LSD zegeltjes

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)

Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ilyas zei:
Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)

Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)

Toevallig met een geel randje aan de onderkant? :tearsofjoy:

Dat zijn gewoon hofmannetjes, waarschijnlijk zullen ze tussen de 50 en 80 ug zitten. :wink:

Debris

Bewuste gebruiker
150mirco zeggen ze meestal over hoffmannetjes, maar die zitten meestal maar tegen de 80 aan.
Mensen denken dus dat ze soms 300mics pakken, terwijl dat er eigenlijk maar 120 - 160 zijn :grin:.
Maar dat haalt de pret niet weg, hoffmannetjes zijn heerlijke trips.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Debris zei:
150mirco zeggen ze meestal over hoffmannetjes, maar die zitten meestal maar tegen de 80 aan.
Mensen denken dus dat ze soms 300mics pakken, terwijl dat er eigenlijk maar 120 - 160 zijn :grin:.
Maar dat haalt de pret niet weg, hoffmannetjes zijn heerlijke trips.
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P

ilyas

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
ilyas zei:

Toevallig met een geel randje aan de onderkant? :tearsofjoy:

Dat zijn gewoon hofmannetjes, waarschijnlijk zullen ze tussen de 50 en 80 ug zitten. :wink:
jep, een geel randje. dat was ik vergeten te melden.
Gelukkig dat ik er nog om heb gevraagd, ik wou eerst 1/2 nemen omdat dit m'n 2de trip op LSD is. 150 leek me wat veel.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer. :wink:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer. :wink:

En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.

Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Flip Trip zei:
DrippTone zei:

En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.

Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.

225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop. Kom ze eigenlijk alleen maar tegen van tussen de 50 en 100.

Maar 100 tot 150 is best een normale trip. Dus 1 zegel nemen kan ook geen kwaad.

Ilyas, hoeveel heb je voor de zegels betaald als ik vragen mag?

Debris

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.
Smaken ze naar afwasmiddel?

ilyas

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
[
Ilyas, hoeveel heb je voor de zegels betaald als ik vragen mag?

veels te veel, 7€ per zegel, maar ik had het er voor over. Elke LSD vendor die ik ken is ermee gekapt of gepakt en dit kwam ik toevallig ergens tegen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Debris zei:
DrippTone zei:
Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.

Je komt nooit pure LSD tegen, dus dat is al onzin. 99% van het zegeltje is papier en inkt, de overige 1% misschien LSD als het al niet minder is. :wink:

En die smaak ligt volledig aan de blotter, heb meerder batches gehad die zo smaakte. Geloof mij, zit echt geen rotzooi op.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Debris zei:
DrippTone zei:

Je komt nooit pure LSD tegen, dus dat is al onzin. 99% van het zegeltje is papier en inkt, de overige 1% misschien LSD als het al niet minder is. :wink:

En die smaak ligt volledig aan de blotter, heb meerder batches gehad die zo smaakte. Geloof mij, zit echt geen rotzooi op.
Dit.

En het wordt er natuurlijk ook niet op gedruppeld.

Berbatov

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Flip Trip zei:
DrippTone zei:

225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.

Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Berbatov zei:
DrippTone zei:
225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.

Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?

Sorry hoor maar dan moeten die Belgen hun drugs maar laten testen en niet te lui zijn om hier heen te komen. Ze moeten elk advies maar voor lief nemen, en doen en laten wat ze ermee willen.

225 mics is geen absurde doses, in mijn beleving dan. 100 a 150 is mooi om mee te beginnen. Maar er van uitgaande dat hij niet toevallig opeens die zeldzame sterke hofmanns bezit is bij 1,5 zegel 225 wel een limiet en ook onwaarschijnlijk. Ik denk dat mijn advies niet zo heel slecht is, verstandig is om helemaal geen drugs te gebruiken dus elke doses aanraden is wat dat betreft onverstandig.

Mijn 2e trip was 200 mics, en dat ging best lekker. 25 erbij is dan geen ramp toch?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.

7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.

Bonnie

hash

Experimenterende gebruiker
gewoon doen man, kan hoogstens fout gaan. je snapt zelf ook wel dat de kans erg klein is dat hoffmannetjes meer dan 100 mic zijn. risico maakt het leven leuk.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.

7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.

Bonnie

Voor mensen die er makkelijk aan kunnen komen misschien. Als ik voor 7 euro een zegel tegen zou komen, zou ik het gewoon doen.

En als ik jou (topicstarter) was zou ik het gewoon toch laten testen. Zoveel moeite is het niet om vanuit België naar NL te komen. Die speculaties hier over hoe sterk ze zijn, heb je weinig aan.

Berbatov

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Berbatov zei:
DrippTone zei:

Sorry hoor maar dan moeten die Belgen hun drugs maar laten testen en niet te lui zijn om hier heen te komen. Ze moeten elk advies maar voor lief nemen, en doen en laten wat ze ermee willen.

225 mics is geen absurde doses, in mijn beleving dan. 100 a 150 is mooi om mee te beginnen. Maar er van uitgaande dat hij niet toevallig opeens die zeldzame sterke hofmanns bezit is bij 1,5 zegel 225 wel een limiet en ook onwaarschijnlijk. Ik denk dat mijn advies niet zo heel slecht is, verstandig is om helemaal geen drugs te gebruiken dus elke doses aanraden is wat dat betreft onverstandig.

Mijn 2e trip was 200 mics, en dat ging best lekker. 25 erbij is dan geen ramp toch?

In jouw beleving, met jouw lichaamsgewicht, met jouw psychische gesteldheid, met jouw zegels en met jouw persoonlijke gevoeligheid.
Die jongen kan helemaal doordraaien vanwege jouw advies. Ik heb reports gelezen van beginnende LSD gebruikers waarbij het op een lagere dosis al helemaal fout ging. Omdat hij hier een vraag stelt ben jij zogenaamd niet verantwoordelijk voor het advies?

Dit stelt me teleur.

Topicstarter: Begin met een halve zegel als je ze niet kan laten testen en kijk wat er dan gebeurt. Je kan de volgende keer de dosis altijd opschroeven.

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik ga ze zo meteen testen, ik heb al een half hoffmanetje gehad en dat beviel me zeer goed. En nu is mijn mindset beter dan toen dus ik heb er wel vertrouwen in om het volledige zegeltje te nemen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ilyas zei:
Ik ga ze zo meteen testen, ik heb al een half hoffmanetje gehad en dat beviel me zeer goed. En nu is mijn mindset beter dan toen dus ik heb er wel vertrouwen in om het volledige zegeltje te nemen.

Fijne trip! Het weer is er perfect voor :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Berbatov zei:
In jouw beleving, met jouw lichaamsgewicht, met jouw psychische gesteldheid, met jouw zegels en met jouw persoonlijke gevoeligheid.

En jij wil zeggen dat jou persoonlijk ervaring jou advies nog nooit beïnvloed heeft?

Berbatov zei:
Die jongen kan helemaal doordraaien vanwege jouw advies. Ik heb reports gelezen van beginnende LSD gebruikers waarbij het op een lagere dosis al helemaal fout ging.
Laten we eerlijk wezen, die kans is bij elke doses onder de 300 even groot. Als het in je zit om te flippen op de acid, dan gebeurt dat ook op 50 mics.

Berbatov zei:
Omdat hij hier een vraag stelt ben jij zogenaamd niet verantwoordelijk voor het advies?
Dat heb ik niet gezegd. Ik ben altijd verantwoordelijk voor mijn advies, maar niet wat hij er mee doet.

Berbatov zei:
Dit stelt me teleur.
Je had dus een bepaalde verwachting van mij?

Berbatov

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Berbatov zei:

En jij wil zeggen dat jou persoonlijk ervaring jou advies nog nooit beïnvloed heeft?

Berbatov zei:
Die jongen kan helemaal doordraaien vanwege jouw advies. Ik heb reports gelezen van beginnende LSD gebruikers waarbij het op een lagere dosis al helemaal fout ging.
Laten we eerlijk wezen, die kans is bij elke doses onder de 300 even groot. Als het in je zit om te flippen op de acid, dan gebeurt dat ook op 50 mics.

Berbatov zei:
Omdat hij hier een vraag stelt ben jij zogenaamd niet verantwoordelijk voor het advies?
Dat heb ik niet gezegd. Ik ben altijd verantwoordelijk voor mijn advies, maar niet wat hij er mee doet.

Berbatov zei:
Dit stelt me teleur.
Je had dus een bepaalde verwachting van mij?

In dit geval trek je te veel eigen conclusies. Nogmaals, hij is jou niet en hoe je er op komt dat onder de 300 mics elke dosis even risicovol is dat weet ik niet. Dit advies is iemand tot iets aanzetten dus dat komt op hetzelfde neer. Als je er niet verantwoordelijk voor wil zijn vind ik dat je hem niet moet stimuleren om hoge doses te proberen als je geen weet hebt van zijn situatie.

En ik heb een verwachting over de mens in het algemeen. En die verwachting is dat de mens elkaar behoedt van gevaren en ik neem hier het omgekeerde waar. Daar zeg ik dan naar alle redelijkheid wat van.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Berbatov zei:
In dit geval trek je te veel eigen conclusies. Nogmaals, hij is jou niet en hoe je er op komt dat onder de 300 mics elke dosis even risicovol is dat weet ik niet. Dit advies is iemand tot iets aanzetten dus dat komt op hetzelfde neer. Als je er niet verantwoordelijk voor wil zijn vind ik dat je hem niet moet stimuleren om hoge doses te proberen als je geen weet hebt van zijn situatie.

Ik zet hem niet aan tot een hoge doses. Er van uit gaande dat zeker in België die hofmanns van 100+ mics niet in omloop zijn geef ik advies. Hij vraagt zich toch hoeveel die zegeltjes gemiddelt bevatten? Ik raad hem juist een niet te hoge doses aan, ik raad hem een doses van ongeveer 100 a 120 mics aan. Maar wat ik dus ook zeg is dat er een risico is dat het die sterke zegels zijn, dat je dan dus meer binnen krijgt. Maar geen gevaarlijke doses. En als hij dat risico niet wil nemen moet hij dan niet zo lui om niet hier te laten testen of neem een halve zoals hij zelf al dacht.

En ik heb geen weet van zijn situatie, jij ook niet. Omdat hij dat niet heeft gepost. Dan kan ik alleen advies geven op de info die ik krijg en ook al is dat niet compleet vind ik het niet gevaarlijk om toch een advies te geven.

Als ik kijk naar mijn LSD ervaring en die van anderen om me heen denk ik echt dat als je van 100 mics goed kan trippen je dat ook van 300 kan. Een keertje heftig trippen is misschien wel goed.

ilyas

Bewuste gebruiker
getest en goedgekeurd :hearteyes:
een mooie en ook wel heftige 2de keer. Ik was net een kleuter die voor het eerst een speeltuin binnenkwam en niet wist wat eerst te doen. Meer kan ik nu nog niet zeggen, het was allemaal best wel overweldigend.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ilyas zei:
een mooie en ook wel heftige 2de keer. Ik was net een kleuter die voor het eerst een speeltuin binnenkwam en niet wist wat eerst te doen. Meer kan ik nu nog niet zeggen, het was allemaal best wel overweldigend.
Fijn. :)

Hoeveel had je nu genomen?

ilyas

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
ilyas zei:
Fijn. :)

Hoeveel had je nu genomen?
1 zegeltje, ik ben op zich wel blij dat ik niet meer had genomen. Hogere dosissen kunnen later wel genuttigd worden. Eerst nog wat beter leren stappen.

berten

Belezen gebruiker
Heeft iemand ervaring met deze recente Alex Grey zegels, het betreft deze afbeelding:

http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... 66&bih=559

Ik weet dat de mogelijkheid bestaat dat er verschillende vellen zijn maar ik schat de kans toch vrij laag in, ik vroeg me af of iemand deze recent genomen heeft?! Zelf heb ik een deel aangekocht maar in België heb ik de mogelijkheid niet om ze te testen. PLUR

Lsd zegeltjes vind ik een gebruikvriendelijke manier, dosering echt veel makkelijker dan vloeibaar, al komt vloeibare nooit voor, althans ik heb het echt nog nooit gezien :(

Zijn er naast paddo's en microdots nog andere lsd producten?

pascal828

Badass junkie
DouweEgberts zei:
Lsd zegeltjes vind ik een gebruikvriendelijke manier, dosering echt veel makkelijker dan vloeibaar, al komt vloeibare nooit voor, althans ik heb het echt nog nooit gezien :(

Zijn er naast paddo's en microdots nog andere lsd producten?
Paddo's is geen lsd product...
Je hebt ze in Window Pane vorm, soort stripje.
Ook in gel tabs.

Maar die vormen komen weinig tot niet voor.
De meest gebruikelijke vorm is toch zegels of liquid.

Ook soms in suikerklontjes, maar dat stopten ze, want dat woog te zwaar.
Als iemand liquid gebruikt kan hij dat zelf op een suikerklontje doen.

pascal828

Badass junkie
Escoban zei:
Het is er ook in kristal vorm, dit is echter belachelijk zeldzaam.
ohja, die was ik vergeten! :grin:

En dat is ook belachelijk duur, iets van 12.000 euro de gram.
Dat gebruik/koop je alleen als je bij de producent zit. :grin:

gamezz

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
dat zijn zo'n 10 000LSD trips, 12.000€ trwijl de echte kostprijs misschien 50euro is :confused:
ik vrees ervoor dat de productiekost van 1gram LSD kristal wel wat meer bedraagt dan 50euro.

Bovenaan