1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

LSD + wiet; versmelting van huid

Discussie in 'Trip reports' gestart door inExtase, 17 nov 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. inExtase

inExtase Belezen gebruiker

Hoi mensen,

Inmiddels een jaar(?) geleden heb ik voor het eerst LSD geprobeerd. Omdat het de eerste keer is kozen ik en mijn vriend voor een vrij lichte dosis. 125 mcg. Daarnaast na ongeveer 5 uur wat wiet. Ik herinner me niet alles meer, maar er was een moment in de trip, die ik graag wilde delen met jullie. Ik zal dus de grote lijnen voornamelijk proberen te omschrijven.

Setting
    In een klein appartementje. Voornamelijk zaten we boven op het bed, waar een kaars brandde. Chille muziek speelde beneden af, boven is geen afzondeijke kamer het is 1 open ruimte. Later gingen we nog eventjes buiten wandelen.

Experience
    We namen de blotters, en speelden in de tussentijd een spel genaamd Deadcore. Langzaam kwamen de effecten op, kleuren werden wat intenser. We verplaatsen naar boven waar de effecten rustig sterker worden.

De hele situatie lijkt ineens veel primitiever. Alsof ik terug gegaan ben in de tijd. Het vuur van de kaars en het licht ervan dat op de muren wakkert, lijkt nu een kampvuur in een grot. Zijn gezicht lijkt ook primitief, alsof het beschilderd is met dierachtige en primitieve tekens en prints. Met mijn ogen dicht zie ik donkere ruimte waarin lichtgevende 'outlines' van kubussen en 3-dimensionale vormen te zien zijn.

Mijn vriend wordt altijd 'sexueel actief' op drugs. Ik had echt niet verwacht dat dit zou gebeuren op LSD omdat er zoveel te zien is en met je gebeurt. Ik twijfelde of ik dit wel wou delen, maar het was wel echt een groot deel van de trip. Het was wel een hele aparte ervaring en hoe lang het geduurd heeft durf ik niet te zeggen, maar hij wou echt niets anders en was compleet hierop gefocused. Ik vond het wel prima maar was ook heel erg afgeleid met alle effecten van de LSD. Hij vertelde dat hij zich voelde alsof hij op het strand was, hij was ook kletsnat van het zweet, dus misschien had het daar mee te maken :).

Op den duur namen de effecten af en ik had wel eens gelezen dat je het dan nog kan versterken met wat wiet. Dus joint gemaakt en woeps veel teveel wiet erin. Paar hijsjes gehad, toen werd ik wel echt heel leip.

Weer op bed, hij wil nog steeds hetzelfde, dus gebeurt, maar dit keer zijn de effecten toch wel echt heel anders. De wiet is zo sterk met de LSD. Alles voelt heel zwaar-achtig en vooral mentaal. Zijn huid raakt mijn buik en IEKS mijn huid smelt in die van hem?! Onze huid versmolt in elkaar! Ik probeer me los te rukken en dat doet pijn!!! Heel erg ontprettig. Ik voel onze huid praktisch uit elkaar scheuren (het deed niet zoveel pijn als dat je huid nuchter scheurt natuurlijk, omdat mijn huid niet letterlijk kapot ging). De pijn is wel moeilijk uit te drukken, ik zie onze huid als 1, versmolten maar wel zwaar-achtig door de wiet. Niet erg vloeibaar. Maar ook niet zo solid als gewoonlijk.

Nu moest hij toch echt stoppen en thee voor mij maken, want dit was niet leuk! Ik herinner me dat ik dit beter gewoon kan accepteren in plaats van bevechten en daardoor bleef ik rustig en wachtte ik gewoon af.

De thee maken bleek heel erg moeilijk voor hem te zijn en hij stugglede heel erg omdat hij 2 hete kopjes tegelijk het 'laddertje' op probeerde te brengen. Dit heeft denk ik 15 minuten geduurd.

In de tussentijd voel ik me wel alsof ik in het bed wegsmelt? (for lack of better word). Perceptie is er nog wel maar mijn lichaam blijft zich versmelten, zeer traag met alles wat ik aanraak. Ik blijf me steeds losmaken.

Gelukkig zakte het uiteindelijk weer af.
    ---

Wat ik geleerd heb is dat ik zeer voorzichtig moet zijn met wiet en LSD en wiet beter gewoon kan vermijden. Ik was nooit als zo weg van wiet, omdat ik snel paranoia en traag wordt ervan. Verder de LSD zelf was heel leuk en aparte ervaring. Ben benieuwd hoe sterkere dosis zou vallen.

2. Aron Kurwa

Aron Kurwa Experimenterende gebruiker

Wel een gekke trip, werd het te heftig?

3. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Dit klinkt inderdaad best heftig, misschien de volgende keer hasj i.p.v. wiet proberen? Dat doe ik ook tijdens mijn LSD trips en is iets minder heftig dan wiet.

Ik vind dit stukje wel een beetje verontrustend, ik hoop dat je het zelf ook wilde.

Rebell vindt dit leuk.
  4. Psychedelic-experience

Psychedelic-experience Experimenterende gebruiker

mooi reportje!

inExtase vindt dit leuk.
  5. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Klinkt als een fantastische trip... 125 mcg vind ik trouwens helemaal niet licht. Trips kunnen weird gaan, maar dit maakt het juist nog specialer

inExtase vindt dit leuk.
  6. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

125 mcg is zeker niet licht, maar er is veel crap LSD.

7. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Dat is jammer om te horen, maar op zich weer niet verbazingwekkend. Het is lang geleden dat ikzelf LSD heb gebruikt. Maar ook in de 80's waren er verhalen dat er een beetje speed door de LSD zat. In hoeverre dat waar was zou ik niet weten, mede omdat er naar mijn weten geen mogelijkheid was om te testen.

8. Mindless

LSD is ook gewoon een heel gevoelige stof. De elementen werken er stevig op in. Als je tabs al een tijdje onderweg zijn door verschillende handen onder minder dan ideale omstandigheden dan tast dat de kwaliteit aan.

Sinds ik ALD-52 en 1P-LSD heb ontdekt gebruik ik geen LSD meer. Nu heb ik altijd goede kwaliteit en hoef ik ook niet meer op zoek naar LSD, wat ook weleens moeilijk is als je maar beperkte connecties hebt. Het effect is voor mij praktisch hetzelfde, al zou ik eigenlijk weer eens LSD moeten doen om dat echt te kunnen bevestigen.

Rebell en Anunnaki vinden dit leuk.
  9. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

:tearsofjoy: Dit geloofde je toch niet echt hoop ik? Praktisch gezien kun je ook gewoon helemaal geen active dosis speed op een zegel krijgen, daar is het gewoon niet potent genoeg voor.

Ik denk overigens dat mensen die zoiets geloven en die verhalen verspreiden, vooral lijken te vergeten dat LSD ontzettend lichamelijk stimulerend is. Vrijwel iedereen die ik ken en allebei gebruikt heeft, vind LSD lichamelijk stimulerende dan speed.

Rebell en Mindless vinden dit leuk.
  10. inExtase

Haha, ja ik vond het niet erg nee maar ik was nogal afgeleid met de trip :) Toen het niet meer prettig was kapten we er gewoon mee hoor ! Het was wel heel erg leip op LSD. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon lekker het bos in ga of muziek luisteren etc.

Laatst bewerkt: 19 nov 2018
  11. inExtase

Nee ik las dat 125 een normale dosis was, maar een kennis had eerste keer 200 ofzo dus vandaar dat ik dit nog wel vond meevallen.

Het was waarschijnlijk geen crap en heeft weinig handen gepasseerd, of misschien zelfs maar 1. Iig waren er heel veel goede berichten over deze dealer en heeft hij een goede status :).

12. inExtase

dat klopt, het is me wel bijgebleven.

13. inExtase

Het was wel heftig omdat het pijnlijk was, maar omdat ik rustig bleef nam het niet de overhand en werd het iig geen bad trip!

שמש vindt dit leuk.
  14. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Maakt niet uit wat ik daar van vind toch? :wink: Ik ventileer de verhalen die toen de ronde deden. En ja, een LSD ervaring is kristal helder en actief dat lijdt verder geen twijfel... Onthou daarbij wel dat het tegenwoordig heel makkelijk is informatie te vinden over zo'n beetje elk middel dat bestaat; en dat het peanuts is om iets te testen. Dat was in de 80's wel even anders. Niets testen. Was er al een mogelijkheid dan was het mij in elk geval onbekend. Mijn inschatting is dat daar geen enkel mogelijkheid toe bestond. In andere woorden, je gebruikte gewoon blind. En informatie vinden over middelen? Uitermate moeilijk... Maar ja, met de kennis van tegenwoordig in handen is het natuurlijk wel even makkelijk scoren :wink:

Laatst bewerkt: 19 nov 2018
  15. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Hey ik zou graag willen weten waarom?
    Waar zit het het verschil en is waarom is dat beter.

Dat is voor mij net waarom ik geen 2cb wil gebruiken. Dan mist er iets en zal ik altijd voor LSD gaan.

Ik gebruik ook bijna geen MDMA meer maar kies dan liever voor GHB en een paar vrienden van mij ook omdat het effect prettiger is maar wel overeen komt.

Is het uit te leggen waarom je daarvoor kiest en niet gewoon meer LSD neemt? Ik heb interesse daarin namelijk en ik weet dat ik het gewoon moet proberen maar wat voorkennis is natuurlijk handig.

Mindless vindt dit leuk.
  16. Mindless

Er zit (voor mij) geen duidelijk merkbaar verschil in. Het is niet zoals met LSD en 2C-B. De laatste is iets heel anders dan LSD en dus geen goede vervanger. Maar ALD-52 en 1P-LSD geven mij trips die niet te onderscheiden zijn van LSD trips. Enige kleine verschillen kunnen net zo goed toe te kennen zijn aan individuele variatie. LSD trips kunnen onderling soms meer verschillen van elkaar dan een LSD en een ALD trip probeer ik te zeggen.

Dit is tot nu toe. Ik zou dit nog eens moeten bevestigen door weer eens LSD te nemen. Maar toch kan ik nu al zeggen dat ik voor de diepgang en verwondering die ik zoek in een trip helemaal goed zit met ALD en 1P.

De reden dat ik nu niet meer kies voor LSD is omdat ik de alternatieven niet van de "straat" hoef te halen. Ik heb nu elk moment de beschikking over lab kwaliteit legale stuff.

Rebell vindt dit leuk.
  17. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

@Mindless duren deze ALD trips net zo lang als LSD?

18. Mindless

Ja, de trip zelf 7 a 8 uren en de stimulatie tegen de 12 uren aan. Daarna kan ik pas slapen.

Dat is hetzelfde als bij LSD bij mij.

Rebell vindt dit leuk.
Laden...