LSD zegel, betrouwbaarheid achterhalen

Discussie in 'LSD' gestart door Dromertje, 30 sep 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dromertje

Dromertje Newbie

Hallo allemaal,

Allereerst complimenten voor de forum! Ik lees al een tijdje mij en geniet heel erg van de mooi beschreven trip reports en van de zeer deskundige antwoorden die hier voorbij komen. Echt top!

Nu mijn vraag, ik ben al tijden op zoek naar LSD, nu heb ik eindelijk 1 zegel gevonden echter deze kan ik niet laten testen (dan moet ik hem inleveren en heb ik niks meer :rolleyes: )

Nu vroeg ik me af of er andere manieren zijn om de echtheid en de sterkte te achterhalen? Is er bijvoorbeeld een site waar alle zegels op staan? Of mag ik hier een foto van de zegel plaatsen om te kijken of hij echt is en bij iemand bekend?

Wie heeft hier tips voor?

2. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi Dromertje,

Het is niet de bedoeling dat je foto's van je drugs plaatst. Bovendien heeft dit helemaal geen zin, omdat er van alles op je zegel kan zitten, het uiterlijk van een zegel zegt niets.

Je kunt ook een testkit kopen en een klein hoekje van je zegel afknippen en die zelf testen. Dan weet je in ieder geval of je LSD óf een soortgelijke stof op je zegel hebt zitten. Je weet dan echter niet of er ook nog andere stoffen aanwezig zijn en je weet dan dus ook niet of je echt LSD hebt, of iets met een soortgelijke structuur. Ook verteld zo'n test je de sterkte van een zegel niet, maar dat doen ze tegenwoordig ook niet meer bij testcentra, dus dat laatste maakt niet echt uit.

Het beste is toch echt laten testen bij een testcentrum, maar dan is het dus handig om een stripje zegels te hebben, zodat je er één kwijt kan. In jouw geval kun je overwegen zo'n testkit te halen.

3. Dromertje

Dromertje Newbie

Bedankt voor de reactie! Ik heb een testsetje gekocht en getest. Er kwam de gewenste kleur uit :smile:
    binnenkort ga ik even googlen op sterktes van de LSD en dan berekenen wat de kleinste hoeveelheid is die ik kan nemen om effect te voelen, kan ik daarna bekijken of ik de dosis wil verhogen of gelijk wil houden. Ben erg benieuwd naar de effecten van een microdosis.

Laden...
Vergelijkbare Topics - LSD zegel betrouwbaarheid
  1. Stamper
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    2.326
  2. mrflame
    Reacties:
    21
    Weergaven:
    6.153