• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD voor de eerste keer

hallotje

Bewuste gebruiker
Tripreport 10-11 november
Personen: 2 (ik +me vriendin)
Drugs: 2 LSD zegels en een paar joints...

Al een tijdje stond het hoog op ons verlanglijstje: LSD. Redelijk snel hadden we nog de beschikking gekregen over een kleine hoeveelheid LSD om het een keer te kunnen proberen. Als voorbereiding hebben we alvast wat eten klaar gezet een jointje gedraaid en wat gezellige verlichting opgehangen :).

Zaterdag avond rond een uur of 8 na de koffie besloten we te beginnen met LSD. We waren allebei onervaren met deze drugs dus we begonnen met een kwart zegel. We deden de zegel in onze mond en zaten een beetje nieuwsgierig te wachten op een effect. Na een half uurtje slikte we de zegel door.. Even later voelde ik soort gevoel alsof ik high was... Het was heel licht maar we besloten even te wachten voordat het sterker werd. Het werd niet sterker dus we besloten meer te nemen.

Ik nam een halve en me vriendin nog een kwart. Weer zitten we een half uur met de zegel in onze mond. Daarna ging er een wereld voor me open en ik zag me vriendin der pupillen groeien en weer kleiner worden. De patronen van het stucwerk op de muur begonnen te bewegen en het zag er allemaal heel zacht uit. De tv werd wel wat moeilijk te volgen en we begonnen ons een beetje aan dat ding te irriteren. We zetten een muziekje op.. Zo intens en mooi als dat klonk had ik nog nooit gehoord. Ik vond de klanken veel voller klinken (vooral de hoge tonen). Ik kon me ogen niet van de mooie muur afhouden. Het danste allemaal zo mooi door elkaar heen.

Na nog meer mooie dingen binnen in huis gezien te hebben besloten we rond een uur of 11 naar buiten te gaan met het laatste stukje zegel in onze mond. Het was echt heel koud dus we gingen weer terug voor een extra trui. Alles gebeurde in een waas maar ik wist nog best goed wat ik deed. Ik dacht bijvoorbeeld goed na om de sleutel mee te nemen voor ik de deur dicht trek enzo :)... Als ik paddo's op heb vergeet ik altijd alles maar dit leek wel of ik super scherp was. Toen we buiten liepen hadden we over hoe controleerbaar die LSD wel niet is en we besluiten om naar de snackbar te gaan voor wat eten. We waren helemaal niet bang ofzo en dachten echt dat we nog best normaal deden. Bij de snackbar aangekomen doen we onze bestelling en eten het daar op. In de snackbar bleef ik maar kijken naar me vriendin en de gokautomaat. Normaal heb ik een hekel aan gokautomaten maar het patroon waarin in de lichtjes knipperen was zo fascinerend. Golvend zat ik daar en ik at me eten op. Het smaakte goed echt zo lekker! Precies zoals hier wel eens eerder beschreven werd. We gaan weer naar buiten en lopen een beetje door de buurt richting huis. We lopen in een waas en ik zie de stoeptegels onder me voeten langs vliegen. Ik vind het gevoel zo fijn en voelde me ook zo blij dat ik het op had.

Eenmaal thuis aangekomen besloten we even op bed te gaan te lichaam. We gingen naar boven en konden vanaf toen 3 uur niet meer van elkaar afblijven. Het was alsof ik voor de eerste keer me vriendin aanraakte zo lekker. We draaiden door het bed en sex leek wel een constante orgasme. Na een tijd ( half 4 snachts ) kleden we ons weer aan en gaan weer naar beneden. We eten nog wat kip en speelde wat wii. Het was grappig om te zien hoe me vriendin aan het spelen was en het spel vloog in een waas voor me voorbij. Ik besefte toen pas dat ik nog een heerlijke pure joint had gedraaid. Ik las hier dat mensen dat super vonden bij de trip dus ik had er alvast 1tje gedraaid... Ik stak hem op en voelde een heel raar gevoel erbij. Me visuals werden sterker en genoot echt van de geur en smaak van de wiet. Ik had die geur nog nooit zo sterk en puur geroken en het was echt heelijk om te ervaren. We hadden op de bank over hoeveel lekkerder er lsd wel niet wat was dan paddo's. Wij dachten altijd veelste slecht over lsd maar nu we het op hadden was het zo fijn! We hebben het er over dat we dit niet wekelijks gaan doen maar gewoon af en toe. We lullen nog wat en luisteren nog wat muziek. De visuals zijn er nog steeds en erg lastig te beschrijven. Om een uurtje of 7 gaan we naar bed. Me vriendin valt gelijk in slaap maar ik kan nog niet slapen… Na nog even naar het mooie bewegende plafon te kijken val ik dan toch in slaap….

Ik vond LSD echt een super drugs en echt iets waarmee ik me lekker voel! Paddestoelen waren altijd me grote vrienden maar ik ben bang dat dit LSD gaat worden :wink:. Het is stukken minder psychisch en ik moet er niet zo erg van denken. De visuals zijn echt heel vet en voelen heel prettig en bestuurbaar aan. Wel is effect lang maar dit heeft me totaal niet geïrriteerd en vond het eigenlijk jammer toen het effect minder werd. Ook miste ik wel een beetje lachkicks… Me vriendin vond het ook wel leuk maar wel wat eng… ze neemt bijna nooit drugs maar probeert zo af en toe wel eens wat…

Over een maandje ofzo wil ik het wel weer gaan doen maarja dan moet de setting goed zijn en aangezien ik geen vrienden heb die dit gebruiken zal dat wel even duren …

Kortom:

:hearteyes: I LOVE LSD :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hallotje zei:
Alles gebeurde in een waas maar ik wist nog best goed wat ik deed. Ik dacht bijvoorbeeld goed na om de sleutel mee te nemen voor ik de deur dicht trek enzo :)... Als ik paddo's op heb vergeet ik altijd alles maar dit leek wel of ik super scherp was.

Dat is de LSD ...

In de snackbar bleef ik maar kijken naar me vriendin en de gokautomaat. Normaal heb ik een hekel aan gokautomaten maar het patroon waarin in de lichtjes knipperen was zo fascinerend. Golvend zat ik daar en ik at me eten op. Het smaakte goed echt zo lekker! Precies zoals hier wel eens eerder beschreven werd.

Jullie weten er wel werk van te maken ....

We gaan weer naar buiten en lopen een beetje door de buurt richting huis. We lopen in een waas en ik zie de stoeptegels onder me voeten langs vliegen. Ik vind het gevoel zo fijn en voelde me ook zo blij dat ik het op had.

Eenmaal thuis aangekomen besloten we even op bed te gaan te lichaam. We gingen naar boven en konden vanaf toen 3 uur niet meer van elkaar afblijven. Het was alsof ik voor de eerste keer me vriendin aanraakte zo lekker. We draaiden door het bed en sex leek wel een constante orgasme.

Bingo !!! Hello LSD where were u all the time ???

Na een tijd ( half 4 snachts ) kleden we ons weer aan en gaan weer naar beneden. We eten nog wat kip en speelde wat wii. Het was grappig om te zien hoe me vriendin aan het spelen was en het spel vloog in een waas voor me voorbij.

Ik besefte toen pas dat ik nog een heerlijke pure joint had gedraaid.

Ik rook de eerste uren ook geen jointjes heel vreemd ....
Ik las hier dat mensen dat super vonden bij de trip dus ik had er alvast 1tje gedraaid... Ik stak hem op en voelde een heel raar gevoel erbij. Me visuals werden sterker en genoot echt van de geur en smaak van de wiet. Ik had die geur nog nooit zo sterk en puur geroken en het was echt heelijk om te ervaren. We hadden op de bank over hoeveel lekkerder er lsd wel niet wat was dan paddo's. Wij dachten altijd veelste slecht over lsd maar nu we het op hadden was het zo fijn! We hebben het er over dat we dit niet wekelijks gaan doen maar gewoon af en toe. We lullen nog wat en luisteren nog wat muziek. De visuals zijn er nog steeds en erg lastig te beschrijven. Om een uurtje of 7 gaan we naar bed. Me vriendin valt gelijk in slaap maar ik kan nog niet slapen… Na nog even naar het mooie bewegende plafon te kijken val ik dan toch in slaap….

Jullie hebben hem echt goed uitgezeten helamaal in mijn stijl.

Fantastisch dus .... leuke hilarische momenten zonder angsten.

Afleiding is de eerste keren wel zo fijn.

Ik vond LSD echt een super drugs en echt iets waarmee ik me lekker voel! Paddestoelen waren altijd me grote vrienden maar ik ben bang dat dit LSD gaat worden :wink:. Het is stukken minder psychisch en ik moet er niet zo erg van denken. De visuals zijn echt heel vet en voelen heel prettig en bestuurbaar aan. Wel is effect lang maar dit heeft me totaal niet geïrriteerd en vond het eigenlijk jammer toen het effect minder werd. Ook miste ik wel een beetje lachkicks… Me vriendin vond het ook wel leuk maar wel wat eng… ze neemt bijna nooit drugs maar probeert zo af en toe wel eens wat…

Over een maandje ofzo wil ik het wel weer gaan doen maarja dan moet de setting goed zijn en aangezien ik geen vrienden heb die dit gebruiken zal dat wel even duren …

Kortom:

:hearteyes: I LOVE LSD :hearteyes:

Tot het volgende rapport deze was leuk !!

azgaza

Badass junkie
Leuk report. Ik heb dat ook vaak op LSD; dat ik keer op keer opnieuw realiseer dat het echt veel leuker is dan paddo's.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
heel mooi report! Ik krijg terug zin in LSD :grin: (vanwege de mooie dingen die je ziet!)
Maar ook in paddo's! (ook mooie dingen, maar het overweldigend gevoel heb je niet bij lsd, wat ik ook nog es wil meemaken! :grin:)

Het is inderdaad fijn dat de LSD je zo scherp en helder maakt, echt handig soms.

Maar je zegt dat je van Paddo's veel te veel gaat denken, en dat je dat niet zo leuk vind, daarmee dat LSD je nieuwe favoriet zal worden,
Wel, ik beleef dit totaal anders :grin: Ik vind het net heel fijn dat je zo hard en diep gaat nadenken op paddo's, daarmee dat het nog altijd mijn favoriet blijft boven LSD. Maarja, het zal wel aan men filosofisch zieltje liggen zeker ? :P :hearteyes:

Blijven schrijven!

Greetz, Argulas

hallotje

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Maar je zegt dat je van Paddo's veel te veel gaat denken, en dat je dat niet zo leuk vind, daarmee dat LSD je nieuwe favoriet zal worden,
Wel, ik beleef dit totaal anders :grin: Ik vind het net heel fijn dat je zo hard en diep gaat nadenken op paddo's, daarmee dat het nog altijd mijn favoriet blijft boven LSD. Maarja, het zal wel aan men filosofisch zieltje liggen zeker ? :P :hearteyes:

Greetz, Argulas

Ik denk dat je dan wel wat filosofischer bent dan mij :wink:... ik mis gewoon het visuele aan paddo's.... de eerste keren zag ik wel veel effecten maar ik heb het denk ik te vaak achter elkaar gedaan :mrgreen: ...

Het was echt zo super voor de eerste keer LSD. Ik ben te blij erdoor geworden en heb zoveel zin om de wereld opnieuw te ontdekken :hearteyes:

Morgenavond/nacht gaan we weer een keertje... Een vriend van me wou ook meedoen maar heb heb hem toch maar gezegt niet te doen :wink: ik heb geen zin om trip-papa te spelen over mensen. en al helemaal niet als ik zelf amper bekent ben met dit effect! Ben alweer druk aan het voorbereiden met de kamer wat te vervrolijken. Vond het erg fijn om veel glinsteringen en lampjes te zien. Heb wat muziek gedownload waar ik juliie hier over hoorde en ga maar eens kijken hoe het uitpakt :hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
zonde van je lsd om weer zo snel te nemen... er is nog wel effect maar echt een stuk minder. Ik raad je aan om 3-4 weken te wachten tussendoor, is echt leuker dan.

Als ik na een week al weer trip op de lsd voelt het een beetje aan als kauwgum wat je aan het herkauwen bent. Het heeft nog wel smaak maar het lekkerste is eraf :wink:

hallotje

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
zonde van je lsd om weer zo snel te nemen... er is nog wel effect maar echt een stuk minder. Ik raad je aan om 3-4 weken te wachten tussendoor, is echt leuker dan.

Als ik na een week al weer trip op de lsd voelt het een beetje aan als kauwgum wat je aan het herkauwen bent. Het heeft nog wel smaak maar het lekkerste is eraf :wink:

dat jij dit nu zegt :-P

Bovenaan