lsd werkt niet?

riflexz

Bewuste gebruiker
ik heb 2 uurtles geleden een alex gray lsd trip genomen, we zijn nu 2 uur verder, en ik voel nog iets, ik zie nog niets... ik heb vorige week al lsd genomen, en toen had ik echt een zalige trip, t waren albert hoffmans.

hoe komt dit????

De_willy

Experimenterende gebruiker
Een veel lagere dosis als de vorige keer zou best wel kunnen.
Normaal gezien zou je nog wel moeten trippen, ongeacht de tolerantie.

Flameon

Badass junkie
En is het nog wat geworden? Volgens mij maakt het met lsd niet veel uit qua tollerantie, als er wat op de zegels zit zou je toch moeten hebben kunnen trippen

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik dacht eerst aan tolerantie maar dat word hier blijkbaar tegengsproken, mss zat er niets of veel te weinig op je zegel?

tip: Laten testen die handel!

psych-out

Bewuste gebruiker
tollerantie ? 1 week tussen 2trips is eigelijk iets te kort.
en is eigelijk ook niet echt goed, ivm hppd .

Flip Trip

Bewuste gebruiker
LSDmathXtc zei:

Nee naar een week heb je echt niet zo veel tolerantie dat je niks voelt van een zegel. Lege zegels dus.

endor

Badass junkie
Flip Trip zei:
LSDmathXtc zei:

Nee naar een week heb je echt niet zo veel tolerantie dat je niks voelt van een zegel. Lege zegels dus.
ik neem volgende dinsdag ook nog een tripje , dan is het ook precies 1 week geleden naar mijn vorige tripje.
zal laten weten wat het bij mij deed

psych-out

Bewuste gebruiker

dat is waar, maar je voelt er allesins niet zoveel van als de trip die je daarvoor had.
het beste is toch om er 2 weken tussen te laten, vroeger deed ik dat ook wel is, maar
een week tussen 2 trips laten. Maar nu weet ik beter.

succes

Tripper

Wijs gebruiker
Je moet er genoeg van voelen met een week er tussen en dat het langer duurt dan 2uur heb ik nog nooit gehad!

Bovenaan