeveer 250/300 ug zitten elk (zover ik gelezen heb is dat een goede dosis voor de iets gevorderde psychonaut).

8. lysergic bink

Ja ik dacht wel dat je een gans zegel elk ging kunnen nemen.
    Maar ik lees hier wel iets wat me alarmeerd, dat jullie eerst ghb genomen hebben.
    Het is een combi die ik zelf nooit gedaan heb maar ik durf er een vinger op verwedden dat de ghb flink de acid afremd.
    Het dempt namelijk het centrale zenuwstelsel net als alcohol en benzo's en die zorgen ook voor een flinke vermindering van de psychedelische effecten en laatsgenoemde neutraliseerd zelfs bijna de psychedelische effecten.

Dus de tegenvaller van je trip is waarschijnlijk daar aan te verklaren.
    Ook wil ik je afraden van 250 a 300 microgram te nemen want dat is een zeer stevige dosis voor een eerste succesvolle poging , je tegenvallende poging niet meegrekend .
    Mijn sweet spot na jaren gebruik is 160 microgram , minder vind ik te weinig, en af en toe neem ik nog grotere dosissen van over de 250 mics maar dan komen ook de minder leuke kanten vaak om de hoek loeren.

Ik zou de volgende keer mijn zegels laten testen en niet over de 160 mics ofzo gaan voor een eerste keer en zeker geen dimmende middelen nemen voordien of tijdens de trip.
    Lsd is sterk genoeg om alleen te nemen en vraagt geen verdere intoxicaties in principe.

Ook ketamine is tricky, dat kan de trip aanzienlijk versterken en je een gans eind ver weg katapulteren als je keta op of net na de piek gebruikt; dus wees ook daar behoedzaam.
    Testen next time is de boodschap als je zuiver spul hebt is er geen reden om nu al verder te gaan dan 160 mics , je zult me later dankbaar zijn.

9. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ga je aub even beter inlezen voordat je weer een keer LSD neemt chronic. Je begint met GHB tegen de zenuwen, maar zoals psychedelic ook zegt zal dat de trip vooral remmen en is dat dus niet zo handig.

Daarbij is 250/300ug echt een zware dosering voor LSD en alleen voor de zeer ervaren trippers weg gelegd. Doseringen online worden vaak ruim overschat omdat dealers beweren dat er veel meer op zegels zit en mensen dit niet kunnen controleren. Wat je beschrijft klinkt als hooguit 70ug en waarschijnlijk nog wel wat minder zelfs. Tussen de 100 en 150ug word het echt goed trippen en alles daarboven moet je pas doen als je wat meer ervaring met LSD hebt.

10. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Perfect verwoord , als het bevalt kan het een zeer fijne 'tweak' zijn af en toe.

11. Chronic303

Chronic303 Newbie

Ik had het idee van de GHB ergens op het forum gelezen (weet even niet meer of het deze forum was), en aangezien GHB uitwerkt na max 2 uurtjes zou dat dus na mijn mening niet de hele trip van 6 tot 8 uur moeten dempen. Het was meer het idee om de zenuwen beetje te dempen vooraf en om alvast een beetje de goeie kant op gepushed te worden qua gevoel.

De zegels waren denk ik inderdaad te licht gedoseerd icm dat ik ze waarschijnlijk niet goed heb bewaard. Ik zal uiteraard jullie advies opvolgen en voor de volgende keer niet de 150ug overschrijden. Nu is het nog de vraag of ik überhaupt ooit nog LSD tegenkom... Erg lastig om aan te komen hier.
    In ieder geval bedankt voor de reacties en advies.

12. lysergic bink

Laden...

Deel Deze Pagina